Het pakket was in de brievenbus gepropt

Het was echt in de brievenbus geduuwd verpakking was stuk de doos

• Klantenservice

Binnen een dag binnen en duidelijk te zien dat de roofmijt achter de bloedluizen aan zit.

• Klantenservice

Goed product en snelle levering

• Klantenservice

Goede informatie en stipt op tijd geleverd.

Reeds meerdere keren besteld en levering steeds stipt op tijd geleverd en in prima staat.

kwaliteitsproduct

Ik gebruik de producten van Allestegenbloedluis.nl al een aantal jaren met veel succes. Ik ken geen ander natuurlijk product wat zo effectief is.

Netjes en snelle levering

Ben niet helemaal tevreden

Ik had 1 huls met vulling en 2 losse vullingen besteld. Bestelling snel geleverd, maar de deksel van 1 vulling was er tijdens het transport afgegaan, met als gevolg de inhoud door de doos en gedeeltelijk vastgeplakt aan het tape wat de doos dicht maakte. Gemeld bij de leverancier; zij zullen hier in het vervolg beter op letten, maar stuurden geen nieuwe vulling. Beetje jammer.

Super 'klachtoplossing'

Enige tijd geleden wat roofmijten besteld in het gevecht tegen bloedluis... na 1.5 week was het resultaat nog teleurstellend en gebeld met de vraag waarom dat zo was. Ik bleek iets te voorbarig. Moest nog één á twee weken geduld hebben en dan zou mijn leger roofmijten zichtbaar resultaat geboekt moeten hebben. Niet dus... weer gebeld. Nadat ik mijn verhaal had gedaan werd er gelijk verteld dat mijn eerste bestelling (drie boosters en een 2500 losse mijten) direct, kostenloos opnieuw maar mij opgestuurd zou worden. De volgende dag kwamen ze inderdaad. Super netjes en vlot 'garantie' verleend!

• Klantenservice

Snelle levering, prima verpakt!

• Klantenservice

Echt verbaasd over de supersnelle levering en het product lijkt te werken!

Super tevreden

Goede duidelijk site,correcte en snelle levering echt tevreden.

• Klantenservice

snelle levering en je word op de hoogte gehouden.als je ntdekt dat je vogeltjes niet goed zijn en je product is op dan wil je het product zo snel mogelijk ontvangen,danku daarvoor

• Klantenservice N.v.t.

Snelle levering maar resultaat is er nog niet

Ik heb helaas nog niet gemerkt dat de bloedluizen afnemen. Afwachten nog.

• Klantenservice N.v.t.

Goed bereikbaar. Antwoorden mail ook op zondag

Zie boven. Direct telefonisch bereikbaar Snelle levering

• Klantenservice

Heb echter een deel van de bestelling nog niet ontvangen ivm niet voorradig. Gaat om 3 doosjes Beaphar Parasita. Wanneer gaan deze komen?

• Klantenservice

Simpel bestellen en snel verzonden!

Lekker snel, en dat heb je nodig als er bloedmijten zijn.

ik mis een artikel

ik had ook finecto spray besteld, er stond in omschrijving dat levering 1 tot 4 dagen kon duren, ik neem aan dat deze nog wordt nageleverd

• Klantenservice

Uitstekend middel tegen een goede prijs.

Binnen 24 uur na de druppel in de nek (per dier behandeld) geen luis meer te vinden. Het effect op wormen weet ik (nog) niet.

goede service

Website is zeer duidelijk en informatief. Ik heb vroeger al roofmijten gekocht wat zeer efficiënt was, nu nog bijkomende producten gekocht om ook preventief te werken. Hier nog afwachten wat het resultaat is. Zeer snelle levering!

Snelle en goede service!

Goede producten, snelle levering

Snel geleverd, uitstekende kwaliteit

Als ik roofmijt, refona mitebooster met houder, bestel, dan wordt dit meestal onmiddellijk verzonden. Na max 2 dagen heb ik ze in huis. De roofmijt doet uitstekend zn werk als je de aangeraden hoeveelheid voor uw hok bestelt en dit na enkele weken herhaald. Ideaal voor het kippenhok. De houders zijn tevens makkelijk te plaatsen op de zitstokken van parkieten. Heel tevreden!

• Klantenservice

Ik heb het middel ingezet in de voliere

Ik kan nog niet echt beoordelen hoe goed het werkt, maar het aantal bloedluizen lijkt wel afgenomen te zijn.

Snel en correct

• Klantenservice

Ik vond in de containers geen zichtbaar aanwezige roofmijten

Enkele dagen na toepassing kon ik wel enkele roofmijten bemerken maar ruim onvoldoende voor een effectieve behandeling. Ik ben dus niet echt tevreden over dit product. Ik denk niet dat ik het nog zal aanschaffen.

• Klantenservice N.v.t.

de dag na bestelling al geleverd

Heb er 2 keer besteld en 2 x de dag na bestelling geleverd.

Over Allestegenbloedluis.nl

Bij AllesTegenBloedluis.nl vindt u ook echt ALLES tegen bloedluis. Of het om voorkomen of het bestrijden van een uitbraak gaat, u kunt hier alles vinden. Alles is op voorraad en de verzending is super snel!