Bestelling moeten annuleren wegens grote vertraging

Het product dat ik bestelde - op de website als “direct leverbaar” vermeld - bleek toch niet direct leverbaar (“we moeten je wat vertellen, we gaan extra ons best voor je doen, volgende week versturen we het”). Twee weken later nog niets, ik vraag waar het blijft. “Ohjee, is niet geleverd, hopelijk over een week of drie.” Aardig dat ze mailen, maar ik heb liever het product, dat trouwens nog steeds als direct leverbaar op de website staat. Mijn eerste kennismaking met dit bedrijf liep zodoende uit op een annulering van de hele bestelling. Positief vind ik dat men snel reageert en dat het geld snel terugkwam op de rekening. Negatief dat de gewekte verwachtingen niet zijn waargemaakt. Hopelijk een eenmalige misser.

Slechte service

Ben doorverwezen via de ergotherapeut voor een toiletverhoger, ik heb eerst gebeld of deze op voorraad was, het was zo, daar aangekomen vanuit de andere kant van de stad bleek dat hij niet op voorraad was, ben dus helemaal voor niets gekomen. Hij zou direct bestelt worden en kon hem na een week op komen halen, een dag van tevoren gebeld en gezegd dat ik die dag niet kon en dat ik morgen zou komen om het op te halen, dat was geen probleem.

Hoi Jan, Wat vervelend dat je onze service als slecht hebt ervaren. Ik was wel een klein beetje verbaasd over deze versie van je ervaring. Want je bestelde inderdaad een toiletverhoger bij ons en wilde die in de winkel ophalen. Maar er missen wel wat elementen. Wij hebben aangegeven dat we dat type toiletverhoger moesten bestellen en zouden bellen zodra het in de winkel was. Een dag later kregen we een telefoontje, zonder naam of referentie met de vraag of we open waren en de boodschap: Ik kom eraan! Pas in de winkel bleek het om de toiletverhoger te gaan. Die was er toen inderdaad nog niet. Nu begrijp ik goed dat je daarvan baalde hoor, maar mijn collega moest het wel erg bekopen en heeft een boel nieuwe scheldwoorden geleerd 8) Het verlaten van de winkel ging er ook niet al te vriendelijk aan toe. Een toevallige voorbijganger kwam zelfs vragen of alles oké was. Je hebt toen gebeld en geëist om de directie te spreken omdat je anders een slechte review achter zou laten. Ik heb toen contact met je opgenomen en je laten weten dat als je niet tevreden bent, het je altijd vrij staat om je mening met anderen te delen. En dat blijft natuurlijk staan. We hebben toen tweemaal een goed gesprek gehad en volgens mij de lucht geklaard. Maar nogmaals, je hebt altijd de vrijheid om je mening te delen. Wij willen graag onze klanten het liefst zo tevreden mogelijk zien. Ik vind het jammer dat we dat niet voor je hebben kunnen betekenen. Ik hoop uiteraard dat je de toiletverhoger wel ergens anders hebt kunnen vinden. Met vriendelijke groet, Xaviera van Comfortland

Een warme douche waard!

Ondanks dat onze Playmarket Go Up boodschappen trolley niet bij Comfortland BV is gekocht toch een top service. De zwenkwielen waren versleten, en door Comfortland BV zijn supper snel een zet nieuwe geleverd. Compliment voor de medewerkers!

Top service!

Top service, snelle levering en ik ga zeker vaker hier bestellen.

Heel goed bevalt goed

prima trolley.

mijn boodschappen trolley ,heel erg fijn, net een wandelwagen, kan elke oudere het aanbevelen.

Van bestelling tot en met levering perfect

Zeer tevreden.

Ik ben erg blij met mijn aankoop. Alles naar tevredenheid.

Fantastische service

Snel en duidelijk kunnen bestellen op de website, had een verkeerde maat besteld, en kreeg na telefonische melding de volgende dag al de goede maat, wat een goede service!

Ze denken met je mee en doen wat ze beloven.

Ik zocht een toiletverhoger met een speciale maat. De medewerker ging met een rolcentimeter het magazijn in om te kijken of ze er een hadden.

Snel adequaat (af)handelen

Snel afhandelen van mijn vraag

goede site, topproducten, geweldige service!

goede site, topproducten, geweldige service! Aanrader voor iedereen

Uitstekende Service.

Had kleine wielen nodig voor rollator. Voor het merk wat ik had niet te leveren. Hebben om bepaalde maten gevraagd, en een mail gehad hadden passende wielen gevonden met gelijk een link erbij om deze te bestellen. Hoewel ik te laat was met bestellen, toch de volgende dag in huis. Super snel.

mooi produkt,

slechte gebruiksaanwijzing

Slecht

Heel slecht bereikbaar. Mails worden niet beantwoord.

Zeer snelle levering. Sneller dan gedacht.

Snelle levering.

Product bevalt prima en supersnel geleverd.

Goede service en uitstekend product!

Comfortland service desk belde mij zeer vriendelijk omdat ik het aflever adres vergeten was in te vullen. Daarna werd de bestelling snel bezorgd. Het bestelde product voldoet uitstekend!

Het product is prima, maar....

De Besteloptie op de website laat te wensen over. Ik had iets besteld en betaald, dus dat ging op zich goed. Alleen kreeg ik nog twee extra meldingen met een ander bestelnummer voorhetzelfde product. Als je niet beter weet, of niet goed oplet, lijkt het alsof je 3x iets hebt besteld, die overige twee bestellingen werden later geannuleerd. Nodeloos verwarrend dus. Verder ben ik prima tevreden.

Incomplete levering en onbereikbaar bedrijf

Aangezien de rollator, die een paar dagen later kwam dan verwacht, geen vleugelmoeren Had bij levering kon deze niet gebruikt worden. Bellen betekent voicemail inspreken en niet teruggebeld worden. Uiteindelijk goed geholpen door fabrikant van rollator die de onderdelen heeft nagezonden.

Snel geleverd prima product.

Toiletverhoger. Professionele echte oplossing voor hangtoilet. Wel erg duur. Montage beetje spannend, af en aanvoer buisje recht afzagen ben ik niet goed in. Gebruiksaanwijzing ECHT goed volgen dan gaat het. Pijpjes in muur, dan toiletpot erop schuiven. NIET andersom ;) Heel net eindresultaat! Prima product.

Snelle levering, prima website

Alles naar tevredenheid

Prima product , snel geleverd en makkelijke website

Goed product