Betrouwbaar en snel

Een duidelijke website, concurrerende prijzen en kwalitatief goed producten. Op dag 1 besteld, op dag 2 geleverd. Kortom: een uitstekend bedrijf.

TOP Webshop en bloeddrukmeter

Ik heb gekozen voor de 0mron M7 Intelli IT gezien het geringe prijsverschil met de M6. De gebruiksaanwijzing heb ik niet nodig gehad, ook niet voor het installeren van de app op mijn IPhone en mijn tablet. Alle uitslagen zijn zo gemakkelijk uit te lezen en uit te printen! Gezien de uitkomsten van 6 dagen meten heb ik een afspraak gemaakt met mijn huisarts! Kortom een aanrader deze bloeddrukmeter!

Gisteren besteld en vandaag bezorgd!

Voor de tweede keer heb ik een bloeddrukmeter bij Checkfit besteld, allereerst vanwege de laagste prijs en omdat ik tevreden was met mijn vorige bestelling.

Snel en op tijd geleverd

Snelle levering.

Snelle levering, maar ze waren het 2e artikel vergeten. Direct gemaild en dat 2e artikel is direct opgestuurd. Omdat er een weekend tussen zat duurde de levering wat langer.

goed werk

goed geregeld

Zij doen wat ze beloven.

Alles is conform gemaakte afspraken geleverd.

Snelle levering en beantwoording van vragen en de ontbrekend batterijen had ik de andere dag al in huis.Hulde

Snelle levering en werd op de hoogte gehouden.

Pima!

Snel en goed geregeld

Prijs goed Levering duurt lang

Ik ben gewend aan "levering de volgende dag", Maar niet bij CheckFit.

Vlot verzonden en ontvangen voor goede prijs

Super goed

Een zeer vlotte levering

Prima product, voor een scherpe prijs.

Snelle levering van een prima product!

duurde best lang voordat het pakje bezorgd werd, maar producten en prijs oke

Na 3 dagen heb ik maar gebeld om te vragen wanneer het pakketje afgeleverd zou worden. Ik begreep toen dat een van de bestelde artikelen niet voorradig was en besteld was en inmiddels ontvangen door CheckFit. De zaterdag erna zou geleverd worden. Dit werd de week erna. Lange levertijd dus. De producten daarentegen zijn oké en de prijs is goed. Als cadeautje bij levering een pakje thee, ook leuk. Een berichtje als niet direct geleverd kan worden zou ik op prijs hebben gesteld. Een verplicht veld bij review waarom gevraagd werd is aanbevelen ja of nee ... Het is maar of je de tijd hebt om te wachten op je producten. Ik persoonlijk vind het prettig als het bestelde snel in huis is of dat er in ieder geval bericht wordt dat het langer duurt, mijn keuze is daarom discutabel

Vlotte service, bijna sneller dan het licht!

zeer snel met levering

de bloeddruk meter omron M3 comfort is zeer gebruiksvriendelijk en zeer snel in te stellen. De voorgevormde manchet is zeer makkelijk aan te brengen . En voor een goede prijs . Ben zeer tevreden

Overzichtelijke website en snel geleverd.

Zie boven.

Snel en accuraat

Snel geleverd. En gelijk de factuur met alle relevante informatie

De uitslagen van de bloeddrukmeter komen overeen met die van de dokterspraktijk

Vlot en uitstekend

Makkelijk gewenst artikel kunnen vinden, vlotte en nette levering

Ik heb de Omron M7 Intellli IT gekocht om cadeau te geven op basis van de revieuws hier. Wel even getest en de bloeddrukmeter doet het goed en is eenvoudig te bedienen. Snelle levering,binnen 1 dag in huis in deze drukke tijd👍 Ook de goedkoopste!

Duidelijk informatie op de website, gemakkelijke te gebruiken en heel snel levering

Prima service, vlotte levering!

Heb telefonisch contact gehad met enkele vragen, werd prima duidelijk te woord gestaan en zelfs toen iets voor mij niet duidelijk was volgens afspraak teruggebeld met het antwoord op mijn vraag.