Weer een super levering

Ondanks het slechte weer allee weer probleemloos gegaan. Chauffeur gewoon super.

Bedankt voor de mooie beoordeling José! Met vriendelijke groet, Hoofd administratie en marketing Rijksstraatweg 102 7383 AV Voorst T +31 (0)575 50 95 26 M +31 (0)6 18 89 78 13 E [email protected] www.purepower.nl | www.onlinehoutpellets.nl

goed op onderstaande na

Laatste levering was laat op de zaak. magazijn man was al naar huis. ( ik zou lever tijden hanteren tussen 8.00 en 16.00 uur )

Beste Maurice, Dat is helaas niet helemaal realistisch doordat dit een erg drukke periode is en we ook afhankelijk zijn van het weer en de drukte op de weg. Wellicht kunt u voor bestelling ons even bellen om te kijken wat er voor andere mogelijkheden zijn. Bedankt voor de beoordeling! Met vriendelijke groet, Hoofd administratie en marketing Rijksstraatweg 102 7383 AV Voorst T +31 (0)575 50 95 26 M +31 (0)6 18 89 78 13 E [email protected] www.purepower.nl | www.onlinehoutpellets.nl

Niet de laagste prijs wel de beste korrels

Ik gebruik bewust de hoogste kwaliteit korrels van Pure Power. De korrels zijn van naaldhout en van 5 sterren kwaliteit. Dit is weliswaar duurder dan de goedkopere merken maar heeft echt duidelijk stevige voordelen - schonere verbranding geen klachten van de buren -omdat de korrels een optimaal breekmoment hebben in de “worm” (aanvoer van de korrels) lopen deze daarin niet vast. Dat betekent dat als korrels klem komen te zitten in de “worm” deze gebroken worden en niet de elektromotor laren verbranden. Vooral hardhout pelletkorrels kunnen dit probleem geven! -door de zuivere kwaliteit van de korrels geen verkeerde materialen in de zakken. “Bijv metaaldeeltjes of stukjes steen. -minder onderhoud aan de kachel. - storingen zijn daardoor minimaal dus ook de kosten van een monteur. Groet John

Wat een ontzettend mooie beoordeling en helemaal eens met de door u genoemde punten. Bedankt voor de mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Hoofd administratie en marketing Rijksstraatweg 102 7383 AV Voorst T +31 (0)575 50 95 26 M +31 (0)6 18 89 78 13 E [email protected] www.purepower.nl | www.onlinehoutpellets.nl

Vriendelijke chauffeur en alles binnen gezet.

Fijne korrels branden goed

Fijn! Bedankt voor de mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Hoofd administratie en marketing Rijksstraatweg 102 7383 AV Voorst T +31 (0)575 50 95 26 M +31 (0)6 18 89 78 13 E [email protected] www.purepower.nl | www.onlinehoutpellets.nl

Komen afspraak na en goeie pellets

zoals boven vermeld ; komen afspraak na en goeie kwaliteit pellets

Kwaliteit en komen keurig afspraken na.

Koop hier la jaren, echt een aanrader.

We hopen dat u nog jaren blijft kopen bij ons, bedankt voor het vertrouwen en de mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Hoofd administratie en marketing Rijksstraatweg 102 7383 AV Voorst T +31 (0)575 50 95 26 M +31 (0)6 18 89 78 13 E [email protected] www.purepower.nl | www.onlinehoutpellets.nl

Goede levering

Goede levering en duidelijke communicatie

Paul, bedankt voor de mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Hoofd administratie en marketing Rijksstraatweg 102 7383 AV Voorst T +31 (0)575 50 95 26 M +31 (0)6 18 89 78 13 E [email protected] www.purepower.nl | www.onlinehoutpellets.nl

Dank voor de mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Hoofd administratie en marketing Rijksstraatweg 102 7383 AV Voorst T +31 (0)575 50 95 26 M +31 (0)6 18 89 78 13 E [email protected] www.purepower.nl | www.onlinehoutpellets.nl

Makkelijk te bestellen, snel geleverd en aardige meneer die het leverde, dus top. het was onze eerste bestelling en we gaan zeker volgende keer weer bij jullie bestellen!

Fijn om te lezen Johan en bedankt voor de mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Hoofd administratie en marketing Rijksstraatweg 102 7383 AV Voorst T +31 (0)575 50 95 26 M +31 (0)6 18 89 78 13 E [email protected] www.purepower.nl | www.onlinehoutpellets.nl

Alles netjes volgens afspraak geleverd

Fijn! Bedankt voor de mooie beoordeling. Met vriendelijke groet, Hoofd administratie en marketing Rijksstraatweg 102 7383 AV Voorst T +31 (0)575 50 95 26 M +31 (0)6 18 89 78 13 E [email protected] www.purepower.nl | www.onlinehoutpellets.nl

Al jarenlang het adres voor onze houtpellets...

Een betrouwbare leverancier van hoogwaardige naaldhout pellets voor onze pelletkachel. Misschien niet de goedkoopste op de markt, maar daar krijg je wel kwaliteit voor terug. Een goede pelletkachel verdiend deze toppellets!

Ton, wat een leuke en mooie beoordeling. Bedankt! Met vriendelijke groet, Hoofd administratie en marketing Rijksstraatweg 102 7383 AV Voorst T +31 (0)575 50 95 26 M +31 (0)6 18 89 78 13 E [email protected] www.purepower.nl | www.onlinehoutpellets.nl

Als altijd correcte levering

Snelle levering en dat wat ik besteld heb.

Super! En bedankt voor de mooie beoordeling Loes! Met vriendelijke groet, Hoofd administratie en marketing Rijksstraatweg 102 7383 AV Voorst T +31 (0)575 50 95 26 M +31 (0)6 18 89 78 13 E [email protected] www.purepower.nl | www.onlinehoutpellets.nl

correct, op tijd, vriendelijk. Goed materiaal.

Vriendelijke bezorger en op tijd. Goed neergezet in de loods.

Fijn om te lezen en bedankt voor de mooie beoordeling Ria! Met vriendelijke groet, Hoofd administratie en marketing Rijksstraatweg 102 7383 AV Voorst T +31 (0)575 50 95 26 M +31 (0)6 18 89 78 13 E [email protected] www.purepower.nl | www.onlinehoutpellets.nl

Prima pellets

Goed product. Niet de goedkoopste maar wel constante kwaliteit. Stipte en keurige levering aan huis.

Beste Pieter, Fijn om te lezen, bedankt voor de mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Hoofd administratie en marketing Rijksstraatweg 102 7383 AV Voorst T +31 (0)575 50 95 26 M +31 (0)6 18 89 78 13 E [email protected] www.purepower.nl | www.onlinehoutpellets.nl

Prima , Super Georganiseerd !

Geen enkel probleem , Aanrader !

Top alles volgens afspraak

Alles geleverd zoals afgesproken niet de goedkoopste maaaaaar leveren wel eerlijke zaak, zijn veel malefide leveranciers van pallets

Bedankt voor de mooie beoordeling Jeroen! Met vriendelijke groet, Hoofd administratie en marketing Rijksstraatweg 102 7383 AV Voorst T +31 (0)575 50 95 26 M +31 (0)6 18 89 78 13 E [email protected] www.purepower.nl | www.onlinehoutpellets.nl

5 STERREN!

Heel tevreden. Hele vriendelijke chauffeur heeft de bestelling in de garage gezet. Product is goed verpakt. De houtpellets branden top!

Bedankt voor de mooie beoordeling Marleen! Met vriendelijke groet, Hoofd administratie en marketing Rijksstraatweg 102 7383 AV Voorst T +31 (0)575 50 95 26 M +31 (0)6 18 89 78 13 E [email protected] www.purepower.nl | www.onlinehoutpellets.nl

Bestellen Datum kiezen Nerjes worden gebeld En afleveren. Gewoon perfect

Bedankt, dit is ook hoe wij het willen! Mooie beoordeling Geja, bedankt hiervoor! Met vriendelijke groet, Hoofd administratie en marketing Rijksstraatweg 102 7383 AV Voorst T +31 (0)575 50 95 26 M +31 (0)6 18 89 78 13 E [email protected] www.purepower.nl | www.onlinehoutpellets.nl

Goede kwaliteit en levering

1e keer besteld maar zeer tevreden over de kwaliteit van de pellets

Mooi om te lezen Andre, wij hopen u vaker van dienst te mogen zijn. Bedankt voor de mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Hoofd administratie en marketing Rijksstraatweg 102 7383 AV Voorst T +31 (0)575 50 95 26 M +31 (0)6 18 89 78 13 E [email protected] www.purepower.nl | www.onlinehoutpellets.nl

snelle klevering tot in de garage

mbv kooiaap

Bedankt voor de mooie beoordeling Jaap! Met vriendelijke groet, Hoofd administratie en marketing Rijksstraatweg 102 7383 AV Voorst T +31 (0)575 50 95 26 M +31 (0)6 18 89 78 13 E [email protected] www.purepower.nl | www.onlinehoutpellets.nl

Bezorger ging erg ruw te werk

Bezorger was gehaast en heeft met zijn kooiaap mijn heg onherstelbaar beschadigd. Er is echt een groot gat in gemaakt toen de bezorger een draai maakte. Ik ben hier behoorlijk ontstemd over en heb dit ook bij pelletkachels Ter Aar, door wie ik naar jullie was doorverwezen, gemeld. Zij hebben inmiddels ook foto’s van de schade.

Wat ontzettend vervelend, onze afdeling klachten is hiermee aan de slag gegaan, u hoort z.s.m. van ons! Met vriendelijke groet, Hoofd administratie en marketing Rijksstraatweg 102 7383 AV Voorst T +31 (0)575 50 95 26 M +31 (0)6 18 89 78 13 E [email protected] www.purepower.nl | www.onlinehoutpellets.nl

Een top bedrijf

Elk jaar bestel ik een palet. De levering gaat altijd op tijd en wordt netjes bij de deur neer gezet. Gr ron

Bedankt voor de mooie beoordeling Ron! Met vriendelijke groet, Hoofd administratie en marketing Rijksstraatweg 102 7383 AV Voorst T +31 (0)575 50 95 26 M +31 (0)6 18 89 78 13 E [email protected] www.purepower.nl | www.onlinehoutpellets.nl

Volgende keer weer bestellen

Makkelijk te bestellen via website. Pellets zijn prima. Betrouwbaar.

Bedankt, erg mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Hoofd administratie en marketing Rijksstraatweg 102 7383 AV Voorst T +31 (0)575 50 95 26 M +31 (0)6 18 89 78 13 E [email protected] www.purepower.nl | www.onlinehoutpellets.nl

Komen afspraak goed na, bellen keurig een half uur voor aankomst, zetten de bestelling netjes in de garage.

Precies zoals wij willen dat de bestelling verloopt, bedankt voor de mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Hoofd administratie en marketing Rijksstraatweg 102 7383 AV Voorst T +31 (0)575 50 95 26 M +31 (0)6 18 89 78 13 E [email protected] www.purepower.nl | www.onlinehoutpellets.nl

Betrouwbaar

Ergens anders zijn vast goedkopere pellets te krijgen. Maar ik heb voor de 2de keer een pellet pure power mix gekocht. Omdat deze veel warmte geven en als ik ze hier bestel weet ik zeker dat ze geleverd worden. Hele snelle levering tot in de schuur. Telefonisch ook goed bereikbaar en duidelijk en vriendelijk antwoord gekregen.

Hele mooie beoordeling Evert, bedankt hiervoor! Met vriendelijke groet, Hoofd administratie en marketing Rijksstraatweg 102 7383 AV Voorst T +31 (0)575 50 95 26 M +31 (0)6 18 89 78 13 E [email protected] www.purepower.nl | www.onlinehoutpellets.nl

Rijksstraatweg 102

7383 AV Voorst Gem Voorst