Toppertjes

Ik weet niet of ik moet switchen maar zij zoeken de beste optie voor mij uit

Alles supersnel geregeld zonder enige moeite!

Voor mij werkt de Vastelastenbond perfect! Voordat ik met hen samenwerkte was ik altijd weer te laat met het overstappen van energieleverancier en betaalde ik achteraf dus teveel geld. Zelf had ik dit nooit echt in de gaten en dacht ik dat het gewoon zo hoorde. Nadat ik met ze in contact was gekomen en getipt was, dacht ik eerst dat dit een mooi marketingverhaal was... Maar achteraf klopt eigenlijk alles wat ze zeggen. Ik krijg jaarlijks een mailtje met de mededeling wat mijn nieuwe leverancier wordt en wat het nieuwe maandbedrag is. Sinds mijn samenwerking met de Vastelastenbond heb ik echt al veel geld per maand bespaard en heb ik nooit zonder stroom of iets dergelijks gezeten. Ze regelen het dus écht goed, zijn zeker betrouwbaar en doen echt wat ze beloven! Hier zeker een tevreden klant.

prima zonder strubbelingen

zie boven

geen verassingen bij overstap

Geen gedoe en altijd TELEFONISCH te bereiken bij vragen. geen computer standaard antwoord of vragen. Hebt zodoende altijd persoonlijk contact.

Ik dacht dat ik bij beëindiging huidig contract een beter bedrag zou terugontvangen....

Teruggave van United Consumers is 51.80euro wat ik heel weinig vind.. daar hoef je natuurlijk niet elke keer van een andere leverancier te voorzien. Het is ook heel moeilijk om dit allemaal te controleren en moet het op mijn gezond verstand maar allemaal geloven voor zo'n eindafrekening. Ik ben nu eenmaal overstag gegaan met ieder jaar een andere provider maar zou het een ander nooit aanraden. Er valt ook niets te controleren of het echt allemaal goedkoper is. Knap als je het bedrag van 51.80euro kunt onderbouwen.

De overstap is vlekkeloos en snel verlopen. Ik heb nu een nieuwe energieleverancier die goedkoper is dan de vorige. Dat is de meerwaarde van de vastenlastenbond.

goed en adequaad

heb meerdere malen contact gehad en word altijd netjes te woord gestaan en er word een passende oplossing gegeven.

gemakkelijk en vriendelijk

gemakkelijk en vriendelijk

Zijn altijd bereikbaar en hebben luisterend oor en zoeken de beste oplossing die bij jou past

We krijgen op tijd bericht over de overstap

Als je iets wilt vragen krijg je een duidelijk antwoord

Ging soepel

Mooi zo doorgaan

Goed in energie inkoop

Vaste lasten bond is goed in het aanbieden van concurrerende offertes voor energie inkoop. Voor wie zelf inzicht heeft in de materie en/of concurrende aanbiedingen inzien bv via Enelogic energiemonitorings initiatief) is dit voldoende, Compleet uitbesteden kan voor wie er geen verstand van heeft of er geen tijd aan wil bedsteden interessant zijn.

Wie krijgt het geld die de nieuwe maatschappij geeft?

zie hierboven

super

Het levert geld op, en alles bij elkaar geeft men een goede ondersteuning

Veel informatie en goed advies.

Mijn contacten met de Vastelastenbond zijn heel goed. Vooral de service, b.v. het controleren van rekeningen is super.

Prima en duidelijke uitleg

Voordelen werden duidelijk uitgelegd en behulpzaam bij alles regelen.

Prima geregeld, mijn complimenten!

Alles is goed transparant, goede service.

geweldig

hoef nergens naar te kijken wordt automatisch geregeld

Geen transparantie in de keuze

Als klant zie ik niet wat de gemiddelde kosten zijn en wat mijn voordeel is om via jullie de zaken te regelen. Omdat wij een a-typisch energieverbruik hebben (heel veel stroom, weinig gas), vraag ik mij af of het dus voordelig is alles via jullie te doen. Ofdat we met de grote bulk meegaan en het voor een gemiddeld verbruik wel aantrekkelijk is maar voor ons niet. Dit wordt niet inzichtelijk gemaakt

Beste meneer van Kinderen, Wat jammer dat je ons hebt beoordeeld met een 5. Het loont zeker om jaarlijks over te stappen naar de voordeligste energieleverancier. Nieuwe klanten ontvangen meer korting. Ook in de situatie dat je veel stroom verbruikt en weinig gas. De tarieven zijn dit jaar flink gestegen en zijn op dit moment erg hoog. Om deze reden raden wij het niet aan om de tarieven voor een langere periode vast te zetten. Je hebt dit jaar wederom een actiecontact, hierbij zit een cashback van €200,-. Dit bedrag wordt volgend jaar verrekend met de jaarnota. Indien je wenst kunnen wij volgende jaar bij het in orde maken van de overstap eerst telefonisch contact met je opnemen om het verschil te laten zien en je meer inzicht te geven. Ik verneem het graag. Alvast bedankt en een fijne dag toegewenst! Met vriendelijke groet, Nikki Colijn Vastelastenbond

Super blij met jullie!

Niet meer zelf op zoek naar de beste contracten maar het door jullie laten regelen. Ik ben super tevreden! Ook over het persoonlijke contact dat er telkens weer is. Vijf sterren dus, dik verdiend!

Top,was eerst wel voorzichtig.

Was eerst wel voorzichtig.maar vertelde alles wel eerlijk . Qua opzeggen wat het je dan koste en wat je beter kunt doen. De overstap heb ik gedaan.

Nikkie heeft echt veel ervaring. Dat merk je meteen.

Makkelijk, er wordt voor mij ieder jaar n goede keus gemaakt.

Goed bereikbaar per telefoon

Heel tevreden

Over Vastelastenbond

Onze missie is om de wereld van vaste lasten voor iedereen helder en overzichtelijk te maken. We zijn 100% onafhankelijk en dus niet gebonden aan leveranciers. We kunnen bestaan door de verschillende abonnementen die we aanbieden. Zo kunnen we altijd eerlijk zijn en ook echt het verschil maken. Samen zijn we een team van 20 experts met een club van ruim 150.000 leden.