zeer goed

postief

snelle goede levering

duidelijke overzichtelijke website goede snelle levering

• Klantenservice N.v.t.

S’avonds besteld de volgende dag in huis geweldig

• Klantenservice

Snelle levering netjes verpakt.

Prima product

Op tijd geleverd en goed verpakt

• Klantenservice

Gebruik de roofmijten nu bijna 1 jaar. Om de 6 tot 8 weken bestel ik gevulde kokertjes. Op deze manier hoef ik mijn vogeltjes niet lastig te vallen en blijft mijn voillere bloedluis vrij.

• Klantenservice

goed product, prijs en service

• Klantenservice

Het zijn goede producten en je kunt bloedluis op een milieuvriendelijke manier bestrijden met roofmijt, werkt goed

• Klantenservice

jammer dat de bijgeleverde gebruiksaanwijzing niet correspondeerde met datgene wat ik had besteld

Ik was in verwarring doordat de bijgeleverde gebruiksaanwijzing mij vertelde dat ik de buisjes langzaam moest ronddraaien hoopjes vochtige aarde moest maken en daar de inhoud van de buisjes op verdelen en zo meer info die onbruikbaar was, aangezien ik kant en klare houdertjes met aarde en roof-wantsen had aangeschaft. Voor de zekerheid heb ik de aarde in de kokertjes toch maar bevochtigd. Daderhand las ik op internet de echte gebruiksaanwijzing.: Ik had ze niet moeten bevochtigen. Want ze hadden al de ideale vochtigheid. Door deze verkeerde info heb ik mogelijk de roofwantsen waar het om ging, vermoord. Ook miste ik info over hoe (en hoe vaak) ik het nachthok schoon moet/mag maken nadat de buisjes zijn aangebracht. Vriendelijke groet

Netjes en snel

Goed en snel.

Zeer snel en correct

Een zeer snelle en correcte levering. Ook zeer tevreden van mijn producten. Nergens zo’n lage en mooie prijs voor mijn bestelde producten!

eerst doen daarna slecht

na een dag of 2 a 3 geen bloedluizen meer te zien na een week terug vol bloedluis zelfs onder de hulzen met roofmijten en heb meer dan 15 cabsules gelegd op 14m³. in een vogelkweekruimte

• Klantenservice

Verzending duurde veel te lang

Product was wel op voorraad maar er werd gezegd van niet vandaar zo laat met verzending... als ik dat had geweten had ik het wel ergens anders besteld waar het sneller ging

• Klantenservice

Als vaste klant weet ik inmiddels dat alles de andere dag in huis is. Door een miskoop via marktplaats nam ik de bloedluis in huis. Dankzij de roofmijt heb ik alles onder contole. Heel fijn.

Parcel perdu

Ils ont perdu mon paket(post nl),mais le site veux pas retourner l argents.ils faire une anchete.et comme ca j atende encore une semain. Ils sont pas responsable. Temps totale environ 1 mois dans le place du 2 jours.

• Nous recommanderiez-vous? Non

Goede service en snelle levering

• Klantenservice N.v.t.

Duidelijke site, snel en goed verpakt verzonden.

• Klantenservice

zeer goede servic en zeeeeer snele levering ook naar belgie!!!!

dutchy's het ideale product voor het bestrijden van bloedmijten!!!

Makkelijk bestellen en ophalen

• Klantenservice

Makkelijk en zeer snelle service

Op de website staat alles duidelijk vermeld Zo besteld! Bij mij was het binnen 1 dag aanwezig Keurig verpakt

Zeer tevreden!

Het is fijn dat je ervan op aan kunt dat er op tijd geleverd wordt ivm ‘ levend’ materiaal. Ook fijn dat zo’n kleine flacon in een bescheiden verpakking zit.

snelle levering en zorgvuldig

heb nog niet gebruikt maar was al lang op zoek en daarom nu al zeer goed

• Levering N.v.t.

Correcte levering

Correcte levering!

Over Allestegenbloedluis.nl

Bij AllesTegenBloedluis.nl vindt u ook echt ALLES tegen bloedluis. Of het om voorkomen of het bestrijden van een uitbraak gaat, u kunt hier alles vinden. Alles is op voorraad en de verzending is super snel!