Snelle reactie , zeer degelijk

Super klantvriendelijk !

Goed om te vernemen dat u tevreden bent over de prikkabel palen. Veel plezier met de aankoop en bedankt voor de mooie review. Team wittelampionnen

Super goede persoonlijke service,na het bestellen door eigenaar gebeld over door mij gemaakte fout.

Snelle levering,goede kwaliteit en uitstekende service.

Bedankt voor de mooie beoordeling Noud. Fijn dat we u hebben kunnen helpen om voor u de juiste aanpassing van de bestelling te maken. Dit scheelt een hoop heen en weer sturen. Veel plezier met de verlichting, Team Wittelampionnen

Mooie product en heel behulpzame dienst

Ik ben heel tevreden met de witte kampioenen in mijn tuin. Ik heb mijn eigen setje met prikkabel samengesteld - dat biedt veel design flexibiliteit aan.

Nette webshop

Snelle verzending. Vanwege onvoorziene omstandigheden kon ik de lampionnen niet gebruiken en heb ik de lampionnen retour gestuurd. Ook dit verliep probleemloos en snel.

Bij ons is het geen probleem als u door omstandigheden de artikelen niet kunt gebruiken. Terug sturen is in dit geval de beste oplossing en wij zien u daarom ook graag weer terug bij een volgende bestelling. Team Wittelampionnen

Toppers

Snelle en goede levering

Goede service!!

Heel goed geholpen door Ruud!

Bedankt voor de mooie beoordeling Marlies. Fijn dat we samen het probleem hebben kunnen oplossen en nog bedankt voor de bestellingen. Team Wittelampionnen

Gewoon goed

Gewoon goed !

Snelle en nette aflevering

Bestelling zeer snel in huis en overzichtelijke webshop

Behulpzaam, efficiënt, professioneel en persoonlijk.

Behulpzaam, efficiënt, professioneel en persoonlijk.

Mooie kerstverlichting top kwaliteit

De koppelbare kerstverlichting is ideaal in gebruik onze toegangsbrug ermee verlicht en wat een mooi plaatje is dat ieder jaar weer!

Wat fijn om te horen dat jullie zo tevreden zijn over onze koppelbare kerstverlichting! Inmiddels de foto die wij van jullie hebben ontvangen op de website gezet. De toegangsbrug van de Mariahoeve in Woubrugge vol in de kerstverlichting, een prachtig gezicht! Bedankt voor jullie foto's en veel plezier weer met de verlichting. Team Wittelampionnen

Heel behulpzaam

Uitstekend!!!

Had een bestelling gedaan van 15 meter kabel en losse lampjes erbij en een dimmer Achteraf werd ik gebeld dat ik de verkeerde lampjes had besteld wat niet dimbaar waren (foutje van mij) vond het netjes en tof dat ze contact met me opnamen met uitleg dat ik de waarschijnlijk de verkeerde had besteld na het contact hadden ze gelijk de juristen lampjes opgestuurd!! Helemaal blij mee!!

Robert, bedankt voor de mooie beoordeling over ons. Een kleine moeite voor ons om even contact met u op te nemen zodat u in 1 keer de juiste bestelling geleverd kreeg. Dit scheelt onnodig heen en weer sturen van pakketten en nu kon u in 1 keer alles instaleren. Veel plezier alvast met de prikkabel verlichting! Team Wittelampionnen

gewoon geweldig.

Ik had pech met een nieuwe kapotte stalen spanner en na het melden kreeg ik direct zonder probleem een hele nieuwe lamp.

10 keurig

Ze staan je netjes te woord eindelijk een bedrijf die je netjes te woord staat en tijd heeft voor je heeft en die je zelfs even terug belt en dit geeft de cijfer een dikke 10.

Je wordt altijd heel fijn geholpen!!

Ik koop al jaren lange prikkabels, en dat gaat altijd goed.

Tevreden!

Prima deskundig advies

Er werd tijd genomen om ons te informeren

Beste familie Leijendekkers, Fijn om te horen dat wij jullie het juiste advies konden geven wat betreft de aanschaf van de kerstverlichting. Bedank voor de mooie beoordeling! Wij wensen jullie veel plezier met de aankoop en zijn U graag terug in onze webwinkel. Team Wittelampionnen

Uitmuntend klantgericht!

Fantastisch advies (professioneel en snel) ontvangen voor het samenstellen van een prikkabel voor de sfeerverlichting van de tuin. Zonder dat had ik wellicht veel meer moeten betalen en had het eindresultaat minder mooi geweest.

Graag gedaan Dirk! Het was voor ons geen moeite maar goed om te horen dat ons advies heeft bijgedragen aan de juiste prikkabelverlichting voor uw tuin. Team Wittelampionnen

Boven verwachting

Alles zat in het pakket. Zelfs met tie ribs en reserve batterij

Dank je wel Erik voor de mooie beoordeling!! Veel plezier met de aankoop en wij zien u graag nog eens terug in onze webwinkel. Team Wittelampionnen

goede service

Snelle levering, vriendelijke communicatie. Helaas had de lamp die ik kreeg een foutje. Ik heb dat laten weten en kreeg een nieuwe aangeboden.

Maaike bedankt voor de mooie review. Fijne communicatie hebben wij gehad en blij dat het probleem zo is opgelost. Veel plezier met de grote bol lampion! Team Wittelampionnen

Goede lampionnen en snelle verzending

Papieren lamp goed en goede prijs. Hele snelle verzending!

Snel en mooi materiaal

Snel geleverd en de lampionnen zijn prachtig. Ik had een set gekocht en het staat zo mooi in de nok van de schuur.

Waardeloos product

Goedkope plastic lampjes

Wij hebben nog nooit klachten gehad over de led lampjes met afstandsbediening. Er zit ook een hele duidelijke beschrijving bij over de werking/installatie van de lampjes. Wij zouden dan ook zeer benieuwd zijn wat het probleem als u het "goedkope plastic lampjes" noemt. Jammer dat u geen contact met ons heeft opgenomen of aangeeft wat u als een probleem ondervindt dan hadden wij voor u tot een oplossing kunnen komen.... Team wittelampionnen

Snelle levering en precies gevonden wat ik zocht.

Hoi Angeli, Fijn om te horen en bedankt dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling te geven over ons. Team Wittelampionnen

snel

Over Wittelampionnen

Onze jaren lange ervaring in de online verkoop van rijst papieren lampionnen heeft ons doen besluiten om deze website op te zetten en met name in alleen maar witte lampionnen en accessoires voor lampionnen. Het is ons de laatste jaren opgevallen dat 80% van de klanten specifiek op zoek is naar witte lampionnen. Bruidsparen en communie feesten willen witte lampionnen in verschillende maten gebruiken om de locatie te versieren. Aangezien wij altijd van elke maat witte lampion een grote hoeveelheid in voorraad hebben vonden wij het belangrijk om de webwinkel te beginnen waarin je als klant met maar enkele muisklikken de witte lampionnen super snel kunt bestellen. Geen grote websites met honderden artikelen doorzoeken maar gewoon jouw maat witte lampion binnen handbereik en razendsnel uit voorraad binnen 2 werkdagen geleverd. Wij vonden dat er nog geen geschikte website in alleen maar witte lampionnen bestond en besloten om deze website zelf te gaan beginnen. Onze passie voor rijstpapieren lampionnen willen wij graag met jullie delen. Gewoon zo'n papieren lampion, ijzerdraad met geplakte stroken rijstpapier, wat kunnen die een enorme sfeervolle uitstraling geven. Helemaal als je een tent of plafond vol wilt hangen, wees creatief en hang verschillende maten lampionnen op verschillende hoogtes door elkaar. Speel met de ruimte en de afmetingen van de lampionnen en er ontstaat op een betaalbare wijze een uitermate sfeervolle versiering. Ruud Looij Eigenaar