Snel en deskundig

Snel, gemakkelijk en deskundig

Goede service, Snelle levering, Mooi product

Zeer tevreden met mijn barkrukken.

Barkrukken niet goed verpakt

Barkrukken waren niet goed ingepakt met als gevolg dat er bouten ontbraken in de doos. Zowel de doos als de plastic zakjes waren open waardoor er bij het verzenden hiervan bouten verloren gingen. Na telefonisch contact wel nieuwe toegezonden gekregen. Maar persoon aan lijn was niet echt vriendelijk en moest foto's doorsturen als bewijs. Terwijl, waarom zou ik bedrog plegen voor een paar bouten...

Snel, prijsbewust en vriendelijk

Zie boven

Groot aanbod, snelle levering

Heel veel keuze van verschillende barkrukken. Betaling kon via Klarna. Enorm snelle levering.

Snelle levering en mooie krukken!

Snelle levering en mooie krukken!

Top Service!

Dankzij de mails die kreeg wist ik exact wanneer mijn Bestelling ging toekomen. Ik monteer mijn Barkrukken pas wanneer ik verhuis over 8 maanden. Ik heb ze wel bekeken en ze zien er mooi uit. Ik vertrouw op de kwaliteit dus een tevreden klant!

Super stoelen

Snelle levering, netjes verpakt en precies volgens beschrijving. De barkrukken zitten super.

Prima service en kwaliteit

Een krukje kan niet omhoog en omlaag

4 mooie krukken besteld, 2 kwamen later zonder dat we dat wisten. Bij inelkaar zetten was van 1 kruk de gaslift kapot. Geen reactie na een mail sturen

Beste mevrouw Schram, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om dit bericht te schrijven. Uw mening is enorm belangrijk voor ons. We vinden het dan ook spijtig dat de barkrukken niet naar wens zijn. Ik heb vernomen dat mijn collega contact met u heeft opgenomen en momenteel in afwachting is van uw reactie. Wij wensen u alsnog veel plezier met de barkrukken. Met vriendelijke groet, Jordi Webshop manager.

Goede service.

Duidelijke communicatie, uitleg en reageert snel op mailtjes. Zeer tevreden met de geleverde barkrukken.

Fijne service en mooie krukken aan mijn keukenbar

We hebben onlangs barkrukken besteld en wilden deze op maat laten maken. Een dag later werden we gebeld dat de krukken helaas niet hoger gemaakt konden worden met hele duidelijke uitleg waarom niet. We besloten daarom de krukken in de standaard maat te bestellen. Het extra geld voor het op maat laten maken kregen we direct terug en de krukken werden snel geleverd. Ze zien er prachtig uit en passen helemaal bij onze nieuwe keuken en bar. We zijn er ontzettend blij mee.

Uitstekende service, ook na verkoop.

Uitstekende service, ook na verkoop. Barkrukken van goede kwaliteit.

Superbe

Great design and stability

Snelle levering en mooie barkrukken due mijn verwachtingen overtroffen. Fijn in hoogte verstelbaar. Ben er heel blij mee.

Ongecompliceerd bestellen en snelle levering

Erg tevreden in het algemeen, kan ik alleen maar aanbevelen

mooi

mooie diep warme kleur zitten lekker staat erg mooi

Superservice

Snelle levering. Wij hadden verkeerde hoogte van de kruk besteld, zeer behulpzaam bij goede maat. Snelle retourzending en de krukken zitten nu perfect. Erg blij mee

Ruime keuze Levering volgens afspraak Top materiaal Vlotte bereikbaarheid klantendienst Aanrader!

Goede service en nette levering

super service! top kwaliteit! zeer redelijke prijzen.

besteld, betaald, prompte bezorging!

top !

leuke krukken voor nog te betalen prijs

Online besteld plus netjes telefonisch geholpen

Mooie barkrukken van by-boo besteld, voelen en zien er erg netjes en stevig uit. Fijne service, zou er zeker weer bestellen.

Mooie stevige barkrukken

perfecte service

snelle en correcte verzending

Over Barkruk.nl

Barkruk.nl biedt een uitgebreide collectie barkrukken voor zowel uw keukenbar, kookeiland of restaurantbar. Met merken als Lapalma, Vondom, F4ALL, Johanson Design en Magis kunt u bij ons terecht voor al uw soorten barkrukken.