Na bestelling de volgende dag al in huis.

Zeer snelle levering.

Prima prijs en snelle service

Bloeddrukmeter gezocht en hier voor een prima prijs gevonden, de volgende dag al in huis.

Bestellen gaat eenvoudig , levering is zeer snel en goede prijs . Kortom , ik ben meer dan tevreden.

Prima,

Snelle levering en goede prijzen

Goede prijs en heel snel geleverd

Scherpe prijs voor het product dat door vele anderen werd aangeboden. Levering ging vlot en zonder gedoe.

Goede prijs en snelle levering van het product

Uitstekend product tegen goede prijs en tijdige levering

Uitstekend product tegen goede prijs. En levering volgens afspraak.

Snel correct vriendelijk

Na mijn bestelling nog een correctie aangebracht die uitstekend is verwerkt. Produkt ook helemaal top.

Prima!!

Donderdagmiddag besteld, vrijdag tussen de middag al in huis. Snelle levering. Apparaat werkt goed.

perfect uitgeleverde bestelling

Goed verpakt en snel geleverd.

snel en klantvriendelijk

snelle bezorging. Na de levering contact gehad met de klantenservice omdat de meter een klein defect had. Op zeer vriendelijke manier werd ik heel snel door de klantenservice geholpen en is de bloeddrukmeter vervangen. Uitstekende service!!!!!!

Excellent service!

Fast and competent!

Een vlotte service en een vlugge levering.

Zeer tevreden over de service en snelle levering.

Snel en prima verzending van mijn bestelling

Goed en snel zoals beloofd.

Prima site, snelle levering, kom zeker terug indien nodig. Styluspen is wel een goedkoop lokkertje want die is nog geen cent waard maar geen reden om negatief te zijn

Website duidelijk, product gegevens duidelijk, gemakkelijk bestellen, betalen en afwikkeling. Snelle levering. Zorgvuldig verpakt voor verzending. Perfect!

Zeer snel geleverd.

Tot nu toe prima

Was mijn eerste aankoop

Goed, zoals het hoort

Alles prima maar jammer dat de "blood Pressure Diary" niet als word bestand kan worden verstrekt? Het is sowieso niet mogelijk om deze Diary op de website te vinden?? Na een email van mij heeft men mij een pdf file toe doen komen maar daar kun je niet makkelijk op invullen en na mijn vraag of het ook in word kan worden verstrekt was het antwoord "nee, is alleen in pdf"??

Traag

Bestelling geplaatst en drie dagen later ontvangen

altijd correct behandeld

altijd correct behandeld

Prima wat we hebben gekregen.

Goede ervaring opgedaan.

uitstekende snelle service , prima produkt en prima prijs

Omrion bloedrukmeter besteld. Was goedkoper dan bij andere leveranciers en is de volgende dag geleverd . Petje af !

Niet goed

Bloeddrukmeter + adapter beseld en betaald, na 2 dagen ontvang ik de meter, zonder adapter, na telef. contact, en e-mail, totaal geen reactie. Na deze negtieve reactie, kreeg ik alsnog mijn adaptor toegestuurd, en werd k telefonisch benaderd, met de vraag, of ik deze reactie wilde aanpassen. Wat ik bij deze gedaan heb.

Top geregeld

Goed product voor een goede prijs, snel geleverd.