Ondanks fout toch snel geholpen

Nadat ik een mailtje had gestuurd hoe het met mijn bestelling zat na een foutje in het voorraadsysteem, kreeg ik al snel een telefoontje. Mijn bestelling is dezelfde dag nog verstuurd en van het niet voorradige artikel kreeg ik snel mijn geld terug.

Niet op voorraad toch goed

Het product was niet op voorraad toch keurig op tijd afgeleverd binnen 2 dagen. Het was de 2e maal dat ik met dit bedrijf te maken kreeg. Ze doen hun best.

goede service, goed behandeld

snelle levering, goede prijs

goede service, goed behandeld

Zeer snelle levering. Ook mijn vraag werd telefonisch snel beantwoord. Ik twijfel wel of ik het juiste product en de juiste maat heb aangeschaft.

Goed service

Afgelopen maandag heb ik een artikel bij Bracewebwinkel besteld. Dinsdagochtend kreeg ik een e-mail van Bracewebwinkel dat het artikel helaas niet meer op voorraad was en dat de leverancier aangaf dat het pas over 2 weken weer op voorraad zou komen. Er werd mij een alternatief artikel aangeboden of ik zou kunnen kiezen om mijn geld terug te ontvangen. Ik heb gekozen voor het tweede en het zou dezelfde dag nog in order gemaakt worden. Uiteindelijk had ik de volgende dag mijn geld alweer terug staan op de rekening! Ondanks dat ik uiteindelijk niets gekocht heb toch een dikke pluim voor Bracewebwinkel voor de snelle service!

Super service , en goeie kwaliteit

Goede duidelijke site met voldoende uitleg over de producten, snelle levering.

Goede duidelijke site met voldoende uitleg over de producten, snelle levering.

perfect, zeker aan te bevelen

Goede en duidelijke website, snelle levering Telefonisch contact over n vraag over mijn bestelling werd ik goed geholpen door n werknemer van de fysiopraktijk

Prima levering

Snelle levering en soepel retourneren als het product niet aan de verwachtingen voldoet.

Vandaag mijn pakketje ontvangen met de brace die ik snel wilde hebben. Top.

Redelijke levertijd

Moest wat lang wachten op mijn bestelling.

Vlotte, goede communicatie.

Zeer vlotte levering naar Belgie.

Prettige webwinkel

Was op zoek naar een polsbrace en ben zeer goed geadviseerd !

Snelle levering en prima service

Snelle levering en prima service

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Snelle levering. Product was echter niet wat ik heb besteld. Jammer. Later wel goed hersteld.

Pluspunten

Op tijd geleverd zoals beloofd. Product van goede kwaliteit

Geen

Pluspunten

Goede en snelle service

Pluspunten

Fijn geholpen bij het kiezen van een liebreukband.

Pluspunten

Super snelle levering, product ziet er kwalitatief goed uit. Maattabel op de site erg handig.

Pluspunten

Prima site zeer overzichtelijk

Pluspunten

Prima product. Goed geholpen bij advies voor brace

Pluspunten

Pluspunten

Heldere communicatie over het product en tijdens de verzendperiode. Product voldoet aan de verwachting en aan de aangegeven levertermijn.

Pluspunten

Vriendelijk te woord gestaan aan de telefoon. Keurig en snel geleverd