Pluspunten

Ik het product netjes op tijd ontvangen. Ben bij jullie terecht gekomen via mijn vriendin dus ik wist al dat de kwaliteit goed was. Ben ook goed geholpen via jullie chat.

Pluspunten

Maak nu al geruime tijd gebruik van extensions. Zal heen namen noemen maar heb vrijwel bij alle grote WEBSHOPS besteld. Nooit eerder heb ik de kwaliteit gehad welke jullie leveren. Zolang dit zo blijft blijf ik bij jullie bestellen.

Meer advies over kleur op de website verwerken zodat er minder gevraagd hoeft te worden via de klantenservice.

Pluspunten

Voor de eerste keer een echte lace wig besteld waardoor ik best veel vragen had. Kreeg netjes antwoord op al mijn vragen zelfs vragen die achteraf volgens mij echt overbodig waren. mijn vragen werden netjes beantwoorde zelfs vragen waarbij ik zelf dacht dat mogelijk overbodig waren. Zowel Shanice als Sofie gesproken. Beiden erg professioneel en vriendelijk. Via een vriendin bij jullie terecht gekomen dus wat betreft de kwaliteit van het haar weet ik al dat dit helemaal goed zit.

Pluspunten

Kwaliteit producten bijzonder hoog. Lage scherpe prijzen. Achteraf betalen.

Eerder reageren via de chat.

Pluspunten

Nog steeds kopen we met veel plezier producten uit jullie webwinkel. De kwaliteit en de service welke jullie ons blijven verlenen maakt dat we nog steeds bij jullie kopen.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Oplichters

Besteld en direct betaald en niks ontvangen. Reageren niet op mail of chat. Bestel dus niks hier!!!!

Geachte heer/mevrouw, U komt niet in ons bestand voor. We zullen een verzoek ter verwijdering indienen.

Pluspunten

Heel erg blij met het advies van jullie via de chat. Zelfs in de late uurtjes nog beschikbaar voor mij. Kwaliteit is verder top. Tot een volgende keer.

Pluspunten

Kwaliteit is absoluut boven verwachting dit haar is echt remy echt heel blij ermee

Dank voor je positieve beoordeling. Ik zag dat je weer een nieuwe bestelling hebt geplaatst. Dank hiervoor. Mochten we nog wat voor je kunnen betekenen dan horen we dit graag. Groetjes Shanice

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Meer Dan 3 manden !!! Ik heb 250 euro betaled ,tot nu toe niks ontvagen van hun big scam ,ik heb wel aangift gedaan bij het polite ,tooooo shame

Alles______******

Geachte heer/mevrouw, U komt niet in ons bestand voor. Aan het handschrift te zien kunnen we opmaken dat u dezelfde persoon bent die ook de andere negatieve beoordelingen heeft geschreven. We zullen een verzoek ter verwijdering indienen.

Pluspunten

Vandaag advies gehad over welke kleur ik het beste kon nemen. Erg blij met deze service.

Dank voor deze positieve beoordeling. Hier zijn we altijd heel blij mee.

Pluspunten

Kwaliteit is top

Dank voor deze beoordeling.

Pluspunten

Wederom tevreden met jullie service advies en natuurlijk product.

Beste Thea, Hartelijk dank voor je positieve beoordeling. Heel fijn.

Pluspunten

Mijn vriendinnen zijn erg positief over jullie dus vandaag voor het eerst besteld. Ben goed geadviseerd via de live chat helemaal super.

Beste Merridith, Fijn dat onze live chat goed voor jou heeft gewerkt. Mocht je nog tips hebben ter verbetering van onze chat diensten dan horen we dit graag. Tot een volgende keer!

Pluspunten

Kwaliteit van jullie producten is goed.

Meer duidelijkheid over de levertijden.

Beste Maria, Hartelijk dank voor je positieve beoordeling. Inmiddels hebben wij de site aangepast. Bij ieder product vind je nu duidelijk informatie met betrekking tot de levering van onze producten.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

nog geen positieve punten nog niks binnen

heb clips in besteld, en kon een datum aangegeven. zou vandaag binnen moeten komen want heb morgen een bruiloft waarbij ik ze nodig heb.. nog geen trackingscode ontvangen dus denk niet dat het vandaag nog komt.. als je een datum aangeeft zorg dan dat die optijd kom of zet gewoon geen datum neer. klantencontact is barslecht nergens word op gereageerd doe hier wat aan.

Sinds dat wij het blog artikel (brazilian hair bestaat niet) hebben geschreven krijgen we continu dit soort reacties op onze online profielen. Wij vonden dat het tijd werd om de waarheid te vertellen aan de consument in Nederland. Transparantie over de herkomst van onze producten en die van jullie vinden wij noodzakelijk. Webwinkels die vandaag de dag beweren dat hun haar uit Malysia, Brazilië of zelfs Mongolië komt liegen. Aanbieders die niets over de herkomst vermelden zijn vrijwel net zo slecht bezig. We wisten wel dat andere partijen totaal niet blij zouden zijn maar we hadden niet verwacht dat er 1 of meerdere partijen ons zouden bestoken met dit soort reacties puur en alleen met als doel ons kapot te maken. Mochten er personen zijn die overwegen bij ons te bestellen en die vervolgens door dit soort reacties toch huiverig zijn geworden dan adviseren wij gebruik te maken van achteraf betalen of om uw bestelling via de ap wish of Bol com te doen.

Pluspunten

Via marktplaats bij Julie terecht gekomen. Via de chat mijn bestelling doorgegeven en met 4 dagen het haar in huis. Wat overigens van goede kwaliteit is.

Bedankt voor je positieve beoordeling Nadia. Hopelijk zien we je gauw terug.

Pluspunten

Haar is van goede kwaliteit

Meer producten in assortiment

Bedankt voor je positieve beoordeling Samantha. Hopelijk zien we je gauw terug. Het assortiment van SamsHairextensions.nl is inmiddels aagevuld.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

N.v.t.

Op 29-5 heb ik een order geplaatst van €240,99 voor een stijle 18inch Braziliaanse pruik. Ik zou deze pruik uiterlijk binnen 7 werkdagen ontvangen. Echter kreeg ik vanuit de webshop te horen dat het uiterlijk 20-6 geleverd zou worden. Ik ging hier enkel mee akkoord als er een restitutie tegenover stond van 12%. De webshop eigenaren gingen hiermee akkoord. De dagen hierna heb ik niets meer vernomen over de restitutie of order. Inmiddels 23-6 en heb ik zojuist pas de order ontvangen en deze lijkt NIETS op wat ik had verwacht. Ik heb zojuist contact opgenomen met de webshop hierover en hoop z.s.m. het aankoopbedrag + restitutie terug te ontvangen. Ik ga niet weer een bestelling plaatsen bij deze webshop.

Hallo Regina, Wij waren 3 dagen te laat met de levering. Het werd geen 7 dagen maar 10 in totaal. Dit vinden wij erg vervelend voor je. Je gaf aan het product retour te sturen en tevens wilde je het aankoop bedrag terug. Dit bedrag heb je binnen 3 werkdagen weer op je rekening gekregen. Helaas hebben wij nooit meer het product retour ontvangen. Bij deze nogmaals het verzoek na te gaan of er iets mis is gegaan met de retour. Hopelijk mogen wij de pruik alsnog ontvangen zodat we deze weer in ons online assortiment kunnen verwerken. En nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Jullie haar is van een goede kwaliteit. Tenminste die van de Clipin hairextensions.

Ik heb 2 weken moeten wachten voordat ik mijn haar eindelijk ontving. Dit vind ik veels te lang. Doe er wat aan als jullie willen dat we weer bestellen.

Dank voor je 4 sterren beoordeling. Inmiddels hebben we het bestel en verzend proces behoorlijk kunnen verbeteren. Ik zag dat je inmiddels een nieuwe bestelling hebt gedaan. Dat is heel fijn want dan had je dit keer het product vrij snel binnen. Thanks voor je feedback groetjes Shanice

Pluspunten

Kwaliteit haar is echt perfect. Ook na het wassen zelfs na een aantal weken. Mooi glad glanst prachtig ben er bij mee.

De klantenservice is niet 24/7 geopend maar dat staat wel op de site.

Beste Shardelie, Dank voor deze 4 sterren beoordeling. We zijn hier erg blij mee. De tekst 24/7 is inmiddels aangepast. Dank voor deze feedback.

Pluspunten

Los van de verbeterpunten welke ik hier schrijf. Ik kan er mee leven omdat jullie haar van zulke hoge kwaliteit is dat vind ik nog al wat. Ik bestel nu al jaren haar maar deze kwaliteit voor deze prijs ja hier heb ik wel geduld voor.

Bereikbaarheid verbeteren. En meer producten aan assortiment toevoegen. Ik denk dat de service rondom het kopen van hair extensions wel beter kan. Daar maak ik mij opzich niet zo druk om.

Beste Masha, Dank voor deze 4 sterren beoordeling. We zijn hier erg blij mee. Wij blijven bezig met het verbeteren van onze service en producten. Inmiddels in het assortiment aangevuld.

Pluspunten

De Haren welke ik gekocht hebben blijken van goede kwaliteit. gezien de prijs had ik mijn twijfels maar eerlijk is eerlijk.

Ruimer aanbod

Dank voor je positieve reactie Shari.

Pluspunten

Mijn nieuwe haar extensions bevallen heel erg. Ik draag ze nu een paar weken en je merkt dat het haar echt van goede kwaliteit is.

Dank voor je positieve reactie Nicole.

Pluspunten

levering was netjes op tijd. de bestelling hebben we telefonisch kunnen doen. het haar glanst nog steeds prachtig ik merk dat deze haarbundels echt van hoge kwaliteit zijn.

meer producten. meer kleuren clip in extensions

Beste Marianne, Dank voor deze 4 sterren beoordeling. We zijn hier erg blij mee.

Pluspunten

Jullie Lace wigs zijn werkelijk van uitstekende kwaliteit. Volgende keer bestellen we zeker weer bij jullie. Hartelijk dank voor de uitstekende service.

Dank voor je positieve reactie Patricia.