Zeer snelle levering

Ontving mijn rugbrace lekker snel. Top.

Zeer goede service en communicatie!

Een aantal weken geleden bestelde ik een houdingscorrector, het was het juiste model maar niet de goede maat. Ik stuurde hem terug en vrijwel onmiddellijk ontving ik het geld terug. Vervolgens de juiste maat besteld en die kwam heel snel. De communicatie verliep zeer prettig en ik voelde mij heel fijn en professioneel ondersteund.

Overzichtelijke winkel

Goede keuze kunnen maken in overzichtelijke webwinkel

Aanbevolen door mijn fysio therapeute. beide braces zitten stevig om de duim

Prima aanbod

Goed kunnen slagen met het aankopen van een kniebrace. Prima aanbod.

Erg fijne webshop

Goed geslaagd en goede prijzen

Fijn geholpen

Ben fijn geholpen met de keuze voor een kniebrace. Goed advies. Het voor de 3tex kniebrace gekozen. Deze werkt super.

Goede website

Zeer tevreden over de webwinkel. Veel keuze en goede prijzen.

Prima product

Ben zeer tevreden met mijn enkelbrace. top product.

Goede ervaring

Mijn oude brace was kapot en ik zocht een nieuwe. Ik ging googlen en kwam zo bij jullie terecht. Mooie stevige brace gezien binnen mijn budget. Gelijk besteld en het werd snel bezorgd !!

Prima braces

De aanbevolen braces zijn perfect. Ze geven zeer goede steun waardoor de pijn enorm is verminderd.

Kwam lekker vlot

Bestelling vlot ontvangen. Prima.

Super snelle en nette levering

Zeer degelijk, werkbaar en goed werkend produkt. Website alles zeer duidelijk omschreven en na bestellen snelle levering. Als een hulpmiddel dan toch nodig is is deze winkel zeker een aanrader.

Prima op tijd

Ik kreeg mijn bestelling prima op tijd binnen. Super !

Snelle levering, goed van kwaliteit.

Ben heel blij met de kniebrace. Heb er veel steun aan, kan weer beter lopen en fietsen.

De producten die ik heb gekocht zijn top! Wel heb ik wat langer moeten wachten op mijn pakketje.

Groot assortiment

Kon uitgebreidt kiezen uit beschikbare kniebraces. Veel aanbod en zeker geslaagd. Ik heb nu de push kniebrace. Geweldige brace.

Mooie webwinkel, goed duidelijk

Heb mijn brace goed kunnen vinden op bracewebwinkel.nl. Duidelijke site met veel keuze.

Uitstekende webwinkel

Snelle levering en goede service

Prima duimbrace

Goed vindbare website. Kon een prima duimbrace vinden.

Prima brace

Goede ervaring met bracewebwinkel. Product kwam snel en werkt prima.

Klantvriendelijk

Fijn geholpen met het maken van een goede keuze voor een kniebrace. Er werd goed geluisterd en ik kreeg een goed advies waardoor ik nu een goede kniebrace heb.

Goede brace voor pols

Ik heb veel plezier van mijn polsbrace. Prima product !!

Goede ervaring met product

Ik heb een goede ervaring met het gekochte product. Brace voor enkel zit prima en geeft veel steun.

Eerlijk hulp niet te duur

Ik kreeg een eerlijk advies. Er werd goed meegedacht zodat ik niet te duur uitkwam.