Snel en goed geleverd

En een onderdeel was niet op voorraad en kon niet via de webshop worden besteld, maar kwam op de dag van verzending binnen, en is bijgeleverd. Factuur kwam later, waardoor geen vertraging, en geen twee keer verzending. Super!

Snelle levering en plaatsing

Snelle reacties op vragen. Daarna snelle levering en super hulp bij regelen van plaatsing. Plaatsing ook snel en goed uitgevoerd. Erg blij met de Airco.

Helemaal zoals je t wil!

Zo hoort het als je ergens iets wil kopen, je krijgt genoeg informatie om het ook te doen Dus serieuze uitleg, hele snelle levering Vragen beantwoord in een manier die je begrijpt (technische vragen) Hele goede communicatie overall Correcte afhandeling (Wij hebben een airco gekocht ter verduidelijking)

Nette en complete levering

Goede ondersteuning tijdens aankoop en de levering is uitgevoerd zoals afgesproken.

besteld en werd snel geleverd

Bestelling geplaatst werd netjes gebeld voor de afleverdatum vriendelijke mensen

Top webshop!

Goede service, breed aanbod en hele aantrekkelijke prijzen. Al met al een aanrader om een aankoop te doen op deze webshop!

Besteld en geleverd

Duidelijke website , scherpe prijzen en snelle levering!

Zo hoort het !! Keurige uitleg , snelle levering Hele goede communicatie correcte afhandeling Een voorbeeld voor andere bedrijven

Storing in de software van mijn pelletkachel is snel en accuraat opgelost.

De service is super. Ik ben heel tevreden met mijn aankoop en de afhandeling hiervan.

Prima geholpen aan de balie door vrindelijke en deskundige mensen. Zeker een aanrader.

Snelle levering, goede communicatie, veel geduld voor uitleg.

Snelle service, goede prijs-kwaliteit verhouding

Snelle service, goede prijs-kwaliteit verhouding

langere levertijd dan aangegeven

Prima mensen en erg vriendelijk. De levering duurde langer als aangegeven. Ze hebben dit wel netjes gemeld.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Perfect geleverd alles op tijd gewoon top.

voldoende, een redelijke ervaring