Betalen voor ellende...

Als je problemen hebt krijg je wekenlang niks te horen. Uiteindelijk heb ik maandenlang dubbele vaste lasten gehad door een fout van de Vastelastenbond. En voor die service heb ik ook nog moeten betalen!!??........

Allereerst onze excuses voor het ongemak en de te lange wachttijd. Dat had niet mogen gebeuren en dat spijt ons. Er ging iets mis met een adreswijziging. We hebben de kosten van onze service uit coulance gecrediteerd.

Contract wordt stilzwijgend verlengt!!!

Mijn contract met ze werd stilzwijgend verlengt. Zonder enige vooraankondiging. Wel stuurde men nadat het contract automatisch verlengt was een vooraankondiging van de factuur die ik een paar dagen later zou ontvangen. Na aankondiging van factuur direct contact opgenomen telefonisch en mijn contract beeindigd. Omdat contract al (stilzwijgend) was verlengd wilde men geen enkele coulance toepassen. Ook niet gezien het contract enkele dagen na de verlenging was opgezegd. Had men de verlening van het contract aangekondigd dan had ik tijdig kunnen opzeggen. Lees goed de voorwaarden met de kleine lettertjes voordat je met ze een contract aangaat.

Vervelend om te lezen dat u ontevreden bent. Onze dienstverlening is een abonnementsvorm en dat staat ook duidelijk in onze voorwaarden beschreven. Een dienst na een verlenging met terugwerkende kracht terugdraaien kan niet. Zoals met elk abonnement dat u aangaat, is het aan u om de einddatum te bewaken en ervoor te zorgen dat u het tijdig stopzet (als u dat wilt).

snelle telefonische reactie

Had telefonische reactie niet verwacht. Antwoord was overeenkomstig verwachting

Dank voor deze mooie woorden.

Je wordt aangesproken in correct Nederlands, op een rustig tempo. De uitleg is duidelijk, ook als je vragen hebt.

Wauw! Wat een prachtcompliment! We blozen van trots.

Goed geholpen.

Altijd goed advies

Bedankt voor uw mooie review.

De Vastelastenbond neemt je veel uitzoekwerk uit handen!

De Vastelastenbond heeft tijdig mijn energie contract aangepast zodat ik na beëindiging van het energie plafond toch een gunstige prijs betaal voor mijn energie.

Bedankt voor uw review!

Inlevend

Kort, maar krachtig! Dank.

Goed en duidelijk gesprek gehad.

Uitleg medewerker als prettig ervaren en zeer goed advies gekregen.

Bedankt voor uw mooie review!

Wat onzorgvuldig

Ieder jaar krijg ik een aanbieding als mijn contract nog 5 maanden loopt , zonder dat er aan gerefereerd wordt dat met klanten zoals ik een aparte regeling wordt getroffen.dit heeft me al een keer mijn welkomstbonus gekost Ik moet dus zelf nog heel goed opletten of alles goed gaat. Mijn doel met deze overstapservice is mij te ontzorgen maar ik heb de indruk dat jullie geen rekening houden met mijn gegeven ( overstapdatum, historisch energieverbruik ) als ik hier niet nadrukkelijk op wijs. Of jullie aanbieding de voordeligste voor mij is moet ik natuurlijk wel geloven. Maar jullie aanbieding wijkt altijd af van de aanbieding van de door jullie gekozen maatschappij. Volgens mij controleren jullie dat niet en ook niet of de jaarrekening klopt met jullie aanbieding. Hier wil ik best nog wel eens uitleg over

We spraken u zojuist aan de telefoon en zijn blij dat we het u hebben kunnen uitleggen. Hopelijk is het u nu duidelijk hoe wij te werk gaan. De volgende keer kunt u ons bij vragen gerust opbellen, want daar zijn we voor.

super

aardig verstand van zaken kortom geweldig zeer tevreden

Wauw! Bedankt voor uw mooie woorden. We worden er stil van.

Keurig en snel geholpen.

zie boven.

Fijn om te lezen dat u tevreden over ons bent. We zijn blij met u als klant.

Helemaal prima

Vriendelijke medewerker Goede informatie en een uitstekend aanbod.

Dank voor uw recensie. Zijn we erg blij mee.

meer gedoe dan als ik het zelf doe

Updates die ik de vastelastenbond per mail stuurde bleken niet te worden verwerkt waardoor energiecontratcen niet pasten op mijn situatie. Onduidelijke vontractvootstellen met in feite geen concrete informatie. Einddata energiecontracten kloppen niet en zijn zelfs niet consistent op hun webportal. De ene pagina meldt eind dec 2021 als begindatum, de andere eind dec 2022. Beide zijn zoals gezegd ook verkeerd, maar dus ook nog eens niet consistent. Prijsverhogingen voor hun diensten stijgen de pan uit. Inmiddels als bijna verdubbeld voor nieuwe klanten. Al met al geeft dit weinig vertrouwen. Het is overigens geen 'club' of vereniging met 'leden'. Het een commercieel bedrijf, zo blijkt in de praktijk. Geen probleem als je dat tevoren weet, maar doe dan niet of dat dat niet zo is.

Wat jammer dat u niet tevreden bent over onze dienstverlening. In uw geval blijkt er wat mis te zijn gegaan bij de energieleverancier. Daar zijn we voor u al druk mee aan de slag gegaan. We houden u uiteraard op de hoogte! Na jarenlang geen enkele tariefwijziging te hebben doorgevoerd, konden ook wij er niet onderuit om onze prijzen te verhogen. Het klopt dat u meer betaalt voor onze service. Daar staan gelukkig ook grote besparingen op uw energierekening tegenover. Een ander voordeel is dat u zich niet meer druk hoeft te maken om uw energierekening. Dat geeft rust. In onze uitingen geven we aan een consumentenorganisatie te zijn. U betaalt voor onze dienstverlening in de vorm van een abonnement. Daar doen we niet geheimzinnig over en de tarieven voor onze services staan duidelijk aangegeven op onze website.

Weer perfect op de hoogte

De persoon legt duidelijk stand van zaken in de markt uit. Geeft tips om meer te weten te komen van onafhankelijke partij: tv programma kassa. En regelt goede deal voor mij en legt uit waarom het een goede deal us, nu maar hopen dat die inschatting waarheid wordt.

Bedankt voor uw mooie review.

Super goed en heel vriendelijk geholpen

Ik heb gesproken met Claudio. Hij heeft mij fantastisch, vriendelijk en geduldig geholpen met de vragen over een nieuw energiecontract. Samen de beste opties doorgenomen en besproken en nog voordat we ophangen had ik het nieuwe contract al in mijn email inbox.

Bedankt voor deze review! We dachten Claudio net met een lichte verkleuring op de wangen voorbij te zien komen.

De VLB heeft deskundigheid in huis ,is onafhankelijk en transparant

Plezierig gesprek. Tijdens het gesprek zijn zowel de voordelen als de nadelen van een 1 jaar contract besproken. Er werd goed geluisterd.

We zijn u dankbaar voor deze mooie review. Fijn om te horen dat we u konden helpen.

Heel betrokken en neemt zorg van mij over

Ik heb het gevoel dat jullie aan míjn kant staan en dat is in deze tijd van 'ieder voor zich' een weldadige ervaring.

Wat fijn om te horen! Dat is precies het doel en gevoel dat we willen uitdragen!

Perfect, deskundig, supersnelle reacties per e-mail.

Claudio zeer relevant klantvriendelijk en deskundig advies!!

Bedankt voor uw mooie reactie. Zijn we erg blij mee!

prettig duidelijk gesprek

Het zou uitstekend zijn, als het besprokene in een email wordt samengevat. Zodat we het nog even kunne nalezen.

Bedankt voor uw reactie.

Prima geholpen

Prima geholpen aan een nieuw energie contract. Ook even de kleine lettertjes doorgenomen.

Goed om te horen dat we u konden helpen! Dank voor het fijne gesprek.

Zeer prettig!

Duidelijk, behulpzaam, begripvol, aardig!

Hartelijk dank voor deze mooie review!

Vriendelijk en behulpzaam te woord gestaan

Goed geholpen en advies gekregen.

Hartelijk dank voor uw mooie review.

Goed geluisterd en geduld voor alle vragen die ik had.

We zijn blij om te lezen dat u zo tevreden bent!

Heldere uitleg

Vorig jaar lid geworden van de vaste lastenbond. Nu nieuwe aanbieding voor andere leverancier gekregen. Fijn gesprek

Bedankt voor uw loyaliteit!

Over Vastelastenbond

Onze missie is om de wereld van vaste lasten voor iedereen helder en overzichtelijk te maken. We zijn een consumentenorganisatie die 100% onafhankelijk is en dus niet gebonden is aan leveranciers. We werken met abonnementen om onze onafhankelijkheid te garanderen. Zo kunnen we altijd eerlijk zijn en ook echt het verschil maken. Voor vragen over energie, verzekeringen en woningverduurzaming kun je bij ons terecht.