Heel ontevreden over de kwaliteit van onze barkrukken.

Onze barkrukken staan in verwarmde-verluchte keuken, maar toch zit de chromé onder de roestspikkels. Ondermaatse kwaliteit is duidelijk de reden!

Alles snel en goed geregeld

Telefonisch goed bereikbaar. Snel geholpen met mijn vragen. Bestelde artikelen op beloofde tijd ontvangen. Artikelen precies zoals op afbeelding.

goede kwaliteit voor de juiste prijs

mooie barkrukken besteld, ruime keuze

Geheel tevreden!

Mooie kwaliteit en snel geleverd!

Snelle levering En mooie barkrukken voor een mooie prijs. De kwaliteit van de barkrukken zijn heel erg goed En dan voor die prijs.

Prachtige krukken

Mooie barkrukken. Makkelijk in elkaar te zetten. Snelle levering.

Wij waren particulier op zoek naar vier barkrukken voor onze bartafel. Zithoogte 180 cm. We hebben veel plekken bezocht, waaronder loods 5 en Villa Arena. Allemaal troep. Ja we kwamen binnen in Hoek van Holland met de gedachte dat we met 150 euro per kruk konden slagen. Het werd het dubbele....... We zijn zeer tevreden over de barkrukken. Geen Chinese rommel, mooi afgewerkt. We konden het zelf Naar eigen smaak samenstellen en daarna is het binnen 3 weken gefabriceerd in Frankrijk. Afhandeling en levering zeer correct. Wij bevelen het aan.

Gebruiksvriendelijk website. Prima service betreft informatie bezorging.

Snelle levering, service en kwaliteit

Hele goede ervaring. Makkelijke en duidelijke site. Goede prijs kwaliteit verhouding en snelle levering.

Prima service, prima levering

Leuke krukken

Snelle levering, prima kwaliteit voor de prijs.

Wij hadden een verkeerde maat besteld. Kwamen we in het buitenland pas achter. Konden we buiten de retourtje netjes omruilen voor de juiste maat. Top geregeld.

geweldig

Er werd snel gereageerd.De communicatie was goed. De informatie waar ik het kon ophalen en het tijdstip. De service bij het ophalen was geweldig. De spullen werden ingeladen in mijn auto.

Geweldige Service

Mooie barkrukken , snelle levering en geweldige service. Afgelopen week probleempje met een vloerplaat en dit is binnen drie dagen onder garantie opgelost door Duncan.

Snel netje en correct

Snel netjes en correct en prima krukken

Snelle levering goed product

Mooie krukken en goede service!

Mooie krukken en goede service!

Snel, goede kwaliteit, mooi

Mooie Barkruk

Mooie Barkruk welke ik gebruik aan mijn Hobby-werktafel, perfect artikel, was heel gemakkelijk te monteren zelfs voor iemand van 85 jr. De levering ging snel en was perfect.

Geweldig goed.

Besteld en binnen 2 dagen al binnen. Makkelijk en snel in elkaar te zetten en erg mooi!

Goede servise

Snel en keurig verpakt ontvangen!

Wij zijn erg verast dat de bestelling zo snel geleverd is, omdat er bij stond twee / drie weken levertje, Wij twijfelden over de kleur bordeauxrood of zwart, maar zijn blij dat we zwart hebben gekozen, staat erg mooi!!! Zie foto’s die ik heb toegestuurd

top product, snelle levering

top product, snelle levering

Zekkenstraat 23

3151 XP Hoek van Holland

Over Barkruk.nl

Barkruk.nl biedt een uitgebreide collectie barkrukken voor zowel uw keukenbar, kookeiland of restaurantbar. Met merken als Lapalma, Vondom, F4ALL, Johanson Design en Magis kunt u bij ons terecht voor al uw soorten barkrukken.