Minder

Duurde erg lang, zou tussen 12.00 en 14:00 gebracht worden werd 16:53, achter bleken er dingen te missen ter waarde van 5,5+ euro, dat is minder, er is wel voor betaald. De bezorger was wel erg vriendelijk, dat is een opsteker.

• Hoe waardeer je de lage prijzen van de artikelen?
  • Hoe waardeer je de service rondom de levering? (op tijd, klantvriendelijkheid)

geweldig/??

vriendelijke en behulpzame bezorgers.

uiterst tevreden

Bestelling altijd tevreden over en bezorger erg vriendelijk

Goede bezorgservice

Lekker makkelijk de bezorging van de zware boodschappen

• Is dit je eerste online bestelling bij PLUS? Nee

De service is altijd goed, bezorgers zijn allen erg vriendelijk!

• Is dit je eerste online bestelling bij PLUS? Nee

IT en processen lopen nog niet echt lekker

PLUS heeft een filiaal-georienteerde app. Dus je bestelt niet bij PLUS, maar bij een filiaal. Voor mij als consument is dat raar en achterhaald. Voorts belt het filiaal me de volgende maandagochtend doodleuk op dat je van mijn bestelde 12 flessen er maar 5 in de winkel hebben staan. Ook raar: PLUS heeft vast wel meer dan 5 flessen maar hoe ik die bijelkaar krijg wordt nu ineens mijn probleem. Het voelt als terug naar 10 jaar geleden terwijl de concurrenten van PLUS al wel die belangrijke stappen gezet hebben. Snel aanpakken zou ik zeggen want je gaat daar markt op verliezen.

• Is dit je eerste online bestelling bij PLUS? Ja

Goede service met een paar min puntjes

Goed maar let op; Veel (2 + 3) kapotte eieren in doos. Sla onder zware zoete aardappels. Best veel alternatieven ipv bestelde soort

Alles netjes geleverd

Wordt netjes behandeld

• Is dit je eerste online bestelling bij PLUS? Nee

Snel, prettig en vriendelijk.

Ik werd goed geïnformeerd en het was een snelle levering. Bezorger was erg vriendelijk.

• Is dit je eerste online bestelling bij PLUS? Ja

Website werkt nu prima,bezorging op tijd en vriendelijk personeel

Personeel met veel inzicht

Ik bestelde maar weinig, toch was de service erg hoog, goede inzet en oplossing gericht, een 10

• Is dit je eerste online bestelling bij PLUS? Ja

Fijn dat je je bestelling tot een bepaald tijdstip kunt aanpassen m.b.t. zowel bestellijst als levermoment. Keurig op tijd en vriendelijke bezorgster.

Ben tevreden

Makkelijke service

Makkelijk te bestellen en alles zit er bij in. Zoals koopzegels en mee sparen met acties. Het is overzichtelijk, snel en duidelijk.

Beleefde vriendelijke bezorger.

PLUS Postma is al jaren lang mijn favoriete supermarkt. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

• Hoe waardeer je de lage prijzen van de artikelen?
  • Hoe waardeer je de kwaliteit van de geleverde producten? (houdbaarheidsdatum, onbeschadigd) N.v.t.

klantgericht

bestellingen worden keurig geleverd en producten voldoen aan de verwachting. Vervangende producten zijn er met regelmaat veel helaas en sluiten niet altijd aan bij het origineel bestelde product.

Positief

Mijn eerste online bestelling / bezorging, is naar tevredenheid verlopen.

top service

prima service en vriendelijk personeel.

Zeer klantvriendelijk

Mijn boodschappen konden toch niet bij me geleverd worden, omdat ik door persoonlijke omstandigheden niet thuis aanwezig kon zijn. Ik heb met Plus gebeld en het was totaal geen probleem om de boodschappen de volgende dag te leveren bij mij thuis. Als ze niet alles kunnen leveren, dan bellen ze me ook op of ik een vervangend product wil hebben. Ik ben zeer tevreden met Plus.

Het duurde wat lang.

Wat ik een beetje erg vond dat ik toch nog 5€ extra moest betalen terwijl ik het opgehaald heb.

geen commentaar

Bezorging is correct ook de bezorger, over altenatieve altijd goed. Ben er blij mee. gr.Gerda v. Gulik

• Is dit je eerste online bestelling bij PLUS? Nee

Vond het wel jammer dat ik de verkeerde boter ontvangen heb, deze was ongeveer €2 duurder dan de boter die ik besteld had.

• Is dit je eerste online bestelling bij PLUS? Nee

Zoals verwacht alles netjes en op de afgesproken tijd geleverd.

• Is dit je eerste online bestelling bij PLUS? Nee

Goede hulp en goed uitleg

Ben tevrede en ze komen ook op tijd aan en ook goede uitleg als het produkt er niet is