Snel en goed verpakt geleverd.

Priduct werkt zoals het hoort

Goede reactie op vragen over product

Bij het bestellen van een meter bleek er onduidelijkheid over de garantietermijn. De producent meldde een langere termijn vanaf 1 juli 2023 dan de website van CheckFit aangaf. Bij navraag werd er snel gereageerd dat dit nagevraagd moest worden. De procudent heeft daar blijkbaar een paar dagen voor nodig gehad. Daarna werd er weer vlot gereageerd. Prima geregeld (en product besteld).

Alles erg goed

Vlotte afhandeling, betaling, levering. Alles is perfect, kan niet beter, daarom het cijfer 10

Goed verpakt en een mogelijkheid om bij een ophaalpunt op te halen.

gewoon goed

Alles geleverd zoals besteld en ook de volgende dag. geleverd

Doen wat je beloofd is bij Checkfit waarheid.

Fijn gehollpen

Ik had een aantal vragen over verschillen in de apparaten. Was niet in de reclame duidelijk. Is perfect uitgelegd en daarna bestelling geplaatst. H.Boer

Uitstekend advies

Medisch technische kennis, diverse voor en nadelen van producten, advisering op maat, ik heb het allemaal mogen ervaren. Aanbevolen!

Snel geleverd tegen een goede prijs.

Teststrips

Bestelling goed volgbaar en snel geleverd

Alles precies geleverd zoals beloofd.

Duidelijke informatie, duidelijke toezeggingen en nog nagekomen ook.

Bloeddrukmeter

Snel geleverd voor een goede prijs

Snel en goede levering

Goede en snelle levering

Ik heb de omron bloeddruk meter besteld en binnen 2 dagen was hij er

Fijn ding

Fijn ding. Ook de band is fijn kan op iedere arm.

Snelle levering en Goed product

Bloeddrukmeter Omron M3 besteld met losse adapter erbij voor het gemak. Makkelijk in gebruik met duidelijke handleiding en opberghoes. Metingen goed en snel af te lezen. Kort gezegd, goed product.

Alles prima

Duidelijke site met veel informatie, snelle verzending en goed verpakt. Top!

Check Fit heeft mij order snel verzonden maar liep vetraging op bij Post NL. Pakket is inmiddels ontvangen. Prima follow up van CheckFit.

Beste prijs + nog een gratis artikel erbij en ook super klantenservice (in weekend contacteren ze je)

Prima service, levering en prijs.

koop bloeddrukmeter

Goede communicatie. Wordt perfect op de hoogte gehouden en belofte van afleveren nagekomen

Kleinigheidje: er was aangekondigd dat t pakketje zaterdag zou komen. Het werd plotseling op vrijdag bezorgd, gelukkig waren we net thuis.

Kerklaan 100 2912 CL Nieuwerkerk a/d ijssel

Over CheckFit

Wie zijn wij? CheckFit is specialist in preventieve zelfzorg. Ons topmerk Omron is wereldwijd marktleider in topkwaliteit bloeddrukmeters, stappentellers en diagnoseweegschalen. Ons motto luidt: "Uw gezondheid onder controle". Dankzij de hoge kwaliteit apparatuur die wij verkopen garanderen wij dat u zelf op een 100% veilige en betrouwbare wijze daadwerkelijk uw gezondheid onder controle kunt houden. CheckFit.nl is een webwinkel die zich gespecialiseerd heeft in de verkoop van medische producten voor thuisgebruik.