zoals afgesproken,alleen we werden niet een uur voor tijd gebeld dat het er aan kwam, verder alles goed verlopen !

Zijn wel goed prijs is tehoog

De service is goed prima Jammer dat de prijzen 80 euro in half jaar Omhoog gegaan is

Beste Geert, Dat vinden wij zelf ook jammer. Maar met een gekte op de pelletmarkt en stijgende prijzen voor hout, folie en transport hebben wij helaas geen andere keuze gehad dan hierin mee te gaan. Wel erg jammer dat u daarmee onze service en kwaliteit beoordeeld op een 4, terwijl die niet zijn veranderd. Met vriendelijke groet, Miranda Hanekamp Commercieel administratief medewerker Rijksstraatweg 102 7383 AV Voorst T +31 (0)575 50 95 26 M +31 (0)6 18 89 78 13 E m.hanekamp@purepower.nl www.purepower.nl | www.onlinehoutpellets.nl

Snelle levering en goed op de plaats gebracht met hef wagen

Beste Albert, Bedankt voor uw mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Miranda Hanekamp Commercieel administratief medewerker Rijksstraatweg 102 7383 AV Voorst T +31 (0)575 50 95 26 M +31 (0)6 18 89 78 13 E m.hanekamp@purepower.nl www.purepower.nl | www.onlinehoutpellets.nl

Topservice

Er was een pallet in de vrachtwagen omgevallen; chauffeur heeft dat super opgelost door het in 2 delen te lossen. Aardige, behulpzame man. We hebben hem bedankt met koffie! Zeer prettige levering!

Bedankt voor uw mooie beoordeling en fijn dat de chauffeur dit zo mooi heeft opgelost! Met vriendelijke groet, Miranda Hanekamp Commercieel administratief medewerker Rijksstraatweg 102 7383 AV Voorst T +31 (0)575 50 95 26 M +31 (0)6 18 89 78 13 E m.hanekamp@purepower.nl www.purepower.nl | www.onlinehoutpellets.nl

Super.

Prima bedrijf.

Super goed

Brand al jaren. En de chauffeur zet altijd goed neer.

Fijn om te lezen, bedankt voor uw mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Miranda Hanekamp Commercieel administratief medewerker Rijksstraatweg 102 7383 AV Voorst T +31 (0)575 50 95 26 M +31 (0)6 18 89 78 13 E m.hanekamp@purepower.nl www.purepower.nl | www.onlinehoutpellets.nl

Goed produkt en snelle levering.

Prima spul

We hebben geen vergelijkingsmateriaal omdat we bewust gekozen hebben voor de beste kwaliteit. Jammer dat dit product €100,- duurder is geworden vergeleken met een half jaar geleden! Je wilt dit toch in plaats van gas, wat is voordeliger? De tijd moet het leren.

Doen wat ze beloven

Snelle levering, vriendelijke klantenservice

Beste Dennis, Bedankt voor de mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Miranda Hanekamp Commercieel administratief medewerker Rijksstraatweg 102 7383 AV Voorst T +31 (0)575 50 95 26 M +31 (0)6 18 89 78 13 E m.hanekamp@purepower.nl www.purepower.nl | www.onlinehoutpellets.nl

Goede pellets

Goede pellets, goede service en snelle levering. Alleen jammer dat een pallet binnen 4 maanden €80,- duurder is

Ze houden zich aan alle beloftes

Goed bedrijf mijn houtpellets blijf ik daar kopen.Ik had een probleem met betaling ,De telefoniste zei kijken we morgen naar maar binnen 2 minuten kreeg ik telefoon dat de betaling rond was ze wou niet naar huis voordat het rond was.Vrachtwagenchauffeur belde netjes op tijd dat ie er aankwam klopte precies de tijd en hij zet de pallets neer waar je ze hebben wil al met al goed bedrijf kun je goed zaken meedoen.

Beste Adrie, Graag gedaan Adrie, fijn dat de betaling alsnog goed was verwerkt en de levering in behandeling werd genomen! Bedankt voor de mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Miranda Hanekamp Commercieel administratief medewerker Rijksstraatweg 102 7383 AV Voorst T +31 (0)575 50 95 26 M +31 (0)6 18 89 78 13 E m.hanekamp@purepower.nl www.purepower.nl | www.onlinehoutpellets.nl

prima product

nette levering er wordt niet vooraf gebeld

Beste Lieuwe, Bedankt voor de beoordeling, wij zullen hier melding van maken! Met vriendelijke groet, Miranda Hanekamp Commercieel administratief medewerker Rijksstraatweg 102 7383 AV Voorst T +31 (0)575 50 95 26 M +31 (0)6 18 89 78 13 E m.hanekamp@purepower.nl www.purepower.nl | www.onlinehoutpellets.nl

Binnen 3 maandag €80 duurder geworden

Binnen 3 maanden bijna €80 duurder geworden vind ik erg veel

Beste Haico, Dat vinden wij zelf ook! Helaas is er een gekte op de pelletmarkt, vraag en aanbod, prijzen van hout, folie en het transport zijn flink omhoog gegaan en helaas kunnen wij er niet onderuit om hierin mee te gaan. Ik zag dat u wel een bestelling heeft geplaatst en ontvangen met de nieuwe prijs, ik hoop dat u daarover wel tevreden bent. Graag worden wij ook op onze service en kwaliteit beoordeeld. Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Miranda Hanekamp Commercieel administratief medewerker Rijksstraatweg 102 7383 AV Voorst T +31 (0)575 50 95 26 M +31 (0)6 18 89 78 13 E m.hanekamp@purepower.nl www.purepower.nl | www.onlinehoutpellets.nl

prima service

Besteld en met twee dagen geleverd, precies op de plek waar ik de houtpellets wilde hebben.

Beste Sjaak, Fantastisch! Bedankt voor de mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Miranda Hanekamp Commercieel administratief medewerker Rijksstraatweg 102 7383 AV Voorst T +31 (0)575 50 95 26 M +31 (0)6 18 89 78 13 E m.hanekamp@purepower.nl www.purepower.nl | www.onlinehoutpellets.nl

Super tevreden

Aardige chauffeur heeft het keurig in onze garage gezet, waarbij hij (zonder gemopper) tussen allerlei bouwmaterialen door moest manoeuvreren. Erg tevreden over het product; pellets branden uitstekend.

Beste Steven, Fijn om te lezen, dit is de service die wij willen bieden en waar wij voor staan! Bedankt voor de mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Miranda Hanekamp Commercieel administratief medewerker Rijksstraatweg 102 7383 AV Voorst T +31 (0)575 50 95 26 M +31 (0)6 18 89 78 13 E m.hanekamp@purepower.nl www.purepower.nl | www.onlinehoutpellets.nl

Beste Roy, Bedankt voor uw mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Miranda Hanekamp Commercieel administratief medewerker Rijksstraatweg 102 7383 AV Voorst T +31 (0)575 50 95 26 M +31 (0)6 18 89 78 13 E m.hanekamp@purepower.nl www.purepower.nl | www.onlinehoutpellets.nl

Prima service, snel en duidelijke site en afspraak mogelijkheid

Duidelijke site, redelijke prijzen, makkelijk om bezorg afspraak te maken. Alleen zou het prettiger zijn als de transporteur de moeite nam om de handpompwagen uit de oplegger te halen om dichterbij af te leveren. De grote kooiaap past nou eenmaal niet op een stoepje van 1,50 breed. En mss in de toekomst levertijden in blokken indelen. Dit voorkomt dat je de hele dag voor niets thuis zit te wachten. Verder alles perfect!

Niks op aan te merken

Duidelijke website, keurig op tijd bezorgd, chauffeur neemt eerst nog even contact op en brengt de pallet keurig op de juiste plaats. Pellets zijn goed.

Taeke, bedankt voor deze mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Miranda Hanekamp Commercieel administratief medewerker Rijksstraatweg 102 7383 AV Voorst T +31 (0)575 50 95 26 M +31 (0)6 18 89 78 13 E m.hanekamp@purepower.nl www.purepower.nl | www.onlinehoutpellets.nl

Alles prima geregeld

Belletje uur van te voren dat ze komen netjes op z'n plaats gezet prima

Beste Adrie, Bedankt voor uw mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Miranda Hanekamp Commercieel administratief medewerker Rijksstraatweg 102 7383 AV Voorst T +31 (0)575 50 95 26 M +31 (0)6 18 89 78 13 E m.hanekamp@purepower.nl www.purepower.nl | www.onlinehoutpellets.nl

Snelle levering op afgesproken moment.

Levering zoals wordt aangeboden op de website. Tevreden.

Uitstekende afhandeling van kapotte zakken

Levering was prima. Aardige chauffeur maar op de pallet bleek bij naar binnen brengen dat er twee kapotte zakken tussen zaten. Pure Power heeft dit prima opgepakt en opgelost! Dank daarvoor!

Goedemiddag Eli, Bedankt voor uw beoordeling. Zou u ons foto's willen sturen van de 2 kapotte zakken, zodat wij uw klacht kunnen oppakken? Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Miranda Hanekamp Commercieel administratief medewerker Rijksstraatweg 102 7383 AV Voorst T +31 (0)575 50 95 26 M +31 (0)6 18 89 78 13 E m.hanekamp@purepower.nl www.purepower.nl | www.onlinehoutpellets.nl

Super service en kwaliteit pellets

Duidelijke site om te bestellen. Snelle levering waarvan de route te volgen is, incl. Belletje chauffeur.

Beste Ine, Bedankt voor deze fijne beoordeling! Met vriendelijke groet, Miranda Hanekamp Commercieel administratief medewerker Rijksstraatweg 102 7383 AV Voorst T +31 (0)575 50 95 26 M +31 (0)6 18 89 78 13 E m.hanekamp@purepower.nl www.purepower.nl | www.onlinehoutpellets.nl

Gewoon zoals je wilt volgens afspraak geleverd

Goede pellet, en geleverd op de dag van eigen keuze. Met het telefoontje een uurtje vooraf. Dit als geheel werkt prima zo met deze firma.