Goed meegedacht en top service

Na mijn eerste bestelling van zooltjes bleek ik niet goed voor beide voeten een oplossing te hebben voor de pijnlijke achillespezen. Na contact met Hielspoorinfo kreeg ik goed advies en een supersnelle nalevering van een andere zool voor de linkerzijde. Dank voor jullie perfecte advies en service. Mark uit Nijmegen.

Niet verwacht, maar het werkt wel.

Ik merkte heel snel verbetering, alleen jammer dat de sok erg strak zit. Ik moet nog steeds Hielspoorinfo bellen of dat geen kwaad kan.

Geen service

Nog steeds geen bestelling Ontvangen .wel al betaald.

Beste Ank, we hebben de tracking link even gecontroleerd, maar de bestelling is gewoon afgeleverd. Wel heb je je huisnummer twee keer ingevuld bij het bestellen, dus zowel bij je straatnaam als in het veld huisnummer, waardoor het adres vermeld stond als "Straatnaam 3 3". Dus in plaats van bij huisnummer 3 is het mogelijk afgeleverd bij huisnummer 33. Als je gewoon even contact met ons had opgenomen hadden we dit eerder voor je kunnen uitzoeken.

Niet geweldig.

Ik had hielkussens maar ik heb er weinig aan gehad, nagenoeg geen verlichting van de pijn.

Beste Ton, jammer dat de hielkussens niet voor je werken. Helaas is ieder lichaam anders, en wat bij de een werkt, werkt helaas niet altijd ook voor iedereen.

AchilloTrain helpt echt maar heeft wat nadelen.

De achilloTrain geeft steun en massert de hielpees en helpt bij het afwikkelen van de voet bij het lopen. Ik draag de AchilloTrain over mijn gewone sok. Nadelen; De achilloTRain is van wat grof elastisch materiaal gemaakt. Dit schuurt en kan blaartjes geven. Het is aan te bevelen op deze plekken vooraf sporttape aan te brengen. Zijn er blaartjes of open blaartjes dan eerst elastische pleister en daarover sporttape.

Goede zooltjes

De zooltjes zijn van goede kwalitieit en verlicht de klachten.

Prima zooltjes

Echter als hulp bij hielspoor hielp t bij mij niet zo goed. T gekke is dat de zooltjes van Kruidvat van ca € 7,00 wel verlichting brachten. Jullie zooltjes zitten verder wel prettig in de schoenen. Ik blijf ze zeker dragen als mijn hielspoor over is. De Strasburgsok helpt eigenlijk nu het best, al is het jammer dat de sokken zo lang zijn. Mensen zoals ik met vrij korte benen hebben er problemen bij.

Goede en snelle service.

Goede zooltjes, snelle levering. Goeie prijs.

Prima service, tevreden met het product

Epitact orthese besteld vanwege pijnlijke Hallux Valgus. Eerst gebeld omdat ik twijfelde over de maat. Geen keuzemenu maar meteen iemand aan de lijn. Vriendelijk, duidelijk advies. Het sokje (de orthese) zet pijnloos mijn teen recht, op een zachte manier. Voor mij een verlichting, de prijs zeker waard.

Beste Jasmijn, fijn dat je tevreden bent over onze diensten.

service is TOP

product geruild i.v.m. de maat en merk ...wordt de andere dag gelijk verstuurd en de correctie op het bedrag is meteen teruggestort.

Beetje traag allemaal.

Product besteld, maar duurde bijna een week voordat ik het in huis had. Terwijl het door de brievenbus past.

Blij mee

Heb ze een paar dagen de kooltjes helemaal blij mee

Goede service. Helaas past de sok mij niet dus retour gedaan.

Pijnloos lopen

Het duurde wat lang voordat ik mijn steunzolen kreeg toegestuurd maar toen ik ze eenmaal had liep ik vrij snel zonder pijn,hoefde niet te wennen.topproduct

Dag Mariska, sorry dat je de zooltjes vrij laat kreeg. Helaas heeft PostNL door corona en de aanloop naar de feestdagen en black friday wat vaker dan normaal last van vertraging.

Eindelijk iets wat wel ondersteuning biedt

Eerst een paar zooltjes besteld en betaald inclusief verzendkosten. Een uurtje later nog een kous besteld en betaald en weer met verzendkosten. Blijkbaar niet mogelijk om de bestelling samen te voegen.

Fijn dat de producten goed helpen. Samenvoegen van de producten was best mogelijk geweest, maar dan had u dit het beste even kunnen navragen. Wij versturen onze bestellingen geautomatiseerd, dus dan valt het niet direct op dat dezelfde klant twee bestellingen uitvoert.

Snelle levering Perfecte kous

Niet op aan te merken. Top product. Doet wat het beloofd.

Direct effect

Ik gebruik de ‘sok’ en de ‘inleghakjes’ nu ruim een week. Voel al een enorm verschil, veel minder pijn.

Beste Ineke, fijn dat de sok je zo goed helpt!

Heel positief.

Nu 2 dagen gedragen. Voel nu al verbetering. Ik hoop dat dit zo doorgaat. Het zal toch heerlijk zijn als ik straks weer pijnloos kan lopen.

Straatsburg sok zit goed

De sok zit goed, maar ik heb deze pas 2 nachten om gehad, dus een resultaat mag ik nog niet verwachten. Omschrijving en het aandoen van de sok is prima.

Prima - iets te duur

Achteraf gezien te duur uit, dezelfde sok wordt elders stukken goedkoper aangeboden. Verder een keurige webshop met nette en vlotte afwikkeling.

Goed materiaal, goede voorlichting

Duidelijke info

Duidelijke informatie en ook gemakkelijke bepaling van hulpmiddelen.

Snel en goed product

Mooi materiaal, past goed, voel al effect na paar dagen.

Goed resultaat

De juiste plaats van enkelmeting was mij onduidelijk. Ik heb gemeten over de gewrichten en daardoor een paar maten te groot ontvangen. De instruktie zou moeten zijn: meet boven de “knokkels”,

Beste Aik, bij de Achillotrain staat wel degelijk nadrukkelijk dat de enkel gemeten moet worden op het smalste deel, met ene plaatje er bij, zie https://hielspoorinfo.nl/webshop/product/bauerfeind-achillotrain onder het kopje "Welke maat moet ik nemen". Maar fijn dat de brace zijn werk goed doet!

Zooltjes voor hielspoor had ik eerder nodig gehad

de zooltjes voor hielspoor besteld en de volgende dag al in huis. Deze had ik veel eerder moeten dragen ,na 1.5 week bijna geen pijn meer.

Fijn dat de zooltjes zo fijn zitten, dat horen we graag ;)

Over Hielspoorinfo

Bij Hielspoorinfo doen we er alles aan om je van voetklachten als hielspoor, achillespeesontsteking, hallux valgus en dergelijke af te helpen. We hebben vooral veel informatie en tips op onze website staan, maar in onze webshop vind je allerlei hulpmiddelen. Voorbeelden hiervan zijn bijvoorbeeld goede zooltjes, de Strassburg Sock, nachtspalken, maar ook slippers en nog veel meer.