Goed middel

Gisteren gedruppeld vandaag zitten de vogels rustig. Echt een aanrader.

• Klantenservice

De artikelen duidelijk beschreven.

Nadat het probleem bloedluis mij overviel en bij mij totaal niet bekend was heb ik me via de website goed kunnen voorbereiden en middelen besteld. Of het probleem bij mij verholpen is moet ik nog afwachten.

• Klantenservice N.v.t.

Goed product en snelle levering

Het product werkt goed en was snel geleverd

Verpakking open

Ik had meerdere buisjes roofmijt besteld. 1 van deze buisjes was helemaal leeg en de inhoud lag in de doos. Dit is dus niet meer te gebruiken. Jammer Omdat ik door bovenstaande een slechte beoordeling had gegeven, kreeg ik een mail met het voorstel om het bedrag van het buisje dat open was terug te ontvangen. Supertevreden met de oplossing die geboden is.

Prima kwaliteit

Goed verpakt , zoals op de site staat zo is het product ook.

• Klantenservice

leveringstermijn langer dan beloofd!

Tevreden over de bestelling en product, maar leveringstermijn was een stuk langer dan vermeld op de site !!

• Klantenservice N.v.t.

Na een maand nog steeds niet ontvangen!

Zal voor mij de eerste en de laatste keer geweest zijn dat ik hier besteld heb. Eerst weken wachten tot het product terug in voorraad was en dan sturen ze het zogezegd op via postnl maar na een week heb ik nog niets ontvangen. Vraag aan hen wat er aan de hand is zeggen ze dat Postnl vertraging heeft wat de grootste bullshit is dat ik al gehoord heb! Nooit meer dus!

prima snelle levering

de kippen zijn blij het baasje ook

Geweldig snel geleverd

Goede website, zeer snelle levering gewoon top!

Snel levering

• Klantenservice

Ik heb het pakket nooit ontvangen

Ik heb het bestelde pakket nooit ontvangen. Nu controleerde ik de adresgegevens en nu zag ik dat er veelhorsterweg 22 als adres staat. Dit klopt echter niet. Mijn adress is veelhorsterweg 23. Maar nu is het pakket dus spoorloos, en het is ook niet bij de buren afgeleverd. Want nummer 22 bestaat ook helemaal niet.

Lekker snel!

Lekker snel

• Klantenservice N.v.t.

Rapide sérieux et efficace.

Trouvé sur internet, commandé de suite et rapidement livré. Produit visiblement efficace.

• Klantenservice

De afhandeling van de bestelling was prima, snel en correct.

Of het effect heeft kan ik nog niet zien want de kippen hebben nog jeuk.

Levend en snel aangekomen

Snel de roofmijten ontvangen en fijn contact met advies van de klantenservice.

Zeer vlotte levering

• Klantenservice N.v.t.

Product bevat bijna nihil roofmijten. Vragen niet beantwoord.

De boosterkits zouden roofmijten moeten bevat maar. Ik heb er slechts een tiental weten te ontdekken. Direct al vragen gesteld per mail en gisteren nogmaals. Geen antwoord. Verder is het product zonder enige beschrijving of handleiding geleverd en zijn de boosterkits open verstuurd.

super snelle levering

Hele snelle levering. Producten waren mij al bekent. Dus gekregen wat ik besteld heb.

Positief

De producten werden de volgende dag al netjes verpakt geleverd.

• Klantenservice

Hele fijne service en snelle levering

Pakket had ik snel binnen. Ik heb zelfs nog gemaild of mijn roofmijten eerder verzonden mochten worden omdat de andere helft van mijn bestelling in backorder stond en ik de roofmijten snel nodig had, en dat was geen probleem. Vriendelijke mensen, goede service en ze denken met je mee. Heel blij mee, ik bestel hier zeker weer.

afspraak levering correct.

NVT

• Website N.v.t.

MIDDELMATIG

een van de tubes lag open in de verpakking, weet niet of deze nog werkzaam zou zijn na het in het kippenhok uit te kieperen

• Klantenservice

Er wordt niet geïnformeerd als er producten niet in voorraad zijn.

Op de website staat inderdaad "alles op voorraad? voor ....." maar een mailtje sturen als dit het geval is kan toch wel even. En als ik dan telefoneerde werd het telkens dezelfde dag verstuurd...?(2x getelefoneerd met 4 dagen tussen!) Ik heb na lang wachten mijn producten wel gekregen.

Supertevreden !!!

Zeer snel ontvangen , product zoals beschreven

Pekelwerk 38

9693AW Nieuwe pekela

Over Allestegenbloedluis.nl

Bij AllesTegenBloedluis.nl vindt u ook echt ALLES tegen bloedluis. Of het om voorkomen of het bestrijden van een uitbraak gaat, u kunt hier alles vinden. Alles is op voorraad en de verzending is super snel!