MIDDELMATIG

een van de tubes lag open in de verpakking, weet niet of deze nog werkzaam zou zijn na het in het kippenhok uit te kieperen

• Klantenservice

Er wordt niet geïnformeerd als er producten niet in voorraad zijn.

Op de website staat inderdaad "alles op voorraad? voor ....." maar een mailtje sturen als dit het geval is kan toch wel even. En als ik dan telefoneerde werd het telkens dezelfde dag verstuurd...?(2x getelefoneerd met 4 dagen tussen!) Ik heb na lang wachten mijn producten wel gekregen.

Supertevreden !!!

Zeer snel ontvangen , product zoals beschreven

Het product is geweldig

Het product is geweldig, ik raad het aan om het te gebruiken, en ik heb er veel baat bij gehad om kattenvooien te elimineren.

Super snelle levering

Zondag besteld, maandag in huis!

Nog steeds bloedluis

Had een klein beetje last van bloedluis, na de buisjes op te hebben gehangen komen de dutchies er niet uit. Als gevolg dat er nog steeds vrolijk bloedluis rond wandeld in mijn broedkooien van de vogels. Doe ik iets fout? Of kan dat kloppen dat het nog steeds rondloopt in de kooien? Hoopte er vanaf te zijn....

• Website N.v.t.
  • Levering N.v.t.

Snelle levering goede producten

Mijn pakje was snel in huis.

Vlugge levering

Zeer snelle levering

Snel geleverd. Heeft zijn werking nog niet gedaan maar hopelijk gaat dat snel veranderen.

Snelle service.

Mijn levering was 1 dag na bestelling ter plaatse.

Heel erg tevreden!

Had een bestelling geplaatst waarvan 1 artikel niet op voorraad was maar aangezien ik nogal haast had met de bestelling ivm bloedluis hebben ze de bestelling na overleg toch verstuurd met een alternatief product wat eigenlijk iets duurder was maar waarvoor ik niet hoefde bij te betalen:-) dat noem ik nog eens service:-) bedankt

Super oplossingsgericht

Bij de eerste zending ging iets mis; de emmer witkalk was lek en het hele pakket zat onder. Ik had het pakket geweigerd en direct contact opgenomen met ‘allestegenbloedluis.nl’. Nog dezelfde dag werd er een nieuwe bestelling verzonden en de dag erna was het al binnen. Snel opgelost, dus een super service! Dankjewel!

• Klantenservice

Blij met de goede uitleg over het bestelde product.

Super snelle levering

Een uitbraak van bloedluis in ons kippenhok na het echt helemaal schoon te hebben gemaakt bleken er toch nog bloedluis te zitten in de kieren van de eglu. Gelijk roofmijten besteld deze waren de volgende dag geleverd laten zij het karwei maar afmaken.

Alles volgens afspraak

Mijn ervaring is goed Snel geleverd en vriendelijke dame aan de telefoon met kennis van de producten

Klantenservice is echt perfect

Zeer tevreden over de klantenservice en het meedenken

Dood product roofmijt

Heb 3 kokers met roofmijt en 3 doosjes met elk 2500 roofmijten gekocht. Heb de kokers op dag van ontvangst geplaatst en 2 doosjes uitgestrooid in nachthok. Nachthok niet groot, 1,2 mtr2 met 4 kipjes. Het 3e doosje heb ik de volgende dag inhoudelijk met een loupe bekeken. Geen enkel bewegend beestje te vinden. Heb het wel uitgestrooid in het hok. De kippen zit nu nog vol luis. Waardeloos en zonde van het geld. Mijn vrouw is onlangs overleden en ik heb veel kosten. Misschien heel oud spul geleverd. Zou gaarne enige genoegdoening van U ontvangen. B.H. van Laar. Zwolseweg 283, 7345AA Wenum-Wiesel. [email protected]

Netjes geleverd

• Klantenservice

Bestelling kwam keurig op de afgesproken dag

Vrijdagavond besteld, maandag geleverd

Goed ontvangen

Heb mijn bestelling snel ontvangen zeer te vreden

Prima geregeld

• Klantenservice

Savonds besteld de volgende dag geleverd. Nu hopen dat we snel van de bloedlinks af zijn

Verrasend Effectieve Roofmijten.

Zoals menig hobby kippenhouder, is dit warme, vochtige weer een broedhaard voor bloedluizen. Zodoende ging ik op zoek naar een natuurlijk middels tegen deze plaag en kwam op de roofmijten. Ik heb een groot kippenhok, dus 4 buisjes gekocht & binnen een week waren de bloedluizen nagenoeg weg. Zeer effectief!

• Klantenservice N.v.t.

Snelle levering. Product stemt volledig overeen met mijn verwachtingen.

Over Allestegenbloedluis.nl

Bij AllesTegenBloedluis.nl vindt u ook echt ALLES tegen bloedluis. Of het om voorkomen of het bestrijden van een uitbraak gaat, u kunt hier alles vinden. Alles is op voorraad en de verzending is super snel!