Fijne service

Fijn geholpen in de winkel Snelle en prettige bezorgservice Top

Heel servicegericht

klantvriendelijk en mooie spullen

uitstekende ervaring!

We hebben goede ervaring met de Karpettenkelder, we werden prettig geholpen en geadviseerd en er was een grote keuze. Op ons verzoek zijn we vriendelijk geholpen met het leggen van het karpet doordat een zware tafel verzet moest worden.

Keurig

Wij hadden op een zaterdag een karpet besteld . En kregen donderdag al een telefoontje dat de karpet binnen is gekomen. Daarna heel snel thuisbezorgd . Keurig netjes . Hartelijk bedankt voor de snelle levering.

Goed bedrijf, aandacht, en kennis.

Ik ben vriendelijk geholpen, men nam de tijd hierdoor kon ik ern goede keuze maken..

Volgens afspraak geregeld

Prima zaak, goede webshop

Na zoeken op internet bij deze zaak uitgekomen. Goed advies, adequate en vriendelijke afhandeling. Ruime keuze en goede prijsstelling. Aanrader

Prima geholpen bij het uitzoeken!!

Prima geholpen bij het uitzoeken; paar keer stalen mee naar huis was ook absoluut geen probleem. Kleed is keurig thuisgebracht en de heren hebben het op zijn plaats gelegd en helemaal nagemeten of het goed lag. Daarna tafel en stoelen er weer op ….echt top!!

goede kwaliteit en goede service

In totaal 2 keer gekocht en beide keren ware goed. Bij de 2e keer was er een vertraging echter ze hebben het goed opgepakt en er zelf achteraan gegaan.

Goede kwaliteit karpet.

We werden in de showroom netjes geholpen, waardoor de keuze snel gemaakt was. Vlotte levering volgens telefonische afspraak.

Ruime keuze, goed geholpen.

Het was voor ons de eerste keer dat we een karpet kochten en daarom lastig welke maat goed voor ons zou zijn. We mochten 2 karpetten mee naar huis nemen om te kijken wat het beste paste. Prima service dus!

Via de website hebben we een goede keuze kunnen maken. Buitengewoon vriendelijk telefonisch contact over levertijd, kleurstelling en toch nog een laatste aanpassing in formaat. Levering was eerder dan verwacht, wat altijd leuk is. Hier werden we telefonisch over geïnformeerd, eveneens zeer vriendelijk.

niet verwacht dat er op zo'n terrein zo keus in vloerkleden zou zijn .

Een prachtige winkel met veel keus en heel fijn geholpen.

Prima geholpen

Mooie zaak, heel anders dan de naam doet vermoeden. Groot assortiment. Vriendelijk mensen. Behulpzaam bij het ophalen.

De juiste keus kunnen maken

We waren op zoek naar een bepaald type kleed. En werden verrast door de verkoopster die ons een staal van het kleed liet zien, welk kleed wij nu thuis hebben liggen

Goed geholpen

Nadat het kleed wat we uitgekozen hadden, nietmeer leverbaar was , goedgeholpen om iets vergelijkbaars te vinden

Een zeer deskundig vriendelijk gegeven advies en ze doen wat ze beloven!

Goed advies, daarna duidelijkheid over levering en keurig gebrld op afgesproken tijdstip!

Vakkundig advies voor het maken van de juiste keuze tapijt

Fijne overzichtelijke winkel met veel tapijten ter voorbeeld. Leuke en vakkundige mensen die advies geven en uiteindelijk de bezorging ook doen.

Wij zijn met veel geduld en persoonlijke aandacht en goede service geholpen.

Zeer goede service. Wij zijn met veel geduld en persoonlijke aandacht en goede service geholpen.

Veel keuze

Door mijn buurvrouw aanbevolen om bij de karpettenkelder te gaan kijken voor een karpet. Mooi assortiment en goed geslaagd. Prima service,kleed is thuisbezorgd en neergelegd. I

Echte vakmensen

Vriendelijk en professioneel advies. Komen aan huis opmeten. Trap vakkundig gelegd en luxaflex netjes opgehangen. Echte vakmensen.

In de winkel goed geholpen en geadviseerd door de verkoopster. Kreeg een staal mee om te kunnen beslissen welke kleur tapijt het zou worden. Tapijt werd thuis bezorgd en zat mooi verpakt in een hoes en werd afgeleverd door 2 heren, die het tapijt ook op de juiste plek hebben gelegd en de spullen teruggezet. Kortom zeer tevreden met de aanschaf en de service.

Toppers

Mooi showroom met een deskundige mensen. Klantgericht meedenkend in oplossingen. Hier kan je als consument wat mee!

Het was een regenachtige middag, perfect voor kleden kopen. De verkoopster was heel attent en was bereid om alle vragen te beantwoorden. Uiteindelijk gaf ons ook de tijd en ruimte om rustig een keuze te maken en uitgelegd hoe wij voor ons nieuwe kleed moeten zorgen.

Fijn contact met de service balie. Levering termijn tot in de puntjes. Kwaliteit van het product is boven verwachting.

About Rion / Karpettenkelder

Karpetenkelder is een webshop, winkel & showroom in vloerkleden en karpetten. Karpettenkelder in Rotterdam biedt een veelzijdige collectie vloerkleden.