Pluspunten

Heel erg blij met jullie haar. Dit is tenminste goede kwaliteit waar je behoorlijk lang mee kan doen.

Na de webshop verbouwing is er veel onduidelijk

Pluspunten

Producten goede kwaliteit

Levering sneller

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

None

I cannot contact you via email, your telephone numbers are not connected. If you are real then answer me and deliver the hair!!!!

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Ik heb mijn bestelling van 12 februari tm 2 maart 2018 nog steeds niet ontvangen van Sams Hair extensions. Hun bestaat niet. Hun 06 is buiten gebruik, ook hun ticket systeem reageert niet. Kortom SAMS Hair extensions is onbereikbaar! Op 12 februari een bestelling gedaan en via iDeal betaald van €85,= Voor een Body wave silk closure. Het betreft bestelling invoice 02757. EN TOT HEDEN 2 MAART 2018 NOG STEEDS NIET ONTVANGEN!!!

Pluspunten

heel fijn dat ik bericht heb ontvangen ( het duurde wel even) van Sams Hair extensions. Na geen gehoor en niet mijn bestelling te hebben ontvangen, kreeg ik bericht dat de hair extensions die ik had besteld niet binnen een bepaalde tijd geleverd konden worden en dat daarom mijn bestelling geannuleerd was en ik mijn geld terug zou krijgen. Ik heb heel netjes mijn geld terug gestort gekregen en ontving ook een vriendelijke mail met duidelijk uitleg. Ik ben blij met de manier waarop het probleem is opgelost door Sams hair extensions en vind de verdere afhandeling daarvan klant vriendelijk.

heb tot op heden mijn bestelling nog steeds niet ontvangen maar heb wel betaald. Helaas krijg ik ook geen contact meer en worden mijn emails met de vraag waar nou toch mijn bestelling blijft, niet meer beantwoord. Moet zeggen dat ik tot nu toe helaas teleurgesteld ben over de gang van zaken. Over het product kan ik niks zeggen want heb alleen maar betaald maar niks ontvangen helaas.

Beste, Hartelijk dank voor deze eerlijke beoordeling. De maand december is voor ons een drukke maand. Dit betekend niet dat u hier de dupe van moet worden. We vonden het veel te lang duren en wilden u echt niet nog langer laten wachten. Inmiddels is het door u betaalde bedrag natuurlijk naar u overgemaakt inclusief 5 euro ter compensatie. Dit zal het lange wachten nooit meer goedmaken dat beseffen we ons heel goed. Maar nogmaals deze beoordeling word zeer gewaardeerd.

Pluspunten

Geweldig haar. Ook na een paar weken en ook na het wassen blijven de extensions goed. Ben erg blij met jullie. Normaal gesproken bestel ik bij glamour maar voorlopig blijf ik bij jullie.

Meer kleuren aanbieden.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Fijn betaalproces, duidelijke site

Ik wilde de kleur aanpassen en tevens heb ij een vraag maar er is geen concrete manier voor contact. Ze zeggen 'livechat' maar die is altijd offline, op facebook geen reactie en het app nummer is niet meer in gebruik, bellen kan ook niet. Op de mail ook geen reactie. Haar extensions zijn duur en als koper wil je toch contact willen hebben over je bestelling

Hallo Kirsten. Hartelijk dank voor deze beoordeling en met name de pluspunten. Wat betreft de verbeterpunten: U heeft een bestelling via Afterpay (achteraf betalen) gedaan welke boven de 100,-EURO was. Tijdens het bestellen in onze webwinkel word heel duidelijk vermeld (in de checkout) dat orders via Afterpay van meer dan 100,-euro niet geaccepteerd worden. Hier heeft u direct na uw bestelling nog mail over gehad! Als u vervolgens een mail stuurt met vragen over de bestelling dan word deze niet als eerst behandeld.

Pluspunten

Goedkoop pruikje gekocht en beviel prima

Hartelijk dank voor de positieve beoordeling. Ter info: Momenteel hebben we 40% korting op goedkope pruiken ik zou een kijkje nemen. Korting loopt tot eind volgende week. Mochten er nog vragen zijn dan horen we dit graag.

Pluspunten

Uitstekende kwaliteit. Top haar voor een goede prijs

Pluspunten

Ik beveel samshairextensions aan voor degene die kwaliteit wil. De levering duurde 2 dagen langer dan bij de concurrentie. Maar nu heb ik veel beter haar waar ik lang mee kan doen. Ik heb jullie Blogger over brazilian hair gelezen. Jullie zijn tenminste eerlijk over de herkomst van het haar en dat heb ik nog nooit mee gemaakt. Tenminste niet bij andere webwinkels.

Pluspunten

Koop al geruime tijd online mijn clip in extensions. Nu voor de eerste keer bij samshairextensions. Moet bekennen dat voor deze prijs nooit eerder zo mooi vol glanzend haar heb gehad en ook nog haar wat lang goed blijft. Mijn vriendinnen gebruiken langer dan mij extensions en ook zij geven aan dat dit een perfecte kwaliteit is. Ze zeggen dat ze ook bij jullie gaan bestellen.

Meer aanbod kwa kleur en lengte

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Oplichters! Niks geleverd en mijn geld niet terug gekregen! Geen reactie niks! Heel slecht.

Pluspunten

Je kunt lang doen met de producten van samshairextensions. Dit is natuurlijk een must met dit soort producten.

Merk dat jullie steeds duurder worden. Hou daarmee op blijf jezelf en loop niet de rest van de gierige webshops achterna.

Dank voor je 5 sterren beoordeling. Samshairextensions probeert altijd voor de beste prijs kwaliteit verhouding te zorgen. Dit betekend dat we nog steeds de goedkoopste zijn. Maar stel dat echt alle webwinkels de prijzen enorm verhogen dan kunnen we niet op precies dezelfde prijs blijven hangen. Het is natuurlijk niet de bedoeling om de markt stuk te maken. Zolang wij de beste prijs kwaliteit verhouding hebben voor clip in extensions, flip in hair en lace wigs dan voldoen wij aan de standaard welke we voor onszelf hebben gezet.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pas op: Oplichter! Reageert niet op telefoon / mail Geld wordt niet teruggestort

Pluspunten

Goede ervaring met jullie

Pluspunten

Jullie leveren tenminste kwaliteit ga zo door

Pluspunten

Erg tevreden met het haar. Kon de order makkelijk achteraf wijzigen dus de serviceis verder prima

Pluspunten

De pruiken zijn hier echt heel goed. Clip in haar heb ik nog maar net hier besteld maar ga ervan uit dat het om dezelfde kwaliteit haar gaat

Pluspunten

Na moeilijk contact in het begin , is het toch goed gekomen. Mijn Extensions bestel ik voortaan hier

Contact mag wat sneller ;-). Persoonlijk zou een snellere levertijd ook fijner zijn.

Pluspunten

Toch wel boven verwachting gezien lage prijzen vaak een indicatie zijn voor lage kwaliteit. Dat is bij samshairextensions zeker niet het geval.

Pluspunten

Goede ervaring met samshairextensions toppi

Pluspunten

Jullie clip in haar is van goede kwaliteit. Chat werkte ook goed voor mij. Bezorging kan sneller maar was wel zoals aangegeven.

Pluspunten

Het haar is en blijft van goede kwaliteit ook na het wassen. Lekker zacht en glanst heel mooi.

Beter bereikbaar zijn via de chat

Pluspunten

Jullie mogen meer mensen aan nemen bij de klantenservice. Kreeg weinig respons op mijn vragen achteraf. Anderzijds het was het wachten echt meer dan waard. Kwaliteit ben ik niet eerder tegen gekomen.

Sneller leveren en beter bereikbaar zijn aub

Pluspunten

Ik het product netjes op tijd ontvangen. Ben bij jullie terecht gekomen via mijn vriendin dus ik wist al dat de kwaliteit goed was. Ben ook goed geholpen via jullie chat.