super service en levering!

makkelijk te bestellen, fijne service en nette aflevering.

prima, alleen had ik graag een dag van tevoren bericht gehad,

De pellets werden vroeg geleverd (ong. half 9 smorgens. De chauffeur had me wel op mijn 06 nummer gebeld; deze heb ik echter om 8 uur nog niet aanstaan. Was de vorige keer ook erg vroeg; vandaar dat ik had gevraagd, als het smorgens rond 8 uur is, graag een dag van tevoren bellen. De chauffeur had dit wel op de pakbon staan, maar die krijgt hij pas op de dag zelf, zei hij. Verder prima geregeld hoor.

Vlot bestellen en bezorging volgens afspraak.

Beetje laat van te voren gebeld.

Weer nette levering

Weer nette levering

Top net als de voorgaande jaren.

Keurig zoals beloofd.

Geleverd volgens afspraak.

8 dagen voor levering besteld, en keurig op de dag van afspraak geleverd. En op de aangegeven plaats neergezet.

Top, besteld en geleverd volgens verwachting

Top, besteld en geleverd volgens verwachting. Ik werd op tijd gebeld voordat ze kwamen. Het pallet is door de vrachtwagenchauffeur netjes op de juiste plek gezet, dank!

Snelle levering en goede kwaliteit.

Al eerder bij hun besteld. Altijd een levering volgens afspraak en goede pellets. Telefonisch goed bereikbaar en correct geholpen.

Makkelijk bestellen, goed geregelde aflevering, prijs/ kwaliteit

We bestellen al meerdere jaren bij purepower, altijd goed geregeld en perfecte pellets. Transporteur Ecotrans belt altijd van te voren en plaatsen de pallet waar je wilt. Perfect op alle vlakken.

netjes en snel en keurig afgeleverd.

GOED BEDRIJF

KWALITEIT SPUL , GOEDE PRIJS EN BEZORGING GOED GEREGELD

Prima en snel

Prima pellets! 1 minpunt, er staken spijkers uit de pallet waar de zakken oplagen. Hierdoor de onderste zakken allemaal kapot en half leeg

Goedemorgen, Wat vervelend om te lezen! Zou u foto's van de pallet en de kapotte zakken willen sturen naar info@purepower.nl? Wij kunnen dan met een passende oplossing uw klacht afhandelen. Alvast bedankt voor uw medewerking, Met vriendelijke groet, Miranda Hanekamp Pure Power

Zoals altijd: perfect!

Goede kwaliteit pellets voor een mooie prijs!

Jammer

Jammer dat t weer niet mogelijk was om de pallet bij onze schuur neer te zetten. Bij onze andere leverancier heeft dat nooit voor problemen gezorgd. Nu hebben wij als ouderen ( 75 en 74 jaar) de pallet over een afstand van ruim 50 meter moeten leeghalen en versjouwen. Mijn keuze voor aanbevelen staat er niet bij. Dat zou : twijfel zijn

Goedemorgen, Wat onhandig! Kunt u mij uw ordernummer doorgeven zodat wij uw klacht kunnen oppakken? Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Miranda Hanekamp Pure Power

Handig bestellen via website

Duidelijke website en snelle levering

Makkelijk bestellen en netjes geleverd!

Eenvoudig pellets bestellen via internet. Pallet met pellets werd keurig in de schuur geplaatst.

Super, alleen heeft hij niet gebeld

Heel goed alleen heeft hij niet gebeld. Zet een volgende keer wel een pijl waar de palet geplaatst kan worden zodat ik niet hoef te wachten. Er is genoeg ruimte. M.v.g. Lida Teuben.

Honderd procent goed, zoals ze in de volksmond wel eens zeggen.

Ik telefoneerde om vijf uur of ze nog wel kwamen. De telefoniste (heel vriendelijk) ik ga het even nakijken, wordt 20.45 uur mag dat ook .?? De shauffeur was heel vriendelijk en heeft netjes gelost. Ik heb hem nog een kop koffie aangeboden.

Snelle service.

Goede service. De chauffeur belt een half uur van tevoren op.

Top levering

Goede aflevering van de pelets

Netjes geleverd.

Pallets word netjes bezorgd

Matig

Er waren enkele zakken 'lek'. Verder is een gedeelte van mijn oprit verzakt bij het afleveren van de pellet. De kwaliteit van de pallets zijn wel goed, we gebruiken ze al 3 jaar. Voorheen geen problemen gehad met de aflevering.

Goedemiddag, Dit is niet de normale gang van zaken natuurlijk, erg vervelend! Zou u ons de foto's kunnen toesturen van de lekke zakken en tevens uw verzakte oprit? Dan kunnen wij uw klacht in behandeling nemen. Excuses voor het ongemak en alvast bedankt voor uw reactie! Met vriendelijke groet, Miranda Hanekamp Commercieel administratief medewerker Rijksstraatweg 102 7383 AV Voorst T +31 (0)575 50 95 26 M +31 (0)6 18 89 78 13 E m.hanekamp@purepower.nl www.purepower.nl | www.onlinehoutpellets.nl

Altijd goed

Koop al jaren bij pure power,geen problemen alles keurig afgehandeld.

Fijn te lezen, dank u wel! Met vriendelijke groet, Miranda Hanekamp Commercieel administratief medewerker Rijksstraatweg 102 7383 AV Voorst T +31 (0)575 50 95 26 M +31 (0)6 18 89 78 13 E m.hanekamp@purepower.nl www.purepower.nl | www.onlinehoutpellets.nl