top

weer prima geregeld pal voor mijn deur

Komen afspraken perfect na.

Precies op tijd en netjes geleverd. Chauffeur belde hal uur van tevoren. Er zat een kleine schade aan een paar zakken. Dit was opgemerkt en ze hadden ter compensatie er een extra zak bovenop gelegd.

Voor de 2e keer een bestelling geplaatst. Alles is wederom volgens afspraak uitgevoerd. Vlotte en goede levering inclusief plaatsing van de pallet op de juiste plaats door transporteur. Op de dag van de levering werd ik ruim een half uur voor aankomst gebeld door transporteur. Wanneer je met PurePower op de dag van levering belt voor een indicatie tijd van de levering, ook dan word je goed geïnformeerd over wanneer je de levering kunt verwachten. TOP!!!

Alles volgens afspraak.

Het bedrijf doet precies wat zei beloven, de chauffeur heeft gebeld over het tijdstip van levering en dat klopte precies. En zoals gevraagd de bestelling onder de carport geplaatst. Helemaal tevreden.

Kwaliteit wisselend, bezorging goed geregeld

Vorig jaar pellets gehad die veelste lang waren, klacht goed afgehandeld. nu krijg ik nieuwe lading pellets die zijn weer veeleer witter dan die ik hier voor heb gekocht en ze zijn allemaal gekocht als witte pallets. Daarom een 6 wisselende kwaliteit voor een toch wel hoge prijs.

Mijn ervaring is uitstekend, zowel de bestelling als levering en de probleem afhandeling in 2023

Mijn beoordeling is uitstekend, de bestelling en levering kunnen volgens mij niet beter. De afhandeling van de schade in 2023 als gevolg van een steen in een zak met pellets was ook uitstekend.

Pellets op de afgesproken dag geleverd en keurig een telefoontje een half uur van te voren gehad.

Pure power is een betrouwbare partij!

Leveren altijd conform afspraak met kooiaap om de werf op te kunnen rijden! Tevreden klant.

Altijd perfect!

Bestellen gaat makkelijk, bezorgen gaat altijd goed. Bestellen elk jaar en elk jaar gaat het vlekkeloos.

Weinig as resten

Ze zijn alleen aan de prijzige kant.

Snelle levering , nu alleen nog schadevrij.

Helaas waren er 2 zakken beschadigd/lek.

Al jaren klant. Snel en betrouwbaar.

Ik gebruik al jaren pellets van pure power. Prima pellets en ook de levering is tip-top in orde.

Perfecte aanlevering van het bestelde product.

Goed werk van de chauffeur die de bestelling afleverde. Erg tevreden over!

Prima en zeer snel geleverd

Ontzettende leuke chauffeur die eenzelfde passie had voor een bepaald soort auto. Ff lekker gepraat. Geweldig dat dit nog gewoon kan in zo'n gehaaste 24 uurs maatschappij.

Goed product, stipt geleverd

Titel zegt alles. Ik ben tevreden

No nonsens.

Makkelijk, betrouwbaar, snelle levering en goede prijs/kwaliteit verhouding. Top!

Alles volgens afspraak

Snel geleverd en zeer vriendelijk

Duidelijke website waarop ik zelf een dag kon aangeven voor de levering. De chauffeur belde keurig een half uur van te voren en was super vriendelijk en behulpzaam. Dat klinkt misschien bijzonder, maar maak je tegenwoordig steeds minder mee!

One happy pellet cv ketel

Ik heb mij eerste pellet met pellets voor de winter ontvangen. Ik stook al jaren met veel genoegen Pure Power ENplus A1 6 mm een schone verbranding en weinig as, wij zijn dik tevreden Ze zijn goed verpakt en geen schade van het transport beleefde chauffeur, we bestellende volgende pallet gewoon weer bij: https://www.onlinehoutpellets.nl/pure-power-5-sterren-naaldhout-295/ Fam. Dolfing Vlissingen

Gewoon goed

Bestelling en levering zoals het hoort

gewoon netjes en vlot

netjes geleverd, ging vriendelijk en snel, inclusief de laatste meters om het op zijn plek te krijgen

Goede pellets

Het zijn goede pellets. Ze branden in onze kachel het beste. Het enige negatieve is dat ze erg duur zijn.

Geweldige service van de bezorgen. Netjes op de plaats gezet. Fijne pellets dus in 1 woord Fantastisch.

Tevreden ,zou alleen gebeld worden van te voren ,is niet gebeurd.

Ik heb nog niet gestookt dus daar kan ik nog geen oordeel over geven ,maar transport was goed en hebben de pallet in de garage gereden,omdat ik thuis was anders had hij voor mijn garage gestaan ,dus niet zeggen dat ze je van te voren bellen als het niet gebeurd,wand de schaufeur wist van niets.

Prima . Alles in orde

Perfecte afhandeling