Een warme douche waard!

Ondanks dat onze Playmarket Go Up boodschappen trolley niet bij Comfortland BV is gekocht toch een top service. De zwenkwielen waren versleten, en door Comfortland BV zijn supper snel een zet nieuwe geleverd. Compliment voor de medewerkers!

Top service!

Top service, snelle levering en ik ga zeker vaker hier bestellen.

Heel goed bevalt goed

prima trolley.

mijn boodschappen trolley ,heel erg fijn, net een wandelwagen, kan elke oudere het aanbevelen.

Van bestelling tot en met levering perfect

Zeer tevreden.

Ik ben erg blij met mijn aankoop. Alles naar tevredenheid.

Fantastische service

Snel en duidelijk kunnen bestellen op de website, had een verkeerde maat besteld, en kreeg na telefonische melding de volgende dag al de goede maat, wat een goede service!

Ze denken met je mee en doen wat ze beloven.

Ik zocht een toiletverhoger met een speciale maat. De medewerker ging met een rolcentimeter het magazijn in om te kijken of ze er een hadden.

Snel adequaat (af)handelen

Snel afhandelen van mijn vraag

goede site, topproducten, geweldige service!

goede site, topproducten, geweldige service! Aanrader voor iedereen

Uitstekende Service.

Had kleine wielen nodig voor rollator. Voor het merk wat ik had niet te leveren. Hebben om bepaalde maten gevraagd, en een mail gehad hadden passende wielen gevonden met gelijk een link erbij om deze te bestellen. Hoewel ik te laat was met bestellen, toch de volgende dag in huis. Super snel.

mooi produkt,

slechte gebruiksaanwijzing

Slecht

Heel slecht bereikbaar. Mails worden niet beantwoord.

Zeer snelle levering. Sneller dan gedacht.

Snelle levering.

Product bevalt prima en supersnel geleverd.

Goede service en uitstekend product!

Comfortland service desk belde mij zeer vriendelijk omdat ik het aflever adres vergeten was in te vullen. Daarna werd de bestelling snel bezorgd. Het bestelde product voldoet uitstekend!

Het product is prima, maar....

De Besteloptie op de website laat te wensen over. Ik had iets besteld en betaald, dus dat ging op zich goed. Alleen kreeg ik nog twee extra meldingen met een ander bestelnummer voorhetzelfde product. Als je niet beter weet, of niet goed oplet, lijkt het alsof je 3x iets hebt besteld, die overige twee bestellingen werden later geannuleerd. Nodeloos verwarrend dus. Verder ben ik prima tevreden.

Incomplete levering en onbereikbaar bedrijf

Aangezien de rollator, die een paar dagen later kwam dan verwacht, geen vleugelmoeren Had bij levering kon deze niet gebruikt worden. Bellen betekent voicemail inspreken en niet teruggebeld worden. Uiteindelijk goed geholpen door fabrikant van rollator die de onderdelen heeft nagezonden.

Snel geleverd prima product.

Toiletverhoger. Professionele echte oplossing voor hangtoilet. Wel erg duur. Montage beetje spannend, af en aanvoer buisje recht afzagen ben ik niet goed in. Gebruiksaanwijzing ECHT goed volgen dan gaat het. Pijpjes in muur, dan toiletpot erop schuiven. NIET andersom ;) Heel net eindresultaat! Prima product.

Snelle levering, prima website

Alles naar tevredenheid

Prima product , snel geleverd en makkelijke website

Goed product

Goed product, prijs-kwaliteit verhouding prima, snelle service en levering

Zie hierboven

Hele snelle goede service

Een set loopkrukken besteld, snel geleverd. Krukken zijn van zeer goede kwaliteit, echter van één kruk ontbrak er een plastic binnenring in een schroefwartel. Mailtje gestuurd naar de helpesk, en binnen enkele dagen kreeg ik een nieuwe ring toegestuurd. Keurig afgehandeld.