De medewerkster heeft begrip voor mijn situatie

Zij heeft alles gedaan om de schade naar tevredenheid op te lossen.

Hartelijk dank voor deze mooie review!

Discussie over contracteinde snel opgelost

Al jarenlang ben ik zeer tevreden over de dienstverlening van de Vastelastenbond. Afgelopen jaar maakten ze een fout bij de beëindiging van mijn energiecontract. Na een goed gesprek hebben ze het keurig opgelost.

Hartelijk dank voor uw review.

Fout bij contractterminen, bonus kwijt

Door jullie fout met de contractermijnen (oude contract wordt te vroeg opgezegd, niuwe contract ging te vroeg in), ben ik de welkomstbonus van mijn oude energieleverancier quit. Ik had jullie op tijd erop attendeerd maar jullie hebben niet op tijd gereageerd. Ook de klacht die ik toen indiende wordt niet behandeld. Dus 75Euro verlies en geen gehoor gekregen.

Wat vervelend dat u niet tevreden bent over onze dienstverlening. Er is wat mis gegaan bij het doorgeven van de ingangsdatum. We zijn blij dat we u aan de lijn kregen en dat u ons een kans geeft om uw vertrouwen te herstellen.

Marije heeft mij heel goed geholpen

ik werd door Marije super goed en netjes telefonisch geholpen

Bedankt voor uw mooie review waar Marije en de rest van het team erg blij mee zijn!

Ik ben super tevreden!!!

Elk jaar opnieuw krijg ik het meest ideale contract aangeboden! Bij eventuele vragen krijg ik altijd snel antwoord. Ik maak altijd reclame voor jullie. Ga zo door!!! Net nog een zeer aardige dame aan de lijn gehad. Niets dan lof!

Hartelijk dank voor deze geweldige review.

Ongedwongen en zeer meedenkend.

Met Amber gesproken en zeer vriendelijk Gesprek gehad. Er werd aandachtig geluisterd en op ingespeeld met uiteindelijk prachtige resultaten tot eindconclusie. Zeer tevreden!

Bedankt voor deze mooie beoordeling!

Geweldig contact!

Bereidheid en actief meedenkwerk met mij werd zeer op prijs gesteld!

We zijn u erg dankbaar voor deze geweldige review!

Verwarrend en onjuist

De informatie van de Vastelastenbond is verwarrend. Het is geen bond maar een commercieel bedrijf. men levert geen energie zoals gesuggereerd, maar bemiddelingsdiensten. Daar wordt dan 49 euro per jaar voor gevraagd. Als je niet oppast, loopt dat steeds door. Ik nam een gascontract van 2,15 euro. In het contract bleek dit al 2,19 te zijn. Bij de afrekening 2,26.

Het is erg vervelend dat u ons een 2 geeft. Op onze website en in onze communicatie beweren we nergens dat we een energieleverancier zijn. Dat onze bemiddeling 49 euro per jaar kost, staat ook duidelijk vermeld bij het aanmeldingsproces waarop u akkoord hebt gegeven. Als blijkt dat het bedrag in het contract volgens u niet klopt had u direct aan de bel kunnen trekken, zodat we met u naar een oplossing konden zoeken. Nu beoordeelt u ons met een slecht cijfer omdat u zelf niet goed gelezen hebt waarvoor u getekend hebt. Dat is jammer.

Heel tevreden

Ik heb gebruik gemaakt van aangeboden telefonisch gesprek over verzekeringen. Ik ben zeer tevreden over aangeboden alternatieven. Betere dekking én stuk voordeliger. Ook fijn dat nu jaarlijks update volgt. Eerder al voor energiecontract gebruik gemaakt van vastelastenbond.

Hartelijk dank voor uw mooie review!

Wij zijn goed geholpen, fijn gesprek gehad

Het gesprek is fijn verlopen, daarom hopen wij dat je ons blijft steunen, want ik heb een gehandicapte zoon en zoveel werk er mee, dat ik dit er niet bij kunt hebben. Dus daarom vraag ik nog een keer, ik hoop dat jullie ons blijft helpen.

Hartelijk dank voor uw mooie review. We zullen u uiteraard blijven helpen!

Korte lijn. Snel geholpen telefonisch.

Duidelijke uitleg Wel een medewerkster aan de lijn gehad een keer, die nogal kortaf was. Weerhield mij om nog vragen te stellen. Vind het belangrijk dat jullie onafhankelijk zijn. Mooie organisatie.

Bedankt voor uw mooie review. Kortaf aan de lijn is zeker niet de bedoeling. Bedankt voor het doorgeven.

vanaf het begin tot nu toe zeer tevreden

Ben al jaren lid van dit bedrijf men denkt altijd mee in het ontzorgen van mij en mijn familie.

Bedankt voor uw mooie review en loyaliteit. We zijn blij met u als klant.

Komen afspraken na

Bellen terug wanneer het uitkomt. denken goed mee en letten op de juiste details wordt niet gepushed

Bedankt voor uw review.

Sympathiek

Twee keer contact gehad met Amber. Zeer prettig. Helaas kon ze mij niet een goedkopere verzekering bieden dan die ik zelf al had ontdekt. Voor mensen die weinig tijd hebben is de Vastelastenbond ideaal.

Klantverachting!

Verdubbeling van tarieven, daarna tot 2x toe bewijsbaar opgezegd en dan uitgemaakt worden voor leugenaar. Wat een slecht bedrijf is dit geworden, klant verachting in het vaandel

We vinden het vervelend dat u teleurgesteld bent in onze service. Graag komen we met u in contact om tot een oplossing te komen. Helaas krijgen we u telefonisch niet te pakken en hebben we nog geen antwoord op onze e-mail gehad. We horen graag van u.

Zeer fijn contact altijd

Altijd vriendelijk en goed geholpen met mijn energie contract en nu met mijn verzekeringen

Begrijp het voordeel niet

Zojuist 49 afgeschreven voor VLB. Kon ik niet tegenhouden. Waarvoor betaal ik? Ik ben ongeconsulteerd door VLB bij CoolBlue terecht gekomen. Variabel. Best een dure club. Toen de prijzen gingen zakken kreeg ik van VLB ineens het voorstel een vast contract te nemen. Niet gunstig bij dalende prijzen, was mijn idee. Dus ik bleef bij CoolBlue. Maar ik zie veel gunstiger aanbieders in de markt. Mijn vraag: wat doet de VLB eigenlijk voor me? Ik kan zelf ook via vergelijkingssites de gunstigste aanbiedingen uitzoeken.

Beste Hein, Met Energie Vanzelf Geregeld selecteren we doorlopend het op dat moment goedkoopste contract. Uiteraard weten we achteraf pas wat de goedkoopste keuze was. Het is niet eerlijk om ons daar op af te rekenen. Als de prijzen waren gestegen hadden we het goed gedaan en nu de prijzen dalen krijgen we een onvoldoende. De markt is verder gedaald. Als je wilt kunnen we je nu aanmelden voor het goedkoopste 1 jaar vast contract. Daar heb je immers voor betaald. Let wel, we kunnen niet garanderen dat de tarieven gaan stijgen ;) Dirk-Jan Wolfert Vastelastenbond

Prima geregeld TOP

Ik ben zeer tevreden over de afhandeling en geboden energie contract.

Makkelijk

Het is heel eenvoudig. Ik hoef niets te doen, de vastelastenbond regelt alles voor mij.

Dank voor uw mooie review!

Alles is prima geregeld

Prima besprek

duidelijke uitleg

Altijd bereikbaar met een goed gesprek

Iedereen die ik spreek is bekwaam en hebben de kennis om over een onderwerp uitleg te geven, tevens is men alert om de contracten in de gaten te houden, met een mogelijkheid om een nieuw goedkoper contract af te sluiten.

Hartelijk dank voor uw mooie review!

Vraag me af wat mijn voordeel is

Jaarcontract afgesloten met Gewoon Energie. Dat wilde ik in september in laten gaan, maar dat kon pas vanaf Januari, omdat ik zonnepanelen heb. Nu is de prijs voor een variabel contract zo ver gedaald dat mijn contract ondertussen veel te duur is. Eigenlijk op het moment dat het contract inging in januari al. Deze week heb ik een mail gestuurd om te bekijken wat ik nu het beste kan doen. Van een organisatie als de vastelastenbond, met hun kennis in inkoopkracht, had ik doorlopend scherpte verwacht ipv éénmalig als iets voor een jaar afgesloten is en dan pas voor afloop van het contact weer te kijken.

Bedankt voor uw eerlijke reactie. We blijven de energiemarkt in de gaten houden voor onze klanten. Het is fijn dat de markt weer aantrekt en er weer wat te kiezen valt op het gebied van vaste contracten (iets wat voorheen niet mogelijk was). Het voortijdig opzeggen van een lopend contract levert een boete op en ook de welkomstkorting wordt dan niet uitgekeerd.

Nemen de tijd en de moeite om je te helpen.

Vele malen Mw. Amber van Beers aan de telefoon gehad. 1e Om informatie te vragen/geven. 2e Al mijn vragen te beantwoorden. 3e Mail bevestigingen te sturen van hetgeen er besproken en afgesproken is. Tot nu toe zie het er goed uit. Op basis van voorgaande ben ik ook overgestapt van de Unive naar "Vastelastenbond".

Bedankt voor uw mooie review. Amber en wij zijn u daar erg dankbaar voor!

De ervaringen zijn goed

Ervaring is goed maar vindt dat er ook gekeken moet worden naar overstappen Tussen door ondanks jaar contract!

Bedankt voor uw reactie. Tussentijds overstappen levert u een boete op en gaat ten koste van de welkomstkorting. Dat is iets wat we niet snel zullen aanraden.

Over Vastelastenbond

Onze missie is om de wereld van vaste lasten voor iedereen helder en overzichtelijk te maken. We zijn een consumentenorganisatie die 100% onafhankelijk is en dus niet gebonden is aan leveranciers. We werken met abonnementen om onze onafhankelijkheid te garanderen. Zo kunnen we altijd eerlijk zijn en ook echt het verschil maken. Voor vragen over energie, verzekeringen en woningverduurzaming kun je bij ons terecht.