Prima product

Ben zeer tevreden met mijn enkelbrace. top product.

Goede ervaring

Mijn oude brace was kapot en ik zocht een nieuwe. Ik ging googlen en kwam zo bij jullie terecht. Mooie stevige brace gezien binnen mijn budget. Gelijk besteld en het werd snel bezorgd !!

Prima braces

De aanbevolen braces zijn perfect. Ze geven zeer goede steun waardoor de pijn enorm is verminderd.

Kwam lekker vlot

Bestelling vlot ontvangen. Prima.

Super snelle en nette levering

Zeer degelijk, werkbaar en goed werkend produkt. Website alles zeer duidelijk omschreven en na bestellen snelle levering. Als een hulpmiddel dan toch nodig is is deze winkel zeker een aanrader.

Prima op tijd

Ik kreeg mijn bestelling prima op tijd binnen. Super !

Snelle levering, goed van kwaliteit.

Ben heel blij met de kniebrace. Heb er veel steun aan, kan weer beter lopen en fietsen.

De producten die ik heb gekocht zijn top! Wel heb ik wat langer moeten wachten op mijn pakketje.

Groot assortiment

Kon uitgebreidt kiezen uit beschikbare kniebraces. Veel aanbod en zeker geslaagd. Ik heb nu de push kniebrace. Geweldige brace.

Mooie webwinkel, goed duidelijk

Heb mijn brace goed kunnen vinden op bracewebwinkel.nl. Duidelijke site met veel keuze.

Uitstekende webwinkel

Snelle levering en goede service

Prima duimbrace

Goed vindbare website. Kon een prima duimbrace vinden.

Prima brace

Goede ervaring met bracewebwinkel. Product kwam snel en werkt prima.

Klantvriendelijk

Fijn geholpen met het maken van een goede keuze voor een kniebrace. Er werd goed geluisterd en ik kreeg een goed advies waardoor ik nu een goede kniebrace heb.

Goede brace voor pols

Ik heb veel plezier van mijn polsbrace. Prima product !!

Goede ervaring met product

Ik heb een goede ervaring met het gekochte product. Brace voor enkel zit prima en geeft veel steun.

Eerlijk hulp niet te duur

Ik kreeg een eerlijk advies. Er werd goed meegedacht zodat ik niet te duur uitkwam.

Fijn advies

fijne ervaring met de webwinkel. Goed advies gekregen.

In een keer, perfect!

De juiste ondersteuning in de onderrug.

Erg tevreden, snelle levering en goed product !

Heb een brace voor de hand besteld, de andere dag al thuis, goed verpakt en past perfect. Dank jullie wel voor de goede service !

Vakkundig en plezierig

Snelle levering, top producten en goede service, kan niet anders zeggen. Volgende bestelling is weer via Bracewebwinkel. Wanneer je iets nodig hebt heb je dit waarschijnlijk ook direct nodig en kun je hierop niet wachten. De bezorging is gelijk de volgende dag, dus top!

Goede verzorgde levering

Het bestelde artikel (schouderbrace) goed omschreven met duidelijke maattabel. Snelle levering in correcte verpakking.

Snel en precies goed

Ik heb een elleboog brace besteld en binnen 24 uur lag hij al bij mij op de deurmat. Prima!

Super snelle levering ,en top kwaliteit product, Duidelijke omschrijving van de producten Aanrader voor iedereen.

Prima product en binnen een dag geleverd

Bij het revalidatiecentrum werd deze polsbrace geadviseerd en ik heb hem bij Bracewebwinkel gevonden en besteld