Snel en goed product

Mooi materiaal, past goed, voel al effect na paar dagen.

Goed resultaat

De juiste plaats van enkelmeting was mij onduidelijk. Ik heb gemeten over de gewrichten en daardoor een paar maten te groot ontvangen. De instruktie zou moeten zijn: meet boven de “knokkels”,

Beste Aik, bij de Achillotrain staat wel degelijk nadrukkelijk dat de enkel gemeten moet worden op het smalste deel, met ene plaatje er bij, zie https://hielspoorinfo.nl/webshop/product/bauerfeind-achillotrain onder het kopje "Welke maat moet ik nemen". Maar fijn dat de brace zijn werk goed doet!

Zooltjes voor hielspoor had ik eerder nodig gehad

de zooltjes voor hielspoor besteld en de volgende dag al in huis. Deze had ik veel eerder moeten dragen ,na 1.5 week bijna geen pijn meer.

Fijn dat de zooltjes zo fijn zitten, dat horen we graag ;)

Werk goed.

Dit maakt ik voor het eerst mee met hielspoor en de steunzolen doen zeer goed.

Een fijne site met oplossingen

De Hielspoor heeft en geeft echt veel serieuze informatie bij voetklachten, in mijn geval hardnekkige en pijnlijke hielspoor. De speciale hielspoor zooltjes van de site zitten fijn en geven vrijwel meteen verlichting. Ook zien ze er stevig uit. Ik heb ze nog niet lang, daar moet nog meer uit blijken. Wel zijn ze niet erg glad, waardoor je moeilijk in je schoen "schuift" met sokken aan, en komt je sok te strak om mijn grote teen te zitten. Dat zou gladder mogen. mvgr. Katrien

Helpt echt, wel vrij duur voor levensduur ( ca 4 maanden)

Levensduur van zolen is bij mij ca 4 maanden. Dan zijn de redelijk duur.

Werkt perfect, alleen wel direct blaren op beide voeten

Geen last meer van Hielspoor, spijtig genoeg wel na 20 minuten de eerste blaar op mijn voet. De bezorging duurde wel 4 dagen, weet niet of dit aan PostNL of hielspoor.info lag. Feit is wel dat ik langer met klachten liep dan gehoopt.

Dag Bas, fijn dat je zooltjes al helpen bij je hielspoor. Wat de blaren betreft: dit horen we niet vaak, maar als je rustig opbouwt met de zooltjes, dan gaat het waarschijnlijk snel weer over.

Duidelijke website, snelle levering

De inlegzolen voor mijn vader leverde hem aanzienlijk minder pijn op. Hij was er heel erg blij mee.

Zo opgelucht

Nadat ik het zooltje ben gaan gebruiken is de pijn bijna meteen verdwenen.Ik kan nu weer, zonder pijn, grote afstanden lopen.

Duidelijke info en goed product

Na ruim 2 weken pijn op de site goed kunnen vinden wat het mogelijk was en hoe te verhelpen. Na 2dgn de brace te gebruiken was de pijn weg.

Prima wat een uitvinding

Al 9 maanden last van een hielspoor, zeker s'nachts met toilet bezoek erg pijnlijk om op te staan. Met sok aan geen probleem meer vanaf eerste nacht dragen. Fysio erg verbaasd dat het zo snel ging waren beide sceptisch na het lezen van de reviews maar diegene wie deze sok bedacht heeft verdiend een stoel in de hemel. Nu alleen overdag nog wat last bij lopen op blote voeten, ben er van overtuigd dat dit ook binnenkort verleden tijd is.

Dag Paula, dank je voor je review, erg leuk om te horen!

Goede producten en snelle service!

Levering oké, product voldoet niet

Hiel inleg zooltjes geven op geen enkele manier verlichting. Gaan zelfs na een paar uren irriteren.

Beste E, jammer dat uw Viscospot zooltjes u niet goed bevallen. Soms is het goed om in het begin rustig op te bouwen: de eerste dag een uurtje en dan gedurende een week opbouwen.

Verminderd de klachten, helpt goed.Binnen 14 dagen klachten minder geworden

Opletten dat het klittenband niet op de verkeerde plek komt, krijg je lastig weer los. `s nachts wennen. Soms beetje te warm.

Goed advies. Goede service. Zeer vriendelijke man. Snelle levering. Goede producten.

Bedankt voor jullie goede service.

Prima bestellen, goede levering,

Zie boven

snelle bezorging

fijne zooltjes

Moest er even aan wennen, maar vind het fijne zooltjes. Ze halen overdag de pijn uit de hiel en hoop dat dit helpt de hielspoor klachten verder te verhelpen. Wat een fijne bijkomstigheid is, dat ik normaal in de avond een opgezette voet had, dat is met deze zooltjes nu niet meer het geval.

Snelle correcte levering

Ik gebruik de kous nu een kleine week. Misschien zijn mijn klachten van die aard dat het nu voor mij nog niet helpt. Ik blijf echter volhouden, want na 3 maanden pijn zou ik zo graag weer willen wandelen!

Erg vlot geleverd

Zeer vlotte regering

snelle service

ik heb besteld zooltjes , deze zijn prima strassburgersok, bevalt niet goed,klemt de kuit af en de grote teen is pijnlijk als ik hem afdoe. na 3 dagen gestopt.

Super klantgericht

Deze mensen luisteren naar je, staan open voor feedback en doen echt hun best om je optimaal te bedienen. Ik mocht twee maten passen, omdat ik twijfelde nadat ik een eerste sok had ontvangen. Vond ik bijzonder attent!

De website is fijn en duidelijk, met een goede omschrijving van de producten. Het door mij bestelde hielkussen, heeft direct de pijn van mijn achillespees verminderd en zelfs bijna weggenomen Kortom, ik ben zeer evreden!

Over Hielspoorinfo

Bij Hielspoorinfo doen we er alles aan om je van voetklachten als hielspoor, achillespeesontsteking, hallux valgus en dergelijke af te helpen. We hebben vooral veel informatie en tips op onze website staan, maar in onze webshop vind je allerlei hulpmiddelen. Voorbeelden hiervan zijn bijvoorbeeld goede zooltjes, de Strassburg Sock, nachtspalken, maar ook slippers en nog veel meer.