snelle levering, vriendelijk te woord gestaan, goede service, mooi product

super snelle levering, zelfs binnen 1 dag! Erg vriendelijk telefonisch te woord gestaan en snel de juiste informatie gekregen. Ook het bestelsysteem is klantvriendelijk. 1 Profiel bleek niet meegeleverd en zonder problemen is dit alsnog nageleverd. Mooi product. Door dit alles hebben wij de klus snel kunnen klaren en zijn heel tevreden over het resultaat.

• Kennis & Vakmanschap N.v.t.

Goede info, hulp met uitzoeken en verzending zoals afgesproken.

Vakkundig en snelle levering

Duidelijke communicatie, vakkundig, meedenken. Reageert snel op mail en snel geleverd.

Makkelijk bestelling

Met de gestuurde email je bestelling aan passen voordat je de definitieve bestelling plaatst. De chauffeur was aardig en erg behulpzaam.

dit is een top bedrijf

bij dit bedrijf bestel ik wel vaker materiaal, de eigenaar is altijd vriendelijk en regelt het netjes en op tijd je spullen

Goed advies

Goed advies gekregen en geholpen met het maken van een bestellijst. Levering op tijd en conform de afspraken.

• Kennis & Vakmanschap

Gewoon goed geregeld allemaal!

Fijne zaak, houdt zich keurig aan de afspraken en denkt goed mee. Albert bedankt!

keurig geleverd

chauffeur was zeer behulpzaam alles netjes geleverd.Gr.Ronald

• Kennis & Vakmanschap

Zichtbaar goeie kwaliteit, snelle levering

Na persoonlijk contact met hele goeie uitleg volgde een goed geplande levering. Dik tevreden over de geleverde producten.

Super voor mekaar..!!

Keralit besteld..super snel gelevert..Top ..!

• Kennis & Vakmanschap

geweldige customer service, vriendelijk meedenkend en oplossingsgericht

Vriendelijk te woord gestaan. Snelle bezorging. Ik had te weinig besteld waardoor monteur stil kwam te staan. Goed geholpen, ontzettend snel nageleverd.

Voor mij de Keralit-specialist

Het is best complex om voor Keralit al je benodigde profielen e.d. bij elkaar te zoeken, maar daar biedt de website van SWDS prima hulp bij. De prijs is prima en de service ook. De latere levering (vanwege productie) werd open en duidelijk gecommuniceerd. Vervolgens werd op het nieuw afgesproken tijdstip geleverd. Alle spullen waren compleet en goed verpakt waardoor alles in goede staat is geleverd.

• Kennis & Vakmanschap

Hele snelle levering. Prima geregeld.

Great!

Vanaf het eerste contact goede begeleiding en doen wat er beloofd is geworden , daar heb je wat aan! Levertijd precies overeenkomstig de gekozen mogelijkheid. Van mij krijgen jullie een 10!

• Kennis & Vakmanschap

Top, goed advies snelle levering

Precies volgens afspraak en nemen alle tijd om je te helpen

• Kennis & Vakmanschap

Alles prima geleverd. Goede duidelijke webside.

Alles keurig en snel geleverd. Duidelijke webside.

• Kennis & Vakmanschap

De bestelde materialen werden snel en goed afgeleverd. In combinatie met de lage prijs een uitstekende deal.

Gewoon top.

Alles werd super snel en netjes voor de deur afgeleverd. Super gedaan.

• Kennis & Vakmanschap

gemaakte afspraken netjes na gekomen en niet duur.

gemaakte afspraken netjes na gekomen en niet duur.

• Snelheid/Levertijd N.v.t.

Geweldige, snelle, vriendelijke service

Goed geholpen en snel geleverd.

• Kennis & Vakmanschap

goede service chauffeur ook nette jongen die even mee helpt om het op zijn plek te leggen

In een woord , top !

Voor de derde keer materialen besteld, en wederom alles vlekkeloos verlopen. Ook de communicatie is goed en om advies vragen is geen probleem. Aanrader dus en zeker de betaalbaarste. Hoe meer je in je winkel and stopt, hoe groter de korting. Wel jammer dat je in eerste instantie de p.st prijs ziet en denkt wat prijzig en achteraf dus anders is.

Snel en goed geregeld

Tot de volgende keer

Levering volgens afspraak.

Op tijd geleverd en bij de levering goed op de hoogte gehouden van leveringstijdstip.

Primaservice, fijne afhandeling

Ik ben gebeld dat er iets niet klopt in mijn order, na overleg is dit gelijk aangepast. Extra materialen werden de volgnede dag gefactureerd en de materialen zijn gelukkig op tijd geleverd zodat mijn klus goed door kon gaan....klant ook blij

Zuidbaan 506

2841MD Moordrecht

Over SWDS

SWDS is gespecialiseerd in onderhoudsvrije gevelbekleding van het merk Keralit. Onze jarenlange ervaring zorgt ervoor dat wij niet alleen een van de grootste leveranciers zijn, maar bieden wij ook de beste service en een gegarandeerd lage prijs. Vakkennis, advies, aandacht en service voor en na de aankoop is wat SWDS Bouw onderscheidend maakt. Help niet alleen onze service te verbeteren, maar ook toekomstige klanten bij het kiezen voor SWDS Bouw. Alvast bedankt voor uw tijd en moeite. Dit stellen wij op prijs!