Goed geholpen met adviezen en netjes op tijd geleverd

Prima service en het product werd netjes in goede staat geleverd.

Alleen duurde het wel erg lang, voordat het door ons bestelde product geleverd kon worden, maar was waarschijnlijk overmacht.

Helemaal goed!

Snelle prettige service. Zou er zo weer heen gaan.

Zie hieronder

Ben niet tevreden over de bezorging. Oorspronkelijke afspraak 23 oktober tussen 14.30 en 17.30. Had in de ochtend een andere afspraak en was om 13.30 reeds thuis. Was GLS al langs geweest om 12.30. Gebeld en beloofd dat dezelfde middag de bezorging voor 17.30 zou plaatsvinden. Track en trace vermeldde dat al voor 17.00 het pakket naar de opslag is gegaan. Bezorging is uiteindelijk vandaag gedaan.

Geachte heer, Dank voor uw beoordeling, het spijt ons dat de aflevering via onze vervoerder GLS niet is gegaan zoals wij van hun gewend zijn, wij versturen via deze vervoerder juist om hun betrouwbaarheid en juiste informatie naar onze klanten. Als u met ons contact had opgenomen hadden wellicht de bezorging kunnen bespoedigen. Wij hopen dat wij van de Karpettenkelder u verder wel naar tevredenheid hebben geholpen en wensen u nog vele jaren woonplezier met uw nieuwe karpet. Met vriendelijke groet, Het Karpettenkelder team.

Ruime keuze en vlot geleverd.

Zeer aan te bevelen.

Goed advies en afhandeling

Prettig geholpen

Goed geholpen

Veel keuze, goede producten

Prima online bestellen van hoogwaardig tapijt

Ruime keus uit betaalbare tapijten. De website is prima uitgerust om een betrouwbare en realistische tapojtkeuze te kunnen maken. Betrouwbare levering.

Ruimtelijk overzichtelijk zelf zoeken

Goed,verkoopster is niet opdringerig. Zij neemt alle tijd voor je tot je een keuze kan maken. Erg veel keuze het was moeilijk kiezen. Jong en oud moet kunnen slagen in deze winkel/ kelder.

Zeer tevreden met het mooie vloerkleed en de afhandeling

Ruim assortiment aan karpetten, ook maatwerk. De stalen mochten mee naar huis wat de selectie een stuk makkelijker maakte. Eenvoudige bestelprocedure, levering en plaatsing binnen de afgesproken termijn, op een tijdstip dat in overleg kon worden bepaald. Betaling bij aflevering middels pin. Al met al zeer tevreden met het mooie vloerkleed en de afhandeling. Zeker een aanrader!

WARM E ATMOSFEER ALS FAMILIEBEDRIJF

KLANTVRIENDELIJK

probleemloos en makkelijk

makkelijk uitlenen van stalen, goede communicatie en het vloerkleed werd direct geplaatst waar het moest zijn.

goede uitleg en de gemaakte afspraken netjes nagekomen

na aankoop tapijt al de gemaakte afspraken netjes nagekomen .en deskundige uitleg over het product.

Goede servicde, goed product

Een hele fijn ervaring in de winkel, fijne verkoper die ons de tijd gaf om een beslissingen te nemen. Goede uitleg over de producten.

Vloerkleed op maandag besteld op vrijdag in huis. Top!!!!!!!!

Prima service, goede prijs en zeer korte levertijd. Ga zo door.

mijn ervaring is prima.

klantvriendelijk grote sortering

Enorm op alle fronten

De fronten bestaan uit: grote keus, ter plaatse aanwezig en digitaal; geduld; meedenken; service en behulpzaamheid; vriendelijk.

ouderwetse service maar wel van deze tijd

eerst een kleinere maat die op voorraad was getest bij de meubelen daarna snel de grotere maat geleverd goed advies goede afspraken correcte afhandeling

In eerste instantie stond er een erg lange levertijd vermeld in de bevestiging. Ik kreeg al snel te horen dat het kleed toch op voorraad was bij de leverancier. Binnen een week werd het kleed geleverd. Helaas werkte het track and tracesysteem niet, zodat we niet wisten wanneer het precies geleverd zou worden.

Goed bedrijf

Uitstekende kwaliteit karpet. Volgens afspraak netjes af geleverd.

top service

Top winkel. Deskundig personeel. Geven goede adviezen en je bent in deze winkel geen nummer maar een klant.

TOP

Jullie krijgen echt een 10. Brengen van het kleed en mocht het niet goed van kleur zijn dan zouden ze het mee terugnemen en hoefde ik niets te betalen !!!!!! Is dat service, geweldig. Het kleed was goed van kleur en ze hebben het keurig op de plaats gelegd en dingen weer terug gezet. TOP !!!!!!!!

Goede informatie, levering en service

Goede informatie, levering en service

Superrr

Super zaak . Aardig, klantvriendelijk en denken mee. Zijn flexibel met bezorgen. Prachtig kleed.

Vriendelijk, deskundig en uitstekende service!

Een karpet op proef meenemen om thuis te bekijken bleek geen probleem.

Over Rion / Karpettenkelder

Karpetenkelder is een webshop, winkel & showroom in vloerkleden en karpetten. Karpettenkelder in Rotterdam biedt een veelzijdige collectie vloerkleden.