werkt goed

zeer tevreden

A De bestelling is vlot en correct geleverd

goede site en vlotte levering.

goede site en vlotte levering.

goed bereikbaar, vriendelijk, deskundig

goed bereikbaar, vriendelijk, deskundig

aan te bevelen

snel,vriendelijk en correkt

Kwam op tijd

Product was prima goed!

Snel ontvangen en werkt uitstekend.

Met behulp van de uitgebreide handleiding, de bloeddrukmeter uitgeprobeerd en erg tevreden met deze aankoop.

Alles in orde

Volledig tevreden met de bestelling van mijn product.

In een woord TOPPIE

Perfect toestel. Stipte levering. Kan niet beter.

Supersnelle levering.

Ondanks dat het pas over een paar dagen zou worden geleverd was het al de volgende dag. Verder verliep de bestelprocedure eenvoudig omdat ik gebruik heb gemaakt van een eerdere bestelling.

Snelle levering en goede prijs

Snelle levering en goede prijs

Betrouwbaar en stipt

Producten op de site zijn duidelijk beschreven. De levering is snel en de ontvangen bestelling voldeed aan de beschrijving.

Positief

Snel en duidelijke communicatie

Duidelijke uitleg

Zoals gezegd duidelijke uitleg, je wordt stap voor stap door her programma geleid. Minder vind ik de vragenlijst waarbij vaak de onderste vraag vaak net niet aan te vinken is en bij het vervolg is de vraag dan niet meer te zien. Heb zelf een paar maal heen en weer moeten gaan om te kunnen beantwoorden. Dat is voor mij het enige minpunt verder gaat alles gemakkelijk.

Was cadeautje

Heb geen ervaring

Snelle levering en zeer goed product

Snel geleverd, goed aangegeven wanneer het pakketje zou komen. Ik heb de amron m6 besteld en eindelijk weet ik nu waar ik aan toe ben met mijn bloeddruk , na jaren lang rommelen met een "goedkoop" apparaat. Ik ben er heel blij mee en mijn omgeving ook, er zijn er al meerde die er af en toe gebruik van maken.

Fijne communicatie en vlotte levering. Werd de volgende dag aan de deur bezorgd (1.50 m. afstand)

houden aan gegeven garantie

Niet tevreden met omron bloeddruk meter,dor u geleverd.Omdat hij niet de juiste waarden aangaf.(gecheckt bij polie in ziekenhuis).Geen probleem na zelfs een kleine 2 jaar.Volledige restitutie gekregen.Klasse! Heb nu een andere bloeddrukmeter van omron besteld bij jullie en ontvangen.Ben benieuwd of deze wel goed functioneerd,want mijn bloeddrukwaarden zijn zeer belangrijk,omdat deze rond de 170/92 zijn,wat natuurlijk helaas veel te hoog zijn.

Product bevalt goed en is op tijd geleverd.

Gebruik van het product is door handleiding goed te doen; ook voor een niet zo technisch talent als ondergetekende

Alles in orde

Alles in orde en snelle levering

Ondanks de te late levering door Post. Nl een zeer goede ervaring met checkFit klantenservice en een product naar tevredenheid !

Snelle levering!!

Doet wat het moet doen: juiste artikelen snel geleverd.

Zeer correcte en snelle dienstverlening

Goede website en vlotte verwerking van gegevens . Zeer snelle en correcte levering .

Alles volgens afspraak!

Goed advies en snelle levering.