we zijn tevreden

nvt

Goede afspraak en levering, zeer stipt!

Makkelijk bestellen, goede feedback, en tijdige levering.

Perfect.

Bestelling makkelijk te plaatsen. Zelf kunnen bepalen op welke dag geleverd word. Chauffeur is vriendelijk en belt van te voren.

Met gemak besteld

Vlotte levering,netjes door chauffeur gebeld uur voor levering.

Betrouwbaar!

Netjes,correct en snelle levering. Wij zijn zeer tevreden.

Gewoon goed geregeld!

Super levering, altijd goed geregeld! Kwaliteit is zeer goed!

Zeer goed wordt netjes gebeld door chauffeur en binnen droog neer gezet

Net bedrijf nu 4 big bags besteld en blijf er graag klant

Super goed product

Nette verbranding, weinig restmateriaal en perfecte levering, waar je het maar wilt hebben.

prima service snelle levering half uur voor levering telefonisch contact juiste materiaal bij zich (kooiaap) goed produkt

Goede pallets

Goede pallets, worden op de gewenste dag geleverd. De chauffeur belt +/- 1 uur voor aankomst.

gewoon doen wat ze aangeven

netjes op tijd en goede kwaliteit en levering

Zeer goedn

Prettig contact en adequate leverancier (en goed product)

Prettig contact en adequate leverancier (en goed product)

Goed product en netjes geleverd.

Prima brandende pellets, en netjes geleverd.

Uitstekende service. Zeer. Tevreden

Mallelijk bestellen en betalen. Afhandeling/levering goed en snel

Goede kwaliteit korrels en snelle levering

Zeer tevreden over zowel de korrels als de levering.

Prima pellets

Goede omschrijving, prima pellets en nette levering

Levering niet conform afspraak

De pallet zal op donderdag geleverd worden. Op woensdag avond een sms dat de chauffeur tussen 06:45 uur en 07:00 uur komt. Dat is voor ons best vroeg..... Maar geen probleem, wekker extra vroeg gezet en laten weten dat hij welkom is. De volgende ochtend, na vroeg te zijn opgestaan, alles geregeld, ruimte vrijgemaakt voor een warm ontvangst van de chauffeur. Weer een SMS, sorry Pure Power heeft ons u pallet niet geleleverd en staat dus niet in mijn auto....... En na contat met Pure Power kon er op de afgesproken dag niet meer worden geleverd. Normaal gezien waren mijn ervaringen tot deze bestelling zeer goed. En aardige chauffeus!

Beste heer, Door onmacht is dit voorval inderdaad gebeurd, erg vervelend dat u dit heeft moeten overkomen! Na telefonisch overleg met u wordt uw bestelling alsnog op 15-04-2021 bij u geleverd. Hierbij bieden wij u een kortingscode aan voor een volgende bestelling van € 10,- voor het ongemak. Graag vernemen wij van u of u hiervan gebruik wilt maken. Wij horen graag van uw en nogmaals excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Miranda Hanekamp Commercieel administratief medewerker Pure Power Rijksstraatweg 102 7383 AV Voorst T +31 (0)575 50 95 26 E m.hanekamp@purepower.nl www.purepower.nl www.onlinehoutpellets.nl www.energon.nl

Netjes van te voren gebeld dat hij eraan kwam. Pallet neer gezet op de afgesproken plaats. Prima in orde.

Weer prima geregeld!

We bestellen regelmatig (4x per jaar) een pallet Pellets en dit gaat altijd prima. Duidelijk communicatie en tot nu toe altijd een vriendelijk chaufeur die de pellets in de garage op een goede plek neerzet. (en hier ook wat moeite voor wil doen. Dus al ruim 7 jaar een tevreden klant.

De chauffeur heeft de pallet keurig binnen gezet super gedaan

Altijd nette gewillige chauffeurs chapeau

producten zijn zeer aan te bevelen. Service is ook helemaal top