Levertijd klopte niet

Ik had een mail gehad met de vermelding 1-3 dagen.Het heeft 7 dagen geduurd.Zonder bericht.Ik heb hier zelf moeten mailen waar het pakket bleef ,ook geen tracker gehad.Gelukkig op tijd voor de verjaardag.vr groeten S.Spruit.

Hartelijk dank voor uw bijdrage Mw. Sylvia, Dergelijk commentaar is zeker ook op zijn plaats en vinden het ook erg vervelend. Helaas laten leveringen door importeurs en pakketdiensten vandaag de dag ook bij ons te wensen over. Wij hebben immers niet alles in de hand, maar doen ons uiterste best om iedereen tevreden te houden. Wanneer u de volgende keer niet op vrijdagavond om 18.33 uur besteld, gaan wij er van uit dat uw bestelling er er 2 à 3 dagen korter over doet. Veel plezier met de trolley gewenst en de hartelijke groeten aan uw moeder. MijnComfortWinkel.

Snel geholpen

Snelle levering.

Hartelijk dank voor uw beoordeling Mw. S... Het valt vandaag de dag niet mee om alles snel geleverd te krijgen, maar doen ons best! Graag tot de volgende keer, MijnComfortWinkel.nl

Top bedrijf

Na een klein probleem van eerste levering een mail gestuurd. Snelle reactie en probleem gelijk opgelost top.

Dank voor de mooie 10 Mw. Joyce, Problemen zijn er om opgelost te worden! Succes met de handschoen, MijnComfortWinkel.

In een woord goed

Heren Pantoffels Goede keuze en kwaliteit Zit goed en loopt goed Snel in bestelling en Snelle bezorging .

Wow... dank u wel voor deze mooie beoordeling Mw. Elisabeth, Dit is nu precies waar wij voor staan. Veel comfort met de pantoffels gewenst. MijnComfortWinkel.

Correct

Zeer vlug aangekregen alles verliep vlotjes zeker een aanbeveling

Hartelijk dank voor uw beoordeling Mw. Maria. Het juiste product snel geleverd. Ook naar België doen wij het graag. Veel succes met de brace en sterkte met uw pols gewenst. MijnComfortWinkel.

heel goed

heel goed

Hartelijk dank voor uw beoordeling Mevrouw B... Wij wensen u veel gemak met uw aankopen. Graag tot de volgende keer. MijnComfortWinkel.

Prima winkel

Prima winkel, veel keus. Goede omschrijvingen. Verzending gaat ook uitstekend.

Yesss... Dank voor de 10 Mevrouw Marja! Wij wensen u veel gemak en comfort met uw aankopen. Graag tot de volgende keer. MijnComfortWinkel.

Ik ben super tevreden!!!

Ik ben heel goed geholpen bij jullie.

Hartelijk dank voor uw beoordeling Mw. Jahae. Wij hebben het dan ook graag gedaan en wensen u veel comfort met de schoenen! Hartelijke groeten, MijnComfortWinkel.

Kennis van zaken en behulpzaam

Bedankt voor uw cijfer 10 Mw. A... Fijn dat wij u het juiste artikel hebben kunnen adviseren. Wij hopen dat u en uw man er veel gemak mee beleven. Vriendelijke groet, MijnComfortWinkel.

Bestellig en bezorging snel en probleemloos

Zie voorgaande

Hartelijk dank voor de mooie 10 Mw. Wilschut. Hier gaan wij natuurlijk voor. Meestal leveren wij dan ook snel en probleemloos. Veel gemak met uw aankoop en graag tot een volgende keer. Vriendelijke groet, MijnComfortWinkel.

Zeer slecht

Slechte kwaliteit pantoffels geven voor geen meter steun en hebben zeker 3 x gebeld waar de bestelling bleef en 4 maanden moeten wachten voor we de bestelling binnen hadden We bestellen hier natuurlijk nooit meer

Goedemiddag Mw. Esmee, Wat vervelend om dit te moeten vernemen. Uw teleurstelling en beoordeling kan uiteraard voorkomen, maar komen liever anders met u in contact om te zien welke order dit betreft en/of wij dit voor u kunnen oplossen. Vriendelijke groet, MijnComfortWinkel.nl

Gewoon zoals je mag verwachten.

Dank voor uw bijdrage Danny, Duidelijke review. Hartelijk dank daar voor. Sterkte met het gebruik van uw handschoen en graag tot de volgende keer. Vriendelijke groet, MijnComfortWinkel.

Bij aanschaf rollator, goed advies en snelle levering.

Bij aanschaf rollator goed advies en snelle en keurige levering.

Dank voor de mooie 10 Mw. Ivonne, Dat willen wij graag zien. Veel gebruiksgemak met de rollator gewenst en graag tot de volgende keer. Vriendelijke groet, MijnComfortWinkel.

Kwaliteit minder dan verwacht

Snelle service, maar mes voor artrosepatient was meer een zaag dan een mes en de kwaliteit was ook niet erg goed. Na indienen 2 maal mail gekregen om de beoordeling aan te passen: dat is me nog nooit gebeurd, "ze gaan voor een hoger cijfer" alsof ik niet heel bewust deze score heb gegeven. Ze verdienen hierdoor eerder een lagere score als bedrijf.

2). Oei... misschien zijn wij niet duidelijk geweest in onze toelichting. Dergelijke reactie hadden wij dan ook niet verwacht en dat spijt ons des te meer. Natuurlijk gaan wij voor meer dan een magere 6! Wij respecteren een ieders mening en zullen dat accepteren. Lezers kunnen immers zelf bepalen hoe dit te interpreteren. Wij wensen U in ieder geval wel veel plezier met de rest van de aankopen! MijnComfortWinkel. 1). Dank voor uw beoordeling Meneer/Mevrouw Herwijnen, Wij begrijpen uw teleurstelling en vinden het vervelend dat het mes niet naar wens is. Desondanks gaan wij voor een hoger cijfer. Vriendelijk verzoeken wij u dan ook dit oordeel bij het product op onze website te plaatsen. Wanneer U opmerkingen heeft over onze persoonlijke service, zien wij dat wel graag hier terug bij Kiyoh! Vriendelijk dank. MijnComfortWinkel.

de bestelde bruine pantoffel was niet op voorraad dmv telefoontje gekozen voor de zwarte die wel op voorraad was. op deze manier snel voorzien van pantoffel . super goede actie

Gelukkig zijn er ook klanten zoals u die open staan voor een alternatief. Dat valt ook te prijzen! Dank voor de mooie 10 en graag tot de volgende keer. MijnComfortWinkel.

Fijn en goed geholpen !

Ondanks het feit dat de levering behoorlijk vertraagt was zijn we heel tevreden over de manier waarop werd gecommuniceerd. En mijn moeder is heel blij met pantoffels die passen én ook mooi zijn! Hoe blij kun je zijn als je zulke moeilijke voeten hebt met een paar mooie pantoffels ....

Dank voor uw mooie review. Helaas hebben wij niet alles in de hand. Klantvriendelijk blijven echter wel :-) Vriendelijk dank en de groeten aan uw moeder, MijnComfortWinkel.

Snel geleverd en goede producten

Nadat we de bestelling hadden geplaatst, stond er dat het ongeveer 3 dagen zou duren voordat we de spullen in huis zouden hebben, maar we hadden ze de volgende dag al ! Aangenaam verrast. Prijsstelling ook heel redelijk.

Hartelijk dank voor (alweer) een 10!!! Ondanks hedendaagse leverproblemen, zijn de meeste artikelen gelukkig wel snel te leveren. Wij doen dan ook ons uiterste best om dit voor elkaar te krijgen. Vriendelijke groet, MijnComfortWInkel.

Goed product en snelle levering.

Dank voor uw review Martijn, Fijn dat het product bevalt. Wij wensen u dan ook veel comfort en 'warmte' toe ;-) Vriendelijke groet, MijnComfortWinkel.

Dagelijkse hulpmiddelen waar ik blij mee ben.

B.v. de kaasschaaf en mes met recht opstaand heft waarmee ik zonder pijn mee kan werken.

Beste Marja, Hartelijk dank voor uw beoordeling en super fijn dat u blij bent met uw aankopen. Werken met gehoekte keukenmiddelen blijkt inderdaad weinig kracht te kosten. Wij hopen u de volgende keer weer te mogen begroeten. Fijne kerstdagen, MijnComfortWinkel.nl

Handig

Handig in gebruik

Goedemorgen Meneer Cornelis, Wij kunnen niet precies achterhalen om welk product het gaat, maar vinden het super fijn dat de aankoop bevalt. Veel comfort er mee gewenst. Vriendelijke groet, MijnComfortWinkel.

Zeer hulpvaardig en kundig

Ik had pantoffels besteld maar na zeer vriendelijk contact met Daan bleken deze niet de juiste te zijn. Na advies toch andere besteld en deze zijn goed!

Dag Mw. Tessa, Hartelijk dank voor deze mooie review. Waar nodig, geven wij een 'passend' advies. ...en hebben het graag geDAAN ;-) Groeten aan uw vader. MijnComfortWinkel.

Goed hoor toen de brase niet op voorraad bleek te zijn werd ik direct op de hoogte gesteld, en werd het later direct geleverd aan mij. Top dus.

Beste Mw. Alie, Sinds de Coronatijd is het (eerlijkheidshalve) soms erg lastig om snel te kunnen leveren. Dit zijn klanten niet van ons gewent, maar vinden het niet meer dan normaal om u daarvan op de hoogte te brengen. Desondanks hebben wij de brace gelukkig wat sneller kunnen leveren dan wij vernomen hadden. Succes met de aankoop en graag tot de volgende keer. MijnComfortWinkel

Aanrader.

Snelle levering en een correct en persoonlijk contact bij vragen.

Hartelijk dank voor dit fantastische cijfer. Ondanks een webwinkel, toch een persoonlijke touch. Waar hoor je dat tegenwoordig. Veel comfort met uw aankoop gewenst. Vriendelijke groet, Team MijnComfortWinkel.

Vriendelijk en correct geholpen

Ik dacht een prothese BH te bestellen,maar de site was niet duidelijk.Na retourzending het gestorte bedrag ontvangen.

Dank voor Uw beoordeling Gerda, Protheses zijn dan ook niet aan ons besteed. Voor allerlei andere hulpmiddelen zien wij u graag terug op onze website. Vriendelijke groet, MijnComfortWinkel

Klantvriendelijk, telefonisch goed bereikbaar, probleemoplossend meedenkend.

Zie bovenstaande opmerking in een zin!

Hartelijk dank voor uw review Mw. Elisabeth, Wij zijn blij dat het artikel goed is ontvangen en doen ons best om iedereen te helpen. Wij wensen u veel succes met de aankoop. Graag tot een volgend bezoek aan onze website. MijnComfortWinkel.