In eerste instantie kreeg ik een bloedrukmeter toegestuurd (met loslatende deeltjes/ stofjes); dat is keurig afgehandeld door CheckFit. De bloeddrukmeter werkt zeer prettig.

Duidelijke website em shop, makkelijk bestellen, snelle en goede levering.

Duidelijke website em shop, makkelijk bestellen, snelle en goede levering.

Snel geleverd, goede producten.

Ik ben zeer tevreden

omdat: • alles netjes was verpakt en op tijd verzonden • het helemaal compleet was incl batterijen • het prima apparatuur is voor een redelijke prijs

Het cijfer zegt het al, een 10, super!

Ik had de verkeerde bloeddrukmeter besteld en stuurde een e-mail. Kreeg gelijk reactie via de mail en werd terug gebeld dat het nog aangepast kon worden en kreeg toen goede informatie zodat ik het juiste artikel heb ontvangen. Ben er blij mee. Werkt uitstekend! Was goedkoper en kreeg al snel het restantbedrag teruggestort. Goede service!

Snelle levering, goede prijs-/kwaliteitverhouding

Online bestellen bij Checkfit verloopt probleemloos. Informatie over de verzending is goed. Aflevering geschiedt op snelle wijze. Bij het product is een duidelijke handleiding in het NL bijgevoegd.

Alles heel snel afgehandeld

Mooi op tijd binnen.

Ik ontving geen bevestigs mail, nba navraag kreeg ik een mail en telefoontje voor t geval mail niet aan kwam. Erg netjes. Snelle levering ook.

Top, snelle levering

Niks op aan te merken, levering/materialen exact zoals aangegeven op de site.

Prima levering

Mijn bestelling is van het bestelmoment tot aan de levering prima verlopen. Er is uitstekend aan de levertijd gehouden.

Goede website, bestellen ging makkelijk en levering de volgende dag binnen 24 uur (via post.nl)

Goede kwaliteit

Mijn personenweegschaal was snel geleverd. Kwaliteit ook prima en fijnen gebruik

Tevreden met de service maar net niet binnen een dag geleverd verder prima

alles tot in de puntjes verzorgd

De bestelling ging fluitend op de site, daarna zeer snel(de volgende dag) geleverd. Alles prima volgens omschrijving geleverd. Mijn dank en zeker als ik weer iets nodig heb bestel ik dat hier. vr.gr. Jaap

Goed apparaat ,goede prijs, supersnel geleverd

Supersnel ,en precies wat ik wilde

Perfect geleverd.

Keurig snel geleverd. Apparaat voldoet prima.

Prima communicatie verloop bestelling, volgende dag geleverd. Goeie prijs. Niets verder te wensen!

Goede service, vriendelijke medewerkers

Bloeddrukmeter besteld, volgende dag bezorgd.

Reuze tevreden

Omron stappenteller besteld. Apparaatje was nieuw, werd keurig en snel verzonden en doet het prima. Zeer tevreden.

Grandioos

Bloeddrukmeter snel ontvangen en zelfs een factuur erbij. Zeer tevreden over Check Fit.

Snelle levering.

Super snel en netjes bezorgd. Zeer tevreden.

goede prijs, vlotte levering

Heldere website, een goede prijs en een snelle levering. Ik ben tevreden!

de in gebruikname verliep voorspoedig

toedeloe

Snelle correcte levering

Goede omschrijving op website. Snelle levering.

Supper

Makkelijke webshop, zeer snel geleverd, goed verpakt.