dank voor uw cijfer

Pluspunten

Telefonisch goed bereikbaar. Er werd eerlijk toegegeven dat ze iets niet wisten, wat ik altijd veel fijner vind dan van die bedrijven die dan gaan antwoorden wat ze denken dat je wilt horen.

bedankt voor uw 10

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

geen

Beste heer/mevrouw, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Volgens mij bent u wel tevreden over ons, daar u ons bedrijf aanbeveelt bij andere, maar heeft u per abuis ons verkeerd beoordeeld? U heeft ons bedrijf een 1 gewaardeerd. Beoordelingen zijn voor ons extreem belangrijk en wij hopen dat als het inderdaad een fout is u de beoordeling zou willen aanpassen voor ons? Alvast hartelijk bedankt! Met vriendelijke groet, HMDH bv

Pluspunten

snelle levering en een goed product

Altijd blij met een 10

Pluspunten

Mooie krukken!

Leveringsvoorwaarden: berichtje gestuurd of die op maandag geleverd kan worden of anders elke dag voor half 10. Ik krijg de stoelen op dinsdag rond 13 uur

Transport blijft lastig..Willen alleen beloven waarvan we zeker weten dat we het waar kunnen maken. Maar zullen er nog meer aandacht aan geven

Zekkenstraat 23-25 3151 XP Hoek van Holland

Over Horecameubilair.nl

Horecameubilair.nl biedt een uitgebreide collectie horeca meubilair zoals stoelen, tafels, onderstellen, barkrukken en terras meubilair. U kunt tevens onze showroom bezoeken in Den Haag of Hoek van Holland voor advies.