Fijn geholpen

Mooie karpetten. Voor de 2e keer een betaalbaar kleed gekocht. Super blij mee.

Prima service en levering volgens afspraak.

Zie boven. Prima service

Prima service, mooi tapijt

Tapijt zou ivm vakantie later komen, kreeg keurig een telefoontje. In de winkel goed geholpen

Geen klachten prima levertijd en correcte afhandeling

Een prettige zaak, vriendelijke mensen en een goede service

Goede ervaring met dit bedrijf. Zeker om terug te komen. De service beperkt zich niet alleen tot de verkoop, maar het kleed werd thuisgebracht en gelegd op de plek waar het moest liggen. Er werd gekeken naar de lichtinval en de vleug. De tafel, die erop moet staan, werd teruggezet, zonder dat ik ernaar hoefde vragen. Chapeau!!

Prima geholpen, goed geïnformeerd

Vriendelijke ontvangst, deskundige medewerkers, goede en tijdige informatie over levering.

Gewoon alle keus

Je moet even de tijd nemen maar dan heb je wel wat je bedoelde

Goede informatie

Netjes thuisbezorgd

Heel tevreden

Ik ben heel tevreden met mijn nieuwe vloerkleed

Zeer juiste uitleg en de afspraken helemaal nagekomen

In de winkel goed ontvangen en geholpen. Degene die het tapijt kwamen brengen, erg behulpzaam en zeer correct.

Contact is goed, komt afspraak na.

Meerdere malen prettig contact gehad. Vriendelijk personeel, afspraken worden nagekomen.

Goede zaken, goede producten

Goede service ervaring gehad bij de karpettenkelder. Vloerkleden op proef mee nemen of stalen. Eerlijke prijs.

Prima, zeer aan te bevelen.

Na de site bekeken te hebben, zijn we in de winkel in Rotterdam gaan kijken. Heel veel keus, prettig geholpen door een vriendelijke dame, mochten zonder problemen karpetten mee naar huis nemen om ze in de kamer te bekijken.

Perfecte ontvangst, behandeling en afronding.

De webshop is duidelijk en overzichtelijk. De manier van ontvangst is uiterst vriendelijk en men behandelt de klant op nette-, vriendelijke en toegankelijke wijze. Na bestelling kregen wij het karpet zonder te betalen mee naar huis om te kijken of het naar wens was. In deze tijd heel bijzonder. Na een telefoontje en 2 mails betalen en klaar.

Netjes geholpen in de winkel, héél veel keus.

Prima geholpen door een dame! Veel keus!

Nette zaak.

Ruime keuze,goede uitleg service. Prima zaak.

Enorm groot assortiment en een fantastische service. Zeer vriendelijke en behulpzaam personeel.

Vriendelijk, verstand van zaken, snel en flexibel.

Vriendelijk, verstand van zaken, snel en flexibel.

Correcte orderafhandeling

Prima service, snelle levering

Vriendelijk geholpen

Laten je rustig rondkijken

Fijne mensen en goede service

Prettig wordt je geholpen.

Prettige zaak met veel keuze aan tapijten.

Omdat wij niet direct een keuze konden maken, mochten wij voorbeeld stukken tapijt meenemen. Hier door konden we thuis goed kijken wat het beste paste. We zijn zeer vriendelijk geholpen. Aan te raden om is een kijkje te nemen.

Mooi tapijt, behulpzaam personeel

UItgebreide collectie, vriendelijk personeel met goed advies.

Als geheel een goede ervaring

De Karpettenkelder biedt een prima assortiment. Vanaf het moment van mijn bestelling tot de uiteindelijke levering van het karpet zat nogal wat tijd die helemaal op het conto van de coronacrisis kan worden geschreven. Enig minpuntje vond ik het uitblijven van bericht van de Karpettenkelder mbt de te verwachten nieuwe leveringsdatum. Dat manco werd overigens, met excuses, direct na mijn melding opgepakt. Dus als geheel een goede ervaring.

Over Rion / Karpettenkelder

Karpetenkelder is een webshop, winkel & showroom in vloerkleden en karpetten. Karpettenkelder in Rotterdam biedt een veelzijdige collectie vloerkleden.