Snel en eenvoudig goed geregeld!

Makkelijk besteld en binnen 2 dagen geleverd, top!

prima product en netjes afgeleverd

Nette levering door vriendelijke man.

Komt altijd afspraken na.

Goede en betrouwbaar bedrijf

Keurig en tijdig geleverd

Elke keer lever Pure Power goede pellets. Ze branden goed en leveren weinig as op. De levering is keurig aan huis op de afgesproken dag. Elke keer weer fijn zoals alles geregeld is.

Niet volgens afspraak

Mijn bestelling is een dag later pas bezorgd neem ik daar nouw een vrije dag voor.

Topkwaliteit

Bij aanschaf van mijn pellet kachel hee advies gehad om deze pellets (5 sterren wit) te gebruiken omdat je dan een schonere verbranding hebt doordat deze uit zuiver without bestaan. Heel eigenwijs éénmalig een uitstapje gemaakt naar goedkopere witte pellets (ook met EN-plus en A1 keurmerk. Mijn ruitje van mijn kachel was binnen 2 dagen helemaal zwart van het roet en ik had veel meer as in de kachel. Dus nu gelukkig weer Pure Power pellets en hoef ik mijn kachel minder snel schoon te maken. Ook fijn dat je de levering op de dag die jij wilt kan plannen.

Welkom terug René en bedankt voor de mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Hoofd administratie en marketing Rijksstraatweg 102 7383 AV Voorst T +31 (0)575 50 95 26 M +31 (0)6 18 89 78 13 E [email protected] www.purepower.nl | www.onlinehoutpellets.nl

Goed en optijd geleverd

Altijd vriendelijke chauffeur en klanten service altijd bereikbaar. Uitstekend

Bedankt voor uw mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Hoofd administratie en marketing Rijksstraatweg 102 7383 AV Voorst T +31 (0)575 50 95 26 M +31 (0)6 18 89 78 13 E [email protected] www.purepower.nl | www.onlinehoutpellets.nl

Prima pellets

Goede kwaliteit. Weinig in de asla

Bedankt voor uw beoordeling! Met vriendelijke groet, Hoofd administratie en marketing Rijksstraatweg 102 7383 AV Voorst T +31 (0)575 50 95 26 M +31 (0)6 18 89 78 13 E [email protected] www.purepower.nl | www.onlinehoutpellets.nl

Topp

Ik heb al 8’jaar een Pelletkachel .. en al meerdere merken gebruikt.. maar purepiwer is voor mij de beste.. weinig as en veel warmte.. 1 minpuntje: de hogere prijs

Bedankt voor de mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Hoofd administratie en marketing Rijksstraatweg 102 7383 AV Voorst T +31 (0)575 50 95 26 M +31 (0)6 18 89 78 13 E [email protected] www.purepower.nl | www.onlinehoutpellets.nl

ouderwetse service

uitermate tevreden .

Fijn om te lezen Arjan en bedankt voor de mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Hoofd administratie en marketing Rijksstraatweg 102 7383 AV Voorst T +31 (0)575 50 95 26 M +31 (0)6 18 89 78 13 E [email protected] www.purepower.nl | www.onlinehoutpellets.nl

Zo als het hoort

Goede kwaliteit, geleverd volgens afspraak, prijs incl. transport.

Herman, bedankt voor de mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Hoofd administratie en marketing Rijksstraatweg 102 7383 AV Voorst T +31 (0)575 50 95 26 M +31 (0)6 18 89 78 13 E [email protected] www.purepower.nl | www.onlinehoutpellets.nl

Top geregeld

Bedankt voor de mooie beoordeling Gerrie! Met vriendelijke groet, Hoofd administratie en marketing Rijksstraatweg 102 7383 AV Voorst T +31 (0)575 50 95 26 M +31 (0)6 18 89 78 13 E [email protected] www.purepower.nl | www.onlinehoutpellets.nl

Alles correct

Alles correct afgehandeld

Bedankt voor de mooie beoordeling Jan! Met vriendelijke groet, Hoofd administratie en marketing Rijksstraatweg 102 7383 AV Voorst T +31 (0)575 50 95 26 M +31 (0)6 18 89 78 13 E [email protected] www.purepower.nl | www.onlinehoutpellets.nl

Top kwaliteit

Keurig geleverd. Branden echt schoon!

Mooie beoordeling Maarten, bedankt!! Met vriendelijke groet, Hoofd administratie en marketing Rijksstraatweg 102 7383 AV Voorst T +31 (0)575 50 95 26 M +31 (0)6 18 89 78 13 E [email protected] www.purepower.nl | www.onlinehoutpellets.nl

Product goed .Volgende keer europallets gebruiken

Goede kwaliteit palletkorrels, Vriendelijke en coöperatieve chauffeur maar werd bezorgd op een krakkemikkige pallet die dan ook snel kapot ging bij de plaatsing Bij een volgende levering zal het een voorwaarde zijn dat er een deugdelijke, liefst europallet wordt gebruikt

Goedemorgen Harry, Onze afdeling klachten zal dit opnemen en bekijken waar dit ontstaat. Bedankt voor uw melding. Met vriendelijke groet, Hoofd administratie en marketing Rijksstraatweg 102 7383 AV Voorst T +31 (0)575 50 95 26 M +31 (0)6 18 89 78 13 E [email protected] www.purepower.nl | www.onlinehoutpellets.nl

Goed product en snelle levering

Snelle levering en goede communicatie hier over. Daarnaast mooi product.

Bedankt voor de mooie beoordeling Martin! Met vriendelijke groet, Hoofd administratie en marketing Rijksstraatweg 102 7383 AV Voorst T +31 (0)575 50 95 26 M +31 (0)6 18 89 78 13 E [email protected] www.purepower.nl | www.onlinehoutpellets.nl

In elk opzicht: Kwaliteit!

Iemand (niet ik) had in een zuinige bui pellets besteld gemaakt van rest- en afvalhout. Dat was was een miskleun. Laag rendement, veel plastic en ondefinieerbare stukjes en slakvorming. Nu dus weer terug naar goudgele gelijkmatige korrels van PurePower. Hoog rendement en schone as. PurePower is een betrouwbaar bedrijf met goede en duidelijke communicatie. En de transporteur is ook professioneel en heeft de pallets met de kooiaap keurig op hun plek gezet.

Welkom terug Corrie, wij zijn u graag weer van dienst! Bedankt voor de erg mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Hoofd administratie en marketing Rijksstraatweg 102 7383 AV Voorst T +31 (0)575 50 95 26 M +31 (0)6 18 89 78 13 E [email protected] www.purepower.nl | www.onlinehoutpellets.nl

Super levering!

De chauffeur was goed voorbereid op de wat lastige situatie en nam netjes van te voren contact met ons op. De pellets branden weer heerlijk en scheelt een hoop gas en daarmee scheelt het dus ook aanzienlijk in de portemonnee!

Mooie beoordeling Robin en fijn dat de chauffeur heeft meegedacht! Met vriendelijke groet, Hoofd administratie en marketing Rijksstraatweg 102 7383 AV Voorst T +31 (0)575 50 95 26 M +31 (0)6 18 89 78 13 E [email protected] www.purepower.nl | www.onlinehoutpellets.nl

Weer top

Heb nu voor de tweede keer besteld ben tevreden met de kwaliteit van de pellets wordt op tijd gebeld voor levering dus top

Fijn om te lezen Richard en bedankt voor de mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Hoofd administratie en marketing Rijksstraatweg 102 7383 AV Voorst T +31 (0)575 50 95 26 M +31 (0)6 18 89 78 13 E [email protected] www.purepower.nl | www.onlinehoutpellets.nl

Pallets besteld blijk ik een datum opgegeven te hebben dat het nog een week zou duren gebeld de volgende dag had ik ze binnen perfect! Chauffeur belt van te voren hoelaat die aankwam netjes afgeleverd

Dik, bedankt voor de mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Hoofd administratie en marketing Rijksstraatweg 102 7383 AV Voorst T +31 (0)575 50 95 26 M +31 (0)6 18 89 78 13 E [email protected] www.purepower.nl | www.onlinehoutpellets.nl

Zeer positief

Heel accuraat.

Bedankt voor de mooie beoordeling Bert! Met vriendelijke groet, Hoofd administratie en marketing Rijksstraatweg 102 7383 AV Voorst T +31 (0)575 50 95 26 M +31 (0)6 18 89 78 13 E [email protected] www.purepower.nl | www.onlinehoutpellets.nl

Pellets op afgesproken tijd geleverd.

Zijn zeer goede pellets Pur Power 5 sterren naaldhout heb in het verleden andere gebruikt maar zijn duidelijk minder. Aflevering dmv kooiaap door de chauffeur op zn plek gezet. Alleen de pallet waar op geleverd wordt is van zeer slechte kwaliteit (geen europallet) viel uit elkaar nog in de vrachtwagen.

Bedankt voor de mooie beoordeling Alex! We gaan er achteraan wb de pallet, dit hebben we niet eerder vernomen maar zullen dit bespreken met de leverancier. Met vriendelijke groet, Hoofd administratie en marketing Rijksstraatweg 102 7383 AV Voorst T +31 (0)575 50 95 26 M +31 (0)6 18 89 78 13 E [email protected] www.purepower.nl | www.onlinehoutpellets.nl

Gemakkelijk en eenvoudig online te bestellen en op afspraak afgeleverd

Eerst gebeld met Pure Power omdat het afleveradres een ander adres was. Daarna online de bestelling geplaatst. Dit was zeer eenvoudig en overzichtelijk. De pallet werd op de opgegeven dag geleverd. De chauffeur belde keurig een half uur van te voren. Alles verliep soepel. Zeer tevreden.

Fijn om te lezen Rob en bedankt voor de mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Hoofd administratie en marketing Rijksstraatweg 102 7383 AV Voorst T +31 (0)575 50 95 26 M +31 (0)6 18 89 78 13 E [email protected] www.purepower.nl | www.onlinehoutpellets.nl

Top in uitvoering, goede afspraken.

handig te bestellen, mooi dat je bezorgdagen kunt afspreken. Chauffeur zeer behulpzaam bij aflevering. Mooie prijs voor de bestelde kwaliteit pellets

Mooi om te lezen, precies zoals wij het willen zien. Bedankt voor de mooie beoordeling Gert-Jan! Met vriendelijke groet, Hoofd administratie en marketing Rijksstraatweg 102 7383 AV Voorst T +31 (0)575 50 95 26 M +31 (0)6 18 89 78 13 E [email protected] www.purepower.nl | www.onlinehoutpellets.nl

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.