Lang op zoek geweest naar een rond karpet en eindelijk geslaagd bij de Karpettenkelder! Heel vriendelijk en deskundig geholpen! We zijn heel tevreden!

Keurig geleverd, uiterst fatsoenlijk behandeld

Lang op zoek geweest naar een karpet met de juiste kleur en “feel” voor een kleine ruimte in mijn woning. Na twee eerdere miskopen (Mart Visser kleed) toch uiteindelijk voor een echt kwaliteit karpet gegaan, goed… je betaald er voor, maar de kwaliteit is er dan ook echt naar. De aanblik, sprekende kleuren en kwaliteit materiaal, straalt één en al luxe uit. Linda en Ron hebben mij beide op een keurige vriendelijke, maar ook uiterst professionele manier geholpen en waren bereid te luisteren en mee te denken met enkele bezwaren die ik had. Door drukte aan hun zijde kwam een mailtje met korting na de aankoop, maar één mailtje over verzonden en keurig snel reactie met verontschuldiging en keurige oplossing. Dankjewel beide ik ben erg tevreden.

Goed geholpen in de winkel en levering ook correct

Goed geholpen in de winkel en levering ook correct

Super goed geholpen

Fijn dat ik 2 kleden als proef mocht meenemen om thuis te bekijken.

uitstekende service.

Redelijke prijs voor één goed vloerkleed

Correct en hulpvaardig geholpen. Ook het contact na de koop was goed.

Goede communicatie, vlotte levering

Het kleed dat ik wilde was hier in de aanbieding. De leveringsdatum werd netjes gecommuniceerd en voor bezorging werd gevraagd welke dag uit zou komen. Prima service dus.

uitstekend

deskundig ,goede service , levering op tijd ,prima gelegd

Snel geleverd. Goede kwaliteit.

Goede service en aardige verkopers

2 tapijten gekocht maar 1 tapijt paste niet bij onze stijl,dit was geen probleem en werd opgehaald En ons geld werd binnen een uur weer terug geboekt.

Wat een geweldige service!!

Super klantgericht en vriendelijk. Keurige levering, duidelijke communicatie en mooi product.

Ruime keus, mooie karpetten en snelle levering

super

Na een telefoontje voor info werd er direct voor me gekeken. De korting die niet was verwerkt op de website werd direct geregeld. Tevens werd er goede info verstrekt over het gebruik van dit karpet. Binnen een week was het karpet in huis en ligt nu prachtig. Wij zijn dik tevreden.

Uitstekend!

Telefonisch goed geholpen en daarna online besteld: prachtige tapijt was geleverd binnen beloofde termijn voor een top prijs :)

Goede service.

Bestelde tapijt zou ,vlgs vervoersbedrijf, zijn afgeleverd. Maar ik had tapijt niet aangekregen. Karpettenkeldetr reageerde binnen een half uur. En dat in de avond. Beloofden er de volgende dag direct achter aan te gaan. Kreeg ook gegarandeerd dat ik tapijt zou krijgen. Als het zoek was zou er een nieuw tapijt worden besteld voor me. Goede service en vriendelijke benadering.

Supermooie collectie

Advies was heel goed.

Ondanks dat mijn 1e keuze niet voorradig en. Op korte termijn leverbaar is. Ben ik zeer tevreden

Ik ben zeer tevreden met het alternatief. Goede kleur. Bezorging duurde aantal dagen. Maar dat was niet vervelend

Prima winkel, levering via Packs kan beter

De winkel, service en behulpzaamheid van de mensen bij karpettenwinkel was goed en klantgericht. Helaas laat de gebruikte vervoerder (Packs) wel wat steekjes vallen bij de levering door bij 2 leveringen aan ons niet te voldoen aan afgesproken afleverdatum maar beide keren deze op een laatste moment te her plannen zonder extra bericht

Prima service, geven heel goed advies!

Karpet van Tapijt gemaakt, perfect gelukt prachtig, precies wat ik wenste !

Uitgebreide keuze voor interieur

Leuke niet al te grote overheersende winkel. Overzichtelijk en uitgebreide keuze in maten, kleuren, materialen en prijzen. Goede vakkundige aanwijzingen bij beantwoorden van mogelijkheden.

Vakkundig, behulpzaam en zeer vriendelijk.

We zijn zeer vakkundig en vriendelijk geholpen. De levertijd was iets langer dan gepland maar daarover werden we keurig op de hoogte gehouden. We zijn erg blij met de kleden. Helemaal naar wens.

Go

De ervaring in de zaak is goed. De bezorging liet te wensen over. Op de afgesproken dag is dit niet gebeurd. Na melding aan de vervoerder is dit alsnog in orde gekomen, twee dagen later.

Goede service. Grote sortering van karpetten.

Fijn contact en heel flexibel in omgang

Erg fijn

Goed assortiment en aardige service

Met veel geduld werden we geholpen bij de juiste keuze en bij de aflevering in huis was de service vriendelijk en perfect.

Anthonetta Kuijlstraat 109

3066GS Rotterdam

010 210 33 00

Over Rion / Karpettenkelder

Karpetenkelder is een webshop, winkel & showroom in vloerkleden en karpetten. Karpettenkelder in Rotterdam biedt een veelzijdige collectie vloerkleden.