Goede kwaliteit en correcte levering

Zoals altijd verloopt het bestelproces heel soepel. De pelletkorrels zijn van goed kwaliteit en de bezorging is heel accuraat. De avond vooraf krijg je een telefoontje over de verwachte levertijd (altijd bizar vroeg ;-)) en 10 minuten voor aankomst belt de chauffeur wederom om te melden dat hij er bijna is. Met de steekwagen kan de pallet overal neergezet worden.

Snelle levering, je krijgt wat je verwacht. De pallet netjes geplaatst door de vervoerder.

Fijn contact en goede levering volgens afspraak vooraf gebeld door de chauffeur.

Top geregeld Richard

Goeie kwaliteit

Nette levering

Doen wat afgesproken is. Perfect.

Bestel hier mijn pellets al ruim 2 jaar. Altijd tip top geregeld.

Beste Jos, Fijn te lezen, op naar nog vele jaren ;) Bedankt voor uw mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Miranda Hanekamp Commercieel administratief medewerker Rijksstraatweg 102 7383 AV Voorst T +31 (0)575 50 95 26 M +31 (0)6 18 89 78 13 E m.hanekamp@purepower.nl www.purepower.nl | www.onlinehoutpellets.nl

Super vriendeljjk en bij de levering was alles perfect geregeld. Top

Goedemorgen, Precies de service die wij willen voor onze klanten, bedankt voor uw mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Miranda Hanekamp Commercieel administratief medewerker Rijksstraatweg 102 7383 AV Voorst T +31 (0)575 50 95 26 M +31 (0)6 18 89 78 13 E m.hanekamp@purepower.nl www.purepower.nl | www.onlinehoutpellets.nl

Vriendelijk service en droog, dicht bij huis afgeleverd

Vriendelijk service en droog, dicht bij huis afgeleverd

Beste Andreas, Super dat ze netjes afgeleverd zijn! Bedankt voor de mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Miranda Hanekamp Commercieel administratief medewerker Rijksstraatweg 102 7383 AV Voorst T +31 (0)575 50 95 26 M +31 (0)6 18 89 78 13 E m.hanekamp@purepower.nl www.purepower.nl | www.onlinehoutpellets.nl

perfect

heldere website; komen afspraken tijdig en volledig na, doen wat ze zeggen; allemaal erg gemakkelijk en een eerlijke prijs.

Beste Ben, Bedankt voor de mooie complimenten en de beoordeling! Met vriendelijke groet, Miranda Hanekamp Commercieel administratief medewerker Rijksstraatweg 102 7383 AV Voorst T +31 (0)575 50 95 26 M +31 (0)6 18 89 78 13 E m.hanekamp@purepower.nl www.purepower.nl | www.onlinehoutpellets.nl

Prima voor elkaar deze keer.

Is vorige minder geweest , werd niet gebeld door de chauffeur hoe laat hij er zou zijn. En in eerste instantie waren ze de order vergeten in de plannen.

Beste Fokke, Bedankt voor de mooie beoordeling! Zoals telefonisch besproken waren ze de order niet vergeten, maar is deze door een vertraging in de betaling (kleine storing vermoed ik), niet automatisch doorgelezen in de systemen. Nogmaals excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Miranda Hanekamp Commercieel administratief medewerker Rijksstraatweg 102 7383 AV Voorst T +31 (0)575 50 95 26 M +31 (0)6 18 89 78 13 E m.hanekamp@purepower.nl www.purepower.nl | www.onlinehoutpellets.nl

Goede pellets

De bestelling en de levering ging zeer vlot. Op de afgesproken manier de pallet met pellets in de garage gezet. Nette chauffeur die vooraf belde over zijn komst. Jammer dat de prijs in vergelijking met vorig jaar zo enorm gestegen was.

Beste Rob, Bedankt voor de mooie beoordeling, wij vinden het ook jammer dat de prijzen zo zijn gestegen! Met vriendelijke groet, Miranda Hanekamp Commercieel administratief medewerker Rijksstraatweg 102 7383 AV Voorst T +31 (0)575 50 95 26 M +31 (0)6 18 89 78 13 E m.hanekamp@purepower.nl www.purepower.nl | www.onlinehoutpellets.nl

zoals afgesproken,alleen we werden niet een uur voor tijd gebeld dat het er aan kwam, verder alles goed verlopen !

Bedankt voor uw beoordeling, wij zullen dit communiceren met onze transporteur zodat dit niet weer gebeurd! Met vriendelijke groet, Miranda Hanekamp Commercieel administratief medewerker Rijksstraatweg 102 7383 AV Voorst T +31 (0)575 50 95 26 M +31 (0)6 18 89 78 13 E m.hanekamp@purepower.nl www.purepower.nl | www.onlinehoutpellets.nl

Zijn wel goed prijs is tehoog

De service is goed prima Jammer dat de prijzen 80 euro in half jaar Omhoog gegaan is

Beste Geert, Dat vinden wij zelf ook jammer. Maar met een gekte op de pelletmarkt en stijgende prijzen voor hout, folie en transport hebben wij helaas geen andere keuze gehad dan hierin mee te gaan. Wel erg jammer dat u daarmee onze service en kwaliteit beoordeeld op een 4, terwijl die niet zijn veranderd. Met vriendelijke groet, Miranda Hanekamp Commercieel administratief medewerker Rijksstraatweg 102 7383 AV Voorst T +31 (0)575 50 95 26 M +31 (0)6 18 89 78 13 E m.hanekamp@purepower.nl www.purepower.nl | www.onlinehoutpellets.nl

Snelle levering en goed op de plaats gebracht met hef wagen

Beste Albert, Bedankt voor uw mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Miranda Hanekamp Commercieel administratief medewerker Rijksstraatweg 102 7383 AV Voorst T +31 (0)575 50 95 26 M +31 (0)6 18 89 78 13 E m.hanekamp@purepower.nl www.purepower.nl | www.onlinehoutpellets.nl

Topservice

Er was een pallet in de vrachtwagen omgevallen; chauffeur heeft dat super opgelost door het in 2 delen te lossen. Aardige, behulpzame man. We hebben hem bedankt met koffie! Zeer prettige levering!

Bedankt voor uw mooie beoordeling en fijn dat de chauffeur dit zo mooi heeft opgelost! Met vriendelijke groet, Miranda Hanekamp Commercieel administratief medewerker Rijksstraatweg 102 7383 AV Voorst T +31 (0)575 50 95 26 M +31 (0)6 18 89 78 13 E m.hanekamp@purepower.nl www.purepower.nl | www.onlinehoutpellets.nl

Super.

Prima bedrijf.

Super goed

Brand al jaren. En de chauffeur zet altijd goed neer.

Fijn om te lezen, bedankt voor uw mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Miranda Hanekamp Commercieel administratief medewerker Rijksstraatweg 102 7383 AV Voorst T +31 (0)575 50 95 26 M +31 (0)6 18 89 78 13 E m.hanekamp@purepower.nl www.purepower.nl | www.onlinehoutpellets.nl

Goed produkt en snelle levering.

Prima spul

We hebben geen vergelijkingsmateriaal omdat we bewust gekozen hebben voor de beste kwaliteit. Jammer dat dit product €100,- duurder is geworden vergeleken met een half jaar geleden! Je wilt dit toch in plaats van gas, wat is voordeliger? De tijd moet het leren.

Doen wat ze beloven

Snelle levering, vriendelijke klantenservice

Beste Dennis, Bedankt voor de mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Miranda Hanekamp Commercieel administratief medewerker Rijksstraatweg 102 7383 AV Voorst T +31 (0)575 50 95 26 M +31 (0)6 18 89 78 13 E m.hanekamp@purepower.nl www.purepower.nl | www.onlinehoutpellets.nl

Goede pellets

Goede pellets, goede service en snelle levering. Alleen jammer dat een pallet binnen 4 maanden €80,- duurder is

Ze houden zich aan alle beloftes

Goed bedrijf mijn houtpellets blijf ik daar kopen.Ik had een probleem met betaling ,De telefoniste zei kijken we morgen naar maar binnen 2 minuten kreeg ik telefoon dat de betaling rond was ze wou niet naar huis voordat het rond was.Vrachtwagenchauffeur belde netjes op tijd dat ie er aankwam klopte precies de tijd en hij zet de pallets neer waar je ze hebben wil al met al goed bedrijf kun je goed zaken meedoen.

Beste Adrie, Graag gedaan Adrie, fijn dat de betaling alsnog goed was verwerkt en de levering in behandeling werd genomen! Bedankt voor de mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Miranda Hanekamp Commercieel administratief medewerker Rijksstraatweg 102 7383 AV Voorst T +31 (0)575 50 95 26 M +31 (0)6 18 89 78 13 E m.hanekamp@purepower.nl www.purepower.nl | www.onlinehoutpellets.nl

prima product

nette levering er wordt niet vooraf gebeld

Beste Lieuwe, Bedankt voor de beoordeling, wij zullen hier melding van maken! Met vriendelijke groet, Miranda Hanekamp Commercieel administratief medewerker Rijksstraatweg 102 7383 AV Voorst T +31 (0)575 50 95 26 M +31 (0)6 18 89 78 13 E m.hanekamp@purepower.nl www.purepower.nl | www.onlinehoutpellets.nl

Binnen 3 maandag €80 duurder geworden

Binnen 3 maanden bijna €80 duurder geworden vind ik erg veel

Beste Haico, Dat vinden wij zelf ook! Helaas is er een gekte op de pelletmarkt, vraag en aanbod, prijzen van hout, folie en het transport zijn flink omhoog gegaan en helaas kunnen wij er niet onderuit om hierin mee te gaan. Ik zag dat u wel een bestelling heeft geplaatst en ontvangen met de nieuwe prijs, ik hoop dat u daarover wel tevreden bent. Graag worden wij ook op onze service en kwaliteit beoordeeld. Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Miranda Hanekamp Commercieel administratief medewerker Rijksstraatweg 102 7383 AV Voorst T +31 (0)575 50 95 26 M +31 (0)6 18 89 78 13 E m.hanekamp@purepower.nl www.purepower.nl | www.onlinehoutpellets.nl

prima service

Besteld en met twee dagen geleverd, precies op de plek waar ik de houtpellets wilde hebben.

Beste Sjaak, Fantastisch! Bedankt voor de mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Miranda Hanekamp Commercieel administratief medewerker Rijksstraatweg 102 7383 AV Voorst T +31 (0)575 50 95 26 M +31 (0)6 18 89 78 13 E m.hanekamp@purepower.nl www.purepower.nl | www.onlinehoutpellets.nl