Goed geholpen, gezellig!

Veel vloerkleden op voorraad en fijne hulpvaardige medewerkers

Zonder problemen een vloerkleed op proef mee naar huis.

Vriendelijk en goed geholpen

Verkoper had duidelijk kennis van zaken en kon ons goed adviseren. Keuze was snel gemaakt en levertijd was precies zoals verkoper had voorspeld

Vriendelijk geholpen en voldoende aanbod

Vriendelijk geholpen en voldoende aanbod

Professioneel, meedenkend zonder opdringerig te zijn

Ja ik kan niet anders zeggen, ik ben kritisch maar hier kon ik geen kritische kanttekening vinden. T/m aflevering en mijn checkvraag die daarna nog volgde; alles werd met geduld, begrip en vriendelijkheid afgehandeld. En ook nog blij met de aankoop!

goede en vriendelijke behandeling.

Goede webshop.

Uitstekend en vriendelijk geholpen tijdens bezoek aan de showroom.

Enorme sortering vloerkleden alle soorten en maten. Goed advies gekregen bij aankoop van ons vloerkleed. Mochten 2 vloerkleden meenemen op proef om deze thuis te kunnen bekijken. Prima service.

Net als 10 jaar geleden prima service.

Wij hebben weer een mooi nieuw kleed. Goede adviezen en persoonlijk afgeleverd.

Goed advies bij een mooie collectie.

Prettige ontvangst in de zaak. Grote keuze en daarbij goed advies. Levering en bezorging volgens afspraak. Kortom: zeer tevreden!

jullie zijn perfect

snel en keurig verzorgd

Fijn geholpen bij een deskundige en klantvriendelijke winkel.

Ander huis, andere meubels, ander vloerkleed. Genoeg keuze, maar wat is het beste en ook het mooiste? Bij de Karpettenkelder zijn we goed geholpen, eerlijk en deskundig advies gekregen, ook betreffende kwaliteit en materiaal. Veel keuze in soorten, kleuren en patronen, dus vakkundige hulp was welkom. We kregen goede alternatieven aangeboden naar aanleiding van onze wensen. Er ligt nu een mooi en harmonieus kleed in onze woonkamer. Blij mee!

Fijne winkel met een groot assortiment kleden

Fijne winkel met kennis van zaken en een groot assortiment

Fijne winkel met enorm veel keus. Vriendelijk personeel!

Mooie kwaliteit, precies volgens afspraak en snel geleverd.

Prima zaak.

prima zaak

prima zaak; geduldig & deskundig personeel, enorme keuze.

Prachtige kwaliteit karpet

Prachtige kwaliteit karper en uitstekend geholpen.

Prima collectie en keus

Veel vloerkleden om uit te kiezen. Op kleine stalen vind ik het zo lastig uitzoeken. We werden erg vriendelijk geholpen. Het bijna onderste vloerkleed er tussenuit gehaald om het goed te kunnen bekijken. Erg fijn!

Prachtige kwaliteit vloerkleed

Prettig geholpen in de winkel, prachtige kwaliteit vloerkleed.

Goede service en alles volgens afspraak!

Klantvriendelijk en alles volgens afspraak verlopen. Bij dit bedrijf kunt u zeker een mooi karpet uitzoeken.

Klantvriendelijk

Zijn uitstekend geholpen en kregen alle ruimte om drie tapijten thuis te bekijken zonder enige voorwaarden of betalingen vooraf.

Deskundig

Deskundig advies, tijd voor de klant

Goed geluisterd naar wens van de klant.

Initiatief en moeite gedaan om vloerkleed, dat uit de collectie was, toch te krijgen.

Prefect

Het was fijn dat we het kleed naar huis mochten meenemen om te kijken of het in ons interieur paste. Later toch besloten om te ruilen voor een grotere maat. Ging allemaal probleemloos.

Mooi kleed, goede bezorging, helemaal tevreden, aanrader

Lang op zoek geweest naar een rond karpet en eindelijk geslaagd bij de Karpettenkelder! Heel vriendelijk en deskundig geholpen! We zijn heel tevreden!

Over Rion / Karpettenkelder

Karpetenkelder is een webshop, winkel & showroom in vloerkleden en karpetten. Karpettenkelder in Rotterdam biedt een veelzijdige collectie vloerkleden.