Makkelijk te bestellen en volgende dag al binnen.

Snelle levering, prijs kwaliteit zitten juist.

In 1 woord goed

Goede site en goede levering. Apparaat werkt goed en handig in gebruik met opslag via app en Bluetooth verbinding.

Zonder meer goed

Nog niet veel ervaring, maar ziet er allemaal goed uit.

Prima! Vlotte levering

De weegschaal kwam vlot, deed het goed. Tevreden

PUIK!

GOED = GOED!

We zijn blij dat we voor CheckFit gekozen hebben!

We bestelden een bloeddrukmeter, hadden e zeer snel huis en het apparaat functioneert prima! Herman tevreden.

Prima vlot geleverd mijn eerste ervaring met Uw bedrijf

Gewoon prima

Overzichtelijke website, goede prijzen, eenvoudig bestellen en snel uit voorraad geleverd. Niks mis mee.

snel en goed

super bloeddruk meter

Wij werden zeer goed geholpen met de keuze van aankoop van een bloeddrukmeter

Uitstekende afhandeling en goede service

Had foutief besteld en 1 telefoontje was voldoende om het te fixen en desondanks in 1 dag geleverd en afgehandeld. Voorbeeld hoe het ook kan en hoe het zou moeten

Meedenken en goed geholpen

Duidelijke webshop, makkelijk een bestelling plaatsen en snelle levering

Snelle bezorging van mijn bloeddruk manchet.

geweldig

Zeer snelle levering en ben ook heel tevreden over mijn bloeddrukmeter..netjes ingepakt en klaar voor gebruik

Zeer goede service!

Ik had een bestelling gedaan en betaald, maar bedacht me later dat ik er nog iets aan toe wilde voegen. Na een mailtje bleek dat geen enkel probleem. Zeer vriendelijke en flexibele service. Ik ben een tevreden klant.

Zeer goede ervaring!

Goed produkt, volgens afspraak geleverd

correct produkt zoals de specificaties

Heel tevreden over CheckFit

Overzichtelijke website. Goede prijs-kwaliteitverhouding. Eenvoudige bestel- en betaalprocedure. Bestelling netjes en zorgvuldig tegen beschadigen verpakt. Snelle levering.

Goede prijs/kwaliteit, heel vlug geleverd, goed verpakt. Dus in 1 woord: prima website! Een aanrader!

Netjes en goed zoals het hoort

Goed ingepakt, compleet Snelle klantenservice Eén dag later geleverd dan aangeveven

Tis een aanrader om bij check fit te bestellen

Ik had een aantal vragen die ik op mail had gezet, nog binnen uur terug een antwoord gehad. Heel betrouwbaar , Besteld en heel vlug geleverd

uitstekend!

snelle levering van de Omron bloeddrukmeter wat in de praktijk heel belangrijk bleek te zijn; direct telefonisch contact en een duidelijk antwoord op mijn vraag, dus een echte aanbeveling.

Over CheckFit

Wie zijn wij? CheckFit is specialist in preventieve zelfzorg. Ons topmerk Omron is wereldwijd marktleider in topkwaliteit bloeddrukmeters, stappentellers en diagnoseweegschalen. Ons motto luidt: "Uw gezondheid onder controle". Dankzij de hoge kwaliteit apparatuur die wij verkopen garanderen wij dat u zelf op een 100% veilige en betrouwbare wijze daadwerkelijk uw gezondheid onder controle kunt houden. CheckFit.nl is een webwinkel die zich gespecialiseerd heeft in de verkoop van medische producten voor thuisgebruik.