Vrijdagmiddag om 16.30 besteld, zaterdag om 16.00 geleverd. Het product is ook zo als vermeld op de website.

Snelle en goede levering

heel duidelijke website, goede omschrijving bij de producten na bestelling direct een e-mail en ja , ondanks deze moeilijke tijd, de andere dag geleverd ben heel tevreden, hopelijk de volgende keer ook zo goed.

Goed product en snelle levering

Goed product en snelle levering

Netjes en super snel bezorgd. Ik kan weer gewoon sporten.

Afgelopen zondag ging mijn dochter door haar enkel omdat ze haar brace niet om had. Kwijt geraakt en nergens meer te vinden. Maandagmiddag een nieuwe besteld en dinsdagochtend al geleverd! Vanavond kan ze dus gewoon spelen!! Wat een snelle service!!

Uitstekend service

Zeer goede service en goede prijs, top

Snelle levering, duidelijke site

Was opzoek naar een elleboogbrace/bandage, door de duidelijke site en zoekfuncties snel gevonden

Goed geholpen

Was op zoek naar een witte kleur rugbrace en kreeg een goed advies.

Matige levering

Ik heb mijn bestelling pas naar 3 dagen ontvangen. Niet top had hem de volgende dag willen hebben.

Prima service voor een goede prijs!

Goed advies en snel geleverd!! Volgende keer zeker weer!

Ondanks fout toch snel geholpen

Nadat ik een mailtje had gestuurd hoe het met mijn bestelling zat na een foutje in het voorraadsysteem, kreeg ik al snel een telefoontje. Mijn bestelling is dezelfde dag nog verstuurd en van het niet voorradige artikel kreeg ik snel mijn geld terug.

Niet op voorraad toch goed

Het product was niet op voorraad toch keurig op tijd afgeleverd binnen 2 dagen. Het was de 2e maal dat ik met dit bedrijf te maken kreeg. Ze doen hun best.

goede service, goed behandeld

snelle levering, goede prijs

goede service, goed behandeld

Zeer snelle levering. Ook mijn vraag werd telefonisch snel beantwoord. Ik twijfel wel of ik het juiste product en de juiste maat heb aangeschaft.

Goed service

Afgelopen maandag heb ik een artikel bij Bracewebwinkel besteld. Dinsdagochtend kreeg ik een e-mail van Bracewebwinkel dat het artikel helaas niet meer op voorraad was en dat de leverancier aangaf dat het pas over 2 weken weer op voorraad zou komen. Er werd mij een alternatief artikel aangeboden of ik zou kunnen kiezen om mijn geld terug te ontvangen. Ik heb gekozen voor het tweede en het zou dezelfde dag nog in order gemaakt worden. Uiteindelijk had ik de volgende dag mijn geld alweer terug staan op de rekening! Ondanks dat ik uiteindelijk niets gekocht heb toch een dikke pluim voor Bracewebwinkel voor de snelle service!

Super service , en goeie kwaliteit

Goede duidelijke site met voldoende uitleg over de producten, snelle levering.

Goede duidelijke site met voldoende uitleg over de producten, snelle levering.

perfect, zeker aan te bevelen

Goede en duidelijke website, snelle levering Telefonisch contact over n vraag over mijn bestelling werd ik goed geholpen door n werknemer van de fysiopraktijk

Prima levering

Snelle levering en soepel retourneren als het product niet aan de verwachtingen voldoet.

Vandaag mijn pakketje ontvangen met de brace die ik snel wilde hebben. Top.

Redelijke levertijd

Moest wat lang wachten op mijn bestelling.

Vlotte, goede communicatie.

Zeer vlotte levering naar Belgie.

Prettige webwinkel

Was op zoek naar een polsbrace en ben zeer goed geadviseerd !

Snelle levering en prima service

Snelle levering en prima service