Zie geen bladluizen meer.

Afwachten hoelang datzo blijft.

Zeer slecht

2500 roofmijten besteld, de dag erna geleverd, dus zeer snel, maar er zaten maar enkele roofmijten in. Normaal bestel ik altijd bij biogroei 500 stuks en daar zitten er veel meer in dan in jullie koker van 2500 stuks. Ik bestel nooit meer bij alles tegen bloedluis als dit niet wordt rechtgezet. Mvg

Doet wat het belooft

Niet goed voorbereid

Ik had een product besteld maar deze was blijkbaar niet op voorraad dit stond er echter niet bij en ik hoorde 1 week helemaal niks van hun tot ik zelf eens ging bellen om te vragen hoe het zat de 1e keer dat ik belde hebben ze vertelt dat het product niet op voorraad was en dat ze mij de zelfde dag zouden mailen dit is echter ook niet gebeurd de 2e keer dat heb ik gebeld hebben ze het opgestuurd

Prima geregeld

Alles goed!

• Klantenservice

Gewoon goed produkt en service

Gewoon alles oke

Niet ontvangen

Ik wacht nog steeds op mijn pakket. Ondertussen zijn mijn kippen reeds dood, dus ik had graag mijn geld terug gekregen.

• Klantenservice

De levering was uitstekend Of het product nu nog zijn ding doet moet ik afwachten

Probleemloos en snel

Makkelijk bestellen en snel geleverd.

• Klantenservice N.v.t.

Eenvoudig bestellen, duidelijke omschrijving. Snelle levering

Uitstekende ervaring! Handige webshop. Snelle levering.

Snelle levering.

Wat ik miste is een gebruiksaanwijzing voor de buisjes met roofmijt. Verder was alles snel in huis.

• Klantenservice N.v.t.

Werkt goed tegen de bloedluis. Snelle levering.

Direct geplaatst. Na 2 dagen al geen bloedluizen meer.

• Klantenservice

we hebben het idee dat het aantal luizen verminderd

alles gebeurde zoals aangegeven. effect is zichtbaar

• Klantenservice N.v.t.

Super snel geleverd en producten waren zoals ik had verwacht

Producten waren zoals verwacht dus dat was top. Daarnaast zie ik na een paar dagen direct resultaat en de roofmijt rondlopen. Ook het versturen is snel gegaan, wat erg fijn was aangezien bloedluis een echt probleem is dus super fijn dat je dan zo snel de producten in huis kan hebben.

Perfect!

Duidelijke site, snelle levering, netjes verpakt dus voor mij perfect!. Of het werkt weet ik alleen nog niet. Maar ik raad het iedereen aan.

• Klantenservice N.v.t.

Heb geen pakket ontvangen!

Pakjes dienst heeft de levering zoveel keer uitgesteld en dan zeggen ze dat ze geleverd hebben. Wij hebben niemand gezien en kunnen het pakje nergens vinden.

• Klantenservice

Prima en snelle levering.

De mijten zijn direct actief, 3 dagen later weer eieren.

Vlotte service

Mijn ervaring met jullie site was goed! Makkelijk bestellen en betalen. Product ook netjes verpakt ontvangen. 1 kleine maar. Ik koop een product dat je binnen de 2 dagen moet verwerken om het beste resultaat te bekomen. Ik bestelde vrijdag. Dus normaal zaterdag thuis. Maar vermits er vertraging was door jullie koerier ( weekend regeling) kreeg ik het product pas Maandag aan.. persoonlijk denk ik dan dat jullie de producten beter later hadden verstuurd zodat mijn product wel optijd hier was geweest' qua houdbaarheid.. Mvg Stef

supersnelle service

Zeer tevreden.

• Klantenservice N.v.t.

Snelle levering en zeer goed product

Nog steeds niks binnen

Ik heb al meerdere mail van Post nl gehad het pakketje komt later maar nu nog niks

• Klantenservice

prima producten en snel geleverd

goed verpakt, snelle levering

• Klantenservice

Snelle levering en keurig verpakt

Ik kan nog niets zeggen over de mijten, omdat ze er nog maar een paar dagen in hangen. Ik heb er wel vertrouwen in.

• Klantenservice N.v.t.

Doosjes met roofmijt al open in de doos

Er zit maar een klein gaatje in de cilinders met roofmijten. Allereerst wist ik niet dat je er eigenlijk ook houders bij moet hebben. Niet het gevoel dat het echt hielp. Daarna bij een andere leverancier besteld, en dat werkte wel.

Over Allestegenbloedluis.nl

Bij AllesTegenBloedluis.nl vindt u ook echt ALLES tegen bloedluis. Of het om voorkomen of het bestrijden van een uitbraak gaat, u kunt hier alles vinden. Alles is op voorraad en de verzending is super snel!