Perfect!!!

snel geleverd en de hulp via de telefoon was perfect. Duidelijk snel en vriendelijk. Top bedrijf!

een geweldig middel

Roofmijten.Wij gebruiken het nu voor het tweede jaar in ons kippenhok. Het is een gewelidig middel. Wij hangen vanaf het voorjaar om de 1 1/2 maand 4 kokers in het kippenhok, hebben totaal geen last meer van bloedluis. Hebben 12 kippen en 1 haan. Het best afdoende middel. Begin wel vroeg in het voorjaar , tot het najaar en je hebt nooit geen bloedluis meer. Maak trouwens het kippenhok met een gewoon schoonmaakmiddel schoon. Een aanrader. De omschrijving was uitstekend . Goed bedrijf, snelle levering.

Prima ervaring

Door een probleem met het transport was er 1 tube open gegaan en lag de inhoud door het hele pakket. Na een mailtje is er zonder probleem een nieuwe opgestuurd. Prima service.

• Klantenservice

Fijne service, goed te benaderen voor vragen en snelle levering

• Klantenservice

Top service, zondag besteld en kreeg daarna een berichtje dat de roofmijten niet voorradig waren dat vond ik erg netjes.. maar had de spulletjes dinsdag al binnen dat had ik niet verwacht!

Heel snelle service

Niets dan goede woorden. Lang geleden dat ik een bestelling zo rap ontvangen heb en wanneer ik een vraag stelde (via mail) zo rap antwoord kreeg.

........

• Website N.v.t.

binnen 24 uur binnen, goed hoor

Goede prijs kwaliteit

• Klantenservice

Zeer snelle levering. Zeer goed verpakt.

Snelle service en levering

Voor de 1e x hier besteld maar ga zeker weer gebruik maken van jullie producten. Het is betaalbaar en een supersnelle levering.

Geweldig en snelle levering

Op zaterdagavond bloedluis ondekt en maandag ochtend alles in huis. Keurig verpakt en de witkalk extra dicht geplakt tegen lekken. Op zondag vast het hok gedaan met de stoommachine. Op maandag gelijk gewitkalkt en toen dit droog was de omgeving spray erover heen. Blij met de keurige snelle levering.

• Klantenservice N.v.t.

Alles zeer snel en correct geleverd

Werking van de roofmijt is ook echt doeltreffend

heel goed op elk gebied

Mijn inzien goed produkt

Helpt heel goed

Altijd goed en snel

Dit is de 3e keer dat ik roofmijten bestel, altijd snel geleverd ook nu in deze tijd. Goede kwaliteit en netjes verpakt. Dus ik ben zeer tevreden.

Zeer betrouwbaar

Op een avond bestelt vanuit Belgie en de volgende dag in huis en dat ondanks de coronaperiode. Heel fijne service

als ondersteuning goed resultaat

als ondersteuning goed resultaat , maar bij gebruik van de buisjes in de houders, wordt mijn kot regelmatig uitgebraand en goed gereinigd met dettol en hennep op de grond, en ik zie nooit bloedluizen

Binnen een dag binnen

Correct!

Alles op tijd aangekregen, correcte prijs. Dank je wel

Goedkoop en zeer snel

Keurige overzichtelijke site. Meeste producten zijn goedkoper, dan ergens anders. Maandag besteld en dinsdag al in huis. Zeker in deze tijd is dat heeeeel snel. Complimenten en ga zo door.

goed advies, vlotte afhandeling

Vooraf kon ik vragen stellen en kreeg ik een gedetailleerd en eerlijk antwoord. Bestelling en levering verliepen vervolgens vlot.

correcte winkel

hetgeen op de website in voorraad stond, kon ook effectief geleverd worden. iets wat bij andere webwinkels met levende producten vaak niet het geval is. door de drukte ontbrak er een en ander in de eerste levering, dus is na een telefoontje de dag erna perfect nageleverd. service.

Nette prijzen,snelle levering

Goede service Nette website Kwaliteit producten Nette prijzen Snelle levering

Over Allestegenbloedluis.nl

Bij AllesTegenBloedluis.nl vindt u ook echt ALLES tegen bloedluis. Of het om voorkomen of het bestrijden van een uitbraak gaat, u kunt hier alles vinden. Alles is op voorraad en de verzending is super snel!