Excellent

I have excellent experience with MyComfortWinkel. Really comfort

Thank you very much for your nice review Mr. Oleksandr. Therefore You have purchased a beautiful Sissel product. We wish You a lot of comfort with that. Best regards, MijnComfortWinkel.

Grandioos.

Een zaak waar je als klant zeer serieus wordt genomen.

Dank voor uw mooie beoordeling meneer Brouwer. Hier doen wij het voor. En voor uw comfort natuurlijk :-) Graag tot de volgende keer. MijnComfortWinkel

Service prima

Goed product

Beste Meneer / Mevrouw Groningen, Vervelend dat uw draadje voor uw oude victorinox niet aan uw wensen voldoet. Wij gaan voor goede service, maar niet voor een cijfer 6. Wellicht heeft u deze elders gekocht! Wij verkopen dit product namelijk niet. U bent welkom voor andere aankopen. Deze beoordeling kunt u zo mogelijk verwijderen. Vriendelijke groet, MijnComfortWinkel.

Komen hun afspraken na

goede ervaring opgedaan, duidelijke website en nette afhandeling

Dank voor Uw reactie meneer Hans, Wij hopen dat Uw moeder veel gemak en comfort beleefd met de aankopen. Vriendelijke groet, MijnComfortWinkel

Kan niet beter!

Snelle, juiste levering. Oprecht geīntersseerd om te voorkomen dat de klant geld uitgeeft aan verkeerde of overbodige artikelen. Top service!

Wow... wat een gave beoordeling. Dank hier voor. Ik weet niet precies wie U bent, maar ik gok dat wij u veel succes kunnen wensen tijdens de therapie?! Vriendelijke groet, MijnComfortWinkel

Hij was, voor me zus ze is super blij

Ze loop er goed achter

Bedankt voor uw review mevrouw Zeiler. Fijn dat uw zus er blij mee is. Doe haar de hartelijke groeten van ons. Wij hopen dat onze service afhandeling ook een 10 van U krijgt. Vriendelijke groet, MijnComfortWinkel.

uitstekend

uitstekend

Dank voor uw beoordeling Meneer C.G.J. ...en bedankt voor uw geduld. Het duurt even, maar dan heeft u ook wat ;-) Volgende keer gaan we weer voor een 'uitstekende' review, maar dan voor een 10. Veel gemak met uw aankoop en een vriendelijke groet van Daan. MijnComfortWinkel

Vriendelijke bediening en heel correct

Ze beantwoorden u vraag heel snel en lossen ze ook direct op. Ben heel tevreden en ga er zeker nog kopen en zeker door geven aan vrienden en familie.

Dank voor Uw positieve reactie Mw. Patricia, Ik heb meteen een herinnering per e-mail gestuurd. De andere braces zijn weer binnen :-) Vriendelijke groet, Daan.

Teleurgesteld

Ik moet mijn ruginsmeren met creme en lotion. Ik ben alleenstaand, dus had iets nodig om dit mee te doen. 90% van de creme/lotion blijft in de rollers zitten en het vakje om de rollers te vullen. Het aparaat is goed voor massage, maar zeker niet voor insmeren. Ik wil dat deze review verwijderd wordt, daar ik contact heb gehad met de winkel zelf en die zich heel prettig opstellen.

Beste Mw. Linthorst, Dank voor uw reactie. Wij streven naar 100% klantentevredenheid. Gezien de beoordelingen voorafgaand aan die van U lukt dat aardig. Wij kunnen niet iedereen tevreden houden maar hopen desondanks dat onze werkwijze u beter is bevallen dat het product zelf. Misschien wilt U deze review nog herzien en het commentaar ten aanzien van het product op onze website vermelden? Daar helpt u ons en anderen mee! Vriendelijk dank, MijnComfortWinkel.

Secuur betrouwbaar

Dank voor uw mooie cijfer Mw. Liesbeth, Wij hebben het graag gedaan en hopen dat U veel profijt met uw aankoop zal beleven. Graag tot een volgende keer, MijnComfortWinkel.

Mijn eerste ervaring: goed

Prima en snelle afhandeling

Dank voor Uw review Mw. Yvonne, Wij hopen dat Uw 2e ervaring net zo goed zal zijn :-) Graag tot ziens, MijnComfortWinkel.nl

Pakketje was door externen kwijt geraakt, maar keurig opgelost.

Ondanks alles een review met een mooie cijfer 8. Zeer teleurstellend dat de externen niet behulpzaam zijn :-( Hartelijke groeten aan Uw moeder. MijnComfortWinkel

Mooi universeel product, past op alle stelen! Goede prijs voor 2 stuks!

Ook een vrolijke zomerkleur! Heel blij mee!

Dank voor Uw beoordeling Mw. Klomp, Veel plezier in de tuin :-) Vriendelijke groet, Daan MijnComfortWinkel.

Super bedrijf

Goed geholpen met een probleem dat ik met mijn telefoon had, de mensen dachten echt met mij mee en hebben naar een goeie oplossing gezocht, kortom een internetbedrijf met oog voor de klant!!

Dank voor Uw review. Dat U eigen initiatief neemt en niet meteen retour stuurt valt ook te prijzen en een voorbeeld naar andere klanten?! Wij zijn dan ook van mening dat we elkaar moeten helpen (in deze tijden). Veel gemak met de aankoop en de hartelijke groeten aan uw moeder. Daan MijnComfortWinkel.

Goed en snel

De levering en de artikelen snel en helemaal naar wens

Bedankt voor deze mooie score Mw. Saskia. Wanneer mogelijk, leveren wij snel! (Helaas is dit in Coronatijd niet altijd mogelijk). Wij hopen dat U met veel gemak van de hulpmiddelen gebruik kunt maken. Tot ziens, MijnComfortWinkel.

Snelle en goede servies.

Kon op de site snel vinden wat ik zocht, en de levering was bijzonder vlug.

Hartelijk dank voor Uw review Meneer Herman, Wij doen ons best om ook snel te kunnen leveren. Wij hopen dat Uw aankoop veel comfort oplevert?! Tot ziens, MijnComfortWinkel

Prettig - snelle l- betrouwbar

Prettig contact- snelle levering - betrouwbare info What You see is what you get

Dank voor Uw reactie José, Wij zijn trots met nog een 10 er bij! Wij wensen U veel succes met de aankoop. Graag tot ziens, MijnComfortWinkel.

Perfecte service en producten

Voor herhaling vatbaar

Dank voor Uw mooie cijfer meneer T. Wij wensen U veel comfort met Uw aankoop en hopen U snel weer in onze webshop te mogen begroeten. MijnComfortWinkel

Prima in een woord

Mooi product. Snelle levering

Daar houden wij van Meneer George! Hartelijk dank voor deze mooie 10. Graag tot ziens, MijnComfortWinkel.

Geweldige service

Kijk,,, in één woord, kort en krachtig. Ook daar staan wij voor :-) Dank voor deze beoordeling Mw. Anita. Vriendelijke groet, MijnComfortWinkel.nl

Goed advies. Prima service

Dank voor Uw mooie beoordeling Brian, Wij hebben het graag gedaan. Vriendelijke groet, MijnComfortWinkel

Snel en klantvriendelijk

Snelle omruiling en verzending

Fijn dat U onze snelle service zo waardeert. Wij hopen dat Uw aankoop bevalt en lekker comfortabel zit. Vriendelijke groet, MijnComfortWinkel.

Was super iedereen heel tevreden

Was heel makkelijk , en iedereen was tevreden

Dank dat U de moeite heeft genomen om ons positief te beoordelen. Wij wensen U veel gemak met de handige opener. Graag tot de volgende keer, MijnComfortWinkel

Goede service en altijd persoonlijke reactie!

Zeer tevreden over de produkten! Helaas waren de produkten niet op voorraad, dat kwam door overmacht vanwege corona en drukte bij postbezorging. Wel goede communicatie hierover dus dat stelde mij op mijn gemak.

Dank voor Uw reactie Meneer Max, Wij zijn van mening dat wij het allemaal samen moeten doen deze periode. In december was het in ieder geval gekkenhuis :-) Wij hopen U weer in onze webshop te mogen begroeten. Groeten van Daan, MijnComfortWinkel.

Handige hulpmiddelen

Bra angel wel erg prijzig !!

Hartelijk dank voor Uw bijdrage mw. Jacob, Wij kunnen ons verstellen dat u het een prijzig artikel vindt. Desondanks houden wij onze prijzen en concurrenten in de gaten en hopen dat het 'gemak' boven de prijs zal doen gelden. Vriendelijke groet, MijnComfortWinkel.