Zeer snelle levering

Snel geleverd. Heeft zijn werking nog niet gedaan maar hopelijk gaat dat snel veranderen.

Snelle service.

Mijn levering was 1 dag na bestelling ter plaatse.

Heel erg tevreden!

Had een bestelling geplaatst waarvan 1 artikel niet op voorraad was maar aangezien ik nogal haast had met de bestelling ivm bloedluis hebben ze de bestelling na overleg toch verstuurd met een alternatief product wat eigenlijk iets duurder was maar waarvoor ik niet hoefde bij te betalen:-) dat noem ik nog eens service:-) bedankt

Super oplossingsgericht

Bij de eerste zending ging iets mis; de emmer witkalk was lek en het hele pakket zat onder. Ik had het pakket geweigerd en direct contact opgenomen met ‘allestegenbloedluis.nl’. Nog dezelfde dag werd er een nieuwe bestelling verzonden en de dag erna was het al binnen. Snel opgelost, dus een super service! Dankjewel!

• Klantenservice

Blij met de goede uitleg over het bestelde product.

Super snelle levering

Een uitbraak van bloedluis in ons kippenhok na het echt helemaal schoon te hebben gemaakt bleken er toch nog bloedluis te zitten in de kieren van de eglu. Gelijk roofmijten besteld deze waren de volgende dag geleverd laten zij het karwei maar afmaken.

Alles volgens afspraak

Mijn ervaring is goed Snel geleverd en vriendelijke dame aan de telefoon met kennis van de producten

Klantenservice is echt perfect

Zeer tevreden over de klantenservice en het meedenken

Dood product roofmijt

Heb 3 kokers met roofmijt en 3 doosjes met elk 2500 roofmijten gekocht. Heb de kokers op dag van ontvangst geplaatst en 2 doosjes uitgestrooid in nachthok. Nachthok niet groot, 1,2 mtr2 met 4 kipjes. Het 3e doosje heb ik de volgende dag inhoudelijk met een loupe bekeken. Geen enkel bewegend beestje te vinden. Heb het wel uitgestrooid in het hok. De kippen zit nu nog vol luis. Waardeloos en zonde van het geld. Mijn vrouw is onlangs overleden en ik heb veel kosten. Misschien heel oud spul geleverd. Zou gaarne enige genoegdoening van U ontvangen. B.H. van Laar. Zwolseweg 283, 7345AA Wenum-Wiesel. [email protected]

Netjes geleverd

• Klantenservice

Bestelling kwam keurig op de afgesproken dag

Vrijdagavond besteld, maandag geleverd

Goed ontvangen

Heb mijn bestelling snel ontvangen zeer te vreden

Prima geregeld

• Klantenservice

Savonds besteld de volgende dag geleverd. Nu hopen dat we snel van de bloedlinks af zijn

Verrasend Effectieve Roofmijten.

Zoals menig hobby kippenhouder, is dit warme, vochtige weer een broedhaard voor bloedluizen. Zodoende ging ik op zoek naar een natuurlijk middels tegen deze plaag en kwam op de roofmijten. Ik heb een groot kippenhok, dus 4 buisjes gekocht & binnen een week waren de bloedluizen nagenoeg weg. Zeer effectief!

• Klantenservice N.v.t.

Snelle levering. Product stemt volledig overeen met mijn verwachtingen.

• Klantenservice N.v.t.

Prima communicatie en service.

Snel en netjes geleverd. Het product lijkt z’n vruchten af te werpen

• Klantenservice

Sorry het heeft niks geholpen

Ik geraak nie van die vuile beestjes vanaf

Snelle bezorging

Weet nog niet of het werkt - de buisjes heb ik nu net een paar dagen in het hok.

Is absoluut tegengevallen

Hallo N.N. De bestrijding van de bloedluis Heeft niks maar dan ook helemaal niks geen resultaat opgeleverd De kwaal is alleen maar erger geworden. Ik had er meer van verwacht. Ik heb het zoals op het busje staat beschreven Uitgevoerd Vanaf het begin zat er geen zichtbaar leven in Ik had het bekeken met een sterk vergrootglas Beetje jammer, en zonde van het geld,, Met vriendelijke groet,Ruud.

• Klantenservice

Een pot Klaxo besteld. Deze kwam beschadigd aan. Na een mailtje werd er gelijk een nieuwe opgestuurd. Klasse!

Snelle levering, goed product

• Klantenservice N.v.t.

Contact,verzending en ontvangst heel tevreden

Algehele ervaring bijzonder goed. Week geleden besteld. Wist niet dat roofmijt pas tot twee weken tot leven zou konen Waarschijnlijk de roofmijt te laat besteld ,buiten temperatuur nu mogelijk te laag Hopen dat roofmijt nog tot wasdom komt. nog geen beweging te zien.nog ff wachten dus.

Bedrijfsgegevens

Pekelwerk 38

9693AW Nieuwe pekela

[email protected]

Over Allestegenbloedluis.nl

Bij AllesTegenBloedluis.nl vindt u ook echt ALLES tegen bloedluis. Of het om voorkomen of het bestrijden van een uitbraak gaat, u kunt hier alles vinden. Alles is op voorraad en de verzending is super snel!

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.