Goede kwaliteit voor een goede prijs

Gezocht op het internet maar een goede bloeddrukmeter. De Omron Comfort is op vele sites te koop, maar bij Checkfit was hij het aantrekkelijkst geprijsd.

Super service.

Bij het bestellen van het product direct duidelijkheid over product en bezorging van het product. Zeer waardevol.

Vlotte levering in goed beschermende verpakking

Goede ervaring

Topservice

De zaterdag besteld en maandag middag aan huis geleverd met Post nl.

Snel en goed geleverd, duidelijke informatie en goede prijs

Ben zeer tevreden

Doen wat ze beloven, vandaag besteld morgen in huis.

Uitstekende prijs en snelle verzending

Heel fijne ervaring, snel verzonden en mooi verpakt. Daarnaast was de prijs heel scherp.

Snel en overzicjyelijk

Snel.

Goed apparaat

vlotte en correcte levering.

Vlotte en correcte levering

Scherpe prijs

Heel tevreden met de stappen teller is eenvoudig te gebruiken.

Niet nodig.

Snelle levering.

Ik zocht een eenvoudige maar goede stappenteller. Deze Omron blijkt de juiste keuze. Snelle en keurige levering. Ook nog de laagste prijs. Helemaal blij mee.

Voldeed volledig aan verwachtingen.

Correcte en snelle levering van hulpmiddel.

Bestelling is netjes geleverd ondanks ik niet thuis was heb ik het bij een afhaal punt op kunnen halen.

Alles prima

Goede communicatie, keurige prijs, zeer snelle levering. Heel tevreden.

Op het hoofdstuk verzenden na, alles dik voor elkaar.

Zoals hier boven aangegeven haperde (de tijdstippen ).Misschien was Post NL hier debet aan, zo ja, score naar 9.

Snel geleverd. Goede service

Prima advies gekregen van medewerker. Erg tevreden ook met de Omron apparatuur.

Niet tevreden met de batterijen

De bloeddrukmeter is volgens aankondiging prima ontvangen. De Duracel batterijen zijn meer dan een jaar vervallen. Best before Mar 2021, vandaar de 3 sterren. Personeel, die de producten versturen, moeten daar beter opletten!!!

goede producten voor een goede prijs, snelle levering

Super goed.

Goed netjes op tijd levering.

snel en goedkoop geleverd

snel en goedkoop geleverd

Uitstekende service.

Uitstekende prijs/kwaliteit

Snelle levering (de volgende dag) en een goed product! Tot mijn verrassing kon ik meteen de eerste keer achteraf betalen!

Prima snelle levering

Over CheckFit

Wie zijn wij? CheckFit is specialist in preventieve zelfzorg. Ons topmerk Omron is wereldwijd marktleider in topkwaliteit bloeddrukmeters, stappentellers en diagnoseweegschalen. Ons motto luidt: "Uw gezondheid onder controle". Dankzij de hoge kwaliteit apparatuur die wij verkopen garanderen wij dat u zelf op een 100% veilige en betrouwbare wijze daadwerkelijk uw gezondheid onder controle kunt houden. CheckFit.nl is een webwinkel die zich gespecialiseerd heeft in de verkoop van medische producten voor thuisgebruik.