Goed ontvangen

Heb mijn bestelling snel ontvangen zeer te vreden

Prima geregeld

• Klantenservice

Savonds besteld de volgende dag geleverd. Nu hopen dat we snel van de bloedlinks af zijn

Verrasend Effectieve Roofmijten.

Zoals menig hobby kippenhouder, is dit warme, vochtige weer een broedhaard voor bloedluizen. Zodoende ging ik op zoek naar een natuurlijk middels tegen deze plaag en kwam op de roofmijten. Ik heb een groot kippenhok, dus 4 buisjes gekocht & binnen een week waren de bloedluizen nagenoeg weg. Zeer effectief!

• Klantenservice N.v.t.

Snelle levering. Product stemt volledig overeen met mijn verwachtingen.

• Klantenservice N.v.t.

Prima communicatie en service.

Snel en netjes geleverd. Het product lijkt z’n vruchten af te werpen

• Klantenservice

Sorry het heeft niks geholpen

Ik geraak nie van die vuile beestjes vanaf

Snelle bezorging

Weet nog niet of het werkt - de buisjes heb ik nu net een paar dagen in het hok.

Is absoluut tegengevallen

Hallo N.N. De bestrijding van de bloedluis Heeft niks maar dan ook helemaal niks geen resultaat opgeleverd De kwaal is alleen maar erger geworden. Ik had er meer van verwacht. Ik heb het zoals op het busje staat beschreven Uitgevoerd Vanaf het begin zat er geen zichtbaar leven in Ik had het bekeken met een sterk vergrootglas Beetje jammer, en zonde van het geld,, Met vriendelijke groet,Ruud.

• Klantenservice

Een pot Klaxo besteld. Deze kwam beschadigd aan. Na een mailtje werd er gelijk een nieuwe opgestuurd. Klasse!

Snelle levering, goed product

• Klantenservice N.v.t.

Contact,verzending en ontvangst heel tevreden

Algehele ervaring bijzonder goed. Week geleden besteld. Wist niet dat roofmijt pas tot twee weken tot leven zou konen Waarschijnlijk de roofmijt te laat besteld ,buiten temperatuur nu mogelijk te laag Hopen dat roofmijt nog tot wasdom komt. nog geen beweging te zien.nog ff wachten dus.

Scherpe prijs, snelle levering

Heel vlotte bestelling online Scherpe concurrerende prijzen Super snel geleverd

Vlot, duidelijk

Een dagje later was de bestelling er al. Alles mooi verpakt en proper.

• Klantenservice N.v.t.

Heb de producten keurig ontvangen en gelijk toegepast. Helaas is de plaag iets groter dan ik in eerste instantie dag. Kippen weigeren vooralsnog voor de nacht naar binnen te gaan.

Super snelle levering

In afwachting van het resultaat zeker tevreden over de snelle service.

Effectief

Bedankt Ik kreeg de capsules met roofmijten de volgende dag geleverd. Het kippenhok had ik grondig schoon gemaakt. Na een week werd ik niet meer besprongen door bloedluis. De kippen zagen er weer uitgerust uit. Waren niet meer continu aan het jeuken. Wat geweldig!! Zo effectief.

• Klantenservice

Deze keer lijkt het te werken

Half jaar geleden heel veel roofmijten voor bloed luis besteld . Heeft niet geholpen. Nu een tweede kans en dit lijkt wel te helpen. Zat er de eerste keer te weinig roofmijt in …?!

Top gelijk opgehangen

• Klantenservice

Wat ik nodig had snel geleverd

Of het werkt (roofmijten) moeten we nog merken maar ik had ze wel snel in huis. Minpuntje was de afwijkende verpakking zonder instructies, waardoor de instructies voor dosering op de site niet bruikbaar waren…

• Klantenservice N.v.t.

Prima, snelle verzending, inpakken kan beter

De bloedluispatronen lagen los in de doos waardoor ze hadden geknoeid en er zaten te kleine tyraps bij voor een zitstok van 4 cm breed wat toch een vrij normaal formaat is voor kippen. Verder prima, netjes en snel geregeld! Tevreden.

• Klantenservice

De service per mail is zeer goed, resultaat bestelling is afwachten.

Na een eerdere bestelling waren er nog vragen en een probleem. Dit op de mail gezet en daar is netjes op gereageerd. De vragen zijn beantwoord en aan de oplossing van het probleem wordt gewerkt. We gaan het ervaren.

• Klantenservice

Supersnel en goed verpakt geleverd

Ik heb 4 buisjes roofmijt besteld en die kwamen snel en goed verpakt aan. Ik moest alleen wel even zelf op internet opzoeken hoe ik ze moest plaatsen (gaatje rechtsboven).

Goed spul

Ik ben er tevreden mee.

38 Pekelwerk Nieuwe pekela 9693AW

About Allestegenbloedluis.nl

Bij AllesTegenBloedluis.nl vindt u ook echt ALLES tegen bloedluis. Of het om voorkomen of het bestrijden van een uitbraak gaat, u kunt hier alles vinden. Alles is op voorraad en de verzending is super snel!