Zeer tevreden!

Met Amber al onze verzekeringen doorgenomen. Ze nam alle tijd en wist al onze vragen goed te beantwoorden. We konden qua premie niets besparen maar haar uitleg was heel goed en duidelijk. Dik tevreden.

duidelijke uitleg

de uiteg door Amber was heel helder, ondanks dat wij niet veranderen van verzekeringsmaatschappij.

Vriendelijk en duidelijk

Goed geïnformeerd over al onze verzekeringen en vragen daarover. Amber heeft kennis van zaken, is vriendelijk en legt duidelijk uit. Ze neemt hiervoor alle tijd. De offerte was zoals besproken diezelfde dag per mail door ons ontvangen.

Hartelijk dank voor uw reactie.

Zeer tevreden!

...

Matig . Vooral het laatste jaar. Daarvoor tevreden. Jammer.

- De overstapservice is te beperkt in relatie tot de ontwikkeling van de energiecontracten in het laatste jaar. Lijkt me wenselijk om ook te kijken naar halfjaarlijks contracten en/of variabele contracten, Begrijp dat variabele contracten niet mogelijk zijn. Maar het aanbod van een (1)vast contract voor een jaar is niet in verhouding met de verhoogde prijs voor de overstapservice. Beter inspelen dus op ontwikkelingen in de markt lijkt me wenselijk. Of wees eerlijk en biedt in deze onzekere tijden geen overstapservice meer aan. - Ik zou een bedrag gecrediteerd krijgen binnen twee maanden . Is niet gebeurd. Is nu beloofd om het over te maken. Slordige administratie.

Bedankt voor uw feedback. We nemen het zeker mee. Wat vervelend om te horen dat u uw geld nog niet heeft. Onze excuses voor het ongemak. In de huidige energiemarkt valt er amper wat te kiezen. Een halfjaarcontract adviseren wij niet, omdat dit te weinig zekerheid biedt. We vinden het jammer dat u niet tevreden bent met ons aanbod van een jaarcontract. We hebben weldegelijk op een markt zonder aanbod ingespeeld. Als enige consumentenorganisatie zijn wij erin geslaagd om een contract vast te leggen voor onze klanten met relatief gunstige tarieven. Dit terwijl de variabele tarieven de hoogte inschoten. Er was geen aanbod, maar wij hebben het gecreëerd voor onze klanten. Zodra er weer wat te kiezen valt op het gebied van vaste contracten nemen wij deze zeker mee in onze vergelijkingen.

Slecht

Zonder dat ik wist dat ik toestemming had gegeven werd ik al overgestapt naar Gewoonenergie. Erg ongebruikelijke gang van zaken.

Amber is Vriendelijk beleefd Meteen afwerken die handel

Bedankt voor uw mooie review!

Beloftes worden niet nagekomen

Er wordt beloofd dat kosten gaan dalen via Vastelastenbond., In de praktijk wordt er een leverancier gekozen die eenzijdig besluit om hoge bedragen als voorschot nota af te schrijven. (3x zo hoog dan door Vastelastenbond aangegeven). Deze partij geeft op de website niet aan wat de toeslagen zijn van netbeheerder en belastingen. Er zijn onduidelijke “diverse posten” op de factuur. Bij navraag wat dit is komt er geen antwoord. Zowel de tijdige annulering als verzoek om informatie wordt niet gehonoreerd. Gewoon energie en Vastelastenbond zijn partijen die alleen kiezen voor eigen gewin.

Jammer dat u ons een 1 geeft. U heeft ruim na de wettelijke bedenktijd uw contract opgezegd waarvoor u een opzegvergoeding moest betalen. De energieleverancier en wij hebben u vrijwel direct na uw aanmelding het contract gemaild, zodat u voldoende tijd had om te annuleren. Die correspondentie is door u niet geopend, omdat het in uw ongewenste post of de spam terecht is gekomen (in ons systeem en van de energieleverancier zien we dat u deze post niet heeft geopend). We vinden het vervelend dat u niet tevreden bent. Ons advies is om de volgende keer als u zich ergens voor inschrijft ook uw spam en ongewenste post te controleren. Of eerder een belletje te plegen als u zich afvraagt waar een contract of overeenkomst blijft.

vriendelijk, kundig en duidelijk te woord gestaan.

Ik kan niets toevoegen aan de korte omschrijving. Heb goede vervolgafspraken gemaakt.

Duidelijk en klant vriendelijk

Mevr. Beers stond mij adequaat te woord. Zij gaf aanvullende informatie hoe evt. te handelen na mijn auto schademelding. Meteen erna was de toegezegde mail al in mijn postvak.

Bedankt voor uw reactie!

kan niet beter

zeer goede ervaring al jaren lid informaties altijd op de juiste plaats.

Hartelijk dank voor de mooie review!

Deskundig

Mijn contact persoon van uw organisatie is Mevrouw Mireille. Beoordeling met uitstekend op het gebied van goed client gericht luisteren en direct probleem oplossend wat een betrouwbare indruk en goed gevoel bij me geeft. Is een medewerkster die voor uw organisatie zeer efficient , deskundig en betrouwbaar is. CHAPEAU. GROET VAN EEN ZEER Tevreden klant.

Hartelijk dank voor uw review!

Ik ben heel prettig geholpen

Ik ben heel prettig geholpen en Amber heeft mij goede suggesties over de aanpassing van het verzekeringsoppakket gedaan.

Prima dienstverlening! En informatieverstrekking.

Heerlijk dat uitzoekerij en vergelijking Energie-abonnementen door de Vaste Lasten Bond gedaan wordt! Scheelt mij veel tijd en energie. Informatieverstrekking is altijd helder en tijdig.

We zijn erg blij met deze mooie review!

Ik was er net een jaar mee gestart toen de energiecrisis kwam. Het was wel spannend hoe dat verder zou gaan. Tot nu toe ben ik er alleen maar blij mee. De contracten worden tijdig en goed geregeld en en ze reageren proactief op veranderingen Het heeft me een hoop stress en zorg bespaard en mn maandlasten bleven hanteerbaar. Ik ben er erg positief over.

Bedankt voor uw mooie review! We zijn erg blij met uw beoordeling.

Al jaren goed geregeld

Service gericht, persoonlijk contact.

Hartelijk dank voor uw review en uw loyaliteit!

Overstap van energieleverancier is vloeiend geregeld

Dat de Vastelastenbond ingeschakeld werd als tussenpersoon was een verrassing. Dacht dat WeSwitch het zou regelen. Ook dat het contract met Energie Gewoon was een maand later inging verbaasde mij ook. Voor de rest is het soepel verlopen.

Goede voorlichting

Leuk gesprek met medewerker prima houden zo

We zijn erg blij met uw mooie review!

Fijn contact!

Goede uitleg en ondanks dat de prijzen ieder jaar omhoog gaat is het de Vaste Lastenbond gelukt om de prijs opnieuw zo goed als gelijk te houden zonder aanpassing voorwaarden. Bedankt!

Bedankt voor uw review!

Het is veel beter en persoonlijker geweest

Ik heb het gevoel dat er zomaar omgezet wordt, er zijn veel goedkopere energieaanbieders op de markt dan waar ik bij ben aangesloten. Ik zit nu bij een maatschappij waar ik totaal geen zicht op mijn verbruik heb, de app is niet overzichtelijk en je kan zo geen historie opbouwen.

Jammer dat u denkt wat wij 'zomaar omzetten'. Dat is juist iets wat we niet doen. De goedkopere tarieven waarover u spreekt, zijn van variabele contracten. Dat betekent dat deze tarieven in sommige gevallen maandelijks veranderen. Het contract dat wij aanbieden, staat een jaar vast. De situatie in de energiemarkt is helaas zo dat er weinig te kiezen valt als het om vaste contracten gaat. Consumenten zijn daardoor overgeleverd aan de grillen van de markt en dat zorgt voor onrust en onduidelijkheid. Een jaarcontract geeft rust en duidelijkheid. Daarnaast staan de tarieven een jaar vast en de voorspelling is dat de prijzen later dit jaar stijgen. Uw klachten over de app nemen we mee. We gaan ermee aan de slag.

Onzorgvuldig en daardoor onbetrouwbaar.

Ik ben sinds 4 juni 2020 lid van deze service ik vond het voor mij een grote uitkomst aangezien ik aan een ziekte lijd waar door ik veel dingen vergeet en nu hoefde ik nergens meer aan te denken. Maar helaas niets dat was was niet de werkelijkheid want in 2021 begon het al dat jullie mij over wilde zetten naar Vattenfall terwijl ik een contract had bij Engie voor 3 jaar. Nog net op tijd kom er achter en kon ik het nog rechtzetten. Afgelopen jaar was ik maar wat blij dat ik een 3 jarig contract had bij Engie. Ik zat gebeiteld zou je denken. Maar wat gebeurt er ineens eind 2022 blijkt dat ik wou overgezet naar gewoon energie, ik zou drie keer zo veel gaan betalen. Ik kreeg ter plekke een hartstilstand en weer moest ik gaan bellen om het nog tegen te houden. En dan kun je wel zeggen van we hebben het toch in Juli een e-mail gestuurd welke waarschijnlijk is die er in verband met de vakantie er door geschoten zijn maar daar heb ik dit niet voor afgesloten om alles te moeten controleren jullie kunnen toch zien wat voor soort contract ik heb. En nadat ik heb ingegrepen krijg ik nog emails waarin jullie het jammer vinden dat ik niet ben ingegaan op jullie voorstel. Nou sorry hoor hier zakt toch echt mijn broek van af. Ik zeg hierbij deze service per direct op want het heeft mij nog geen enkel voordeel opgeleverd. Ik ben al lid van de vaste lasten bond vanaf het begin maar zoals veel van deze initiatieven gaan ze ten onder aan hun eigen succes.

Er is bij u wat misgegaan bij het overzetten. Dat had zeker niet mogen gebeuren en daarvoor bieden we onze excuses aan.

Het vaste jaarcontract bij Gewoon Energie lijkt op een verkeerde gok.

Mijn variabel contract bij Budget Energie van juli t/m december 2022 pakte goed uit met gemiddeld EUR 215/maand. Per 1 januari 2023 zijn hun prijzen ook nog verder verlaagd! Zelfs met prijsplafond zijn we met het nieuwe vast jaarcontract bij Gewoon Energie omhoog gegaan naar EUR 285/maand! Misschien toch een verkeerde gok geweest?

Een variabel contract is zo veranderlijk als het weer. Budget Energie haalde recent het nieuws vanwege de forse tariefdaling terwijl het een half jaar geleden juist voor opschudding zorgde door de gigantische prijsstijging die werd doorgevoerd. Wat de toekomst brengt is nog even afwachten, maar de kans is groot dat gas duurder wordt omdat er buiten Rusland gezocht moet worden. Energieminister Jetten gaf al aan dat er rekening gehouden moet worden met hogere gasprijzen. Daar hoeft u zich voorlopig niet meer druk om te maken met uw vast contract. U zit het hele jaar goed met tarieven die niet met de markt mee veranderen.

Goede persoonlijke hulp

Goede persoonlijk toegankelijke hulp

Bedankt voor uw mooie woorden!

Al jaren goede ervaring met de Vastelastenbond.

Ik ben al jaren lid van de vastelastenbond dus ik heb goede ervaringen met jullie. Anders was ik allang weg geweest. hoogachtend: Tony Honig.

Hartelijk dank voor uw mooie review!

Goede selectie van contracten maar onvoldoende informatie daarna

VLB maakt en goede keuze bij de switch. Maar als daarna van alles verandert, bijvoorbeeld belastingtarieven, overheidsmaatregelen en in hoe verre de door VLB genoemde kostenraming nog correct is, dan is het voor het vertrouwen nodig dat VLB laat weten er boven op te zitten. Ook zou het prettig zijn als VLB assisteerde bij conflict met de door hun gekozen energie leverancier.

Bedankt voor uw kritische reactie. We nemen uw feedback mee. We monitoren dagelijks de energiemarkt en doen er alles aan om onze klanten zo goed mogelijk te informeren. Bij het conflict waarover u spreekt, hebben we u zeker geholpen.

Torenallee 32-10 5617BD Eindhoven

407200200

Over Vastelastenbond

Onze missie is om de wereld van vaste lasten voor iedereen helder en overzichtelijk te maken. We zijn een consumentenorganisatie die 100% onafhankelijk is en dus niet gebonden is aan leveranciers. We werken met abonnementen om onze onafhankelijkheid te garanderen. Zo kunnen we altijd eerlijk zijn en ook echt het verschil maken. Voor vragen over energie, verzekeringen en woningverduurzaming kun je bij ons terecht.