Levering moet sneller

Levering moet sneller

Supervlot geleverd en prima kwaliteit en prijs!

Waar voor je geld

Voorafgaand aan de bestelling hebben we telefonisch contact gehad in verband met een manchet voor dunne armen. De informatievoorziening was hierover prima. De bestelling was snel en goed aangekomen. Het pakketje was goed verpakt en onbeschadigd geleverd.

Snelle levering, goede communicatie

Snelle levering, goede communicatie v

Betrouwbaar

Duidelijke website, prima prijzen en snelle levering. Erg fijn bedrijf

Prima apparaat voor een bodemprijs.

Zeer degelijke bloeddruk meter met een mooie feature voor atrium fibrileren. Duidelijk display en ook de App werkt feilloos. Levering binnen 24uur topbedrijf klasse.

In een woord fantastisch en heel makkelijk in gebruik

Duidelijke handleiding, gemakkelijk in gebruik ook de notatie en overzenden naar mijn dagboek werkt heel goed. Duidelijke aanwijzingen en kleuren bij de notatie voor bijvoorbeeld te hoge bloeddruk of hartritme storingen kortom alles werkt goed ,heel tevreden er mee

Niet alleen medisch ook zeer menselijke benadering.

Zeer positief. Een heel persoonlijke benadering. Gewoon tijd voor een praatje. En dat is in deze tijd heel goed. Mijn werk als pastor maakt dat ik veel in gesprek ben met mensen en nu vooral telefonisch. Dat maakt dat ik het zelf ook wel fijn vind om iemand aan de lijn te krijgen die mij aanhoort. Groet, Betty.

Gewoon goed

Nette levering van een goed (bekend) produkt

Snelle levering en heel prettig zittende bescherming

Goede ervaring, zoals een bestelling bij een webshop hoort te gaan. Eenvoudig bestellen, snel geleverd. Duidelijke informatie in de tussenliggende tijd. He mondneusmasker zit erg prettig. Daarom nog een 2e bestelling gedaan.

Prima, alles goed

Uitzoeken, bestellen en snelle levering, zo moet het.

Geweldig vooral met de applicatie Connect Omron

Ik ben blij dat ik zelf geen lijstjes meer hoef te maken...

Snel en betrouwbaar

Snelle levering. Correct persooneel

gewoon geweldig.

Gewoon zoals het hoort, goede informatie, snelle levering. zeer tevreden!

Niets op aan te merken

Gewoon zoals het moet, goede informatie, snelle levering. Erg tevreden!

zeer snel en goed geleverd

oximeter werkt prima

Op tijd geleverd

Bloed druk meter was op tijd geleverd volgens de afgesproken specificatie

Goed en snel geleverd

Snele levering van het artikel precies wat ze uitleggen de omron m6

Prima bedrijf

Vandaag besteld, morgen in huis. Omron M7 intelli werkt goed. Zeer tevreden.

Prima ervaring

Duidelijke informatie op de site en helemaal volgens afspraak uitgevoerd

Snelle en correcte levering Bloeddrukmeter binnen 24 uur geleverd Zeer tevreden met de werking van het apparaat.

Levering zoals afgesproken

Gekeken, besteld en gekregen. Prima product. Werkt zoals verwacht!

snel aflevering

ben tevreden over snel aflevering. wat verbetering punt is communicatie na orderplaatsing door een bevestiging mail te sturen naar de klant.Zodat de klant een bewijs heeft dat het bestelling goed gegaan is. Ik kreeg de volgende dag dat het order goed gegaan pas nadat een bericht van post.nl dat het pakket onder weg was.

Uitstekende dienstverlening bij ontvangen apparaat met mankement

Na gebleken defect van ontvangen bloeddrukmeter zeer snelle vervanging van dit noodzakelijk apparaat door nieuw exemplaar. Vriendelijke en professionele aanpak.