Duidelijke informatie, goed keuze menu, snelle levering. Gewoon goed georganiseerd.

• Klantenservice

Duidelijke site, snelle levering en het product werkt.

Duidelijke site, snelle levering en het product werkt. Helaas zaten de patronen met houder los in de doos, zonder bescherming. Waardoor twee van de patronen los waren en de inhoud los in de doos lag.

Zeer snelle levering

Ik heb al meermaals hier besteld en bestelling en levering gingen altijd heel vlot.

• Klantenservice

Zeer attent gereageerd op mijn vragen

In meer dan 30 jaar nooit bloedluis in mijn kippenhok gehad, tot afgelopen zomer. Op internet gezocht naar informatie en veel geleerd van de info op deze site. De vragen die ik daarna nog had zijn zeer attent en snel beantwoord. Het hok is nu bloedluis vrij, maar gezien de overlevingskansen van de eitjes vind ik het toch spannend.

geweldig

In een keer heel mijn hok schoon, super

• Klantenservice

Snelle actie van de verzender kon helaas niet waargemaakt worden door bezorger.

In plaats van bestelling in huis dag na bestelling duurde het een dag langer. Toch tevreden over AllesTegen Bloedluis.

Vreemde levering, goede communicatie

Ik heb de goederen zelfs tweemaal ontvangen, eenmaal door vervoerder DPD en dan nog eens door post.nl.

Luisloos

perfect

goed in orde

• Klantenservice

Bestelling is klaar voor gebruik en alle goede beestjes konden weg

De kassetten met de roofmijten waren niet afgesloten zodoende dat er niet veel meer van overbleef

• Website N.v.t.
  • Klantenservice N.v.t.

fijn product! en super snel geleverd

binnen 1 dag was het probleem al opgelost. Dus super goed product!

Snelle, juiste levering

Snelle afhandeling van de bestelling, er zat echter geen duidelijke instructie bij maar via de website antwoord gevonden.

• Klantenservice N.v.t.

Bruikbare info, wat ik op dat moment nodig had en héél snelle en perfecte levering!!

Bruikbare info, exact wat ik op dat moment nodig had en héél snelle en perfecte levering!! Bedankt

• Klantenservice N.v.t.

Snel geleverd gemakkelijk besteld vi de site

• Klantenservice N.v.t.

Volgende dag al in huis.

Op aanraden van andere vogelspin-houders roofmijten besteld om de mijten die met een besmet bakje krekels waren meegelift te bestrijden. Nu heb je altijd mijten om je heen maar dit was een explosie te noemen en irriteerde mijn dieren. De Dutchy’s doen hun werk goed; eerst zie je de mijten echt overal tevoorschijn komen en na een paar dagen zie je alleen nog de roofmijten wandelen (zijn anders van kleur en vorm en bewegen sneller dan de zgn. graanmijten). Omdat ik nog over had heb ik ze ook ingezet op een met schildluis besmette moerasplant en ook die is nu luisvrij! Ik blijf deze roofmijten zeker eens in de zoveel tijd preventief inzetten. Spinachtigen die spinnen helpen :-) Webwinkel is overzichtelijk, zeer fijne prijzen en de Dutchy’s waren de volgende dag al binnen!

Slechte communicatie

Beste heer mevrouw, Ik heb 2 maal een vraag ingesproken en 1 keer een mail gestuurd.(zie hieronder nogmaals) Ik wacht nog op antwoord? Zouden jullie willen reageren Groet, J.Sietsma Beste Sjoerd. Ik heb een flesje van uw Anti luis liquid gekocht. Ik begrijp 1 ding niet?? Als ik bij de kippen in hun nek druppel moet ik dat dan maar 1 x per maand doen? Of 14 dagen achter elkaar elke dag? Gr Jolle

Lastig

Slecht te snappen gebruiksaanwijzing

• Website N.v.t.
  • Levering N.v.t.

Goede prijs kwaliteit verhouding

Gemakkelijk en snel

Gemakkelijke site om te bestellen. Levering snel, als Postnl de levering niet een dag vertraagd. Dat was bij ons het geval: zaterdag besteld, maandag zou levering komen, is dinsdag geworden. Maar alles hangt, hopelijk nu snel resultaat.

• Klantenservice

Bedankt voor de snelle service

• Klantenservice

Prima productomschrijving en snelle levering

Prima productomschrijving op goed geoutilleerde website.

• Klantenservice N.v.t.

alles is heel snel geleverd

• Klantenservice

Keurig op tijd, verder geen bijzonderheden

Snel besteld, snel bezorgd

Over Allestegenbloedluis.nl

Bij AllesTegenBloedluis.nl vindt u ook echt ALLES tegen bloedluis. Of het om voorkomen of het bestrijden van een uitbraak gaat, u kunt hier alles vinden. Alles is op voorraad en de verzending is super snel!