prachtig vloerkleed

Een prachtig kwalitatief goed vloerkleed. De communicatie is minimaal met het bedrijf. We kregen geen updates over levertijd enz. Alleen als ik er naar vroeg. Bedrijf stond ineens met kleed voor de deur. Maar het kleed zelf is geweldig.

goed voorgelicht en goed afgehandeld

prettige verkopers, gericht op de wensen van de klant. Deskundige voorlichting. Goede afspraken. Prima afhandeling van de bestelling.

Hoewel laat op de dag / avond werd alles keurig afgeleverd en de meubels met de nodige precieze weer op de plaats gezet Goed te merken dat de eigenaren dit zelf allemaal verzorgen Zeker aan te bevelen voor karpetten met laagste prijs garantie, ook voor merken

Klasse bedrijf

Prima service en prettige bediening

goede service!

Bij de keuze een kleed en diverse stalen mee mogen nemen ter beoordeling in de huiskamer. Door vertraging heeft de levering wat langer geduurd dan gepland, daar zijn we tijdig over geïnformeerd. Levering thuis: kleed ik keurig neergelegd met ondertapijt. prima service en communicatie

mooie kleden

Wij hebben een kleed gekocht, dat wegens het formaat besteld moest worden. De levertijd was zoals ze gepland hadden. De service was uitstekend bij het leveren van het kleed.

Prima geregeld

Alles zeer correct gegaan

Aangenaam mailverkeer en levering is goed verlopen

Vriendelijk en behulpzaam

Samen tot een juiste prijs/kwaliteit komen

Prima geholpen! Goede service.

In verband met onze vakantie bewaarden ze het vloerkleed bijna 4 weken. Zonder aanbetaling is dit een kwestie van vertrouwen van hun kant. Dat noemen wij service!

Volop keuze

We hebben een testkarpet op proef gehad en tot de conclusie gekomen dat we een slag lichter wilden. En die hebben we besteld. Beetje lange levertijd, maar daar waren we op voorbereid.

Goed assortiment

Fijne mogelijkheid om een keuze te maken en goede service om te zien of het thuis echt past.

Netjes en degelijk bedrijf

Goed advies en kennis van zaken.

Een goed bedrijf en een uitstekende service

Je wordt hier goed geholpen vakkundige uitleg. We hebben hier al meerdere karpetten gekocht, top bedrijf

Prettig geholpen

Vriendelijke ontvangst. Men nam ruim de tijd om alles te tonen en wat de mogelijkheden zijn bij het zelf samenstellen van een vloerkleed qua kleuren en afmetingen. Goede service; goede website; goede adviezen; war er gezegd wordt, gebeurt ook. Eerlijke voorlichting. Behulpzaam bij het inladen van de auto bij zelf-afhalen. Er wordt koffie aangeboden dus je hebt niet het gevoel snel iets te moeten kopen.

Goede voorlichting, betrouwbare informatie, nakomen van afspraken.

Grote collectie, prima service!

Grote collectie, prima service.

Fijne zaak!

Fijn bedrijf, veel keus en vriendelijk personeel

Boven verwachting

Bezoek gebracht aan showroom nav bezoek webshop. Veel keuze en fijn persoonlijk advies. Na bestelling is er telefonisch contact opgenomen zoals beschreven in de bevestigingsmail. 2 dagen later het keurig ingepakte karpet in huis. Zeker aan te bevelen.

Service in optima forma

Rion denkt mee, luistert en adviseert. Bestellen is een makkie en ze houden je op de hoogte van je bestelling en wanneer er geleverd wordt. Rion komt altijd z'n afspraken na en is zeer beleefd en vriendelijk. Geen onnodige poespas, gewoon doen wat er afgesproken is en ook geen verborgen kosten.

Prettig, meedenkend en correct

In de showroom werden we prettig, meedenkend en correct geholpen èn geadviseerd. De aflevering is keurig verlopen en was binnen de gestelde termijn. Een aanrader!!

Gewoon alles volgens afspraak. Zoals het hoort maar dat het vaak niet is.

Vriendelijk en vakkundig geholpen en snel bezorgd.

Goed geholpen, gezellig!

Veel vloerkleden op voorraad en fijne hulpvaardige medewerkers

Zonder problemen een vloerkleed op proef mee naar huis.

Over Rion / Karpettenkelder

Karpetenkelder is een webshop, winkel & showroom in vloerkleden en karpetten. Karpettenkelder in Rotterdam biedt een veelzijdige collectie vloerkleden.