Propolistinctuur

Wonderspul! Wond aan been wilde al een jaar niet dichtgaan, arts kon er niets mee. Via via werd propolis aangeraden en binnen een week resultaat! Blij mee dus. Dank voor de goede service en uitleg en snelle bezorging Van mij een dikke 10!

• Aangekocht product: Propolistinctuur

Snel bezorgd

• Aangekocht product: Insectenhotel

Prima gewoon zoals t hoort

Besteld volgende ochtend bezorgd Leuk het bijgevoegd kaartje en kadotje

• Aangekocht product: Imkerjack

bestelling netjes verpakt volgende dag bezorgt niks op aan te merken

• Aangekocht product: ramen kunstraat

Uitstekend!

Goede eerlijke honing! Mooie producten, perfecte service!

• Aangekocht product: Honing

levering oke

Super snelle correcte levering Heerlijke honing

• Aangekocht product: honing

Prettige kerstdagen

• Aangekocht product: Honingwijn

Goede kwaliteit honing

Snelle levering ondanks de feestdagen leuk verpakt en heerlijke honing!!!

Goede kwaliteit honing

Snelle levering ondanks de feestdagen leuk verpakt en heerlijke honing!!!

Prima snelle levering

• Aangekocht product: Imker jack

Chapeau

Kan niet anders zeggen een betrouwbaar bedrijf waar je met een gerust hart kunt bijen voor bestuiving. wordt op een perfecte manier, En zo ook het adviseren gedaan. het plaatsen is ook op een geweldige manier gedaan. Laten alles netjes achter. Met andere woorden CHAPEAU

• Aangekocht product: Bijen inhuur

Prima site om producten te bestellen

Prima website om je imkerproducten te bestellen. Erg professioneel; men heeft verstand van zaken.

• Aangekocht product: imkerproducten

Ik heb verschillende propolis gebruik. Vanuit deze imkerij is dit het beste product met het beste resultaat, mensen wees er bewust over dat alleen een product goed helpt als er ook goed voor de bijen worden gezorgd. Wees er altijd dankbaar voor uit eindelijk doen de bijen het meeste werk. Mijn dank hiervoor

goede afhandeling

goede afhandeling geplaatste bestellingen

al paar keer besteld

altijd netjes geregeld en snel verzonden - 1 keer was een product niet op voorraad hierover werd ik gebeld en een week later werd het alsnog achterna gezonden - prima serivce en afhandeling dus

• Aangekocht product: kasten, ramen, kunstraat, div.

top winkel

Alles wat ik nodig heb haal ik hier. Goede kwaliteit tegen een eeerlijke prijs. Deze mensen zijn zeer vriendelijk en behulpzaam en geven je ook graag goed advies.

• Aangekocht product: N.v.t.

alleen ik heb de bestelling te leveren op woensdag ivm vrije dag. Is het pakket toch op dinsdag geleverd en voor de deur buiten gezet.

• Aangekocht product: Bijenkast

gewoon goed

niks gfeen bijzonderheden

• Aangekocht product: wijn

Aanbevelen

snel gevonden wat we zochten, bestelling, betaling en levering perfect verlopen, alleen 1 dag later maar dit is niet erg. We zullen jullie dan ook aanbevelen.

• Aangekocht product: Bijenkast onderdelen

Juiste artikel goed te vinden Het artikel wat ik zocht was snel gevonden tegen een redelijke prijs. Vlotte en correcte verzending

Mooi spul gauw bezorgd

Prima In orde

2e keer

Vorige week voor de 2 de keer benodigdheden voor mijn imkerij hier besteld. Moet zeggen beide keren prima bevallen, prima service bij telefonisch contact Levertijd was 3 dagen doordat er weekend tussen zat dus keurig Op de website worden sommige prijzen niet weergegeven, maar pas bij het plaatsen in de winkelwagen, dat is wel wat onhandig

• Aangekocht product: allerlei

toppie

Mooie producten snel bezorgd toppie

• Aangekocht product: Honing aanvewanten

Gewoon zoals het hoort, volgende dag geleverd, netjes verpakt, alles volgens wens

• Aangekocht product: Toebehoren imker

besteling wordt toch nog na 3,5 weken geleverd

Na 1 week gebeld om te vragen wanneer de bestelling geleverd zou worden. Antwoord: We bellen u terug. Na 2 dagen nog eens gebeld. Wordt niet opgenomen. Nog 10 keer gebeld en er wordt niet opgenomen. Telefoonnummer blokkade? Mails gestuurd met verzoek om terug betaling. Geen reactie. Uitgezocht dat er wettelijk binnen 30 dagen gereageerd moet worden en zie daar, in een keer wordt er geleverd. Waardeloze service.

• Aangekocht product: glazen potjes

Over Imkerij BijDaan

Imkerij BijDaan, alles van, voor, en over bijen! Honing en honingproducten | Imkermaterialen | Propolisproducten | Stuifmeel | Koninginnengelei | Cadeauartikelen | Bijenvolken en koninginnen www.imkerijbijdaan.nl