Het tabakstro is een super product en wordt telkens snel geleverd ook. Wij bestellen hier altijd.

• Klantenservice

Goede begeleiding van het artikel .

Heb nog geen ervaring met het middel , heb altijd wel wat bloedluizen in de volliere , nu nog niets , dus de tijd zal het leren.

• Klantenservice

Perfecte bestrijdingsmiddelen, snelle levering en ik blijf zeker klant (indien nodig)

Roofmijten onzichtbaar.wel goede dienstverlening

Alles gedaan met de roofmijten zoals het hoorde.geen enkele roofmijt opgemerkt.levering met vrieskou in kartonnendoosje zal misschien de oorzaak zijn.kan gebeuren.beter piepschuim doos gebruiken denk ik.maar de dienstverlening is wel top.ze gingen eerst nieuwe roofmijten sturen. omdat de luis reeds weg was met een ander produkt hebben ze mijn bestelling terugbetaald.vind ik heel sympathiek van hen.

Er is geen beter

Ik gebruik dit tot volle tevredenheid bij mijn vogels

• Website N.v.t.

Ik verwachte beter

Ik had de roofmijten hard nodig na het ontdekken van bloedluizen bij mijn pension hokken, dus heb ik gelijk 10 buisjes besteld voor elk hok 1. De buisjes lekker gewoon zo in de doos gekwakt, ze waren open en van verschillende buisjes lag hun inhoud door de doos heen. Ik heb geen idee of de roofmijten überhaupt in leven zijn aangekomen. Dus verre heb ik helaas nog niks gemerkt van ze, en ik vraag me tevens ook af hoe iets dat ‘niet zichtbaar is voor het blote oog’ de bloedluis die wel degelijk zichtbaar is voor mijn ogen gaat opeten.

Heel tevreden

Ben zeer tevreden over de producten en de leveringen ervan.Door een tekort aan een bepaald product dat ik had besteld en betaald moest ik langer wachten en vroeg ik mits opleg van geld een ander product te kopen en te laten verzenden.Daar werd geen enkel probleem van gemaakt en onmiddellijk in orde gebracht.

Werk heel goed!

Een top product, werk heel goed. Ben heel tevreden me.

• Klantenservice

Ondanks de drukte nog snel in huis

Snel geleverd en goed verpakt.

ENIGE IN ZIJN/HAAR SOORT

TE WEINIG ERVARNG VOOR SERIEUZE BEOORDELING

• Website N.v.t.

Aanrader

Mooi verpakt, duidelijke communicatie, stipte levering. Echt een aanrader.

Prima geregeld

Nadat de eerste zending niet perfect aan kwam door lekkage van het product en de bezorger het gelijk weer heeft meegenomen hadden we de volgende dag al een nieuwe zending terug ontvangen na een telefoontje van ons aan uw adres Prima Service!!!

Zeer snel geleverd

Zeer tevreden over het product en snel geleverd

Doen wat ze beloven

Vlotte en snelle levering!

Nog niets ontvangen

Ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen. Heb telefonisch kontakt gehad dus wacht ik er nog op

Goed ontvangen

• Klantenservice

Waarschijnlijk door de corona wat later dan normaal maar zeker tevreden.

Mijn ervaring is prima en zal zeker terug komen.

• Klantenservice

Waren alle webshops maar zo vlug en correct

Steeds goede service, top producten, levering viel goe mee. Op sommige moeten de veel langer wachten

• Klantenservice

Alles snel en goed verpakt ontvangen.

Ondanks alle drukte rond corona heb ik mijn bestelling de volgende dag al ontvangen. Complimenten .

Werkt naar behoren

Het product werk naar behoren! De omschrijving klopt best goéd. En zeer snelle levering.

Perfect ontvangen.

Zelfs in corona tijd gisteren besteld vandaag in huis.

zeer goed

ik heb hulp gekregen het was zeer goed ervan en de producten vlug ontvangen en in orde ontvangen goed verpakt geweest ik ben zeer content ervan de medewerking van jullie ik zal het zeker doorzeggen groeten vandoolaeghe

• Klantenservice

Gaarne een gebruiksaanwijzing met de verzending meesturen. In eerste instantie op z'n kop geplaatst, na bezoek aan de site goed geplaatst.

• Klantenservice N.v.t.

Net begonnen met deze methode

Ik zie de roofmijt

• Klantenservice

Ik bestelde roofmijten voor een bloedmijtinvasie. De roofmijten werden direct geleverd (volgende dag) en doen goed hun werk!

Over Allestegenbloedluis.nl

Bij AllesTegenBloedluis.nl vindt u ook echt ALLES tegen bloedluis. Of het om voorkomen of het bestrijden van een uitbraak gaat, u kunt hier alles vinden. Alles is op voorraad en de verzending is super snel!