Goed verpakt

Goed verpakt en mooi product

Kwaliteit

Goed matriaal en mooi disign

Heel erg tevreden met de levering en de barkrukken

Heel erg tevreden met de levering en de barkrukken

Stalen poot buigt al door na 6 mnd.

De stalen poten van onze barkrukken zijn al na 6 maanden doorgebogen. Het begint met kraken en daarna buigen ze langzaam door. Hierdoor worden de krukken onbruikbaar. Ik zou de krukken niet aanbevelen, slechte kwaliteit!

Snel geleverd!

Mijn bestelling werd snel geleverd en de barkruk was makkelijk in elkaar te zetten, kortom, blij mee!

Duidelijke website, snelle levering en goede service.

Duidelijke website, snelle levering en goede service.

Deskundig advies en vlotte en correcte levering.

Online barkrukken besteld en die werden vlot geleverd. Barkrukken waren mooi en zaten goed...echter voor onze keuken-ontbijtbar vonden we iets te breed. Daarom contact opgenomen met Barkruk . Ruilen was geen probleem en ik kreeg het advies om langs te komen om de barkrukken in het echt te zien er er op te zitten . Ik ben in de auto gestapt en naar Hoek van Holland gereden. Daar de verschillende barkrukken bekeken en uitgeprobeerd en wat advies gekregen. De keuze viel op een barkruk die iets goedkoper was dan de eerder online bestelde. Het werd administratief direct in orde gemaakt. De barkrukken en de creditnota kon ik direct meenemen . Binnen paar dagen was het geld ontvangen. De barkrukken staan mooi en zitten prima

Makkelijk te bestellen, snelle levering en de barkrukken voldoen aan de verwachting!

Excellent

Uitstekend producten, uitstekend service, alles op tijd!

Snelle verzending en degelijke barkrukken

Heel blij met de stoelen, goede kwaliteit en een van de goedkoopste aanbieders op de markt. Ik ben tevreden!

Snel geleverd, en mooie prijs kwaliteit verhouding.

Snel geleverd, en mooie prijs kwaliteitsverhouding. Mooie barkrukken, zeer tevreden!

Snelle en goede levering

Grote aanbod met vele opties in de showroom.

Aardige personeel, heel helpvaardig. Veel verschillende soorten en maten barkrukken van te kiezen.

Gewoon goed

Product zoals omschreven. Snelle levering zonder problemen.

Mooi!

Mooie barkrukken, snelle levering

Snel en adequaat geholpen ook met de klacht

Fantastisch!

Super service en krukken zijn geweldig !

Goedkoop en snel

Veel keus, na aankoop snel geleverd.

levering goed

kwaliteit van de krukken is niet optimaal aan de rugkant zie je duidelijk de nietjes zitten slecht gemaakt

Mooie barkrukken en snelle levering.

De barkrukken zijn mooi afgewerkt en vlot te monteren.

Helemaal top

Op tijd geleverd en niet beschadigd aangekomen

Mooi product, levering duurde langer dan verwacht

Mooie product voor een mooie prijs. Levering duurde wel langer dan gedacht zonder dat hier pro-actief over gecommuniceerd werd. Bij navraag wel goede communicatie.

Snel geleverd, mooie krukken

Eenvoudig besteld, netjes en snel bezorgd

Snelle levering en kwaliteit naar verwachting

Duidelijk omschreven hoe het werkt met de hoogte van de barkruk, het klopt exact! De kruk zit zeer comfortabel, ik ga er nog 2 bestellen!

Een duidelijke site, snelle levering en een product wat overeenkomt met hoe het er op de site uitziet.

Over Barkruk.nl

Barkruk.nl biedt een uitgebreide collectie barkrukken voor zowel uw keukenbar, kookeiland of restaurantbar. Met merken als Lapalma, Vondom, F4ALL, Johanson Design en Magis kunt u bij ons terecht voor al uw soorten barkrukken.