Alles top geregeld!

Mijn bestelling was een hele pellet met houtpellets van 10 kilo. Snel geleverd en keurig met een kooiaap mijn garage in gereden. Het is bij mij heel moeilijk afleveren door mijn schuine oprit, dus ik was aangenaam verrast dat Pure Power standaard kon afleveren met een kooiaap. Andere leveranciers hebben alleen een pompwagen bij zich en ik heb al menig keer de hele pellet zien omvallen op mijn oprit, waarna ik de zakken zelf van de oprit moest opruimen. Top geregeld van Pure Power dus!

Hoi Yvonne, Wat een fijn bericht om te lezen, hier worden wij heel blij van :) Wij wensen je veel stookplezier en willen je bedanken voor de mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Miranda Hanekamp Commercieel administratief medewerker Rijksstraatweg 102 7383 AV Voorst T +31 (0)575 50 95 26 M +31 (0)6 18 89 78 13 E m.hanekamp@purepower.nl www.purepower.nl | www.onlinehoutpellets.nl

Precies zoals aangegeven via de website. Netjes gebeld en geleverd.

Goede service en duidelijke website. Wordt altijd snel en keurig op tijd geleverd.

Bedankt voor uw mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Miranda Hanekamp Commercieel administratief medewerker Rijksstraatweg 102 7383 AV Voorst T +31 (0)575 50 95 26 M +31 (0)6 18 89 78 13 E m.hanekamp@purepower.nl www.purepower.nl | www.onlinehoutpellets.nl

Snel en volgens afspraak

Kan er niet meer aan toevoegen.

Snel geleverd.

Netjes afgeleverd tot in de garage.

Goed om te lezen, dank voor uw mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Miranda Hanekamp Commercieel administratief medewerker Rijksstraatweg 102 7383 AV Voorst T +31 (0)575 50 95 26 M +31 (0)6 18 89 78 13 E m.hanekamp@purepower.nl www.purepower.nl | www.onlinehoutpellets.nl

Altijd Top service!

Altijd fijne ervaring. Levering snel en vriendelijke chauffeur. Ik bestel hier altijd. Pellets zijn van zuivere kwaliteit. Niet het goedkoopst, maar wel beter voor de pelletkachel en schone verbranding.

Bedankt voor uw mooie beoordeling! Dit lezen wij erg graag! Met vriendelijke groet, Miranda Hanekamp Commercieel administratief medewerker Rijksstraatweg 102 7383 AV Voorst T +31 (0)575 50 95 26 M +31 (0)6 18 89 78 13 E m.hanekamp@purepower.nl www.purepower.nl | www.onlinehoutpellets.nl

Altijd goede pellets

De leveringen zijn netjes op tijd. De kwaliteit is zeer goed van de pellets. Ik had slechts 1 keer 1 zak midden in het pellet die niet 100% geseald was (van de 6 pallets) waardoor deze zak een paar korrels kon verliezen. De laatste keer was de levering niet op tijd omdat de transporteur een pallet beschadigd had maar er werd netjes gevraagd of die dan maandag geleverd kon worden ipv vrijdag. Dit lag natuurlijk niet aan Pure Power.

Beste Albert, Helaas kunnen dat soort zaken altijd gebeuren, gelukkig is het uiteindelijk opgelost! Wel fijn dat u over het algemeen zeer tevreden bent! Bedankt voor uw mooie beoordeling. Met vriendelijke groet, Miranda Hanekamp Commercieel administratief medewerker Rijksstraatweg 102 7383 AV Voorst T +31 (0)575 50 95 26 M +31 (0)6 18 89 78 13 E m.hanekamp@purepower.nl www.purepower.nl | www.onlinehoutpellets.nl

Alles volgens afspraak, erg goed tevreden

Fijn om te lezen! Bedankt voor de mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Miranda Hanekamp Commercieel administratief medewerker Rijksstraatweg 102 7383 AV Voorst T +31 (0)575 50 95 26 M +31 (0)6 18 89 78 13 E m.hanekamp@purepower.nl www.purepower.nl | www.onlinehoutpellets.nl

Beste pellets, wel wat duurder

Al jaren gebruiken wij deze pellets. Ze zijn wel wat duurder maar uiteindelijk is het behoud van de kachel! Weinig aanslag in de kachel

Linda, bedankt voor je mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Miranda Hanekamp Commercieel administratief medewerker Rijksstraatweg 102 7383 AV Voorst T +31 (0)575 50 95 26 M +31 (0)6 18 89 78 13 E m.hanekamp@purepower.nl www.purepower.nl | www.onlinehoutpellets.nl

Snelle levering goede korrels

Normaal altijd goed behalve laatste levering

Slechte verpakking maar is netjes afgehandeld

Beste Eddy, Fijn dat het naar wens is afgehandeld! We streven er naar om de volgende levering weer geheel naar wens te leveren en u hiermee weer een goed gevoel te kunnen geven. Met vriendelijke groet, Miranda Hanekamp Commercieel administratief medewerker Rijksstraatweg 102 7383 AV Voorst T +31 (0)575 50 95 26 M +31 (0)6 18 89 78 13 E m.hanekamp@purepower.nl www.purepower.nl | www.onlinehoutpellets.nl

snel en correct

Snelle levering en goede kwaliteit pellets. we gebruiken ze al jaren

Goede kwaliteit pellets

De zakken worden netjes op de plaats afgeleverd en ongeveer 1 uur van te voren doet de chauffeur een belletje

Zoals wij het graag zien, dank voor uw mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Miranda Hanekamp Commercieel administratief medewerker Rijksstraatweg 102 7383 AV Voorst T +31 (0)575 50 95 26 M +31 (0)6 18 89 78 13 E m.hanekamp@purepower.nl www.purepower.nl | www.onlinehoutpellets.nl

Prima service en snelle levering

Goede ervaring al drie jaar

Op naar nog vele tevreden jaren, bedankt voor uw mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Miranda Hanekamp Commercieel administratief medewerker Rijksstraatweg 102 7383 AV Voorst T +31 (0)575 50 95 26 M +31 (0)6 18 89 78 13 E m.hanekamp@purepower.nl www.purepower.nl | www.onlinehoutpellets.nl

Kwaliteit, snel en levering tot aan de deur.

Kwalitatief goede pellets, behoud voor je kachel. Levering tot aan de deur met de kooiaap terwijl je bij ons niet met de auto daar kan komen, top!

Bedankt voor uw mooie beoordeling, zo lezen we het graag! Met vriendelijke groet, Miranda Hanekamp Commercieel administratief medewerker Rijksstraatweg 102 7383 AV Voorst T +31 (0)575 50 95 26 M +31 (0)6 18 89 78 13 E m.hanekamp@purepower.nl www.purepower.nl | www.onlinehoutpellets.nl

Prima service al jarenlang tevreden

Levering volgens afspraak en zonder problemen

Heel fijn bedrijf met goede pellets

Al verschillende malen bij dit bedrijf besteld. Aflevering gaat perfect. Chauffeur belt keurig volgens afspraak. En de pellets zijn van goede kwaliteit. Weinig stof en hoge verbranding.

Dank voor uw mooie beoordeling! Hier doen we het voor!! Met vriendelijke groet, Miranda Hanekamp Commercieel administratief medewerker Rijksstraatweg 102 7383 AV Voorst T +31 (0)575 50 95 26 M +31 (0)6 18 89 78 13 E m.hanekamp@purepower.nl www.purepower.nl | www.onlinehoutpellets.nl

Keurig netjes en op tijd afgeleverd. Maar niet conform afspraak per vorkheftruckck

In verband met hoogte carport zowel schriftelijk als per telefoon verzocht in plaats van de kooiaap de vorkheftruck te gebruiken. Kennelijk was de chauffeur niet geïnstrueerd. Op zijn vriendelijk aanbod de fout te herstellen ben ik niet ingegaan. Dat zou hem onverantwoord te veel tijd hebben gekost.

Beste Chris, Vervelend dat dit gebeurd is! Wij zullen dit doorgeven aan onze transporteur om te voorkomen dat dit in de toekomst weer gebeurd. Onze excuses voor het ongemak en bedankt voor het doorgeven van uw melding! Met vriendelijke groet, Miranda Hanekamp Commercieel administratief medewerker Rijksstraatweg 102 7383 AV Voorst T +31 (0)575 50 95 26 M +31 (0)6 18 89 78 13 E m.hanekamp@purepower.nl www.purepower.nl | www.onlinehoutpellets.nl

Goed product

Verpakking kan beter

Beste Peter, Wij hebben dit opgepakt met de leverancier, zodat de kwaliteit van de verpakking in de toekomst weer hetzelfde zal zijn zoals u van ons gewend bent. Met vriendelijke groet, Miranda Hanekamp Commercieel administratief medewerker Rijksstraatweg 102 7383 AV Voorst T +31 (0)575 50 95 26 M +31 (0)6 18 89 78 13 E m.hanekamp@purepower.nl www.purepower.nl | www.onlinehoutpellets.nl

Goed en netjes conform afspraak geleverd.

Netjes volgens afspraak afgehandeld.

Dank voor uw beoordeling! Met vriendelijke groet, Miranda Hanekamp Commercieel administratief medewerker Rijksstraatweg 102 7383 AV Voorst T +31 (0)575 50 95 26 M +31 (0)6 18 89 78 13 E m.hanekamp@purepower.nl www.purepower.nl | www.onlinehoutpellets.nl

prima verzorgd

Niet zo tevreden helaas de vorige bestelling wel

Goedemorgen Helaas moet ik melden dat er 5 zakken gescheurd waren. Ik heb het idee dat de zakker dinner zijn dan de oorspronkelijke zakken. Mvg Jacqueline Moorman

Beste Jacqueline, Jammer dat dit is gebeurd! Zou u ons foto's willen sturen van de kapotte zakken naar info@purepower.nl? Wij kunnen dan uw klacht oppakken en hopelijk naar wens oplossen. Alvast bedankt en excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Miranda Hanekamp Commercieel administratief medewerker Rijksstraatweg 102 7383 AV Voorst T +31 (0)575 50 95 26 M +31 (0)6 18 89 78 13 E m.hanekamp@purepower.nl www.purepower.nl | www.onlinehoutpellets.nl

Service is top

Chauffeurs altijd behulpzaam en altijd een uurtje van te voren beleven ze . Helemaal top.

afhandeling klacht

Vanochtend contact gehad met Pure Power over klacht van bezorging. Een aantal zakken van de totale bestelling van 67 zakken waren beschadigd en slecht dichtgeplakt. Klacht is goed opgepakt en heb alle vertrouwen in goede afwikkeling.

Levering optijd en korrect uitgevoerd vriendelijke chauffeur die de pallet op de gewenst plaats zette