Verminderd de klachten, helpt goed.Binnen 14 dagen klachten minder geworden

Opletten dat het klittenband niet op de verkeerde plek komt, krijg je lastig weer los. `s nachts wennen. Soms beetje te warm.

Goed advies. Goede service. Zeer vriendelijke man. Snelle levering. Goede producten.

Bedankt voor jullie goede service.

Prima bestellen, goede levering,

Zie boven

snelle bezorging

fijne zooltjes

Moest er even aan wennen, maar vind het fijne zooltjes. Ze halen overdag de pijn uit de hiel en hoop dat dit helpt de hielspoor klachten verder te verhelpen. Wat een fijne bijkomstigheid is, dat ik normaal in de avond een opgezette voet had, dat is met deze zooltjes nu niet meer het geval.

Snelle correcte levering

Ik gebruik de kous nu een kleine week. Misschien zijn mijn klachten van die aard dat het nu voor mij nog niet helpt. Ik blijf echter volhouden, want na 3 maanden pijn zou ik zo graag weer willen wandelen!

Erg vlot geleverd

Zeer vlotte regering

snelle service

ik heb besteld zooltjes , deze zijn prima strassburgersok, bevalt niet goed,klemt de kuit af en de grote teen is pijnlijk als ik hem afdoe. na 3 dagen gestopt.

Super klantgericht

Deze mensen luisteren naar je, staan open voor feedback en doen echt hun best om je optimaal te bedienen. Ik mocht twee maten passen, omdat ik twijfelde nadat ik een eerste sok had ontvangen. Vond ik bijzonder attent!

De website is fijn en duidelijk, met een goede omschrijving van de producten. Het door mij bestelde hielkussen, heeft direct de pijn van mijn achillespees verminderd en zelfs bijna weggenomen Kortom, ik ben zeer evreden!

Heel tevreden

Donderdag middag besteld en vrijdag al bezorgd. Ontsteking van de achillespees ik heb daarvoor een steunkousen besteld, wel ontzettend duur, maar gaf wel verlichting van de pijn tijdens het lopen. Na een week gaat het met de band , en de oefeningen een stuk beter. Ben erg tevreden. Wel in het begin last van mijn wreef tijdens het lopen, omdat de band daar best knielden maar dat was na een uurtje weg. Na een week geen last meer van.

prima hulpmiddel !!

goed resultaat

Overpriced product dat niet werkt en niet wordt teruggenomen

Op zoek naar een correctie voor mijn Hallus Falgus terechtgekomen bij deze website. Bestelling gedaan voor een epitact nachtspalk maat 43 die achteraf gezien alleen voor zeer breed voetige mensen blijkt te zijn. De andere smaak blijkt na wat mailwisselingen met hielspoor.info 1,5cm krapper te zijn wat mijns inziens niet veel zou hebben geholpen. Het hulpstukje conform handleiding in heet water gevormd en laten afkoelen en deze vervolgens een aantal nachten gedragen. Na enkele dagen opnieuw een thermoforming toegepast met maximale "stretch" en meteen weer het gevoel dat de elastiekjes van deze "epitact nachtspalk" net genoeg zouden zijn om een kabouter zijn plassertje omhoog te laten tillen. aan hielspoor duidelijk gemaakt dat ik dit een slecht en niet werkend product vond met teveel speling met als antwoord dat er wordt uitgegaan van een "subtiele" (lees amper werkende) oplossing. Ik kon wel nog 25% korting krijgen als ik er "nog eentje" bij hem kocht met als resultaat winst voor hem en een miskoop voor mij. Reden: gebruikte zaken neemt men niet terug, waar op de pakbon echt iets anders staat.... Verder op zoek naar informatie verneem ik dat deze nachtspalken amper tot niet werken omdat een grote teen dermate sterk is dat twee frummel elastiekjes en een plaatje thermovormend plastic hier weinig tot niets aan zullen verhelpen. Onderstaande site van een duitse youtuber legt uit waarom en geeft oefeningen waar je veel goedkoper en met meer succes je problemen kunt oplossen. https://www.youtube.com/watch?v=NSh1daHd_T8

Beste Paulus, zoals in onze uitgebreide correspondentie uitgelegd kunnen we een medisch product wat in gebruik is genomen niet meer terugnemen. Zeker omdat het een paar dagen aan de voeten is gedragen. Vergelijk het met een zwembroek: even passen kan, maar je kunt er niet een paar keer mee gaan zwemmen. We hebben je op meerdere manieren geprobeerd tegemoet te komen, maar in jouw geval komen we er helaas niet uit tot onze spijt. Hopelijk vind je elders wel de goede oplossing.

Topzooltjes

Zooltjes bevallen prima, heb minder pijn.

Met mijn hielspoor zooltjes kan ik weer uren wandelen

Ik geloof dat het 3 jaar geleden is dat ik mijn eerste zooltjes besteld heb. Dat paar gebruik ik nog steeds; duurzaam, makkelijk te reinigen en prima pasvorm! Maar ik wilde toch graag een tweede paar omdat ik eerlijk gezegd bang was dat ze ooit niet meer verkrijgbaar zouden zijn. Nog steeds zijn de zooltjes het eerste wat ik inpak in mijn koffer want ik reis vaak en wandel veel! Ze zijn niet goedkoop maar na 3 jaar vind ik ze de prijs meer dan waard.

Werkt uitstekend !

Snelle levering en na een week duidelijke verbetering. Pijn verdwijnt, yes!!

TOP BEDRIJF Hielspoorinfo.nl

Nadat ik eerst Footlogics comfortzooltjes uit had mogen proberen vanwege pijn in mijn hiel, kwam ik tot de conclusie dat deze zooltjes mij geen oplossing brachten. Heel fijn dat je ze een maand kan uitproberen. Toen hen ik 2 losse Bauerfeind Viscospot hielkussentjes besteld. Deze hebben mij vanaf het begin heel goed ondersteund. Ik kan weer pijnvrij wandelen. Levering en terugbetaling van de zooltjes was heel snel. Chapeau!

Ik had hielspoor tot ....

Mijn hielspoor verdween ' als sneeuw voor de zon'..toen ikde zooltjes van jullie een paar seken inhad. Ik moet er wel bijzeggen dat ik ook schoenen van fitflop ging dragen en deze zooltjes in andere schoenen deed maar later óók in de 'fitfloppers'..Ik heb daarom weer 'verse' bij jullie besteld. En dan te bedenken dat ik al vaak bij de podoloog geweest was en zijn zooltjes in heb gehad die NIET hielpen!! Stuk goedkoper en ze ' doen het goed' dié van Hielspoirinfo!

Beste Wil, bedankt voor je review. Heel fijn dat we zo konden helpen om je klachten te verbeteren ;)

Heel tevreden met mijn product van jullie!

Ik heb hielspoor en heb dus de hielspoor zooltjes besteld. Wat een uitkomst geeft dat. De pijn is zo veel makkelijker en lopen gaat weer prima.

Boven verwachting

de bestelde sok heeft mijn verwachtingen overtroffen. Na 2 nachten dragen bemerkte ik al een lichte verbetering van mijn klachten.

Snelle levering, perfecte service!

Heel tevreden over dit bedrijf. Bestelling werd snel geleverd, en toen ik een opmerking had is dit super opgelost !! Ik ga er vanuit dat ik nu snel van mijn hielspoor af ben.

goede beschrijving en snelle reactie

jullie site gaf goede omschrijving van mijn klacht en ook wat er aan te doen is.

De kous past goed ,nu afwachten op resultaat.

Ik heb nu een week een kous voor hielspoor en het gaat goed.Hoop dat de klachten snel minder worden.

Ik merk nog niks

Helaas is er nog niet veel verbetering opgetreden, ik gebruik de zooltjes nu ruim een week, misschien is dit te kort??

Beste Ria, 1 week is inderdaad wel erg kort om al een positief effect te merken, al komt dit soms wel voor. Het beste is om even geduld te hebben, en ze echt een tijdje te blijven dragen.

Over Hielspoorinfo

Bij Hielspoorinfo doen we er alles aan om je van voetklachten als hielspoor, achillespeesontsteking, hallux valgus en dergelijke af te helpen. We hebben vooral veel informatie en tips op onze website staan, maar in onze webshop vind je allerlei hulpmiddelen. Voorbeelden hiervan zijn bijvoorbeeld goede zooltjes, de Strassburg Sock, nachtspalken, maar ook slippers en nog veel meer.