Geheel volgens afspraak uitgevoerd. Vriendelijke behandeling.

Komt de gemaakte afspraak na

Een goed advies en kennis van zaken.

geweldig

hele goede service en een groot assortiment..top zaak met goed prijzen

Goede service, afspraken worden nagekomen, kortom alles klopte! Erg mooi kleed!

Prima service en snelle reactie op een telefoontje

Na een telefoontje of een bepaald vloerkleed nog op voorraad was en ik graag ter plekke wilde kijken werd het kleed meteen gereserveerd op de website.

Zoals beloofd

Kan niet beter

Snel, een prima kwaliteit en goedkoop.

Grote collectie, alle bedenkbare afmetingen. Veel keus! Na de bestelling keurig persoonlijk contact om bezorging te regelen. Pracht tapijt! Aanrader

Service en vertrouwen

'Tijd en aandacht' voelt geen moment als 'verplicht'. Er wordt actief meegedacht over wat het beste bij je woonstijl past. En als je dan toch nog twijfelt over de juistheid van je keuze, dan mag je als service het karpet gewoon op zicht meenemen! Dát noem ik nog eens service!! Hartelijk dank!

Mooie kleden, keurige verkopers, goed avies

Attente bediening, vakkundig en vriendelijk en heerlijk kopje koffie met koekje

We zijn vriendelijk en correct geholpen. We zijn blij met onze keuze en aanschaf.

Vriendelijke bediening en prima levering

Parkettenkelder heb ik bezocht rond de Kerstdagen. De eerste keer voor informatie en de tweede keer om het tapijt te komen kopen en ophalen. Beide bezoeken waren naar volle tevredenheid. Wat het oruenteringsbezoek betrof vond ik het uitzonderlijk hoe vriendelijk en niet opdringerig maar toch meedenkend de medewerker was. Bij het tweede, wat plaatsvond op de 24e december later op de middag, werden we ongeacht de Kerst opnieuw met vriendelijkheid geholpen en verlieten we het pand met een mooi, goed tapijt, precies naar onze wens en passend binnen ons budget.

Duidelijk, prima communicatie.

Ik bestelde een karpet. Dat zou zaterdag geleverd worden maar de transporteur besloot anders. Niet maandag maar dinsdag bij de buren. Rio. Had hier volgens mij geen stem in maar handelde dpd op eigen initiatief. Karpet had veel kleur verschil maar in combi gelegd met de andere kleden maakt het het geheel heel verfrissend. Linda en Ron prettige mensen aan de telefoon.

Prettige winkel waar men de tijd neemt en de ruimte geeft met kennis van zaken.

Fijn geholpen in de winkel en vragen werden keurig beantwoord zonder de keuze te beïnvloeden. Levering thuis werd in alle rust gedaan en de kwaliteit is zoals overeengekomen. bedankt.

Met uitzoeken van vloerkleed netjes en goed geholpen. En volgens afspraak afgeleverd

prettig en deskundig geholpen

snelle reactie om te weten of tapijt nog geleverd kon worden en binnen welke tijd

als heel prettig en vakbekwaam

heel prettig

oke

goede service

In alle opzichten TOP

Goede kwaliteit, betrouwbaar, flexibel en komen afspraken na! Waar je bij andere instanties soms wel twee weken moet wachten op terugstorten van het aankoopbedrag na inleveren van een tapijt (omdat het niet in het interieur paste), was dat ik dit geval in één dag gebeurd!

Een adres om naar terug te keren

Wij zijn nu voor de tweede maal bij Rion geweest en wederom weer geslaagd voor wat wij zochten. De service is goed en je wordt er vriendelijk geholpen en geven ook een goed advies. Dus als wij weer op zoek zijn naar stoffering of vloerbekleding gaan wij weer naar Rion.

Goed geholpen in de winkel. Namen alle moeite op uitzoekwerk. Netjes op de afgesproken dag teruggebeld wat de mogelijkheden waren wat afmeting betreft van het karpet. Orderbevestiging en rekening ook netjes per mail verzonden.

Prettige winkel, ruime keuze, rustige sfeer

Duidelijke communicatie en afspraken.

Klantvriendelijk

De verkoopster gaf ons eerlijk advies, wat wij met een huisdier konden kopen. Zij gaf ook uitleg over de kwaliteit en het schoonmaken van de karpetten.

Prettig bedrijf met mooi assortiment

Wij hebben hier een mooi wollen vloerkleed kunnen kopen. De verkoper heeft ons goed geholpen, nam de tijd en was deskundig. Verder hebben ze een uitgebreid assortiment.

Mooi kleed, prima service

Fijn geholpen bij het uitkiezen van ons nieuwe kleed. We mochten een aantal stalen mee naar huis nemen om thuis te beoordelen. Hierdoor uiteindelijk op een andere kleur uitgekomen dan verwacht. Bezorging thuis ging in goed overleg en erg vlot.

Super vriendelijk geholpen en meer dan een uitstekende service!

Diverse karpetten bekeken en ook mee naar huis kunnen nemen om het thuis ook nog eens te kunnen bekijken. Uiteindelijk 1 kleed behouden, 2 andere kleden probleemloos weer terug gebracht en achteraf betaald. Echt een heel fijne zaak!

Over Rion / Karpettenkelder

Karpetenkelder is een webshop, winkel & showroom in vloerkleden en karpetten. Karpettenkelder in Rotterdam biedt een veelzijdige collectie vloerkleden.