Het bestelproces ging uitstekend, maar de levering door DHL konden wij niet volgen met de track en trace code. Tot na een week de bezorger op de stoep stond en er niemand thuis was….maar wij zijn tevreden over het geleverde product!

Alles tip top

Tip top

Super goed!

Snelle levering. Spullen zien er nog mooier uit dan op site! Ben zeeeeer tevreden!

Snelle levering mooi product.

Helaas is het geleverd product niet gelijk aan de foto op de webshop. Dat Is toch wel slordig. Het blad is geborsteld en in de whitewash. Daar had ik eigenlijk niet voor gekozen. Kan helaas geen foto’s toevoegen.

kan niet beter

gewoon goed

Geweldig goed georganiseerd bedrijf

Wij bestelde school stoeltjes en die werden heel netjes geleverd en ook heel snel. Wij zijn heel tevreden met dit bedrijf en als wij nog eens zoiets nodig hebben kies ik weer voor dit bedrijf

Precies wat ik zocht snel geleverd!

Prima product, precies wat ik zocht en ook snel geleverd.

Zoals ik verwacht , snel en goed

Prima !

Prima keus

Mooi assortiment, snelle levering

Geweldig super snelle correcte levering uitstekend verpakt marleriaal

Geweldig super snelle levering binnen 3 dagen en uitstekend materieel verpakt. Echt suoer

Zoals verwacht

Heb er 4 stoelen besteld waren zoals ik had verwacht en gezien had op de foto’s Levering was ook vlot

Mooi onderstel voor een goede prijs

Snelle levering en het ziet er netjes uit. Het onderstel is ook weer makkelijk te demonteren wat prettig is bij beurzen.

Prima, correcte en snelle levering

Prima, correcte en snelle levering

De bestelling kwam al na 1 dag. Wel de verkeerde stoelen. Maar de volgende dag zijn gelijk de goede gebracht. Met gemeende excuses super geregeld. En mooie stoelen voor weinig

Er was iets misgegaan met de vervoerder, planning liep volledig uit de hand. Hier kan Horecameubilair niet veel aan doen aangezien dit een externe partij is. Na een telefoontje even de situatie voorgelegd en heeft (in dit geval) Duncan persoonlijk de verzending direct ter plaatse langs gebracht. Zeer vriendelijk en ik vond dit een hele mooie service, nogmaals bedankt!

Fijn dat de stoelen compleet geleverd .

Ik heb ervaart dat de stoelen zijn compleet geleverd. Dus hoef ik zelf niet in elkaar gezet worden.

goede ervaring

heel snel geleverd

Snelle levering van de barkrukken, voldoen precies aan de verwachting!!

jammer, levertijd

Speciaal nog opgebeld met de vraag of de op de site vermelde levertijd van 2 werkdagen klopt omdat er wat haast bij was. Dat werd toegezegd, "overmorgen heb je het in huis". Het werden uiteindelijk 9 werkdagen.

Gewoon een goeie barkruk

Goeie afhandeling. Wordt goed op de hogere gehouden gedurende bestel en bezorg proces.

Très bien

Très bien

keurig volgens afspraak geleverd.

Pluspunten

Keurig en snel geleverd. Prima tafelbladen met onderstel.

fijn te horen

Pluspunten

Goede reacties, duidelijke mails, snel geleverd.

Niet wat betreft deze en vorige zendingen.

dank u wel voor de beoordeling

Over Horecameubilair.nl

Horecameubilair.nl biedt een uitgebreide collectie horeca meubilair zoals stoelen, tafels, onderstellen, barkrukken en terras meubilair. U kunt tevens onze showroom bezoeken in Den Haag of Hoek van Holland voor advies.