Super klantvriendelijk

Correcte afhandeling Vd bestelling

Wij hebben het graag gedaan Mw. Ans, Hartelijk dank voor Uw top beoordeling. Gelukkig had U afgelopen week lekker warme voeten :-) Tot ziens, MijnComfortWinkel

goede ondersteuning en advies

Materialen zijn van prima kwaliteit, kon helaas niet alles gebruiken, door plaatselijke omstandigheden, verder prima

Dank voor Uw Beoordeling Heer Schlette, Wij hopen dat Uw moeder met gemak en comfort de producten kan gebruiken en zullen de opdracht netjes afronden. Vriendelijke groet, MijnComfortWinkel

Goede snelle levering

Prima op de hoogte gebracht van datum tijd en vertraging

Sommige zaken hebben wij eenmaal niet in de hand meneer Hans. Desondanks doen wij ons uiterste beste om iedereen tevreden te houden en hopen andere klanten met Uw mooie '10' te overtuigen. Vriendelijke groet, MijnComfortWinkel.

Telefonisch goed bereikbaar voor nader advies. Productomschrijving op de site zou nog iets beter kunnen. Bezorging snel.

Hartelijk dank voor Uw beoordeling. Wij nemen Uw opmerking serieus en vernemen graag wat U aan onze product omschrijving zou willen toevoegen. Graag tot ziens, MijnComfortWinkel

Zeer snel geleverd

Goede mondkapjes, zeer snel geleverd.

Super bedankt voor Uw beoordeling. Wij hebben het dan ook weer graag gedaan meneer Michiel. Graag tot een volgende keer. Mvg. MijnComfortWinkel.nl

Betrouwe bedrijf die zijn afspraken nakomt. Leuk om een gratis handgel bij onze bestelling te krijgen.

Graag gedaan Maria, Wij willen u overtuigen van onze kwaliteit handgel. Veel plezier er mee. MijnComfortWinkel.nl

Alles volgens afspraak, geen bijzonderheden. Snel geleverd.

Positief.

Dank voor uw mooie cijfer Mw. Esther, Uw commentaar is precies wat wij pretenderen. Graag tot een volgende keer. MijnComfortWinkel.nl

prima service

Ik heb een daisyspeler gekocht type Stratus 4. Je kunt er audio c.d's (luisterboeken) op afspelen. De aflevering ging heel vlot. Het apparaat voldoet uitstekend.

Dank voor uw review Mw. Lya, Wij wensen u veel plezier en gemak met de Daisy speler. Graag tot ziens op onze website. Daan, MijnComfortWinkel.

Heb mijn schoonmoeder van 90 jaar een paar pantoffels gegeven. Zij is hiervan zeer gecharmeerd. In een woord geweldig.

Beste Mw. Wietske, Dank voor de 10! Wij zijn daar erg blij mee en wensen U en Uw schoonmoeder een 'warme' kerst toe. Vriendelijke groet, MijnComfortWinkel.

Duidelijke webshop. Doen wat ik wilde.

Lijken mij eerlijke mensen. Webshop geeft de informatie die ik verwacht. Goede prijs, kwaliteit en snelle levering.

Beste Ivonne, Dat is een super beoordeling. Wij zijn daar heel blij mee. Wij hopen dat U ook blij bent met uw aankoop. Graag tot ziens op onze website. Team MijnComfortWinkel.nl

Snelle levering. Uitstekende kwaliteit. Goede webshop. Klantenservice TOP!

Dank voor Uw beoordeling Mieke, Wij gaan voor 100% tevreden klanten. Tot de volgende keer... Team MijnComfortWinkel

Handig om ergens mee naartoe te nemen

Ligt in de auto om op verplaatsing te gebruiken

Prima duidelijke website

snelle levering prima website veel aanbod

Dank voor Uw positieve beoordeling Meneer Jan. 5 Sterren!. Daar gaan wij voor. Veel (tuin)plezier met Uw aanschaf :-) MijnComfortWinkel.

Voortreffelijk!

Goede website, duidelijk en geen verborgen kosten. Klantenservice altijd bereikbaar.

Beste Mike, Een mooier compliment kunnen wij niet wensen. Dank en graag tot ziens, Daan MijnComfortWinkel.nl

Prima, snelle levering

Betrouwbaar bedrijf. Mooi product: compressiehandschoen

Dank voor Uw mooie review Mw. Ingrid, Wij doen het graag en hopen dat onze nieuwe klanten er net zo over denken... Graag tot ziens, MijnComfortWinkel.

ik heb al 2 keer gereageerd

betrouwbaar en snelle levering

De artikelen die ik besteld had werden snel geleverd.

Dank voor Uw positieve beoordeling Meneer Mike, Veel gemak met Uw aankoop en graag tot een volgende keer. Vriendelijke groet, MijnComfortWinkel.

Zeer tevreden met snelle afhandeling

Prima afhandeling en degelijke verpakkingen

Hartelijk dank voor Uw beoordeling. Wij hebben het graag gedaan. Graag tot ziens, MijnComfortWinkel

Snelle reacties, hoewel ik geen klant ben.

Uw berichten komen steeds bij de verkeerde terecht. Ik ben een andere Joke . Ons e-mailadres is zonder puntjes.

Dank voor Uw feedback Mevrouw Schotanus-van der Leen, Wij doen ons best om e.e.a. aan te passen. Onze welgemeende excuses voor het ongemak. MijnComfortWinkel.

vlotte en correcte levering

goed produkt

Hartelijk dank voor Uw positieve beoordeling. Wij wensen U 'veel comfort' met het product. Vriendelijke groet, MijnComfortWinkel

Bestelling duurde lang, maar communicatie en uiteindelijke levering waren top

Zie boven

Dank voor Uw beoordeling Mw. Corrie, Als het sneller had gekund, hadden wij sneller geleverd. (De crisis zit ons ook niet mee). Wij wensen U alsnog en in ieder geval veel comfort met de door u aangeschafte producten. Vriendelijke groet, Team MijnComfortWinkel.nl

Snelle en goede service

Ik heb heel veel plezier van het geleverde product.

Dank voor Uw review Linda, Ik zou haast zeggen: "veel plezier met het geleverde product". :-) Vriendelijke groet, MijnComfortWinkel.nl

Een perfect voorbeeld van een webshop

Snelle levering en uitstekende service.

En weer een 10! Bedankt voor deze super waardering. Wij doen het graag voor U. Tot een volgende keer. Vriendelijke groet, MijnComfortWinkel.

Goede service, alles werd snel en netjes afgeleverd.

Dank voor Uw positieve beoordeling MIchiel, Wij hebben het graag gedaan! Graag tot ziens, MijnComfortWinkel

Keurig afgeleverd na bestelling via internet.

Dank voor deze uitstekende beoordeling. Ondanks de drukte bij de pakketdiensten een tevreden klant. Wij blijven ons best doen en zien U graag terug op MijnComfortWinkel.nl Vriendelijke groet,