Juiste producten

Goed product, snel geleverd

Van tevoren gebeld voor advies en werdt snel en vriendelijk te woord gestaan.

Goed product, snel geleverd

Van tevoren gebeld voor advies en werdt snel en vriendelijk te woord gestaan.

Op tijd geleverd

Op tijd geleverd en naar verwachting

uitstekend

Alles was goed geregeld Zowel de bestelling als de bezorg tyd

Uitstekende service en duidelijke terug koppeling

Ik heb mijn bestelling prima ontvangen retour sturen gaat ook heel goed en duidelijk perfecte service

Hallo Rob, Goed dat wij u op deze manier hebben kunnen helpen. Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om een mooie review in te vullen. Wij zijn daar zeer content mee! Team Wittelampionnen

Goed assortiment en snelle levering. Bestel zeker nog een keer

Goed om te horen Helmy, wij zien uw volgende bestelling gaarne tegemoet! Bedankt voor uw mooie woorden. Team Wittelampionnen

Zó wil ik het hebben.

Gemakkelijk besteld en snel ontvangen.

Goed om te horen Leon, daar doen we het voor!! Team Wittelampionnen

Snelle levering en mooie lampen

Heel tevreden met de lampen. Goed verpakt en snelle levering.

Snelle reactie bij vragen en meteen meedenken en oplossen

Dank je wel Veronique voor de mooie review. Voor ons een kleine moeite om mee te denken, dit scheelde weer een hoop onnodig heen en weer zenden van pakketten! Team Wittelampionnen

helemaal prima

besteld, betaald en binnen 2 dagen thuis inclusief een extra reservelampje :-)

Snelle en correcte levering!

Snelle en correcte levering!

Snelle levering met extra onderdelen!

Vrijdagmiddag besteld, zaterdag alles in huis en gelukkig een extra lampje en een schroefje.

Zeer goed !

Prachtige lampen en snel geleverd !

Snel en goed geleverd

No nonse, prima spullen.

Voor een ruimte van 250m2 is het lastig inschatten hoeveel lampionnen je nodig hebt Ik miste een mogelijkheid om te berekenen

Een rekentool is niet echt behulpzaam. Het ligt er maar net aan hoe vol u het wilt hangen en met voor diameters lampionnen er wordt gewerkt. Contact ons als u weer tegen dit probleem aanloopt dan kunnen wij u een beetje een richtlijn geven qua hoeveelheid lampionnen u nodig heeft. Wat u teveel heeft aangeschaft mag uiteraard worden terug gestuurd. Team Wittelampionnen

Prima uitleg...en prima informatie

Snelle levering en goede communicatie

De kabel met lampen nog niet geïnstalleerd dus daar kan ik nog geen mening over geven maar voor de levering en communicatie een tien. Ik kom hier zeker weer terug voor een volgende aankoop.

Goede service en betrouwbaar

Verkeerde afmeting lampionnen besteld, zonder problemen vóór verzending aangepast en de juiste opgestuurd.

Eerste bestelling wat langzamer, maar de 2e super snel! Goed verpakt Lampionnen staan erg leuk, top!

Snelle service, producten in goede verpakking

Goed en snel.

Sneller levering en correct.

Vlotte levering voor een magische sfeer.

Graag geen verwarring meer over de voorafbetaling.

Alles keurig en snel geleverd

Kruiszwin 4518

1788RP Julanadorp

652004624

Over Wittelampionnen

Onze jaren lange ervaring in de online verkoop van rijst papieren lampionnen heeft ons doen besluiten om deze website op te zetten en met name in alleen maar witte lampionnen en accessoires voor lampionnen. Het is ons de laatste jaren opgevallen dat 80% van de klanten specifiek op zoek is naar witte lampionnen. Bruidsparen en communie feesten willen witte lampionnen in verschillende maten gebruiken om de locatie te versieren. Aangezien wij altijd van elke maat witte lampion een grote hoeveelheid in voorraad hebben vonden wij het belangrijk om de webwinkel te beginnen waarin je als klant met maar enkele muisklikken de witte lampionnen super snel kunt bestellen. Geen grote websites met honderden artikelen doorzoeken maar gewoon jouw maat witte lampion binnen handbereik en razendsnel uit voorraad binnen 2 werkdagen geleverd. Wij vonden dat er nog geen geschikte website in alleen maar witte lampionnen bestond en besloten om deze website zelf te gaan beginnen. Onze passie voor rijstpapieren lampionnen willen wij graag met jullie delen. Gewoon zo'n papieren lampion, ijzerdraad met geplakte stroken rijstpapier, wat kunnen die een enorme sfeervolle uitstraling geven. Helemaal als je een tent of plafond vol wilt hangen, wees creatief en hang verschillende maten lampionnen op verschillende hoogtes door elkaar. Speel met de ruimte en de afmetingen van de lampionnen en er ontstaat op een betaalbare wijze een uitermate sfeervolle versiering. Ruud Looij Eigenaar