Snelle levering en precies gevonden wat ik zocht.

Hoi Angeli, Fijn om te horen en bedankt dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling te geven over ons. Team Wittelampionnen

snel

Uitzonderlijke service en grote kennis van zaken - eerlijk advies

Topservice, zeer behulpzaam, uitstekende adviezen. Prachtige Ballonnen. Van harte aanbevolen.

Hallo Erik, Hartelijk dank voor het geven van een mooie beoordeling over ons bedrijf. Dat waarderen wij ook! Leuke mail wisseling gehad, zoveel complimenten gekregen van jou...Zoals afgesproken, we zien de foto's van de lampionnen graag tegemoet! Team Wittelampionnen

Persoonlijk

Bij een vraag werd ik direct gebeld. Fijn, dat er mensen achter deze organisatie werken.

Graag gedaan Marijn, goed dat wij u zo snel konden helpen met de bestelling! Veel plezier met de aankoop en fijn dat u een mooie review heeft achter gelaten. Team Wittelampionnen

Prima snelle levering goede producten

Geweldig.

Ik kon op de website meteen vinden wat ik zocht. Bij de 1e levering was de informatie top. En mooi op tijd geleverd. Dus dacht. Ik bestel nog eens. Dit ging zelfs beter. Een echte aanrader.

Hoi Ivo, Hartelijk dank voor de mooie beoordeling over ons. Wederom weer veel plezier met de aankoop! Team Wittelampionnen

goed geholpen

vriendelijke man aan de telefoon en zeer behulpzaam

Dank je wel Leo en graag gedaan, zo hoort het toch! Team Wittelampionnen

Snelle levering, keurig verpakt, goed product

Komt netjes alle afspraken na.

We hadden een wat grotere afnamen van wat artikelen even via de email contact gehad. En deze werd super snel beantwoord. En tevens na betaling een uur later de bevestiging al van de post dat het er aan kwam. volgende dag had ik ze al in huis. Al was aan gegeven 2 dagen. Top service.

.Prima r

Wat een vlotte service

Goed om te horen Sabina en bedankt dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling in te vullen. Team Wittelampionnen

Super snelle service en goede kwaliteit

De spullen zijn altijd dik in orde en snel geleverd.

Heel tevreden

Tevreden over product en snelle levering

Fantastische snelle levering van bestelling!

Woord gehouden!

Goede service en snelle levering.

LED Lamp

NA 1 AVOND BATTERIJEN AL LEEG. Dure grap op die manier.

Beste Geeltje, Helaas zijn (eenmalige) verlichting op batterijen snel leeg omdat alle 10 de lampjes best veel stroom gebruiken om de hele avond goede verlichting op te brengen. Soms is verlichting op batterijen, voor eenmalige verlichting, een uitkomst. Soms kun je beter kiezen voor verlichting op stroom. De setjes zijn herbruikbaar en voor deze verlichting zijn er bij verschillende winkels goedkope knoop cel batterijen te koop zodat de verlichting meermalen gebruikt kan worden. Team Wittelampionnen

een goede oplossing voor wat wj nodig hadden

geeft voldoende licht als je om 5.3o u moet vertrekken

Snel contact en retoursticker ontvangen

Kerstlampjes waren helaas niet wat ik had verwacht, maar ben heel tevreden over de procedure van terugsturen en terugbetaling. De kerstboom voor buiten is wel helemaal top!

zeer goed

Snelle levering, prachtige lampions, goede kwaliteit

Snelle levering, prachtige lampions, goede kwaliteit

Juiste producten

Juiste producten

Kruiszwin 4518 1788RP Julanadorp

652004624

Over Wittelampionnen

Onze jaren lange ervaring in de online verkoop van rijst papieren lampionnen heeft ons doen besluiten om deze website op te zetten en met name in alleen maar witte lampionnen en accessoires voor lampionnen. Het is ons de laatste jaren opgevallen dat 80% van de klanten specifiek op zoek is naar witte lampionnen. Bruidsparen en communie feesten willen witte lampionnen in verschillende maten gebruiken om de locatie te versieren. Aangezien wij altijd van elke maat witte lampion een grote hoeveelheid in voorraad hebben vonden wij het belangrijk om de webwinkel te beginnen waarin je als klant met maar enkele muisklikken de witte lampionnen super snel kunt bestellen. Geen grote websites met honderden artikelen doorzoeken maar gewoon jouw maat witte lampion binnen handbereik en razendsnel uit voorraad binnen 2 werkdagen geleverd. Wij vonden dat er nog geen geschikte website in alleen maar witte lampionnen bestond en besloten om deze website zelf te gaan beginnen. Onze passie voor rijstpapieren lampionnen willen wij graag met jullie delen. Gewoon zo'n papieren lampion, ijzerdraad met geplakte stroken rijstpapier, wat kunnen die een enorme sfeervolle uitstraling geven. Helemaal als je een tent of plafond vol wilt hangen, wees creatief en hang verschillende maten lampionnen op verschillende hoogtes door elkaar. Speel met de ruimte en de afmetingen van de lampionnen en er ontstaat op een betaalbare wijze een uitermate sfeervolle versiering. Ruud Looij Eigenaar