Is naar verwachting verlopen.

Volledig ontzien

De Vastelastenbond regelt mijn energiezekerheid en verzekeringen naar alle tevredenheid

De switchservice neemt mij een hoop uitzoekwerk uit handen terwijl ik toch profiteer van de gunstigste tarieven.

Prima geregeld.

Jullie hebben het prima èn snel geregeld. toen de eerst geselecteerde energieleverancier geen spoedaansluiting kon verzorgen hebben jullie direct actie ondernomen en binnen no time een andere leverancier, met ook een goed contract, voor mij geselecteerd en de procedure in gang gezet. Ik waardeer de door jullie genomen snelle en goede service enorm. Blijf zeker klant en zal jullie aanbevelen bij anderen.

Ik heb nog geen ervaring met u

Zoals eerder vermeld,dat ik nog geen ervaring met u heb

gewoon goed

Denken met je mee.

Super geweldig

Zonder er zelf naar om te hoeven kijken, is alles super verlopen. Het enige wat ik niet prettig vind, is dat je van de huidige aanbieder ook een aanbieding krijgt. Maar daar kunnen jullie niks aan doen.

Redelijk. maar met enkele opmerkingen.

De overdracht verloopt zonder verdere problemen. Irritant is dat de gecalculeerde maandlasten niet overeenkomen met de feitelijke contractuele maandlasten. Mijn beslissing om over te gaan wordt wel op basis van uw calculatie genomen. Daarom valt uw uitleg: het kan in de praktijk wel iets afwijken verkeerd! Tevens wordt niet gesproken over een boete bij het afbreken van het lopende contract. Dit zijn echter wel kosten die verrekend moeten worden in het totale plaatje kort en goed: Het kan beter

Beste Auke, Bedankt dat je ons hebt beoordeeld. Jammer dat je niet helemaal tevreden bent. Wij hebben elkaar op 20 april telefonisch gesproken. De leveranciers nemen het verbruik dat wij meesturen helaas niet over. De leverancier vraagt een gemiddeld jaarverbruik op bij de netbeheerder. Dit verbruik kan hoger of lager zijn dan het verbruik dan je aan ons hebt doorgegeven. Om deze reden kan het voorschotbedrag anders worden berekend. De berekening die wij hebben gemaakt kun je aanhouden. Je mag het voorschotbedrag bij de leverancier altijd wijzigen naar het eigen gewenste voorschotbedrag. Wij hebben een voorschotbedrag voor je berekend van €228,-. Je kan het voorschotbedrag gemakkelijk wijzigen via de app Regelneef van Energiedirect.nl. Wij vergoeden geen boetes. Echter liggen de tarieven op dit moment erg laag waardoor je de boete gemakkelijk weer terug verdiend. Hopelijk heb ik je voldoende geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Nikki Colijn Vastelastenbond

Geweldige service!

Een zeer correcte organisatie met uitstekend en vriendelijk personeel.

Erg prettig.

De gespekken dwarenie we hadden over een overstap van prettig te noemen en ook duidelijk.

Een geslaagde bemiddeling

De switch is uitstekend verlopen.

Ik hoefde zelf niets te doen

Ik weet,dat U zult zorgen,dat ik uiteindelijk niet te veel betaal,wat betreft uw zoeken naar de goedkoopste energieaanbieder.

Overstap prima zonder problemen

Er is 1 dingetje, er staat nergens vermeld dat ik bonus krijg, of ik heb er overheen gelezen. Ik heb er over gebeld en toen werd er gezegd dat het 225 e was. Graag zou ik er een bevestiging van krijgen. Vr groet Renée Brabänder

Zo gemakkelijk

Het is fijn dat je niet meer hoeft te denken wanneer je energiecontract afloopt, alles wordt voor je geregeld.

Ondersteuning is goed verlopen

Via de bemiddeling van de Vastelastenbod heb ik dit keer gekozen voor Essent. Verwarrend bij Essent is dat Essent met een ander (lager) termijnbedrag kwam dan de berekening van de Vastelastenbond. Tot nog toe heb ik niet kunnen achterhalen op basis waarvan Essent op een lager termijnbedrag uit kwam. Ook niet met de ondersteuning vanuit de Vastelastenbond. Natuurlijk ben ik blij met een nog lager termijnbedrag maar het bevredigt niet dat ik niet weet waarom.

Lijkt goed maar ik heb nog geen ervaring.

Ik heb bericht gekregen dat per 11 mei de leverantie is begonnen maar ik heb geen meterstanden op hoeven te geven. Kan het zijn dat mijn slimme meters weer in gebruik zijn, deze zijn 6 jaar terug geplaatst door Oxio maar toen ik daar weg ging zijn ze buiten bedrijf gesteld.

Ik ben tot op heden heel tevreden over de Vastelastenbond.

Na 3 jaar bij de Vastelastenbond, verwezen door mijn schoonzoon, ben ik heel tevreden over de Vastelastenbond. Qua energieprijzen ben ik minder gaan betalen en zij regelen zonder dat ik ergens last van heb.

Energie kosten ? Geen omkijken meer naar sinds gebruik Vastenlastenbond !

Als ik de afgelopen jaren beschouw kan ik stellen dat ik niet wakker meer lig over Energie kosten omdat mijn belangen goed behartigd worden door Vastenlastenbond !

Blij met Vastelastenbond

Er werd mij, na een driejarig contract bij een toentertijd ook door jullie gekozen energieleverancier, tijdig gemeld dat het moment van overstappen er aan zat te komen, en bij wensen mijnerzijds (ik wilde door slechte ervaringen in het verleden geen klant worden bij de door jullie gekozen goedkoopste energieleverancier) werd direct een ander gezocht. Ook al mijn andere vragen (ik heb een paar keer gebeld) zijn keer op keer netjes en geduldig beantwoord door jullie medewerkers. Fijn om op jullie te kunnen rekenen!

Zeer tevreden klant.

Al een aantal jaar maken wij gebruik van de service die geboden wordt door de vaste lastenbond. Nu kwam er via de mail een berichtje over de besparingen op de energie contracten / energie prijzen die door de huidige markt flink zijn gedaald. Doordat wij vorig jaar zelf over gestapt waren naar een andere energie maatschappij, leek het een goed idee om dit na te laten kijken. Wij werden geholpen door Marcel, een vriendelijke man die met veel geduld al onze gegevens in wist te voeren en te vinden. Uiteindelijk heeft hij ons nu een besparing van......991 euro op jaarbasis op de energie prijs weten te leveren......ik ben hier heel blij mee........ Marcel en team, bedankt voor de service!

Snel, duidelijk en vakkundig.

Heel erg fijn dat de Vastelastenbond mij raad gaf bij vervelende Essent mail

eerste instantie kreeg ik via de Vastelastenbond Essent als aanbevolen energieleverancier. Direct daarop kreeg ik een mail van Essent met de melding dat ik moest bellen om mijn aanmelding te bevestigen?? Ik kreeg hier een onbevredigend onderbuik gevoel bij, en misschien ziet Essent mijn belletje wel alsof ik (zonder tussenkomst van de Vastelastenbond) rechtstreeks aanmeld zonder gunstige voorwaarden? Ik heb gelijk even naar de Vastelastenbond gebeld voor advies en ze adviseerden niet Essent te bellen en even af te wachten. Zo’n 10 dagen later weer zo’n mail van Essent met dat ik echt moest bellen voor de aanmelding en als ik dat niet doe, de aanmelding niet door gaat? Gelijk weer naar de Vastelastenbond gebeld en na een goed gesprek (ze zouden Essent informeren) is de aanmelding bij Oxxio diezelfde dag nog zeer prettig geregeld. Ik ben benieuwd of er meerdere Essent aanmeldingen zo vervelend gegaan zijn?

Uitgebreid en duidelijk onderbouwd advies

Op basis van een e-mail verzoek om advies is er een duidelijke en gedetailleerde berekening met advies gekomen.

Zeer goed advies en service

Heb nu ca.5 jaar ervaring met advies Energie leverancier en tot nu toe zeer tevreden over de gesloten contracten

Over Vastelastenbond

Onze missie is om de wereld van vaste lasten voor iedereen helder en overzichtelijk te maken. We zijn 100% onafhankelijk en dus niet gebonden aan leveranciers. We kunnen bestaan door de verschillende abonnementen die we aanbieden. Zo kunnen we altijd eerlijk zijn en ook echt het verschil maken. Samen zijn we een team van 20 experts met een club van ruim 150.000 leden.