Goede fijne pellets, 5 sterren purepower witte pellets

Goed betrouwbaar bedrijf met fijne witte pellets.

Er zijn geen witte pallets meer te bestellen

Ervaring is goed. Alleen de witte pallets ontbreken nu. Die branden veel schoner

vlotte levering en vriendelijk personeel op kaantoor

mijn ervaring is goed vlotte levering

Top adres

Goede kwaliteit pellet korrels

Betrouwbare leverancier.

Makkelijk bestellen. Snelle levering. Chauffeur belt netjes half uur van te voren.

Gemengde gevoelens

Pallets doen goed hun werk en branden erg netjes. Ook de aflevering word netjes optijd bezorgd. Wel vind ik het buiten proportioneel dat de prijzen erg hard en snel stijgen. Ik gebruik de pallets nu 3 jaar en dan zijn de prijzen van 305 euro gestegen naar bijna 400. Nog niet gesproken als je 30 zakken koopt , dan kom je uit op 430 euro ...ja dan snap ik wel dat je er bolletjes bij krijgt. Ik ben inmiddels overgestapt naar een ander waarvan de pallets aan dezelfde normen voldoen en je hebt er zelfs minder afval van. Overigens branden ze net zo mooi.

Wederom weer perfect

Paar keer al besteld, goede kwaliteit van de pellets. Snelle levering. Chauffeur belt keurig, zoals altijd, van te voren op. En helemaal ideaal dat er een halve pellet besteld kan worden! Erg prettig.

Komen beloftes na

Snelle levering en goede kwaliteit

perfect

snelle levering en netjes

Tijdige correcte levering, top

Wat via de website beloofd wordt, word ook waargemaakt.

Altijd super spul en netjes geleverd

Perfecte pellets, netjes afgeleverd.

Geweldig goed

Goede service, prettig contact voorafgaand aan het bestellen, goede aflevering met een prettige chauffeur

Snelle service (ook van de chauffeur) en heldere communicatie over

Zie hierboven.

Lekker snel

Je besteld en betaald en een paar dagen later had ik mijn pellerts

Wij wonen best wel in een smal straatje, maar de chauffeur was helemaal niet moeilijk en zette de pallets met de kooiaap precies op de plek waar wij hem wilde staan, prima service.

Zeer goede korrel

Behalve de levering was een dag te vroeg

Snel en vlot geregeld

Snel geregeld 1 tip zet er niet bij 1 uur van te voren bellen. Chauffeur gaf aan dat dit bijna nooit gebeurd

Beste Anita, Hartelijk dank voor de mooie beoordeling! En bedankt voor uw tip. Ik heb uw melding direct doorgestuurd naar onze transporteur. Wij hebben de afspraak met onze transporteur dat er ALTIJD wordt gebeld van te voren, tenzij op de pakbon andere instructies staan vermeld. De betreffende chauffeur zal hierop worden aangesproken. Mochten er bij een volgende bestelling wederom afspraken niet worden nagekomen, dan horen wij dat heel graag. Wij kunnen hierdoor onze dienstverlening verbeteren. Mocht u nog vragen hebben, dan horen wij dat ook graag. Via info@purepower.nl of 0575-509526 kunt u ons bereiken. Met vriendelijke groet, Pure Power bv Marleen MacLean

Perfect aangeleverd

Snel en goed aangeleverd

GOEDE AFSPRAAK EN LEVERING

SNELLE LEVERING EN GOEDE AFSPRAKEN OVER DE LEVERING EN GOED PRODUCT WAT ER WORDT GELEVERD.

Uitstekende levering

Werd netjes van tevoren gebeld en de pellets zijn op de gewenste plek gezet. Pellets zelf bevallen ook uitstekend. Heel weinig as, schoon ruitje en kachel brand heel mooi.

Correct geleverd en goede communicatie.

Pure Power neemt gelijk actie als de levering niet naar verwachting is. In mijn geval constateerde ik een hoge temperatuur in de pellets.

Prima ervaring

Levering met kooiaap ging geweldig alles in een keer binnen gezet

Voortreffelijke kwaliteit en afhandeling.

Met een pluim voor de chauffeurs, altijd weer flexibel en behendig!

Goede service en kwaliteit pellets

Vriendelijke chauffeur en hij zette de pellets op de plaats waar we het graag wilden. Fijne pellets, schone verbranding. Klein min puntje: er zou een uur voor levering gebeld worden en dat is niet gebeurd. Is wel handig voor als je toch even weg moet.

Goede mail/telefoon contact.de chauffeur was erg behulpzaam en vriendelijk

Zie boven