Omron bloeddrukmeter werkt perfect

Ondanks dat ik verkeerde woonplaats had ingevuld maar wel het juiste huisnummer en postcode kwam het bestelde product toch op de door u geplande tijd aangeleverd.

Perfect product

bloeddrukmeter is zeer goed pakjes dienst minder verschillende keren uitgesteld om te leveren

Uiterst snelle en correcte levering.

Op advies van mijn huisarts heb ik een bloeddrukmeter aangeschaft. Bij mijn zoektocht op internet kwam ik bij CheckFit terecht. Hier werd de Omron tegen een zeer concurrerende prijs aangeboden. Dus: besteld. De dag daarna werd hij al geleverd. Ben zeer tevreden met dit gebruiksvriendelijk apparaat.

Een geweldige bloeddrukmeter!

Perfecte bloeddrukmeter van omron

De aanschaf van de Omron M3 bloeddrukmeter is het geld dubbel en dik waard. Gemakkelijke bediening.

Kwalitatieve artikelen en snelle levering

Snelle levering en artikel werkt uitstekend. Prima aankoop.

Snelle levering van correct produkt

OK

Perfect!

Heb hier niets aan toetevoegen.

Prima produkt en goed verpakt

Prima product en goed verpakt. Levering was wegens drukte een dag later dan voorzien, maar was voor mij geen probleem.

Goede webshop met goed assortiment !

Goede prijzen, veel keuze uit goede OMRON bloeddrukmeters en snelle verzending !

Goede prijs, vlotte levering

Had nieuwe Omron bloeddrukmeter nodig. Vorige werd te oud Hier beste prijs.

Snelle levering van bloeddrukmeter

Op de aangegeven dag en tijd het Produkt ontvangen.

Prima product en levering.

Bestellen en levering is netjes gegaan.

prima service,goed advies

Goed advies, nemen de tijd voor je

Prettig, fijn, deskundig, vriendelijk

Erg prettig, vriendelijk en fijn ervaring, deskundige vriendelijke medewerkers.

Tja, ik bestelde, betaalde en het kwam, beter kan dus niet. Je wordt overigens wel gek van al die bedrijven die om ieder ordertje om een review vragen, gewoon je werk doen en dan komt alles goed.

goede service, goede prijs/kwaliteitsverhouding!

goede service, goede prijs - kwaliteitsverhouding!

Bloeddruk wordt duidelijk doorgegeven.

Hebben nog niet veel ervaring, voor ons is het werken met de app nogal ingewikkeld. Willen de bloeddruk regelmatig controleren. De beschrijving was beter apart geweest, en wat duidelijker. Dit komt natuurlijk ook door onze leeftijd, de jeugd zal hier minder problemen mee hebben.

goede service

apparatuur werkte niet. 1 telefoontje en ik ontving per omgaande een nieuwe

Tevreden Klant

Snelle levering en top product

Zeer gezellig, goed georganiseerd en niet te groot cq druk.

Toestel voldoet volledig aan mijn wensen , vlot in gebruik !

snel en doen wat is beloofd

snel en doen wat is beloofd

Ik hoef niet lang te wachten op mijn bestelling

Bij vorige bestellingen bleef t lang onderweg en heb lang moeten wachten

Werkt goed.

Product zoals verwacht. Werkt goed, zoals het hoort.

Over CheckFit

Wie zijn wij? CheckFit is specialist in preventieve zelfzorg. Ons topmerk Omron is wereldwijd marktleider in topkwaliteit bloeddrukmeters, stappentellers en diagnoseweegschalen. Ons motto luidt: "Uw gezondheid onder controle". Dankzij de hoge kwaliteit apparatuur die wij verkopen garanderen wij dat u zelf op een 100% veilige en betrouwbare wijze daadwerkelijk uw gezondheid onder controle kunt houden. CheckFit.nl is een webwinkel die zich gespecialiseerd heeft in de verkoop van medische producten voor thuisgebruik.