Filters

10

Zeer goed

De pellets zijn zeer goed en het bezorgen is een 10 Ik laat ze nu 3 jaar leveren en ben zeer tevreden

  • Aanbevelen? Ja
9

Perfecte service en communicatie!

Vanaf het eerste contact bij mijn bestelling was er direct goede communicatie. Zoals aangegeven werd ik door de chauffeur gebeld met het tijdstip dat hij verwachtte bij mij te zijn. Alles klopte en wij zitten er van de winter weer warmpjes bij.

  • Aanbevelen? Ja
6

Bestellen en website prima. Minder tevreden over bezorging.

Het bestellen gaat makkelijk, maar het bezorgen verloopt niet zoals op website wordt aangegeven. Er wordt tijdens het bestellen aangegeven dat de chauffeur ongeveer een uur voor aankomst telefonisch contact opneemt. Dit is niet gedaan, chauffeur heeft geen handpompwagen bij zich en had kennelijk nogal haast om weg te komen. Jammer, hierdoor een lagere score gegeven.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste, Ik heb van onze transporteur begrepen dat zij contact met u hebben opgenomen en deze klacht is afgehandeld. Fijn om te lezen! Met vriendelijke groet, Miranda Hanekamp Commercieel administratief medewerker Rijksstraatweg 102 7383 AV Voorst T +31 (0)575 50 95 26 M +31 (0)6 18 89 78 13 E m.hanekamp@purepower.nl www.purepower.nl | www.onlinehoutpellets.nl

9

Zeer goede service

Zeer goede aanbod en dat in de zomer

  • Aanbevelen? Ja
9

Makkelijk bestellen

Fijn om een aflever datum door te kunnen geven

  • Aanbevelen? Ja
9

Top

Goed

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekende service en levering!

Chauffeur belt een uur van tevoren, erg prettig. Verder bij vragen of problemen gaat pure power er serieus op in om een oplossing te vinden.

  • Aanbevelen? Ja
10

Topbedrijf dat zijn afspraken altijd nakomt

Ben al jaren klant bij Pure power en bestel elk (voor-)jaar pellets die echt van topkwaliteit zijn. Ook over het bedrijf dat de pellets voor Pure Power ben ik erg tevreden. Voorzover mogelijk bezorgen ze de pellets echt tot de voordeur. Kom daar maar eens om in deze tijd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel en duidelijk.

Al een aantal jaren ervaren wij positief de no nonsens aanpak van de bezorgers van onze brandstoffen. Afspraken komt men na en alle informatie klopt en is volkomen duidelijk.

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima geregeld

Prima geregeld

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed

Telefonisch goed geholpen en vriendelijk Mvg Fam Tammes

  • Aanbevelen? Ja
9

correcte levering en afhandeling

bestellingen worden correct uitgevoerd en uitgeleverd op de afgesproken tijden.

  • Aanbevelen? Ja
10

Probleemloos

Simpele bestelmogelijkheid via de website. Levering in één woord geweldig met kooiaap. Chauffeur belde kwartier voor aankomst op en was precies op tijd. Zeer hulpvaardig bij het afleveren van de pellets op de door mij gewenste plaats. Net als alle voorgaande bestellingen helemaal Top!

  • Aanbevelen? Ja
10

Volgens afspraak

Alles mooi op de plaats gezet wat ik graag wilde.

  • Aanbevelen? Ja
10

Professioneel team die de zaken goed voor elkaar heeft.

Telefonisch contact is goed en de aflevering is goed.

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima geregeld

Zoals altijd keurig verzorgd en op tijd. Er zou wel wat op die pallets gevonden moeten worden. Het zijn prima pallets en daarom niet van deze tijd om deze stuk te zagen en weg te gooien.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goeie pellets maar wel duur

Branden goed en monder vervuilend

  • Aanbevelen? Ja
4

Limburgse Transporteur elke keer problemen

3 maal een Limburgers transporteur gehad, altijd wat, kapotte zakken, lomp, 2x geen palletwagen bij Volgende keer teken ik pas als hij binnen staat! Andere 4 leveringen waren super, bakje koffie voor chauffeur!

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste, Wat vervelend om te lezen! Heeft u toevallig ook nog de foto's van de gestapelde zakken met daarop de kapotte zakken? Graag wil ik u vriendelijk verzoeken, gelijk na ontvangst van uw levering foto's te sturen bij eventuele klachten zodat wij deze meteen op kunnen pakken. Graag uw reactie. Met vriendelijke groet, Miranda Hanekamp Commercieel administratief medewerker Rijksstraatweg 102 7383 AV Voorst T +31 (0)575 50 95 26 M +31 (0)6 18 89 78 13 E m.hanekamp@purepower.nl www.purepower.nl | www.onlinehoutpellets.nl

10

Goed

Ik vind dat het keurig was geregeld is netjes gelevert

  • Aanbevelen? Ja
9

uitstekend

netjes en vriendelijk bezorgd.kwaliteit van produkt prima.

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima leerwerk.

Fijne levering en fijne aflevering. Met een prima chauffeur.

  • Aanbevelen? Ja
9

makkelijk en snel

website overzichtelijk makkelijk bestellen en snel bezorgen. Chauffeur vriendelijk en netjes bij het afleveren. Pellets netjes verpakt.

  • Aanbevelen? Ja
10

Zoals altijd heel goed

Zoals altijd heel goede service.

  • Aanbevelen? Ja
4

Rommelig

Verkeerde antwoord mail sturen waardoor lijkt twee keer zelfde rekening moet betalen

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Goedemorgen, Vervelend om te lezen dat u dit als rommelig heeft ervaren en ons hierdoor een 4 geeft. Wij hebben onze excuses aan u aangeboden, per ongeluk is er een verkeerde lay-out voor uw factuur gebruikt waardoor het inderdaad verwarrend was. Nogmaals onze excuses! Met vriendelijke groet, Miranda Hanekamp Commercieel administratief medewerker Rijksstraatweg 102 7383 AV Voorst T +31 (0)575 50 95 26 M +31 (0)6 18 89 78 13 E m.hanekamp@purepower.nl www.purepower.nl | www.onlinehoutpellets.nl

5

Te late levering

Mijn bestelling komt naar verwachting bijna een maand na de bestelling binnen. Heb zelf moeten bellen omdat de levering niet op de geplande datum was binnen gekomen.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Grietje, Vervelend, na mijn mening hebben wij hierover een goed telefoongesprek gehad, jammer dat u dit anders ervaart. Door onmacht komt de bestelling helaas later binnen, de dag dat u ons belde hoorden wij welke datum de levering zou gaan plaatsvinden en hadden wij u hierover zelf willen contacten, u was ons gewoonweg voor. Wij hebben u gevraagd of dit voor u een probleem was en u heeft aangegeven het jammer te vinden, maar toch op de bestelling te willen wachten. Mocht u alsnog van de aankoop af willen zien, horen wij dit graag van u. Excuses voor het ongemak, hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en uw klacht wellicht wat verzacht te hebben. Ik kan u verzekeren dat dit niet de normale gang van zaken is en vind het dan ook jammer dat u ons niet wilt aanbevelen. Met vriendelijke groet, Miranda Hanekamp Commercieel administratief medewerker Rijksstraatweg 102 7383 AV Voorst T +31 (0)575 50 95 26 M +31 (0)6 18 89 78 13 E m.hanekamp@purepower.nl www.purepower.nl | www.onlinehoutpellets.nl

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd