Alles is supervlot verlopen.

Zeer positief

makkelijk en snel

geen vervolg mails of id. prima overzichtelijk site

Prima hoor.

Inderdaad iets later dan verwacht maar prima. Wat misschien een aanvulling is, is een beschrijving erbij doen met uitleg hoe het product het beste gebruikt kan worden!

super

er was iets stuk na een foto en een mailtje werd er een ander stuk opgestuurd, superservice

Goede en snelle levering

Goed kunnen bestellen en snelle levering.

zeer goed verlopen.

zeer goed

snel bezorgd

• Klantenservice

Het bestelde product is wat ik hebben wil en werd snel geleverd.

Het bestelde product is wat ik hebben wil en werd snel geleverd.

Vlotte levering

Gewenst product vlot geleverd. Duidelijke communicatie over status levering

• Klantenservice N.v.t.

Goed bedrijf, prima product.

Snelle levering. Klaxo witkalk is super! Zeer tevreden.

• Klantenservice N.v.t.

snel en precies wat ik nodig had

Geweldig product

Ben heel tevreden en zal dit ook bij jullie blijven kopen!

• Klantenservice N.v.t.

Uitstekend. Klein deel vergeten, maar werd snel opgelost

De levering was snel en goed verpakt. Het werd geleverd met PostNL, ook prettig. Helaas had ik van één onderdeel er vier besteld en was er maar één geleverd. Dit werd snel en zonder gezeur opgelost, en de volgende dag had ook die in huis. Al met al een goede ervaring.

teleurstellend

Ik heb de 5000 bloedluizen DIRECT na ontvangst uitgezet (besteld 21 sept)in mijn kippenren op vochtige watte, vochtige aarde, vochtige keukendoek en vochtige vodden, op 4 verschillende plaatsen in het hok (2m²) ik heb niks gemerkt van resultaat. mijn kippen werden bleker, stopten hun leg. na drie weken heb ik de brander bovengehaald, en de zichtbare mijten doodgebrand. De beschimmelde doekjes waar ondertussen al dode insecten, pissebedden en ander ongedierte was gaan onderduiken, en waar nog steeds, (na drie weken iedere dag checken) geen spoor was van roofmijt-activiteit heb ik weggegooid. Het hok ingespoten met cola, tabaksstroo gebruikt, en ondertussen kijk ik voor een chemisch middel ter bestrijding van de bloedmijten. ik geef liever geld uit aan een werkend middel. mss werkt dit roofmijtengedoe voor anderen wel goed, maar voor mij is het een dikke nul.

• Klantenservice N.v.t.

Duidelijke website en snelle bezorging.

Een website die zeer duidelijk is, producten kunnen makkelijk vergeleken worden. De levering is zeer snel en de producten voldoen aan de verwachting.

Nette en tijdige levering

Ruim assortiment, professionele website, duidelijke omschrijvingen van de producten en snel geleverd. Bloedluizen lijken onder controle bij onze gerbils.

• Klantenservice N.v.t.

Snelle levering en zéér goed advies

Super ervaring

• Klantenservice

Snelle levering van gevraagde produkten

• Klantenservice N.v.t.

Snelle levering en goed product

Ik bestelde dinsdag eind van de middag 2 producten en deze werden de volgende dag al geleverd!

• Klantenservice

Stond voor 22:00/23:00 besteld morgen in huis Bestelde hem dus om 10:00 en kreeg hem een paar uur later al in huis

snel en correcte aflevering

nadat ik de bestelling had geplaatst en de overschrijving had geregeld ging het verder snel, bericht gehad van dat de betaling was geregeld daarna de goederen snel thuis gekregen.

• Klantenservice

Weinig tot geen levend materiaal

Teleurstellend

snel en correct

ik vernam van een vriend dat het inzetten van andere insecten tegen bloedluizen bij hem een succes was. ik volgden zijn ervaring en nam contact op via de site Allestegenbloedluis. Na het lezen van de info was het duidelijk wat ik moest bestellen in mijn geval. na enkele dagen lag een doosje met de bestelde Dutchies aan de deur. Snel en correct dus.

perfecte transactie

vlotte correcte aflevering

Vlug ontvangen

Goed de dag erna na mijn bestelling al geleverd

Over Allestegenbloedluis.nl

Bij AllesTegenBloedluis.nl vindt u ook echt ALLES tegen bloedluis. Of het om voorkomen of het bestrijden van een uitbraak gaat, u kunt hier alles vinden. Alles is op voorraad en de verzending is super snel!