Super geregeld

Heel bij hier mee

niet goed

Ik heb zelf aan de bel getrokken met de boodschap dat alle energieprijzen enorm omhoog aan het gaan waren. Dit was 1,5 maand voordat mijn contract verliep. Ik heb toen aangegeven dat ik onmiddellijk over wilde stappen naar de meest voordelige. De dame die mij toen hielp zei "jullie worden allemaal bang gemaakt maar er is niets aan de hand". Ik heb toch vol gehouden en gelukkig ben ik toen overgestapt daardoor loop ik nu niet achter de feiten aan. Dit moet natuurlijk niet kunnen. Daarnaast heb ik 2 jaar op een rij aan jullie doorgegeven dat mijn banknummer gewijzigd is. Wederom is mijn oude bankrekening doorgegeven. Naast dat ik lang aan de telefoon moet hangen om het goed te regelen, kost het mij nu 4 euro omdat ze per girobetaalkaart gaan innen. 2 maanden voordat mijn energiecontract afliep krijg ik van jullie een jubelende brief dat ik nu snel geld terug ga krijgen. De waarheid was dat ik bijna 300 euro moet bijbetalen Ik betaal 25 euro van mij en jullie vangen nog commissie op het afsluiten van het contract. Dus een hoop extra kosten en weinig goede service. Ik ga me beraden of ik dit nog wil blijven doen.

Vriendelijk, meedenkend, creatieve oplossing

Heel fijn om te kunnen overleggen met de vastelandenbond over de mogelijkheden binnen de huidige energiecrisis en om op die manier advies te krijgen.

Werkt geruisloos en goed.

Tot op heden zeer positief.

Tevreden met deze service

Een paar jaar geleden zat ik regelmatig achter de pc om de voordeligste energieleverancier te vinden, nu wordt alles voor mij geregeld tegen een betaalbaar bedrag...

Uitstekende service, heldere en persoonlijke communicatie

Het is makkelijk geen gezoek !

Je merkt er bijna niets van

Natuurlijk zal je zelf nog wel het een en ander moeten doen zoals meterstanden doorgeven en je gegevens controleren, maar de overstapdienst werkt zeer praktisch en neemt je een hoop werk uit handen.

Gemak dient de mens

Super service, zeer tevreden, geen omkijken naar.

Super service, zeer tevreden, geen omkijken naar.

Dankjewel Mariëlle voor de goede service. Ik heb mijn mails gevonden. Gr Michael

Vastelastenbond

Waar voorheen de bond goed was, is het nu afgezakt naar de criminele bond! Zonder akkoord, een 1 jarig energiecontract afsluiten en dan ook nog een factuur sturen voor nooit verleende service! Afgezakt naar een criminele organisatie. Pas goed op, doen telefonisch zaken dus niets te bewijzen!

Prima geholpen

Deskundig, vriendelijk, behulpzaam, advies op maat

goed.

fijne.

Ik ervaar jullie als correct, tot nu toe doen jullie altijd wat jullie beloven en als je belt krijg je meteen iemand aan de lijn, dat is erg prettig.

communicatie prima

Ontzorgen

Ik hoef niets te doen, vastelastenbond regelt alles.

Ook nu weer zeer goed geholpen !

Informatie opgevraagd inzake de wijziging van mijn internetcontract . Ben al langer bij de Vastelastenbond voor mijn energiecontract. Ben nu ook weer uitstekend geholpen. Dik tevreden!

ik denk wel goed

wel een naar telefoontje van de vorige leverancier gekregen

overstappen zonder zorgen

prima geregeld, na een mailtje dat er een goedkoper abonnement voor ons gevonden was hebben ze alles in gang gezet en netjes geregeld. wij hadden nergens omkijken naar.

Alles geregeld zonder gedoe

Netjes gebeld door vriendelijk medewerker van vastlastenbond. Paar simpele vragen en de rest is geregeld en zonder problemen ben ik weer voordeliger uit.

TOP GEDAAN

Helemaal goed. Prima geregeld en ik hoef zelf nergens achteraan.

Goede informatie verstrekking

Probleemloze overstap

Dankjewel voor de positieve reactie. En mocht je in de toekomst meer informatie willen, dan zijn we ook makkelijk te bereiken.

De afhandeling verliep vlekkeloos. Echter gaat het hele proces zeer snel en er vindt geen terugkoppeling of overleg plaats. Dat heeft uiteindelijk gelukkig goed uitgepakt, maar ik zou overleg in de toekomst zeker op prijs stellen.

Bedankt voor je reactie. Dat is zeker een goede aanvulling. We zijn continue bezig om de juiste communicatie momenten te benutten. Deze terugkoppeling draagt daar aan bij. Dank daarvoor!

Ik voel voldoende support en heb vertrouwen in de dienstverlening

Prima, zie boven

Over Vastelastenbond

Onze missie is om de wereld van vaste lasten voor iedereen helder en overzichtelijk te maken. We zijn 100% onafhankelijk en dus niet gebonden aan leveranciers. We kunnen bestaan door de verschillende abonnementen die we aanbieden. Zo kunnen we altijd eerlijk zijn en ook echt het verschil maken. Samen zijn we een team van 20 experts met een club van ruim 150.000 leden.