Netjes gerey

Op tijd geleverd, in ieder geval geen reden tot extra bloeddruk problemen. :) Netje op de hoogte gehouden van het order proces.

alles correct verlopen

goede prijs, prima service

Goede prijs voor de bloeddrukmeter, snelle levering en prima e-mail communicatie

Prima sevice en alles was naar wens.

Prima snel geleverd

Snel geleverd werken correct

Mijn gedane bestelling bij CheckFit heb ik heel positief ervaren.

Goede klantvriendelijke behandeling en deskundigheid van de medewerker hoort bij CheckFit. En zij staan voor de kwaliteit van hun produkten.

Mijn bestelling laat op de middag geplaatst. Dag erna netjes verpakt ontvangen. Prijs kwaliteit verhouding is prima.

Keurige levering

Zo doorgaan

Snelle reactie op vermeende klacht.

Ik dacht dat er een beschadiging op het scherm zat maar het bleek een lijmrest te zijn.

Snel en compleet

Snel en compleet geleverd. Zeer tevreden.

Prima service en aflevering. Alleen vastlegging bezorgadres kan m.i. beter

Prima service en aflevering. Alleen vastlegging afleveringdadres kan m.i. beter

duidelijke website

gezocht en gevonden een mooie bloeddrukmeter voor een goede prijs, en duidelijk omschreven wat het apparaat kan en doet

De bloeddrukmeter is supersnel opgestuurd, volgende dag in huis!

Ik heb de Omron bloeddrukmeter smiddags besteld en de volgende middag had ik hem al in huis. Netjes verpakt. Helemaal top!

Een prima adres voor Omron producten

Bloeddrukmeter Omron M3 Comfort was makkelijk te bestellen. Niet de duurste. Afhandeling ook prima. Ben erg tevreden.

Geweldige service - goede prijs

Checkfit biedt een prima prijs, kwalitatief goede producten en een meer dan uitstekende service. Aanrader!

Uitstekende, snelle levering

Niks op aan te merken.

uitstekend

uitstekend, werkt prima en hij is snel ook

Perfecte afhandeling

Perfecte afhandeling.

Heel klantvriendelijk en servicegericht

's Middags besteld en 's avonds persoonlijk bezorgd

Goede site, duidelijke informatie

Op de site kun je goed de verschillen controleren en door duidelijke omschrijving makkelijk bestellen

Correct en ter zake kundig te woord gestaan

altijd goede en snelle levering

Goede prijzen niet te duur, snelle levering

Drie dagen eerder geleverd dan eerst aangegeven

Kerklaan 100

2912 CL Nieuwerkerk a/d ijssel

Over CheckFit

Wie zijn wij? CheckFit is specialist in preventieve zelfzorg. Ons topmerk Omron is wereldwijd marktleider in topkwaliteit bloeddrukmeters, stappentellers en diagnoseweegschalen. Ons motto luidt: "Uw gezondheid onder controle". Dankzij de hoge kwaliteit apparatuur die wij verkopen garanderen wij dat u zelf op een 100% veilige en betrouwbare wijze daadwerkelijk uw gezondheid onder controle kunt houden. CheckFit.nl is een webwinkel die zich gespecialiseerd heeft in de verkoop van medische producten voor thuisgebruik.