Voldoed aan de verwachting

Heb minder last vd voet.

Strassburg sock merkbaar effect na 1 week

Ik heb te lang doorgelopen met een geirriteerde peesplaataanhechting, na echt last ervan gekregen te hebben toch maar shockwave therapie gestart, na 2 maanden raakte het stijve gevoel in mijn linkervoet niet weg (rechter is helemaal genezen), na een week de Strassburg sock gedragen te hebben is de stijvigheid met meer dan 50% verdwenen. Het belemmert mij gelukkig niet tijdens het slapen, ik hou hem voorlopig nog even om 's nachts.

Snelle levering en verbetering

Helpt erg goed

Snelle levering en snel advies

Op mijn inhoydelijke vraag kreeg ik snel en goed antwoord inclusief een extra overweging voor keuze best passende product. De levering ging ook prima. Blije klant!

Voor mijn geen verbetering

Nog altijd pijn aan hiel

Beste Ivan, we vinden het spijtig te horen dat de zooltjes niet goed helpen, maar mogelijk moet je ze wat langer proberen. Twee weken is erg kort om te beoordelen of ze goed werken. Hopelijk was je wel tevreden over onze service en verzending.

Deze zooltjes zijn veel fijner als mijn op maat geleverde steunzolen

Deze zooltjes zitten heerlijk Heb op maat gemaakt steunzolen maar nog steeds veel pijn in voet hak en knie En na 1 dag I gehad te hebben bijna van de pijn genezen zo lekker gewandeld vandaag zelfs 3 km meer gelopen dan normaal

Dag Sonja, wat fijn om te horen dat de zooltjes zo goed werken ;)

Ik heb sinds enkele maanden hielspoor

Heb jullie zolen geprobeerd maar is nog niet 100 % wat is er van verwacht, ik denk dat de zool niet helemaal goed zit in mijn laars.

Ik heb goede ervaring met de inleghakjes.

Ik heb goede ervaring met de inleghakjes. Wat mij betreft mogen ze nog wel iets hoger zijn. Ze geven duidelijk verlichting van de pijn tijdens het lopen.

Werkt niet

Sok voor achillespees wwrkt niet. Door deze sok te dragen verergerd de klachten bovendien komt er vocht in de voet door de sok. Zeker ontevreden. Hoge aanschaf slecht resultaat.

Beste Astrid, jammer dat de brace niet goed werkt voor jou. Helaas is niet ieder mens hetzelfde, dus ook al werkt deze brace over het algemeen erg goed, voor jou is dit blijkbaar toch niet het geval. We hopen dat je op een andere manier toch snel van je klachten afkomt.

Veel informatie

Fijne site met goede informatie en duidelijke filmpjes. De sok die ik besteld had, werd snel en netjes geleverd. Aanrader!

Had mijn pakje niet toegekregen via PostNL en hebben een nieuw opgestuurd.

Zooltjes geven meteen verlichting

Zooltjes passen goed in mijn schoen. Voegt zich goed om de voet. Geeft echt verlichting met lopen. Het is niet zo dat de hielspoor over is, maar het lopen gaan stuk fijner. Oefeningen helpen ook goed. Kortom erg tevreden.

Product is oké

Product is oké, nu hopen dat ik snel verbetering merk

Heb de zooltjes op tijd gekregen en mag ze 30 dagen uitproberen. Die tijd is nog niet voorbij, zodat ik nog niet weet of ze ook goed helpen bij hielpijn.

Slippers besteld, maatje te klein, meteen maatje groter gestuurd. Zitten heerlijk! Aanrader

Duidelijke info op de site, sok besteld en netjes thuis ontvangen. Heb zelf meteen baat bij gebruik!

Na 3 weken iets resultaat maar te weinig m.i.

Kleinste maat is nog te groot wat lengte van de kous betreft. Door de verdikking midden in de zool loopt het niet fijn in de schoen. Valt mij erg tegen

Beste Karin, de bestelde Strassburg Sock is in 2 maten verkrijgbaar, maar als de Regular maat dan te klein is, kun je mogelijk naar de iets goedkopere Hielspoor Sok kijken: die is ook in een extra kleine maat beschikbaar. Zeker als de sok wel al een positief effect heeft zou ik wel proberen dit vast te houden.

S'avonds minder last van de voeten.zeer tevreden

Ik heb twee producten besteld bij hielspoorinfo.nl. De producten zijn snel aangekomen, maar helaas heb ik een kleine maat besteld. Die werd meteen veranderd zonder geen enkele probleem. Ik ben tevreden met beide produkten.

Prima ervaring

Prima service snel geleverd ondanks de feestdagen die ertussen zaten !

Sins ik de zooltjes gebruik zijn mijn klachten een heel stuk minder geworden

IK ben er dus heel blij mee ze zijn erg fijn in gebruik

lijkt te werken

al na een nacht duidelijke verbetering

Beste Nelly, wauw, zo snel verbetering horen we nou ook weer niet vaak, heel fijn om te horen dat de Strassburg Sock al zo snel werkt!

geen problemen met de leverancier maar wel met de koerir en dat is schering en inslag.

Voor de zoveelste keer een slechte ervaring met post NL. Vroeger was er een afhaalpunt in de nabijheid maar nu moet je meer dan 8 km ver en dan nog op een plaats waar al lang werken zijn aan de weg. Geen sinecure. Door de verschillende problemen die ik al ondervond met BPOST ( geen reclame voor de leverancier) koop ik nooit meer online als deze koerier de verzending doet. Het product kan ik wel aanbevelen. Wanneer hielspoorinfo denkt geen invloed te hebben op de post ga ik niet akkoord. Het gaat hier over post NL die in onze streek niet functioneert. Ik deel niet alleen deze mening. Het is het geheel dat zorgt voor een goede dienstverlening. Ook wie zorgt voor de bezorging. Daar hebben jullie wel invloed op. Wanneer ik acht km ver om mijn pakje moet gaan kan je toch onmogelijk spreken over een goede dienstverlening.

Beste Rudy, we vinden het erg vervelend dat u zoveel problemen ondervindt met de post. Helaas kunnen wij daar zelf niet heel veel invloed op uitoefenen. Zeker rond Kerst gaat er helaas wel eens iets fout. Maar gelukkig bevalt het product zelf.

Snelle levering, en product voldoet tevens aan verwachting.

Na meer dan een half jaar aan behandelingen aan mijn peesplaatontsteking (fysio/SWT) eindelijk verbetering door het dragen van deze Strassburger sok. Gaat langzaam maar er zit verbetering in. Had eerst een andere sok (ander merk/shop), deze was ondanks de juiste maat veel te strak rond de kuit. Ik kon hem maar een paar uur aanhouden, kreeg dan last van de bloeddoorstroming. Deze sok kan ik echter zonder problemen heel de nacht aanhouden, dat helpt. 's Ochtends geen pijn meer in de voet. Hopelijk binnenkort weer hardlopen :)

Doen wat ze beloven!

Prima zooltjes!! Alles al geprobeerd maar bleef last houden van mijn hiel. Ik moet veel lopen op mijn werk. De zooltjes van hielspoor zijn niet goedkoop maar zijn voor mij de enige zooltjes die mij m'n werk kunnen laten doen!

Over Hielspoorinfo

Bij Hielspoorinfo doen we er alles aan om je van voetklachten als hielspoor, achillespeesontsteking, hallux valgus en dergelijke af te helpen. We hebben vooral veel informatie en tips op onze website staan, maar in onze webshop vind je allerlei hulpmiddelen. Voorbeelden hiervan zijn bijvoorbeeld goede zooltjes, de Strassburg Sock, nachtspalken, maar ook slippers en nog veel meer.