Ik ben Ht nog niet zo lang aan het uitproberen. Probeer Ht rustig op te bouwen . Gaat de goede kant op.

Direct baat gehad bij gebruik

Goede informatie en snelle levering

perfect

zeer goede bediening

snel, prima produkt gekocht

Goede zooltjes, snel geleverd

Per abuis teveel besteld, na retoursturen geld vlot terug.

Snelle levering en duidelijke site.

De site is erg duidelijk.

Heel goed gewoon

Art op laatste moment besteld maar gelukkig snel geleverd en een perfecte pas vorm Voor mij helaas verkeerde art. Kreeg meer last dan daarvoor dus verkeerde aankoop Dit betekent voor mij niet dat het product niet deugd maar alleen voor mij niet het juiste product is Geef een nee maar eigenlijk is dat niet realistisch

Duidelijke uitleg van de verschillende mogelijkheden

Met de aangekochte kous 14 dagen terug heb ik tot op heden geen resultaat Ik denk na om tot vergruizen over te gaan. Alleen de vraag waar gaat het vergruizde naartoe?

Snel in huis

Binnen een paar dagen kon ik al weer redelijk goed lopen.

Betrouwbaar, snelle levering.

Eenvoudig een paar Strassburg sokken on-line besteld. Ben tevreden met de sokken. Handig: het pakketje post door de brievenbus.

Klittenband schiet steeds losser

Ben er niet helemaal tevreden over

Heel klantvriendelijk en behulpzaam.

Voor het eerst een aankoop gedaan, bij hielspoor info. Het is een heel prettig bedrijf, ze zijn heel behulpzaam en het is makkelijk om een product terug te sturen ( in mijn geval de bestelde maat was te klein ). Ik ben goed, duidelijk en vriendelijk geholpen. Het gekochte product heeft dan ook heel veel profijt voor mij.

Zeer coöperatief

1e paar zooltjes zat niet oké. Kreeg 'n nieuw paar. 👍👍👍

To the point informatie die het beslissen makkelijker maakt.

Website geeft duidelijke informatie. Maakt beslissen makkelijk. Afhandeling van de order is snel en efficiënt.

Goeie service

Snelle levering goeie service.. nu maar hopen dat de zolen afdoende werken .. wat doet deze blessure zeer zeg

De zooltjes ontlasten direct

Al heb ik- ten tijde van toen ik begon met de zooltjes en ten tijde van dit schrijven- ook andere beenproblemen. Dan toch geven de zooltjes in Ieder geval soelaas! Ik denk dat wanneer je verder geen beenproblemen hebt je als op vleugels loopt met de hielspoorzooltjes. Omdat ik niet lang kan lopen weet ik niet hoe het is als je een lange wandeling maakt. Dan lijkt het mij verstandig om op te bouwen.

Ik had al verschillende maanden veel last, fysio gehad niets hielp. Heb nu een paar weken de zolen en heb bijna geen klachten meer Super blij mee .

Hele goede service

Zeer tevreden, goede informatieverstrekking en uitstekendr srrvive.

Mijn pijn stukke minder!!!

Heb de zooltjes ingedaan, wel wennen, maar t voelde mee goed, minder pijn met lopen, ook na een paar dagen nog goed, gebruik nu ook geen pijn bestrijding meer, dus t gaat de goede kant op......

De zooltjes verminderen de druk op de hak en verminderen de pijn.

De pijn veroorzaakt door hielspoor is niet weg, maar de zooltjes helpen de druk op de hak aanzienlijk te verlichten. Het is even wennen om erop te lopen vooral om de ondersteuning onder het midden van de voet (bij de peesplaat) goed te voelen is. Na een tijdje voel je het niet meer en werkt het vooral ondersteunend.

Goed geholpen

Ik heb zonder veel moeite gevonden en besteld, snel geleverd gekregen. Problemen waar ik mee liep, zijn minder geworden

Eenvoudig bestellen, snel in huis. De zolen hebben een hele mooie kwaliteit.

Zeer correct.

Een product was defect, binnen 2 dagen kreeg ik een nieuwe toegestuurd. Zeer goede service.

Over Hielspoorinfo

Bij Hielspoorinfo doen we er alles aan om je van voetklachten als hielspoor, achillespeesontsteking, hallux valgus en dergelijke af te helpen. We hebben vooral veel informatie en tips op onze website staan, maar in onze webshop vind je allerlei hulpmiddelen. Voorbeelden hiervan zijn bijvoorbeeld goede zooltjes, de Strassburg Sock, nachtspalken, maar ook slippers en nog veel meer.