TNF geeft duidelijke uitleg over het hoe en waarom van koolhydraatarm eten/leven. Online is werkelijk heel veel complete informatie te vinden, zelfs brieven die je kunt gebruiken om aan je arts gefundeerd uit te leggen wat je aan het doen bent. Ook de boekjes zijn duidelijk, compleet en erg prettig geschreven. In de 1e twee startboekjes vind je o.a. voor 8 weken weekmenu’s plus extra recepten. Zeer smakelijke maaltijden, echt het één is nog lekkerder dan het andere en alles is super simple om te maken. Inmiddels heb ik alle boekjes in huis en kan en wil ik niet meer zonder. Ik ben erg blij en dankbaar met deze heerlijke levensstijl. Zo ook een heel rijtje vriendinnen die door mijn enthousiasme, mijn energie en mijn slanke lijn die nu ook niet meer zonder TNF willen.

Een nieuw leven

Wij zijn nu en jaar bezig en we voelen ons heel veel beter. Met meer energie, veel afgevallen. Voor ons nooit met anders. Matty bedankt voor je geweldige boeken! We hebben een nieuw leven gekregen daardoor. En we genieten elke dag van het eten.

Goed mét schaduwrandje

Heb alle boekjes en doe dit nu een jaar. Werkt heel goed. Weinig gedoe. Tót ik het laatste boekje over vasten bestelde!!! Waarom een goed werkend systeem veranderen in een hoop zoek- en gedoe- werk. Recepten en foto’s niet bijelkaar. Veel verwijzingen naar andere boekjes. ( moet je maar nét hebben). Het irriteerd enorm. Heel jammer.

Response from the business owner

Dag Janny. Fijn dat je zo tevreden bent over de andere boeken. In de vastenspecial staat veel informatie over vasten. Maar ik wilde geen boek maken zonder recepten. De enige mogelijkheid om toch veel heerlijke en makkelijke recepten in het boek te plaatsen, was op deze manier. Dus meerdere recepten op een pagina. Het is misschien even wennen, ik hoop van harte dat het er niet minder om smaakt! Warme groet, Matty

Ik ben zeer tevreden met deze manier van eten. Val niet veel af dat vind ik wel jammer. Ik voel me gezonder, heb diabetes 2, en mijn isuline (langwerkend) is van 46 eenheden naar 16 eenheden gegaan. Wil graag wel wat meer afvallen of in ieder geval elke week een beetje. Smokkel niet en hou me aan de voeding wat wel mag. Mag ik een tip om toch wat meer gewicht verliezen?

Response from the business owner

Dag Aukje. Fijn dat het zo goed gaat met je! We helpen je graag verder met adviezen. Stuur je even een berichtje via onze Facebookpagina? Daar kun je al je vragen stellen en krijg je deskundig antwoord. Hier vind je onze Facebookpagina: https://www.facebook.com/TheNewFood.nl

Een hele ervaring rijker!!

Startgids en deel 2 besteld. Zit nu in week 11. Ben langzaam aan begonnen, wel gelijk suikerloos ( en geen suiker vervangers), niet het hele menuplan precies volgens schema ( wel genoeg om verzadigd gevoel te hebben, vooral dat wat ik lekker vond). 2 dagen hoofdpijn en 8 weken trek in alles wat er in de reclame voorbij kwam aan snoepgoed. Dus na 8 week en 8 kilo verlies toch "gezondigd", een heerlijke ice frappe caramel coffee. Nou ik heb het geweten, de hele nacht gezweet en de volgende dag een " kater". Dus vanaf die dag ook "genezen" van de suiker drang. Voel me fitter, ook de nachtelijke krampen in de benen nemen nu af, niet opgeblazen meer, geen honger aanvallen om 16.00 uur en val nog steeds een kilo per week af. Neem wel dagelijks 1 multivitamine en vitamine D. En ben 50 +. Valt me niet zwaar omdat je voldoende kunt/mag eten.

zijn goed.

Ik heb de startersgids per ongeluk 3x besteld en betaald. Hoe kan ik de andere 2 betalingen terug krijgen. Ik kon geen telefoon nummer vinden. Ik hoop dat u zo coulant wilt zijn 2x het bedrag terug te storten. Met vriendelijke groet Meer ten Cate

Response from the business owner

Gelukkig hebben we het vrij snel op kunnen lossen!

Er staan best wel leuke recepten in

We hebben het uit zitten rekenen maar voor een gezin met 3 kinderen is dit niet te betalen zeker niet als je van 120 euro in de week moet leven. Als we dit geweten hadden dan zou ik het boek niet gekocht hebben al was het alleen maar om de teleurstelling te voorkomen. Ik beveel het de minder bedeelden niet aan omdat het te duur is

Response from the business owner

Dag Marco. Wat spijtig dat jullie teleurgesteld zijn over de startgids. Ik kan me voorstellen dat het in eerste instantie lijkt alsof je duurder uit bent. Omdat je heel anders gaat eten heb je dingen nodig die je misschien niet in huis hebt. Maar dit zijn meestal dingen die je blijft gebruiken en waar je langer mee doet. Dus die je niet steeds opnieuw hoeft aan te schaffen. We horen juist altijd van mensen die dit langer doen, dat ze per saldo niet meer kwijt zijn dan voorheen. Ook, omdat er veel dingen zijn die je niet meer koopt, daar bespaar je dus op. Daarnaast kun je altijd je menu aanpassen met bijvoorbeeld producten die in de aanbieding zijn. We gaan juist uit van 'normaal eten' uit de supermarkt. We hebben hier ook regelmatig een topic over op Facebook, hoe je binnen een budget met deze aanpak kunt starten. En je mag natuurlijk altijd onze hulp bij vragen. Doe dat bij voorkeur via onze Facebookpagina, daar zitten de hele dag mensen klaar om jou verder te helpen. Ik hoop van harte dat jullie deze aanpak toch een kans geven. Niet alleen om gewicht kwijt te raken maar vooral ook om de gezondheid te verbeteren, voor meer energie, stabiele bloedsuikers, gezonde bloeddruk en ga zo maar door. Het is zo de moeite waard! En het kan echt ook met een smalle beurs. Laat vooral weten hoe we jullie kunnen helpen! Hartelijke groet, Matty Barnhoorn (TheNewFood)

Ik wil nooit meer anders

Matty van The New Food heeft het hart op de juiste plaats en wijst je de weg naar een gezonde leefstijl waarin je leert dat koolhydraatarm en ketogeen eten erg goed voor je is. Het is goed voor je cholesterol, bloeddruk en je algehele welbevinden. Daarbij is het dé manier om op een heerlijke wijze, zonder hongergevoel, (heel veel) af te vallen! Binnen een paar maanden was ik op mijn streefgewicht en ik heb al drie jaar geen moeite gehad om dat te behouden. De startgidsen en alle specials zijn reuze handige hulpmiddelen bij het bereiden van alle koolhydraatarme gerechten. Ik zie uit naar het volgende boekje!

Zonder TheNewFood was ik nu niet zo veel gezonder geweest!

Ik eet al 2 jaar uit alle boekjes van The NewFood, Duidelijke startgidsen om te beginnen met Ketogeen eten, heerlijke makkelijk te maken gerechten, Zoveel keus , en alle producten kun je gewoon in de supermarkt kopen! Ik kan mijn hele leven vooruit, en zou geen andere manier van eten meer willen!

Het werkt!

Met de boekjes en de informatie van TheNewFood ben ik zo'n 30 kilo afgevallen, slaap ik beter, heb ik nauwelijks buikpijn meer en voel ik me frisser in mijn hoofd. De kookboekjes zijn handzaam en staan boordevol heerlijke recepten. Het overgrote deel ervan is ook echt heel makkelijk te maken met gewone ingrediënten. Geen ellenlange rijen met ingrediënten die je maar één keer in huis haalt. Ik verheug me op het volgende boek! Daarnaast is de informatie op de site helder en behulpzaam. Bedankt TheNewFood!

De beste ontdekking van de afgelopen jaren

Via een berichtje op Facebook kwam ik in aanraking met TNF. Ik heb Startgids 1 aangeschaft en ontdekte al snel hoe eenvoudig, wel doordacht en vooral smakelijk de menu’s zijn. Nu, bijna een jaar later, wil ik niet meer anders. M’n energieniveau is gestegen, m’n waardes zijn verbeterd, ik ben tien kilo afgevallen, rustig aan and still counting down. En ik eet heerlijk! Dit is geen dieet, dit is een leefstijl. Mis ik iets van ‘vroeger’? Nee, eigenlijk niet. In de bijbehorende Facebookgroep is er enthousiaste en professionele ondersteuning en op de site zijn geweldig veel onderbouwde informatie te vinden met antwoorden op bijna alle vragen, met tips, recepten, artikelen en nog veel meer.

40 kg afgevallen, bloedwaarden en bloeddruk van zeer slecht naar perfect

Na een riskante hartoperatie ging het roer om. Met TheNewFood ben ik in een klein jaar 40 kg afgevallen, heb ik mijn bloeddruk van 180/124 naar 110/75 gekregen (ik kon met de medicatie stoppen), mijn bloedwaarden perfect gekregen (geen statines meer hoeven slikken) en me gezond, fit en vrolijk gemaakt. Dat heeft me 14,95 euro gekost voor de startgids.

Heerlijke gerechten en heel gevarieerd! Sinds ik een jaar geleden de gidsen van TNF volg heb ik geen terugslag meer gehad en zou niet anders meer willen. Ook de feedback is heel professioneel.

Prima ervaring!

TheNewFood is een prima organisatie. Klantvriendelijk en snel in de levering. De methode, waar ik nu een paar maanden mee bezig ben, spreekt mij erg aan en is goed vol te houden.

Voel me fitter, gezonder en weeg ook minder

Het is goed vol te houden en qua eten is er goed te variëren. Als je je beter wilt voelen is dit een asnrader

Super, eindelijk na 25 jaar weer fit!

Al vrijwel meteen sliep ik veel beter en dieper. Na 25 jaar vaak slecht slapen, vermoeid hoofd, slecht kunnen ontspannen/ concentreren en prikkelbaar, eindelijk weer fit en uitgerust wakker worden! Ik had een te snel werkende schildklier a.g.v. de ziekte van Graves. Ik volg het Keto dieet nu 10 maanden en mijn levenskwaliteit is enorm verbeterd. De recepten zijn heerlijk gevarieerd en gezond. Veel gerechten kun je invriezen, handig als je een keer geen tijd hebt om te koken. Naast het Keto dieet beweeg ik ook veel. Ik ga dit zeker volhouden, omdat deze levensstijl mij zo goed doet. Mijn complimenten aan New Food.

Makkelijk vol te houden lekker dieet verrukkelijke recepten

Zeer Snelle levering

Snelle levering van mijn bestelling. Had 1 verkeerd artikel gekregen, maar na een mailtje kreeg ik direct de juiste toegezonden. Helemaal blij.

Heel verrassend en ben overtuigd

Het is best wennen maar iedere keer is het verrassend lekker en zijn er combinaties die ik nooit bedacht had. Heel makkelijk en snel klaar te maken, duidelijk beschreven hoe je de maaltijden klaar maakt. Ik sta met plezier in de keuken en...de overtollige kilo's verdwijnen, daar begon het uiteindelijk allemaal mee. Afvallen lukte niet meer, (overgang), en nu wel, het kan dus wel. Ben er heel blij mee

Lekkere gezonde recepten!

Ik heb bijna alle boekjes en wat een heerlijke vooral makkelijke recepten! Heel divers en met goede tips! Zo is khd arm eten goed vol te houden!

cannot keep it for myself

bought the books two months ago and have to buy new books now, because children and friends like the books also….. :-)

Snelle reactie

Goede antwoorden bedankt

Net begonnen en nu al enthousiast

Boeken met persoonlijk briefje erin binnen 2 dagen ontvangen. Alles goed doorgelezen, boodschappenbriefje met alle basis producten gemaakt en gisteren begonnen. Op het werk kwam er ineens een vraag binnen: via Facebook Messenger binnen no time een persoonlijk en heel goed antwoord. Mijn man vond de aardappelvrije stamppot (bloemkool en andijvie) ook heerlijk. Ik ga er voor! Benieuwd naar resultaten, wil pas na een week op de weegschaal, maar alle enthousiaste verhalen en succes stories geven goede hoop.

Goed personeel weet ik niet, maar wel een goeden service. Heerlijke recepten.

Goede startgids en een aardige mail ontvangen.

Ik heb de startgids aangeschaft en moet zeggen: het gaat goed.