Goede service en goede communicatie

2 bestellingen gedaan bij dit bedrijf. Bij de eerste bestelling zelf de fout gemaakt om de leverdatum fout aan te geven, deze werd netjes en snel gecorrigeerd. Bij de tweede bestelling een aantal vragen gehad, werd telefonisch netjes te woord gestaan. Levering was niet vlekkeloos, transportbedrijf had vertraging opgelopen maar dit werd snel en netjes met mij gecommuniceerd. Top.

• Kennis & Vakmanschap

Niet helemaal de juiste kennis

Maten doorgegeven en offerte gevraagd. Als leek benader je een bedrijf in de hoop dat ze de juiste expertise hebben in het berekenen wat je nodig hebt. Ik ga er dus vanuit dat als ik een offerte vraag dat hun alles netjes uitrekenen. Levering was prima, niks op aan te merken, het contact was ook prima. Alleen hebben ze mij 2x zoveel aangesmeerd dan dat ik daadwerkelijk nodig had. Gelukkig kan ik het gebruiken voor de voorzijde voor mijn huis. Maar daar heb ik natuurlijk net te kort voor. Conclusie weer wat bestellen, verzendkosten, orderkosten. Verder prima bedrijf. Snelle reactie, nette levertijd, nette prijzen. Alleen is het voor mij nog een duur grapje omdat ik 24 meter te veel heb.

• Kennis & Vakmanschap

Beste Conny, Daar is echt wat fout gegaan, mijn excuses. Dit is echt niet onze standaard werkwijze en als we het tijdig te horen krijgen lossen we dat altijd netjes op. Als het onze fout geweest is was een telefoontje genoeg geweest om de planken op te halen en het geld terug te storten. Helaas komen we er nu pas achter via uw review. Hartelijk dank voor uw eerlijke reactie en als we nog wat voor u kunnen betekenen horen we dat graag. Met vriendelijke groet, Albert Pijnacker SWDS 0182-769234

Volgens verwachting.

Levering op de gewenste dag en correct uitgevoerd. Alle keren zijn de toegezegde afspraken en leveringen naar wens behandeld en verzorgd. Bekwame en vriendelijke chauffeurs.

Prima bedrijf

Ze doen wat ze moeten doen

• Kennis & Vakmanschap

Goed en snel geholpen. En een wijziging ook zonder problemen verwerkt.

nvt

super

alles is en was weer goed geregeld. Top.

• Kennis & Vakmanschap

De spullen waren er mooi optijd

Weer perfect

Weer prima geregeld . Levering op de datum wat ik wilde

• Kennis & Vakmanschap

Mooi product en veel kennis in huis om je te adviseren

Nu voor de derde keer bestel voor eigen projecten. En er wordt altijd mee gedacht. De producten worden op tijd geleverd.

• Kennis & Vakmanschap

Fijn bedrijf waar ze super klantvriendelijk zijn!

Nadat de geleverde bestelling schade bleek te hebben werd en direct doorgepakt. Het werd heel snel en netjes opgelost zonder enige moeite.

Die denken met je mee

Geweldig geholpen!

Ik had een vergissing gemaakt waardoor ik slechts een paar planken nodig had. Ondanks dat het een mini order was toch keurig geregeld. Ga zo door Albert!

• Kennis & Vakmanschap

Snel besteld en beetje geleverd zoals afgesproken.

Heel goede service

Vlotte levering. Helaas iets beschadigd maar dit wordt gelijk goed opgenomen door de chauffeur. Nadat ik een mail had gestuurd kreeg ik binnen 10 minuten telefonisch contact. De volgende dag het nieuwe spul al binnen. Top service!

Goede informatie, scherpe prijs

prettig contact, scherpe prijs en snelle levering

Netjes geregeld allemaal

• Afspraken nakomen
  • Kennis & Vakmanschap N.v.t.

Snelle en correcte levering

Prima product en service

• Kennis & Vakmanschap

Korte lijnen, snel geregeld.

Al een langere tijd bestel ik producten via SWDS. Vooral de producten van Keralit komen vaak langs. Albert probeert altijd alles snel te organiseren en weet als geen ander wat er te koop is. Voor mij mag deze samenwerking nog even voortduren.

Altijd top

Super snel makkelijke site

zeer goed

Prettig en accuraad contact

• Kennis & Vakmanschap

Goede prijs en alles volgens afspraak

Goede prijs, vriendelijk en kundig geholpen en alles volgens afspraak.

perfecte uitleg

bij eventuele vragen krijg je perfecte uitleg hoe je het beste kan maken.

Levering goed

Goed geleverd maar jammer dat er vtv al gebeld werd dat vrachtwagen niet de straat in kon terwijl er vaker vrachtverkeer spullen komt leveren. Kooiaap zou vervangen moeten worden voor model die ook dwars kan rijden. Nu moest ik zelf 800meter lopen met alle spullen van 6 meter lang.

• Kennis & Vakmanschap

Snelle levering en perfecte aftersales

Topservice en goede producten. Nalevering snel geregeld en ook een extra bestelling was telefonisch zo geregeld. Daar komt bij dat Albert goed bereikbaar was en afspraken nakwam. Het contact was ook zeer plezierig. Topleverancier.

Perfecte afwikkeling

Het is een prettige en perfecte manier hoe ze de order afhandelen.

Zuidbaan 506

2841MD Moordrecht

Over SWDS

SWDS is gespecialiseerd in onderhoudsvrije gevelbekleding van het merk Keralit. Onze jarenlange ervaring zorgt ervoor dat wij niet alleen een van de grootste leveranciers zijn, maar bieden wij ook de beste service en een gegarandeerd lage prijs. Vakkennis, advies, aandacht en service voor en na de aankoop is wat SWDS Bouw onderscheidend maakt. Help niet alleen onze service te verbeteren, maar ook toekomstige klanten bij het kiezen voor SWDS Bouw. Alvast bedankt voor uw tijd en moeite. Dit stellen wij op prijs!