Vlotte levering op afgesproken tijd

De 66 15 kg zakken stonden heel scheef op de pallet. (Foto). Waarschijnlijk daardoor zaten in een aantal zakken in de bovenste lagen gaten, waardoor ik deze dicht moest plakken met tape om verlies van pellet korrels te voorkomen bij het vervoer.

Klantvriendelijk

Ik had online een foutje in verzendadres gemaakt maar dit werd na een telefoontje direct geregeld zonde gezeur. Top

Weet ik nog niet , dit is mijn eerst keer.

Totaal score geef ik omdat ik er geweest ben en netjes informatie heb gekregen.

Dik tevreden

Levering op afgesproken tijd. Gebracht door vriendelijke chauffeur die kundig de pellets in de garage heeft gezet. Kortom dik tevreden

Bestelling goed ontvangen.

Ok

Geen opmerking

Goed. Als afgesproken top

Gewoon goed.

prima product, uitstekende bezorging.

Zowel bestelling plaatsen en afspraak voor bezorging maken, zijn heel gebruiksvriendelijk. Pellets zelf zijn van uitstekende kwaliteit.

De Pure Power pellets zijn van uitstekende kwaliteit.

Prima levering.fijne medewerking!

Prima levering.Fijne medewerking!

Altijd snel, vriendelijk en behulpzaam

Snelle levering, altijd correct. Vriendelijke chauffeurs die op tijd zijn. Top bedrijf

Pallet werd tot de deur geleverd door vriendelijke chauffeur. Chapeau hoor!

super geregeld

Goede pellets en super geregeld thuis geleverd

Snelle bezorging

De chauffeur belde keurig op tijd en hij bracht de pellets op de plek waar we ze graag willen hebben. Top service!!!!

Super!!!

Wij hebben vorig jaar problemen gehad doordat er heel veel poeder in de zakken zat, dat is super opgelost. Via de mail foto's gestuurd en we werden netjes behandeld en konden kiezen om de hele pallet op te laten halen, maar dat was voor ons niet echt handig en toen kregen we een kortingscode voor een volgende pallet... Dus wat ons betreft een bedrijf dat ik aanbeveel...

Geweldige service, door het kantoor, maar vooral door de chauffeur, hoedje af.

Prima ervaringen. 3e keer besteld.

Voor de 3de keer een pallet met 66 zakken besteld. Deze keer kon ik bestellen voor een levering in September. Helemaal top.

Prima levering

Chauffeur stond zonder aankondiging ineens voor de deur. Voor de rest prima levering. 1 kapotte zak helaas. M.v.G

Ideaal

Makkelijk online de bestelling plaatsen en je eigen leverdatum in kunnen stellen. Ideaal

pure power is uitstekend, maar wel een paar punten van aandacht.

De bezorging ging op zich goed. Alleen bij aflevering heeft de vervoerder of Pure Power een opening in de verpakking gemaakt om de vrachtbrieven in te doen, PS het regende pijpenstelen tijdens de verzorging. zodat er water in de verpakking kwam bij de pellets, Aangezien wij deze buiten opslaan . Moesten wij deze opnieuw inpakken met dekzeil.

Prima geregeld

Netjes volgens afspraak geleverd

Klantvriendelijk

Klantvriendelijk Snel geleverd Prijs kwaliteit is goed

Snelle levering, chauffeur heeft het keurig geleverd en netjes is de schuur neergezet.

Zoals uitstekend

Komen afspraken na en goede kwaliteit

Vanaf bestellen tot leveren perfect gedaan

Rijksstraatweg 102

7383 AV Voorst Gem Voorst