Prima geregeld

Pallet werd netjes op de aangewezen plek gezet. Keurig gebeld de avond van te voren dat ze 8 uur s'morgens voor de deur zouden staan. Alleen jammer dat de prijs van een pallet bijna het dubbele is geworden in 2 jaar tijd maar dat was te verwachten. Tis niet anders.

De bezorging verliep uitstekend; chauffeur belde netjes van te voren en heeft de pellets bij mij in de garage neergezet. Ook erg tevreden over de houtpellets zelf; branden uitstekend, kwaliteit blijft goed!

DUUR!

Alles wordt duurder, maar 2x zo duur in een jaar tijd is niet normaal. We hebben de pellets nodig anders zitten we in de kou dus toch maar besteld. Laurens

Beste Laurens, Wij snappen dat u dit niet leuk vind, wijzelf vinden het ook niet meer normaal. Helaas kunnen we niet anders dan hierin meegaan. Is de cijfer 2 alleen gebaseerd op de prijs of loopt u tegen meer obstakels aan? Met vriendelijke groet, Miranda Hanekamp Commercieel administratief medewerker Rijksstraatweg 102 7383 AV Voorst T +31 (0)575 50 95 26 M +31 (0)6 18 89 78 13 E m.hanekamp@purepower.nl www.purepower.nl | www.onlinehoutpellets.nl

Correct en zakelijk

Correcte Transactie volgens afspraak

Han, bedankt voor de mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Miranda Hanekamp Commercieel administratief medewerker Rijksstraatweg 102 7383 AV Voorst T +31 (0)575 50 95 26 M +31 (0)6 18 89 78 13 E m.hanekamp@purepower.nl www.purepower.nl | www.onlinehoutpellets.nl

Volgens afspraak en vlot geleverd

Perfecte afhandeling

Makkelijke bestelling, betaling en goede service van vervoerder (netjes pallet in de schuur gezet!)

Bedankt voor de mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Miranda Hanekamp Commercieel administratief medewerker Rijksstraatweg 102 7383 AV Voorst T +31 (0)575 50 95 26 M +31 (0)6 18 89 78 13 E m.hanekamp@purepower.nl www.purepower.nl | www.onlinehoutpellets.nl

Na bestelling snelle levering

Alleen problemen met de bezorg datum. ( kan ook door mij zelf komen)

Beste Geke, Wat was er precies aan de hand met de bezorgdatum? Bedankt voor de beoordeling! Met vriendelijke groet, Miranda Hanekamp Commercieel administratief medewerker Rijksstraatweg 102 7383 AV Voorst T +31 (0)575 50 95 26 M +31 (0)6 18 89 78 13 E m.hanekamp@purepower.nl www.purepower.nl | www.onlinehoutpellets.nl

Gemakkelijk bestelt, slecht afgeleverd

Ik had gevraagd om een pompwagen/pelletwagen om de pellets in de schuur te plaatsen. De vervoerder had alleen een kooiaap. Deze was te hoog voor de schuur en dus moesten we de pellets met de hand achterin de schuur brengen. Niet echt geweldig op zo'n warme dag als op 4 augustus.

Beste Theo, Dat is inderdaad vervelend! Excuses voor het ongemak, we zullen dit met onze transporteur opnemen. Wel bedankt voor de mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Miranda Hanekamp Commercieel administratief medewerker Rijksstraatweg 102 7383 AV Voorst T +31 (0)575 50 95 26 M +31 (0)6 18 89 78 13 E m.hanekamp@purepower.nl www.purepower.nl | www.onlinehoutpellets.nl

Zeer goede pellets

Uitstekende kwaliteit en branden zeer schoon op klein beetje as maar.

Bedankt voor de mooie beoordeling Dirk! Met vriendelijke groet, Miranda Hanekamp Commercieel administratief medewerker Rijksstraatweg 102 7383 AV Voorst T +31 (0)575 50 95 26 M +31 (0)6 18 89 78 13 E m.hanekamp@purepower.nl www.purepower.nl | www.onlinehoutpellets.nl

Alles is prima geregeld en op tijd

Ik ben zeer tevreden over de leveringen van Pure Power. Zeer goede pellets.

Bedankt Nellie voor de mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Miranda Hanekamp Commercieel administratief medewerker Rijksstraatweg 102 7383 AV Voorst T +31 (0)575 50 95 26 M +31 (0)6 18 89 78 13 E m.hanekamp@purepower.nl www.purepower.nl | www.onlinehoutpellets.nl

Levering altijd volgens afspraak!

Afspraken worden perfect nagekomen, levering is altijd op het afgesproken moment!

Zeer tevreden m.b.t. bestellen en leveren. Kwaliteit van de pellets zullen we in de koudere maanden

Nog niet van toepassing

Berto, bedankt voor uw beoordeling! Met vriendelijke groet, Miranda Hanekamp Commercieel administratief medewerker Rijksstraatweg 102 7383 AV Voorst T +31 (0)575 50 95 26 M +31 (0)6 18 89 78 13 E m.hanekamp@purepower.nl www.purepower.nl | www.onlinehoutpellets.nl

Prima levering.

Het is nog geen winter dus de pellets op zich of brand technisch kan ik nog niet beoordelen. Ik vertrouw er op dat het net zo goed is als de levering, prima verlopen en op z'n plek in de garage gezet door chauffeur met kooi aap . Alles zeer netjes en aardige jongeman.

Bedankt voor de mooie beoordeling Ben! Met vriendelijke groet, Miranda Hanekamp Commercieel administratief medewerker Rijksstraatweg 102 7383 AV Voorst T +31 (0)575 50 95 26 M +31 (0)6 18 89 78 13 E m.hanekamp@purepower.nl www.purepower.nl | www.onlinehoutpellets.nl

Levering werd niet zoals afgesproken aangegeven

Product in goed orde ontvangen, ook de levering met heftruck ging oké. Helaas belde de chauffeur pas toen hij voor het huis stond (in tegenstelling tot wat ik de mail stond, uur van tevoren bellen) waardoor ik op stel en sprong de oprit moest vrijmaken etc. Graag in het vervolg tijdig aankondigen.

Dat is vervelend en absoluut niet de afspraak! Wij zullen het doorgeven aan de transporteur, onze excuses! Met vriendelijke groet, Miranda Hanekamp Commercieel administratief medewerker Rijksstraatweg 102 7383 AV Voorst T +31 (0)575 50 95 26 M +31 (0)6 18 89 78 13 E m.hanekamp@purepower.nl www.purepower.nl | www.onlinehoutpellets.nl

Snel en prima geregeld

Bedankt voor de mooie beoordeling Titia! Met vriendelijke groet, Miranda Hanekamp Commercieel administratief medewerker Rijksstraatweg 102 7383 AV Voorst T +31 (0)575 50 95 26 M +31 (0)6 18 89 78 13 E m.hanekamp@purepower.nl www.purepower.nl | www.onlinehoutpellets.nl

Chauffeur zet pallet op oprit

Tot nu meermaals levering gehad van pellets, altijd tot in garage gebracht. Kon nu niet? Waarom? Betekende voor mij een hele pallet van 66 x 15kg handmatig verplaatsen. Geen goede service.

Dat is niet de bedoeling Peter, wij zullen contact opnemen met de transporteur en komen er zsm bij je op terug! Met vriendelijke groet, Miranda Hanekamp Commercieel administratief medewerker Rijksstraatweg 102 7383 AV Voorst T +31 (0)575 50 95 26 M +31 (0)6 18 89 78 13 E m.hanekamp@purepower.nl www.purepower.nl | www.onlinehoutpellets.nl

Makkelijk bestellen en vlot geleverd

Vlotte aflevering door accurate chauffeur. Pallet keurig verpakt en zonder schade.

Bedankt voor je mooie beoordeling Jos. Wat dienen wij te veranderen als bedrijf zijne om u het gevoel van een 10 te mogen geven? Met vriendelijke groet, Miranda Hanekamp Commercieel administratief medewerker Rijksstraatweg 102 7383 AV Voorst T +31 (0)575 50 95 26 M +31 (0)6 18 89 78 13 E m.hanekamp@purepower.nl www.purepower.nl | www.onlinehoutpellets.nl

Prima geregeld maar het kan nog beter

Inmiddels alweer mijn vierde bestelling pellets ontvangen en tot nu toe is het altijd prima verlopen. Dat de prijzen flink zijn gestegen is overmacht maar ik denk dat het voor de consument iets goedkoper kan worden aangeboden door Pure Power. Door gebruik van éénwegpallets ipv een europallet kan voor de consument al een voordeel opleveren van minimaal 5 euro per pallet pellets. Ook het bestellen van meerdere pallets tegelijk kan beter beloond worden want de korting wat nu wordt aangeboden vind ik onredelijk. Daar kan in de transportkosten flink bespaard worden en het milieu minder belast.

Bedankt voor de beoordeling Marco. Ik snap dat je denkt dat alles wat je aandraagt moet kunnen en wat we nu doen onredelijk is. Was dat maar waar, je hebt echt geen idee helaas. Dit is voor nu wat het is en hier zullen we het met z'n allen mee moeten doen. Nogmaals bedankt voor je beoordeling! Met vriendelijke groet, Miranda Hanekamp Commercieel administratief medewerker Rijksstraatweg 102 7383 AV Voorst T +31 (0)575 50 95 26 M +31 (0)6 18 89 78 13 E m.hanekamp@purepower.nl www.purepower.nl | www.onlinehoutpellets.nl

Prima internetsite, snel besteld en de bezorging verliep vlot en goed.

Mooie beoordeling Remco, dankjewel! Met vriendelijke groet, Miranda Hanekamp Commercieel administratief medewerker Rijksstraatweg 102 7383 AV Voorst T +31 (0)575 50 95 26 M +31 (0)6 18 89 78 13 E m.hanekamp@purepower.nl www.purepower.nl | www.onlinehoutpellets.nl

Voortreffelijk

Pellets besteld Op afgesproken datum afgeleverd en de chauffeur belde op tijd De man heeft het keurig bij ons afgeleverd.

Bedankt Henk, voor je mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Miranda Hanekamp Commercieel administratief medewerker Rijksstraatweg 102 7383 AV Voorst T +31 (0)575 50 95 26 M +31 (0)6 18 89 78 13 E m.hanekamp@purepower.nl www.purepower.nl | www.onlinehoutpellets.nl

Mijn ervaring is prima

Snelle bevestiging en duidelijke communicatie; gezien de hoge prijs kies ik de volgende keer wel voor een andere leverancier c.q. ander merk

Wij vinden de prijs ook jammer Rob, maar het kan helaas niet anders. Wel bedankt voor je beoordeling! Met vriendelijke groet, Miranda Hanekamp Commercieel administratief medewerker Rijksstraatweg 102 7383 AV Voorst T +31 (0)575 50 95 26 M +31 (0)6 18 89 78 13 E m.hanekamp@purepower.nl www.purepower.nl | www.onlinehoutpellets.nl

Vol verwachting maar vanmorgen geleverd

Pellets moeten nog geleverd worden. Dus moeilijk om nu al een review te plaatsen. Vandaag weer volgens afspraak geleverd Kunnen weer een tijd vooruit met deze kwaliteitspellets.

Komen de afspraken na alles op tijd

Bedankt voor de mooie beoordeling Gijs! Met vriendelijke groet, Miranda Hanekamp Commercieel administratief medewerker Rijksstraatweg 102 7383 AV Voorst T +31 (0)575 50 95 26 M +31 (0)6 18 89 78 13 E m.hanekamp@purepower.nl www.purepower.nl | www.onlinehoutpellets.nl

Wel wat issues bij levering, maar netjes opgelost door Pure Power

Aardige chauffeur, maar belde pas toen hij op locatie was ipv een uur van tevoren zoals afgesproken. Daarbij werden bij het plaatsen van de 2e pallet een 4 tal zakken van de eerst geplaatste pallet met de lepels kapot gestoken. Pure Power heeft daarna de 4 zakken vergoed, dus keurig opgelost.

Beste Greetje, We gaan de 4 zakken vergoeden. Zou je even contact met me willen opnemen op m.hanekamp@purepower.nl? Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Miranda Hanekamp Commercieel administratief medewerker Rijksstraatweg 102 7383 AV Voorst T +31 (0)575 50 95 26 M +31 (0)6 18 89 78 13 E m.hanekamp@purepower.nl www.purepower.nl | www.onlinehoutpellets.nl