vastenland

vastenland heeft voor mij een nieuwe energieleverancier gevonden maar ik heb er geen gebruik van gemaakt omdat het maand bedrag 25 euro hoger is dan dat ik nu betaal

De vastelastenbond heeft mij goed geholpen met de energie switch.

Besparing bijna nihil.

Overstappen loont maar bij deze bond kost dat €29,- voor bestaande klanten en voor nieuwe € 39,- De kostenservice van de Consumentenbond is gratis en iets betere tarieven

Beste meneer Weber, Ik vind het erg jammer dat je ons hebt beoordeeld met een 2. Wij hebben hierover telefonisch contact gehad. Je geeft aan dat de consumentenbond hetzelfde aanbiedt onder de naam kostenservice en dat zonder kosten! Echter; Kostenservice geeft aan te onderhandelen met energieleveranciers en dat zij elke energieleverancier om dezelfde vergoeding vragen. Zij zullen daarom leveranciers die geen vergoeding (willen) betalen, uitsluiten. Zelfs als dat betekent dat u niet het beste contract heeft. Via de service Energie. Vanzelf Geregeld heb je altijd het voordeligste energiecontract. Hopelijk hebben wij je voldoende informatie gegeven en ben je tevreden over onze dienst. Mocht je ons opnieuw willen beoordelen zouden wij dat erg leuk vinden. Fijn weekend toegewenst. Met vriendelijke groet, Nikki Colijn Vastelastenbond

Fijn telefonisch contact gehad en werd goed geholpen met mijn vragen en inschrijving

Op vriendelijke en deskundige wijze loodst men je door de brei van verzekeringen.

Mijn ervaring met de Vastelastenbond is positief. Op vriendelijke en deskundige wijze neemt men je mee in de brei van verzekeringen. Ik heb de indruk dat er op eerlijke wijze geadviseerd wordt. Er wordt geen verzekering aangesmeerd. Volgend jaar meld ik mij opnieuw voor het onderwerp verzekeringen.

onprettig

Ik heb vriendelijk aangegeven dat ik niet geïnteresseerd was in het aanbod. In reactie daarop heeft de medewerker abrupt de lijn verbroken.

Beste Roos, Ik vind het erg jammer dat je ons hebt beoordeeld met een 1. Ik heb het gesprek van mijn collega na geluisterd. Ik hoor inderdaad dat de verbinding is verbroken. De medewerker had het beste even kunnen terugbellen. Mijn excuses voor het ongemak. Indien je wenst kan ik je uitschrijven voor telefonisch contact. Ik hoop dat je verder tevreden bent over onze diensten. Heb je nog vragen/opmerkingen dan verneem ik het graag. Met vriendelijke groet, Nikki Colijn Vastelastenbond

Geruisloos!

Goeie serviceverlening. Mailtjes en ik ben overgestapt! Heel prettig.

Super makkelijk kontinue besparen

In het verleden heb ik altijd zelf eens per jaar aanbieders vergleken en ben overgstapt. Duurde wel lang iedere keer en ook de papierwinkel was geen pretje. Met jullie Switch Service bespaar ik en hoop tijd en ook kost het en klein bedrag, die verdien ik dubbel en dwars terug. In het begin heb ik altijd gekegen of jullie inderdaad sherp geprijsde aanbieders selecteeren, dat is inderdaad het geval. Dus no drie jaar klant, zou het zeker blijven zolang jullie dit doen. Hopelijk gaan jullie uitbrijden naar mobiel and verzekeringscontracten (en mischien ook spaarproducten zoals prive-pensionspaaren).

Ik mis de bereking waarop de verandering is gebaseerd

Ik zou graag de berekening willen ontvangen waarop de keuze is gebaseerd.

Beste meneer van Deur, Ik heb je zojuist telefonisch proberen te bereiken, helaas kreeg ik geen gehoor. Jammer dat je ons hebt beoordeeld met een 4. Je geeft aan dat je graag een berekening wilt ontvangen waarop wij de keuze hebben gebaseerd. Vorig jaar heb ik een vergelijking voor je gemaakt met de tarieven van 2018/2019. Wil je dit jaar een vergelijking ontvangen met de tarieven van 2019/2020? Dit is uiteraard geen probleem. Ik hoor het graag! Dan stuur ik de berekening naar je toe. Met vriendelijke groet, Nikki Colijn Vastelastenbond

Snelle en correcte afhandeling

Ideale overstap van Energieleverancier, zelf geen omkijken naar

In de praktijk was het weerbarstiger dan voorgesteld

Bij de nieuwe energie verstrekker heb ik 3 x dezelfde gegevens moeten verzenden , die ook al oor de vaste lastenbond waren verstrekt.De nieuwe leverancier wou direkt een 2 x hoger termijnbedrag inrekening brengen gebruikelijk, terwijl was aamgeven dat er zeker 300 euro over 12 maanden bespaard zou worden. Mij opvatting is dan; houdt het termijnbedrag hetzelfde of verlaag deze met 25 euro per maand. Nu is de overstap gedaan en krijg ik dit weekend een afrekening van de vorige energie leverancier Greenchoice. De eindafrekening is niet eerlijk en onjuist door Greenchoice gedaan. De nota is dusdanig schimmig opgesteld dat het ondoorzichtig is en er worden andere posten en tarieven gebruikt over de resterende 105 dagen van 2019. de overstap datum is 17 januari 2020 geweest. En alle energie verbruikte energie wordt met de tarieven van 2020 berekend terwijl dit maar 12% van de berekende periode is. Ook de teruglevering van zonnepanelen wordt ineens niet met 0.11 euro verrekend maar met 0.047euro. Ergo is bij een eerlijke berekening zoals bij de jaarafrekening van sept 2019 de nota maar liefst met 23 % (110 euro) gestegen. Hierover is vandaag een bezwaar per brief naar Greenchoice verzonden op e-mail wordt daar niet gerereageerd. Passen alle energiemaatschappijen deze schimmige trucjes toe en hoe is dit te voorkomen.Ook wordt door Greenchoice een klimaat schaamte aangepraat, zij zijn Groen terwijl dat ik jaarlijks een netto overschot van 2000kWh aan zonnergie saldeer, welgroene stroom l Vraag?? Passen energie maatschappijen deze truc ook toe bij instappen omdan vervolgens bij de jaarafrekening een bij een tarief verhoging over de gehele periode met terugwerkende kracht een veel hoger tarief gaan afrekenen. Eigenlijk moet je dan bij tariefswijzigingen direkt je meter standen dan doorgeven? Over een 1 jaar is dus eigenlijk te beoordelen of er überhaupt wat bespaard is. Graag verneem ik van de vastenlastenbond wat aan deze situatie te doen is .

Geen omkijken naar

Gewoon goed, geen gedoe. Perfect geregeld

valse beloftes

ik zou 20 euro cashback ontvangen voor mijn overstap naar een andere provider van internet/tv in april 2019. In juli 2019 nog niks ontvangen, alhoewel het mij per mail beloofd is. Wacht er nu nog op!

Beste Rando, Wat jammer om te lezen dat je ons beoordeeld met een 3. Ik zie inderdaad dat wij hebben afgesproken dat er een tegoed aan je wordt uitbetaald van €20,-. Ik kan me voorstellen dat het erg vervelend is dat je dit bedrag nog niet hebt ontvangen. Ik heb de desbetreffende afdeling gevraagd om te controleren waarom dit tegoed nog niet is uitbetaald. Wanneer het tegoed niet is uitbetaald maken wij dit alsnog voor je in orde. Zodra ik terugkoppeling ontvang zal ik je op de hoogte brengen. Met vriendelijke groet, Nikki Colijn Vastelastenbond

Geen omkijken naar. Een maand voor afloop huidige contract wordt een nieuw contract voorgesteld dat

Prima ondersteuning. Prima advies. Soms iets snellere mail zou op het eind zou goed zijn om andere aanbieders voor te blijven.

alles is tot op heden goed verlopen, de overstap is 5 februari a.s.

beantwoorden van vragen verloopt prima en voor de rest tot op heden geen klachten!

Goed gedaan!

Heb er geen omkijken meer aan, alles loopt op rolletjes. Budget energie houdt ons keurig op de hoogte. Ondanks het bel me niet register krijg ik toch nog wel telefoontjes over overstappen e.d. , meestal geef ik als antwoord dat ik aangesloten ben bij de Vastelasten Bond en dat als ze echt een heel scherpe aanbieding hebben ze maar contact met jullie moeten opnemen

Zoals steeds goed en soepeltjes geregeld.

Zoals steeds goed en soepeltjes geregeld.

goed verlopen

geen problemen

Goede service en informatie

Ik heb een contract voor de energie laten mailen en had hier vragen over. Deze werden keurig en correct beantwoord en zij hadden voldoende informatie om het duidelijk uit te leggen

de overstap is pas 06.02 definitief

ik kan het nog niet beoordelen omdat de definitieve overstap nog niet heeft plaatsgevonden

goed.

u komt op tijd voor eventuele overstap

Betrouwbaar, accuraat en superhandige service

Erg tevreden met de energie overstapservice. Nu al 3 jaar lid en al veel voordeel gehad. Contributie dubbel en dwars waard!

Al jaren blij met de vaste lastenbond

Goede hulp

Overstap mooi en soepel geregeld.

Van de hele overstap weinig gemerkt, dus heel goed gegaan neem ik aan..

Over Vastelastenbond

Onze missie is om de wereld van vaste lasten voor iedereen helder en overzichtelijk te maken. We zijn 100% onafhankelijk en dus niet gebonden aan leveranciers. We kunnen bestaan door de verschillende abonnementen die we aanbieden. Zo kunnen we altijd eerlijk zijn en ook echt het verschil maken. Samen zijn we een team van 20 experts met een club van ruim 150.000 leden.