Prima, de pellet was netjes onder de carport neergezet ondanks dat ze geen telefonisch contact met ons konden krijgen. Dit werd ook nog vermeld op een geschreven brief. Top!

goede service en een telefoontje een 15 min. voor aankomst

goede service en een telefoontje een 15 min. voor aankomst

Zoals ik gewend ben

Bedankt voor de mooie beoordeling Roy! Met vriendelijke groet, Miranda Hanekamp Commercieel administratief medewerker Rijksstraatweg 102 7383 AV Voorst T +31 (0)575 50 95 26 M +31 (0)6 18 89 78 13 E m.hanekamp@purepower.nl www.purepower.nl | www.onlinehoutpellets.nl

Zeer tevreden over de levering

Vlotte afhandeling, zowel bij bestelling als aflevering. Wel jammer dat de prijs zo hoog is opgelopen. Hopelijk gaat deze op enig moment net zo snel dalen als deze is gestegen, bijv. prijsniveau 2020 plus 20%.

Willem bedankt voor de mooie beoordeling en dat hopen wij ook! Met vriendelijke groet, Miranda Hanekamp Commercieel administratief medewerker Rijksstraatweg 102 7383 AV Voorst T +31 (0)575 50 95 26 M +31 (0)6 18 89 78 13 E m.hanekamp@purepower.nl www.purepower.nl | www.onlinehoutpellets.nl

prima pellets, helaas geen kooiaap

pellets bevallen erg goed. Speciaal hier besteld vanwege levering met kooiaap. Laat die er nu juist niet zijn en dus moesten wij, 67 en 71 jaar, behoorlijk sjouwen om de pellets in het voorraadhok te krijgen. Echt niet leuk dus. Kooiaap had nl. makkelijk vlak voor het voorraadhok kunnen komen. Juist de reden hier gekocht te hebben. Wel gebeld, men was verbaasd, zou transporteur erop aanspreken. Nog geen feedback gekregen tot nu toe.

Goedemorgen Coby, Wat ontzettend vervelend! Heeft u voor mij uw ordernummer zodat wij dit kunnen oppakken met de transporteur en u kunnen berichten? Alvast bedankt en excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Miranda Hanekamp Commercieel administratief medewerker Rijksstraatweg 102 7383 AV Voorst T +31 (0)575 50 95 26 M +31 (0)6 18 89 78 13 E m.hanekamp@purepower.nl www.purepower.nl | www.onlinehoutpellets.nl

Wat raar!?

Om een review vragen nog voor de bestelling is geleverd? Ik begrijp dat u uw producten rn service wilt verbeteren, maar dit is iets of wat vreemd. Bijstelling: gebeld door de chauffeur om half 9, leveren over een half uur: klopt! Op mijn verzoek achter het huis gezet. Keurig! Ik ben voorlopig tevreden.

Goedemorgen, Dit wordt automatisch na uw bestelling verstuurd. De bedoeling is om deze na de levering in te vullen. Wij zullen een verzoek tot aanpassing sturen, zou u zo vriendelijk willen zijn de beoordeling pas te doen als de levering is geweest? Alvast bedankt en excuses voor de verwarring! Met vriendelijke groet, Miranda Hanekamp Commercieel administratief medewerker Rijksstraatweg 102 7383 AV Voorst T +31 (0)575 50 95 26 M +31 (0)6 18 89 78 13 E m.hanekamp@purepower.nl www.purepower.nl | www.onlinehoutpellets.nl

Redelijk

Bij aankomst van de pellets had de chauffeur een grote kooiaap bij zich waar zij niet onder de carport kon komen,. Zodat wij alles moesten versjouwen . Vorige keer was er een pompwater bij , toen ging het een stuk makkelijker, en kon de pellet gelijk op de Plaats worden gezet!!

Beste Jan, Ik snap dat dit vervelend is voor u, maar in principe is de handpompwagen niet een standaard. De chauffeur mag (wegens Arbo technische wetgeving) eigenlijk niet zo'n zware pallet (1ton) tillen met een handpompwagen, wel met een kooiaap. Mocht een chauffeur dit wel doen, is dit zijn/haar eigen keuze. Wij hopen op uw begrip hiervoor! Met vriendelijke groet, Miranda Hanekamp Commercieel administratief medewerker Rijksstraatweg 102 7383 AV Voorst T +31 (0)575 50 95 26 M +31 (0)6 18 89 78 13 E m.hanekamp@purepower.nl www.purepower.nl | www.onlinehoutpellets.nl

Heel goed brand dit al jaren

Perfecte levering altijd.

Bedankt voor de mooie beoordeling Cees! Met vriendelijke groet, Miranda Hanekamp Commercieel administratief medewerker Rijksstraatweg 102 7383 AV Voorst T +31 (0)575 50 95 26 M +31 (0)6 18 89 78 13 E m.hanekamp@purepower.nl www.purepower.nl | www.onlinehoutpellets.nl

Prima levering

Goed contact met de chauffeur en alles verliep zo al afgesproken

Stineke, bedankt voor de mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Miranda Hanekamp Commercieel administratief medewerker Rijksstraatweg 102 7383 AV Voorst T +31 (0)575 50 95 26 M +31 (0)6 18 89 78 13 E m.hanekamp@purepower.nl www.purepower.nl | www.onlinehoutpellets.nl

Gode vrandkwaliteit

Als super goed

Bedankt voor de mooie beoordeling Gijsbert! Met vriendelijke groet, Miranda Hanekamp Commercieel administratief medewerker Rijksstraatweg 102 7383 AV Voorst T +31 (0)575 50 95 26 M +31 (0)6 18 89 78 13 E m.hanekamp@purepower.nl www.purepower.nl | www.onlinehoutpellets.nl

Pallets met te weinig zakken

zeker 6 pallets ontvangen met 65 i.p.v. 66 zakken ontvangen.

Beste René, Dat is vreemd. Zou u ons foto's hiervan willen sturen naar info@purepower.nl o.v.v. het ordernummer zodat wij uw klacht kunnen oppakken en oplossen? Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Miranda Hanekamp Commercieel administratief medewerker Rijksstraatweg 102 7383 AV Voorst T +31 (0)575 50 95 26 M +31 (0)6 18 89 78 13 E m.hanekamp@purepower.nl www.purepower.nl | www.onlinehoutpellets.nl

Klasse pellets

Eerste klas pellets alleen jammer van de te hoge prijs.

Prima dienstverlening rond een goed product

Prima dienstverlening rond een goed product

Harm, bedankt voor de mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Miranda Hanekamp Commercieel administratief medewerker Rijksstraatweg 102 7383 AV Voorst T +31 (0)575 50 95 26 M +31 (0)6 18 89 78 13 E m.hanekamp@purepower.nl www.purepower.nl | www.onlinehoutpellets.nl

Geleverd volgens afspraak

Niks op aan te merken

Bedankt voor de mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Miranda Hanekamp Commercieel administratief medewerker Rijksstraatweg 102 7383 AV Voorst T +31 (0)575 50 95 26 M +31 (0)6 18 89 78 13 E m.hanekamp@purepower.nl www.purepower.nl | www.onlinehoutpellets.nl

Samen denken voor het beste resultaat

Reeds jaren zijn wij vast afnemer van pelletkorrels bij Pure Power. Soms zijn zij iets duurder dan de concurrenten maar zij leveren altijd. Ook nu, met de krapte aan pelletkorrels, denkt men met ons mee en krijgen wij prima service van het bedrijf. Met de laatste zending ging er iets mis met de levertermijn maar wij werden hierover per mail geïnformeerd en hadden tijdig besteld.

Bedankt voor de mooie beoordeling Vanessa! Met vriendelijke groet, Miranda Hanekamp Commercieel administratief medewerker Rijksstraatweg 102 7383 AV Voorst T +31 (0)575 50 95 26 M +31 (0)6 18 89 78 13 E m.hanekamp@purepower.nl www.purepower.nl | www.onlinehoutpellets.nl

Snelle levering naar wel 5 zakken kapot

Kwam er pas achter toen we ze naar de kelder moesten brengen We kregen 1 zak gratis Verder prima gegaan

Duur, maar super service.

Al enkele jaren koop ik hier mijn pellets. Prima kwaliteit, duidelijke afspraken, aardige bezorgers. Helaas is de prijs inmiddels bijna verdubbeld, maar dat is wereldwijd probleem helaas.

Bedankt Jos voor de mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Miranda Hanekamp Commercieel administratief medewerker Rijksstraatweg 102 7383 AV Voorst T +31 (0)575 50 95 26 M +31 (0)6 18 89 78 13 E m.hanekamp@purepower.nl www.purepower.nl | www.onlinehoutpellets.nl

Prima pellets en prima levering.

We ervaren Pure PowerPoint als een goed bedrijf. Duidelijke site en snelle levering op de door ons gevraagde plek door correcte mensen. Helaas zijn de pellets erg duur geworden.

Koos, bedankt voor de mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Miranda Hanekamp Commercieel administratief medewerker Rijksstraatweg 102 7383 AV Voorst T +31 (0)575 50 95 26 M +31 (0)6 18 89 78 13 E m.hanekamp@purepower.nl www.purepower.nl | www.onlinehoutpellets.nl

Pallets keurig geleverd! Zelfs dag eerder dan gepland! Werd door chauffeur uit Drachten keurig gebeld als het nu paste om de 66 zakken te brengen, lag op de route. Keurig met de aap in garage gezet! Service 1e klas! Jammer dat de pellets zo duur zijn geworden. Hopelijk krijgen we weer betere tijden!

Mooie beoordeling Steffen, bedankt! Met vriendelijke groet, Miranda Hanekamp Commercieel administratief medewerker Rijksstraatweg 102 7383 AV Voorst T +31 (0)575 50 95 26 M +31 (0)6 18 89 78 13 E m.hanekamp@purepower.nl www.purepower.nl | www.onlinehoutpellets.nl

Goed en snel geregeld.

Duidelijke website, snelle levering en de chauffeur neemt contact op voor levering. Fijn zo'n bedrijf! Wel jammer dat er alleen nog per hele pallet geleverd wordt en niet meer per halve pallet besteld kan worden.

Erg duur in 2 jaar tijd van 350 naar 899 euro.

Ik vind de stijging van de prijs exorbitant hoog. Ik zie de relatie niet tot de gas en/of kolen prijs. Kunt u mij nu eens een uitleg geven waarom dit is gebeurd? Ik begrijp het niet meer is Nederland echt gek aan het worden?

Perfecte pellets

Snelle levering dus niks op aan te merken netjes bij de deur gezet nee ik ben zeer tevreden

Prima, aardig, behulpzaam

Het zijn geen 5 sterren, omdat ik het leveringstijdvenster van een hele dag lang vindt. Een bericht op de dag ervoor wanneer de planning bekend is, had ik prettig gevonden. Het was nl. Wel een verrassing om al om 8.15 iemand aan de deur te hebben. Afgezien daarvan, keurige service.

overzichtelijke website, eenvoudige bestelling, snelle levering

Een bestelling plaatsen is gemakkelijk en overzichtelijk. De levering verliep heel soepel volgens afspraak. Uitstekende service!

Bedankt voor de mooie beoordeling Rob! Met vriendelijke groet, Miranda Hanekamp Commercieel administratief medewerker Rijksstraatweg 102 7383 AV Voorst T +31 (0)575 50 95 26 M +31 (0)6 18 89 78 13 E m.hanekamp@purepower.nl www.purepower.nl | www.onlinehoutpellets.nl

Top bedrijf komt afspraken netjes na

Pallets zijn keurig op tijd geleverd. Ik ben van te voren gebeld waar de spullen neer gezet mochten worden. Top