Prima ver- + bezorgd

De beide matten waren prima verpakt en volleden ook alleszins aan de beschrijvingen. Waar je wel op moet letten is dat het oppervlak waar ze op komen te liggen, helemaal vlak is. Is dit namelijk niet het geval, dan wiebelt de grote mat. De oplossing is, óf de stenen netjes vlakleggen, óf de onderkant wat bijwerken, zodat de mat wel past.

snelle levering en medewerking, goede kwaliteit drempelhulpen

Ik had voor mijn ouders een aantal drempelhulpen besteld. Snel geleverd en goede kwaliteit drempelhulpen tegen een goede prijs. Een van de bestelde drempelhulpen bleek ondanks secuur meten toch iets te hoog (tegelvloer bij drempel bleek toch niet overal even hoog...) dus geretourneerd. Ook daar - na contact opnemen en snelle reactie - fijn meegedacht door dit bedrijf. Half puntje minder omdat retourneren op eigen kosten is (of in mijn geval opnieuw de verzendkosten van de nieuw bestelde maat) en het retourpakket wat lang onderweg leek, of in ieder geval wat minder snel verwerkt was dan ik verwacht had. Uiteraard wel netjes het geld van het teruggestuurde exemplaar teruggekregen.

uitstekend

beveel die winkel aan. netjes te woord gestaan in moeilijk voeten

Mijn bestelling was snel in huis. En …. De goeie maat handschoentjes. Geen spijt dat ik ze gekocht heb. Helpen goed! Echt een goed product als je last hebt van artrose aan je handen.

Vriendelijke eigenaar

Antwoord snel op mail, gemakkelijk om te bestellen en betalen. Ten zeerste aanbevolen. Wordt snel verzonden.

Mooie pantoffels duidelijke website, goed bereikbaar en service goed

Hartelijk dank voor de mooie 10! Veel comfort met de mooie pantoffels gewenst. Graag tot de volgende keer. MijnComfortWinkel.

goede prijs en service

Goede en snelle service, goede prijs kwaliteit producten. Snelle levering! Bedankt!

heel goede service

na weken een telefoontje krijgen, dat een bepaald artikel waar ik om gevraagd had voorradig is vond ik heel erg netjes

Dank voor deze mooie review Mevrouw Tilman, Leveringen door sommige fabrikanten laten sinds Corona soms steeds op zich wachten en vinden wij net zo vervelend als u (en misschien nog wel meer). Door attent te zijn in ons bedrijf zijn wij de situatie een streepje voor. Veel comfort met de aankoop gewenst! MijnComfortWinkel

Handschoenen waren snel kapot maar goede service en nieuwe gehad zonder problemen !

Ik heb handschoenen besteld voor mijn rolstoel en waren snel kapot maar ze zijn netjes opnieuw toegestuurd en deze zijn gewoon goed misschien fabrieksfout geweest

Beste Maurice, Dat vinden wij heel erg vervelend. Heeft u echter een probleem met de handschoenen, kunnen wij u beter helpen wanneer u ons hiervan rechtstreeks op de hoogte stelt. Dan lossen wij het op. Wanneer u een oordeel heeft over onze werkwijze, bent u van harte welke om het hier op dit platform te melden. Vriendelijke groet, MijnComfortWInkel.nl

SNEL én ....

....TEVREDEN!!

Kijk..! Snel en tevreden. Wat wilt u nog meer?! Hartelijk dank voor uw mooie review en veel comfort met uw aankoop gewenst. Graag tot de volgende keer, MijnComfortWinkel

Is oké

Is oké

Dag Meneer Dodewaard, Dank voor deze 'oké' waardering. Graag tot de volgende keer. Vriendelijke groet, MijnComfortWinkel.nl

Snelle en accurate levering van mijn bestelling

Idem

Dag Meneer Kort, Hartelijk dank voor uw review. Wij hopen dat uw aankoop bijdraagt in gemak en comfort. Graag tot de volgende keer, MijnComfortWinkel.nl

Kracht door vakmanschap

Door een fout van mij werd mijn pakketje verkeerd bezorgd. Vanuit MijnComfortwinkel werd veel en goede actie genomen om de goederen toch bij mij te laten bezorgen. Daarnaast goede artikelen, milieu vriendelijk: zo klein mogelijk verpakt.

Beste Mw. de Vré, Hartelijk dank voor uw review. Uiteraard helpen wij waarbij wij kunnen. Niet alleen met onze producten. Fijn dat het pakketje op tijd binnen is gekomen en hopen dat u een goede reis heeft gehad. De hartelijke groeten van Daan. MijnComfortWinkel.nl

mijn ervaring was prima met jullie!

Ik had advies geraagd voor 'n rollator. Was te trots om er mee te beginnen. Jullie hebben me 'n lichtgewicht rollator bezorgd. Ik heb er nog niet veel mee gedaan maar dat komt wel! alles was goed geregeld!

Dank voor uw mooie beoordeling Mw. Grietje, Wij hebben het uiteraard graag gedaan en zijn trots op u dat u deze stap heeft genomen. Veel comfort gewenst! MijnComfortWinkel.nl

Mooie instap pantoffel, goede prijs, ook nog kontakt gehad, vraag snel beantwoord, snel geleverd. Tevreden.

Goedemorgen Meneer Bert, Fijn dat u review plaatst. Nog fijner dat u ons met een mooie 10 waardeert. Wij wensen u dan ook ontzettend veel 'comfort' met de pantoffels! Vriendelijke groet, MijnComfortWinkel.

Zeer goede ervaring

Ik had een Sissel kussen besteld. Het kussen werd snel en correct bezorgd. Maar ik kwam tot de conclusie dat ik de verkeerde maar had besteld. Deze dus de volgende dag direct geretourneerd. De daaropvolgende dag had ik mijn geld al teruggestort gekregen op mijn bankrekening. Echt helemaal Top!

Goedemiddag Mw. Mary, Hartelijk dank voor dit mooie cijfer. Wij hopen u hiermee weer te mogen begroeten. Vriendelijke groet, MijnComfortWinkel.

Pastte niet terug gestuurd. Terug betaling was vlot

Vriendelijk dank voor deze review Mw. Sanders, Wij hopen dat de volgende aankoop beter past. Vriendelijke groet, MijnComfortWinkel.

Product snel verstuurd, goede kwaliteit, zeer tevreden

Graag gedaan Mw. Elisabeth, Hartelijk dank voor deze positieve review. Graag tot de volgende keer. MijnComfortWinkel.

hulpvaardig

Staopstoel was niet voorradig. Team heeft ervoor gezorgd dat pakket rechtstreeks vanuit de supplier gestuurd werd.

Hartelijk dank voor uw review Meneer/Mevrouw H, Wij doen ons uiterste beste en denken ook graag mee waar mogelijk. Heel veel gemak en comfort met uw aankoop. Vriendelijke groet, MijnComfortWinkel.

Gekregen wat ik heb besteld. Binnen een paar dagen in huis

Bedankt voor uw positieve beoordeling Mw. Marloes. Gekregen wat u heeft besteld en dat ook nog binnen een paar dagen ;-) Dat lukt niet altijd, maar daar gaan wij dan ook voor! Graag tot de volgende keer, MijnComfortWinkel.

Goede prijs

Kort maar krachtig :-) Fijn dat u de moeite heeft genomen om ons te beoordelen. Dit geeft potentiële klanten een goede indruk van ons bedrijf. Graag tot de volgende keer. MijnComfortWinkel.nl

Aa

Mij bestelling was niet leverbaar, product was niet op voorraad terwijl het bij bestelling wel op voorraad aangaf. Na 2 weken order geannuleerd

Beste Meneer Huseyin, Wij begrijpen uw frustratie. Helaas lukt het vandaag de dag niet om alle artikelen de volgende dag te verzenden. Helemaal niet rond de kerstperiode. Zoals toegelicht had dit bepaald type product echter een levertijd. Wij gaan er van uit dat het de volgende keer weer goed gaat en hopen u weer te verwelkomen. MijnComfortWinkel.

Mooie producten en snelle levering

Webshop overzichtelijk en ruime keuze hulpmiddelen.

Goedemorgen Mevrouw H, Dank voor uw beoordeling. Hier zijn wij blij mee. Fijn dat onze webshop bevalt. Wij hopen dat uw aankopen net zo goed bevallen. Graag tot de volgende keer, MijnComfortWinkel.

Netjes geleverd en product is vrijwel zoals verwacht

Product is keurig op tijd geleverd en netjes verpakt. Ik had twee dezelfde producten besteld. Het ene was makkelijk te monteren maar het tweede niet. Hier waren de gaten niet goed doorgeboord. Productiefoutje. Is wel gelukt dus zo gelaten. Qua gebruik valt het product wel wat tegen. Ook qua prijs wat aan de hoge kant.

Hartelijk dank voor uw review Meneer Jan, Fijn dat het gelukt is, jammer dat u de prijs wat aan de hoge kant vindt. Wij verkopen immers de meeste artikelen tegen concurrerende prijzen. Desondanks wensen wij u veel gemak en comfort met uw aankopen en hopen u nog eens te mogen begroeten. Misschien komen wij nog tot onderhandeling ;-) Vriendelijke groet, MijnComfortWInkel

Goed en vlot geregeld.

Zie boven

Beste Mw. Eva, Hartelijk dank voor uw beoordeling en de mooie 9! Binnen onze mogelijkheden kunt u de meeste bestellingen inderdaad vlot thuis verwachten. Zoals onderstaande review doet geloven, lukt het niet altijd. Veel gemak met de houders en graag tot de volgende keer. MijnComfortWinkel.