Netjes en vlot verzorgd.

Netjes en vlot verzorgd.

• Klantenservice N.v.t.

Ik mis bevestigingsmateriaal van houders, althans in de eerder elders gekochte houders werden die wel meegeleverd! GroetWalther

De roofmijten werken !

• Website N.v.t.
  • Levering N.v.t.

Bloedluis

Binnen 3 dagen was de bloedluis weg. Mijn kippen waren gelijk rustig. Ik ben heel tevreden.

Nog niet ontvangen

Wacht al 1.5 week en heb nog niets ontvangen.

• Klantenservice N.v.t.

Zeer snel en goede producten

Ze werken echt tegen bloedluis! Zo blij mee! En ze ruiken ook nog lekker

• Klantenservice

De bloedluis is nog volop aanwezig

In het verleden heb ik het ook al eens geprobeerd, toen had ik al andere (giftige) methoden uitgeprobeerd. Nu dacht ik het is nog maar in het beginstadium dus geen gif spuiten, deze kippen heb ik pas vanaf half juni, daarvoor heeft het hok leeggestaan vanaf oktober vorig jaar. Nu heb ik dus de roofmijt meteen besteld zodra ik de luizen zag. Ik heb 4 eenheden gekocht en maar een klein hok. Ik heb geen idee wat ik er verder aan moet doen, je ziet de roofmijt ook niet, die zijn waarschijnlijk heel klein. Ik zou graag bij aanbevelen ja invullen of geen keuze maar dat wordt niet toegestaan.

• Klantenservice N.v.t.

Goede levering maar geen uitleg over gebruik

Jammer dat er geen enkele uitleg zat bij de doosjes van de bloedluizen. Op internet lees je zoveel verschillende dingen. Moeten ze vochtig zijn of niet, hoe hang je het op of mag je ze ook neerleggen en ga zo maar door.

Een snelle levering

Was een snelle levering en goed van kwaliteit.

• Klantenservice

Goed meegedacht, erg tevreden.

Helaas was het artikel dat ik besteld had op na afrekenen. Ik werd netjes opgebeld en in overleg heb ik een duurder vervangend artikel opgestuurd gekregen. Kortom, erg prettige manier van oplossing zoeken. Meedenken met de klant. Erg tevreden!

Nog niet ontvangen na 7 dagen

De mijt moet binnen 24 uur worden uitgezet dus zal inmiddels niet meer leven

• Klantenservice

Snelle levering, zeer tevreden.

Was snel bezorgd.

Snelle bezorging kon snel behandelen.

• Website N.v.t.
  • Levering N.v.t.

Snelle bediening

Prima ontvangen

Het kan soms gebeuren dat de levering wat later is. Maar dat is niet erg. Maar bedankt trouwens

alles O.K.

tevreden over levering

Nog niet geleverd

Ik heb het nog niet ontvangen !!!! Alles tegen bloedluis is nog niet binnen helaas

• Klantenservice

Geleverd volgens bestelling en niet te laat.

Netjes geleverd maar ophalen of thuis bezorgen menu is niet duidelijk. Bij bestellen op eerste vakje geklikt ,,thuis bezorgen,, en later in proces weer een herhaling hierop. Weer bovenste aangevinkt en blijkt afhaalpunt te zijn van 10 km verder. Ik zal beter moeten opletten. Producten zijn top.

Super beestjes

De beestjes werden snel geleverd en de verpakking was goed

• Klantenservice

Duidelijke site, probleempje bij de levering, maar zeer correct gereageerd en volledig opgelost

Het werkt!

Ik merkte vrij snel vermindering van luizen in het kippenhok. Ik vond het wel jammer dat er bijvoorbeeld geen vorm van klittenband of iets dergelijks bij geleverd was, want in de mesthopen waren de buizen niet vast te maken.

Geweldig spul, zeer tevreden

• Klantenservice

Snelle levering; de volgende dag. Of het helpt tegen bloedluis, weet ik niet, we bleken geen bloedluis te hebben (gelukkig).

Over Allestegenbloedluis.nl

Bij AllesTegenBloedluis.nl vindt u ook echt ALLES tegen bloedluis. Of het om voorkomen of het bestrijden van een uitbraak gaat, u kunt hier alles vinden. Alles is op voorraad en de verzending is super snel!