Prima service en advies. En snelle levering

Goede informatie, snelle afhansdeling en bezorging.

Positief en goede snelle afhandeling van bestelling en levering

Voldoet prima

Ik heb het pas 1x gebruikt maar ben tevreden. Even goed doorlezen en instructies volgen. Ik zal het niet vaak hoeven te gebruiken maar wel belangrijk om in huis te hebben. Zeker als je een dagje ouder wordt.

Top geregeld.

Binnen 2 dagen binnen. Tevreden

Prima bloeddrukmeter, snel geleverd

Ik heb een Omron M6 comfort bloeddrukmeter gekocht, werd binnen 2 dagen al geleverd. Prima apparaat, werkt goed. De prijs was ook heel scherp.

Hoedenspeld genoeg

Geen aanvullende info

snel en keurig geleverd, wat was besteld

Gezocht naar een bloeddrukmeter en de juiste is snel en keurig geleverd

Prima geregeld. Goed product.

Apparaat voldoet uitstekend. Netjes geregeld. PostNl liet helaas weer een paar steken vallen maar daar kan CheckFit niets aan doen.

er wordt mee gedacht met de klant

Ik heb zelfs extra teststrips ontvangen bij mijn zending. TOP Checkfit. Nogmaals dank.

Vlotte levering, matige instructie voor in gebruikname

Ik kom er niet helemaal uit met mijn instellingen. Op de site zou een uitgebreide handleiding zijn te downloaden. Die heb ik niet kunnen vinden. Mijn verzoek om alsnog een handleiding te mailen is na een week nog niet beantwoord.

Probleemloos

Probleemloos

TOP bedrijf!

Na ontvangst van het door mij bestelde apparaat kwam ik erachter dat ik een verkeerde keuze had gemaakt. Even met CheckFit gebeld en heel goed geadviseerd. In overleg zijn we toen tot een hele goede oplossing van mijn vergissing gekomen. Ik ben hier heel blij mee en raad dit bedrijf absoluut aan!

Een heel goede service

Een bedrijf dat heel goede producten van topmerken verkoopt voor een redelijke prijs

Prima geregeld snelle levering en uitstekend product

Goede webshop!

Goede duidelijke webshop. Snelle levering!

Snel en op tijd

Snelle bezorging

Snel geleverd, goed artikel

snelle levering, een van de goedkoopste.

voor herhaling vatbaar

Geweldig Top.

Ik bestelde een Bloeddruk meter, de zelfde als waar ze mij in het het UMC-Maastricht bij de Cardioloog de druk mee gemeten hebben. De Automatic Upper Arm Blood Pressure Monitor, M6 Comfort. Dit is een TOP apparaat hij werkt goed en is gemakkelijk in te stellen. Het kost wat maar dan heb je ook wat. Heel erg bedankt. gr, Jos

Snel en goed verpakt geleverd.

Priduct werkt zoals het hoort

Goede reactie op vragen over product

Bij het bestellen van een meter bleek er onduidelijkheid over de garantietermijn. De producent meldde een langere termijn vanaf 1 juli 2023 dan de website van CheckFit aangaf. Bij navraag werd er snel gereageerd dat dit nagevraagd moest worden. De procudent heeft daar blijkbaar een paar dagen voor nodig gehad. Daarna werd er weer vlot gereageerd. Prima geregeld (en product besteld).

Alles erg goed

Vlotte afhandeling, betaling, levering. Alles is perfect, kan niet beter, daarom het cijfer 10

Goed verpakt en een mogelijkheid om bij een ophaalpunt op te halen.

gewoon goed

Alles geleverd zoals besteld en ook de volgende dag. geleverd

Doen wat je beloofd is bij Checkfit waarheid.

Over CheckFit

Wie zijn wij? CheckFit is specialist in preventieve zelfzorg. Ons topmerk Omron is wereldwijd marktleider in topkwaliteit bloeddrukmeters, stappentellers en diagnoseweegschalen. Ons motto luidt: "Uw gezondheid onder controle". Dankzij de hoge kwaliteit apparatuur die wij verkopen garanderen wij dat u zelf op een 100% veilige en betrouwbare wijze daadwerkelijk uw gezondheid onder controle kunt houden. CheckFit.nl is een webwinkel die zich gespecialiseerd heeft in de verkoop van medische producten voor thuisgebruik.